Jump to content
Igoritza

Igoritza + Yaris mk1

Recommended Posts

Oy :) Igoritza ovde, kapiram da me bar pola ljudi zna sa nekog drugog dela interneta :D 

 

Uzeh Yaris Mk1. 

 

Imao para za novija kola, odlucio da uzmem iskljucivo ovog Yaris-a, a evo zasto: 

 

Brat ima isti. 1.0 VVTI motor, 2000 godiste, kod brata je od 2007. U pitanju je japanska verzija (CN: JTDxxxxx ) 

 

Za 11 godina, na autu je neophodno bilo zameniti jedan navoj felne (koji izlazi iz glavcine), servis servo pumpe bez zamene iste, i jedan lezaj, u nekom trenutku iz predostroznosti, a ne potrebe, zamenjeni zupcasti, kais alternatora, i stvari od gume (pastete, stabilizatori). 

 

Ja ne znam dal Mercedes koji se vodi kao vrhunac inzenjeringa ima model koji za ukupno 18 godina, i predjenih 350.000 kilometara ima tako malu potrebu za servisom, a da nista drugo nije cak ni u kriticnom stanju. Pomislio bi covek, crci ce bar jedan elektricni uredjaj - jok, sve ispravno na bratovom Yaris-u, bez da ista stuca. Eto jedina zamerka, limarija koja nije bas najsrecnija 

 

Uzeo sam isti - japanska verzija, 1.0 motor, moj je 2001 godiste, na satu je 210.000, pritom mi je covek dao servisnu knjizicu, auto odrzavan redovno u NIppon car u NS-u, nista nema da fali 

 

Odma bih pitao par pitanja: 

 

Postoji li neki zvanicni ili custom edit, da se skine nesto od ova dva, i eventualno stavi LCD neke vrste, ili neki Android sistem ? 

https://i.imgur.com/4ZhYL5F.jpg

 

I moze li link za eventualno neke stajlinge (posto planiram da stavim foliju) ali ne u Need fo speed fazonu, vec nesto minimalisticki, elegantno ? :) 

 

Poz svima na forumu, drago mi je da cu imati prilike da budem deo ove zajednice :) 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. :dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao :)

Podeli ovaj post


Link to post

Da te dugo i jeftino služi! U pravu si što se kvaliteta tiče. Imao sam i Mečku i BMW i još neke renomirane marke na Balkanu, ali nikad se nisam jeftinije vozio nego sa Yarisom. U 6 godina iskustva sa Yarisom imao sam 11000 dinara ulaganja što je mizerno s obzirom na prethodne aute. Nisi pogrešio, videćeš kroz vreme. 

Podeli ovaj post


Link to post

Brat Makedonac VELIKO HVALA! Ovo je tacno ono sto sam trazio, moci cu da uglavim neki napredniji DVD uredjaj bez problema ^_^ ovo narucujem, a odma cu da gledam i koji tacno uredjaji pasuju 

 

@Matori 

 

Auto pre ovog mi je bio Clio Mk2 2004 godiste (da, kupio sam stariju tojotu kao sledeci auto), 1.2 benzinac

 

Clio mk2 mu dodje B-segment auto (supermini), a vodi se kao jedan nivo kvaliteta iznad Punta i Logan mk1, a u rangu sa 206, Corsa i slicno. Ako je Punto kanta za Clio-a, onda je Clio bukvalno shporet za Yarisa. U B segmentu cak ni Polo nema sta da trazi pored Yarisa. 

 

1.0 VVTI na Yaris-u ima u osecaju voznje, skoro duplo vise snage nego Clio 1.2 (koji sam pred prodaju servisirao i doveo u top ispravno stanje), tako da mi Yaris deluje u voznji kao neki 1.6 auto, prosto neverovatno 

Jedino sto mi malo bode oci je cinjenica da mu je mali raspon pete brzine, gde osetim motorno kocenje preko 100 na sat, primetno, cim pustim gas u brzini 

 

Sada je auto stock, planiram da ga picnem veoma veoma lepo, kacicu progres i slike :)

 

E da - fabricki (valjda) su mu gume 175 sirine, vec sam stavio zimske 185, i osetno je stabilniji. Generalno u b-segmentu ne volim sto mi dupe "seta" (pre Clio-a sam vozio Passat B4, i E36) i stabilnost mi je poprilicno bitna. Ne znam da li je problem staviti 185, vidim na wheel-size.com sajtu da postoje i fabricke felne 15 inca, sa default 185 sirinom

 

https://www.wheel-size.com/size/toyota/yaris/2002/

Izmenjeno od Igoritza

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao :) puno pređenih km želimo :)

Podeli ovaj post


Link to post

Nije opterecenje za motor to preko 100. Fazon je da je slabija zvucna izolacija i zbog toga se ima dojam da je opterecenje za motor. Blagi damping za nekih 5000 dinara resava sve. Slobodno ga nagazi, njemu ni krstarenje na 130 nije opterecenje, al bas nikakvo, samo je problem takav zvuk koji tako samo zvuci. Meni na 140 daje zvuk da mislis da ne moze vise , a na 170 se smiri i samo pevusi i milina ga voziti tako.

Podeli ovaj post


Link to post

Ti mali vvt-i motori su baš mali dragulji, jako malo troše za benzince (mogu ući i u teritorij ponekih dizelaša, pogotovo na otvorenoj cesti), a jako lijepo primaju gas i može ih se fino vozit. Svakako bolje nego što to brojke na papiru sugeriraju.

Podeli ovaj post


Link to post

Samo cu ti reci da sto sam sipao u Clio-a 1.2 (43kW), manje od toga ide u Yaris 1.0 VVTi, a Clio taj 1.2 motor se vodi kao mega- stedljiv benzinac 

 

Pa brate, dzekpot auto :) veca snaga od svih gradskih malih benzinaca, a manja potrosnja od svih malih gradskih benzinaca :D bukvalno sam odusevljen. 

Podeli ovaj post


Link to post

Prouči šta je to VVT-i sistem i sve će ti biti jasno. Ako se iole razumeš u mehaniku shvatićeš zašto je sve tako kako je. Ja sam sa 1.3 Yarisom išao na more sa prosekom ispod 4,5 l. 

Podeli ovaj post


Link to post

×