Jump to content
calicd

Celica T18 2.0 GTi - curi ulje iz serva

Recommended Posts

Pozdrav društvo. Već duže vreme mi curi negde ulje za servo volana. Prethodno je Nessa isprao ceo sistem, zamenio ulje i kada sam preuzimao auto, rekao mi je šta je uradio i da i dalje ima negde kod pumpe tragova curenja, ali ne mnogo. Majstor mu je rekao da sumnja na neku gumicu, ali je ostalo na tome da se to naknadno sredi. U međuvremenu sam kupio auto od njega i pošto auto vozim svakodnevno, curenje je postajalo sve primetnije. Pre neki dan smo tast i ja skinuli crevo dovoda ulja do pumpe (od posude do pumpe), bilo je labavo, malo ga skratili skalpelom i stavili novu šelnu. Oprao sam ceo taj deo i dotegao remen koji pokreće pumpu. Nadao sam se da je problem rešen, ali ne lezi vraže....(Napominjem da je sve oko pumpe bilo dobro nauljeno od toliko curenja, pa smo krenuli od tog creva i kada smo videli da je labavo, odmah zaključili da je tu problem). Elem, kao što napisah, nije to crevo pravilo problem. Problem pravi crevo na izlazu pumpe (dužine oko 30cm). Iz pumpe izlazi cev sa holenderom, na nju se šravi to crevo, koje izlazi iza levog amortizera i opet se šrafi na cev, koja se potom spušta na dole. Probao sam da vam to nekako opišem, ne znam da li sam uspeo. Poenta ovog mog pisanija je da li je neko od vas imao sličan problem? Da li neko može da me uputi u majstoriju kako skinuti servo pumpu (zamenio bih i remen). Ulje mi je već napravilo pič...z ispod, gumica na balans štangli se ražl****(auto recenzija)la, silen blokovi su načeti (takođe gumeni delovi nastradali).... Pokušaću da uradim upload video zapisa ili slika gde se delimično vidi  o kom crevu sam pisao. Hvala na strpljenju dok ovo čitate  ;) i unapred hvala na eventualnim korisnim informacijama. P.S. U pitanju je motor 3S-GE

 

 

post-2211-0-73602500-1538408590_thumb.jpg

post-2211-0-70643500-1538408600_thumb.jpg

post-2211-0-44675000-1538408609_thumb.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da apdejtujem temu. Juče i danas, uz mnogo muke, rešen problem curenja ulja. Crevo demontirano, napravljeno novo po meri (2500 dinara, Ugrinovačka, Zemun, Pneumatik Miloš). Zamenjeni, za svaki slučaj i PK-3 (3 PK 760, oko 600 dinara i PK-5 (5 PK 1100 - 850 dinara, oba continental) kaiševi i "ceca's on the road again" ;). Evo o kojem se crevu radi ako neko bude imao isti ili sličan problem:

 

post-2211-0-88502500-1539021273_thumb.jpg

post-2211-0-47060600-1539021283_thumb.jpg

post-2211-0-95403200-1539021289_thumb.jpg

post-2211-0-09092200-1539021296_thumb.jpg

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

×