Jump to content
UDRI LUDILO

Yaris japanski ili francuski? (kvalitet, pouzdanost)

Recommended Posts

Pozdrav svima,zanima me da li ima neke razlike u pouzdanosti u Yarisu koji je proizveden u japanu od onog koji je proizveden u Francuskoj?

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. :dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Ja se izvinjavam,nisam se predstavio

Ja sam Darko iz Kragujevca,vozio sam reno clio,druge generacije,pa se spustio na jugica i sad bi da se skrasim malo i predjem na auto koji ce mi dugo trajati,i drugar mi kaze da uzmem jarisa 1.3

Meni se inace vise svidja reinstajling verzija pa me zanima da li ima neke razlike izmedju japanca i francuza.

Podeli ovaj post


Link to post

Jos jedno pitanje bi vas zamolio da mi odgovorite,da li je neko zna kolika je carina i ostali troskovi ako se licno uveze auto?

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam dosao.

O razlici u kvalitetu jarisa prve generacije izmedju modela proizvedenih u Japanu i Francuskoj ce ti neko vec odgovoriti.

Ja igrom slucaja nisam imao iskustva sa 'francuzom' ali smatram da i ako ih ima su u pitanju samo nijanse.

 

Sto se tice uvoza, ako je u pitanju Yaris prve generacije racunaj na nekih 700€ (+/-) troska, bez transportnih troskova.

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav i dobro nam dosao.

Razlika u kvalitetu imeđu modela proizvedenih u Japanu i Francuskoj verujem da nema. Ako ima onda su to sitnice. Nažalost sve teže je naći Yarisa sa malom ili da kažemo pristojom kilometražom. Za trošak uvoza pitao bi nekoga ko se bavi stime. Imaš puno firme koje uvoze vozila po porudžbini, čak imaš i mogućnost da ideš sa njima.

Podeli ovaj post


Link to post

Auuuuuu,onda bi me jare 2004 godiste izaslo na 2500 hiljade plus registracija i servis neki da se odradi,hmmm!

Samo 6 jarisa do 2005 godista ima sa servisnom knjigom i svi su tu sa oko 150 hiljada!

Koliko je vas jaris presao,koje je godiste? Zanima me da li auto koji je presao preko 300 hiljada sad neko ladno sa njim moze da krene na more bez razmisljanja da ce nesto da mu se desi.

Trazim nekog yarisa,iskljucivo taj 1.3 motor,ima u kraguevcu jedan bg table 1500 evra prodaje sto mi je mnogo cudno,jedno mi je samo receno da bezim kao djavo od krsta od jarisa kome zuji motor ili se cuje taj kais,a ja sam malo baksuz pa ko zna nasta cu da naletim :) Da vam ne pricam sad ovde kakvu zenu sam nasao,tu sam poceo da ucim na svojim greskama pa sad kola ne uzimam dok se ne uverim da je sve na svome mestu.

Podeli ovaj post


Link to post

Što se tiče Yarisa koji je prešao 300.000 km, možeš slobodno krenuti na put. Nije u pitanju samo predjena kilometraža, nego i opšte stanje vozila. Može automobil i sa 100.000 km da bude uništen.

Ja sam prodao Yarisa druge generacije sa 276.000 km, auto je u odličnom stanju, a išao sam sa njim na put od 2.500km.

Yaris ima lanac i ako se čuje onda je za zamenu. Pomenuti Yaris sad ima 285.000 km i ne čuje se lanac, bitna je redovna zamena ulja i redovno održavanje.

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala svima na savetima i informacija.

Citao sam ovda dosta o yarisu,iskustva od ostalih,i po meni najvece ulaganje koje moze da se desi yaretu je taj set kvacila,lamela i ostalo.Kako moze da se zna da je kvacilo pri kraju ili da treba da se menja,ceo set je oko 30 hiljada u ovlascenom...???

Podeli ovaj post


Link to post

Ili Aisin oko 15000 ako ga kupiš sam. Primetićeš prvo ako je tvrdo kvačilo, kad je baš na kraju proklizava i onda je hitna zamena

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Yare je prešao 180.000, 2001 god, lanac original (proverio kada sam menjao dihtung ventil dekle i dihtung usisne grane) , takodje i sve ostalo na njemu. Ulje menjano redovno na 10.000 ili na godinu dana (Eneos). Po meni kod Yarisa jedino može da prestavlja problem je lanac i kvačilo. Ali lanac se čuje kad je spreman za zamenu, a kvačilo se oseća da je tvrđi ili visoko hvata. Jednostavan motor tako da nema tu puno filozofije.

 

Ja sam više puta išao na more ili na dugačko putovanje sa njim i nikada K nije bilo od kvara. Što se tiče udobnosti ok je (mnogo bolje nego ostali u sličnoj kategoriji), jedino buka u kabini i snaga preko 100 km/h je slabost.

Podeli ovaj post


Link to post

M ogo je tesko naci dobrog jarisa,zvao sam par ljudi jednom curi neka voda kaze da je dihtung glave,jedan je prefarban ceo,ima jedan kupljen nov u srbiji 200k presao,odjavljen 5 vrata,poslao mi covek video snimak da bi video,cuo rad motora,svi mi kazu da je ok,ali je firmin auto pa ko zna da li je redovno radjen servis...videcemo trazim dalje

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima,zanima me da li ima neke razlike u pouzdanosti u Yarisu koji je proizveden u japanu od onog koji je proizveden u Francuskoj?

Nažalost ima razlike i to velike.Moj susjed je kupio 2 yarisa i to upravo japanca i francuza... Francuzu nakon par godina pocela otpadati boja, lak jako los, a na japancu ni danas nema tiočkice! Motori su ok , ali se stalno zali na probleme s francuzem. Mislim da je sve kriva EU jerboja mora biti na vodenoj bazi i jos brdo nekvalitete radi EU standarda

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da je to bio individualan slučaj . Vozio sam yarisa 1 1.0 vvt-i proizvedenog u Francuskoj više od tri godine Tačnije od 2012-2015. Završio je na forumu kod kolege odnosno njegove supruge. Vozi se i danas bez ikakvih problema. Boja i lak kao prvog dana. Auto poseduje kompletnu istoriju održavanja.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nadam se da si u pravu. Ove naše Corolle su "turske" i iskreno nemam misljenje da je ista kao kad japanac slaže. Turski Hyundai.je pun fuša, a češki bez greške. To je činjenica. UVIJEK sam govorio da nema veze koja je zemlja proizvodnje jer kontrola mora biti ista, ali... imam neki dojam da nije više tako. Evo, servisi Fiata u HR kažu da je fiat 500L iz Kragujevca fantasticno složen kao da je rađen u Italiji.Ali mi nismo turci...

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Motor i menjač benzinca dolaze iz Engleske filteri su iz Poljske Denso delovi amortizeri iz Španije itd.

Taj auto je samo sklopljen u Turskoj i osim kože na volanu i menjaču i akumulatora nema ništa Tursko.

Isto kao što je i Fiat 500 l samo sklopljen u Srbiji.

VW proizvodi svoje motore u Mađarskoj Takođe i Audi određene modele . Audi TT od početka proizvodnje '99 proizvodi se u Mađarskoj. Nema tu neke razlike.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zadnje Corolle proizvedene u Japanu poznate su kao veliki potrošači ulja

Menjani su polumotori . Ima još slučaja kao poslednja celica koja je takođe trošila ulje .

Nema tu pravila

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×