stator 0 Napisano Novembar 1, 2018 Uzeo sam novu Corollu i posle oko 200 predjenih km danas nije htela da upali.Ne desava se verglanje motora ali se upale ventilatori i infotaiment, takodje i volan ostane blokiran. Posle par pokusaja uspao sam da upalim auto. Vozio sam jako kratko i kada sam se vratio ponovo na parking ponovo nisam mogao da zaverglam motor par puta da bi ponovo proradio posle par pokusaja. Malo kasnije sam pokusao opet i onda je sve radilo kako treba. Da li iko ima ikavu ideju sta mi je ciniti? Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 2, 2018 Nazovi Toyota Eurocare ako ponovo ne može da se startuje motor. Liči kao da je problem sa imobilajzerom ili samim kliućem ( pokušaj sa rezervnim , čisto da vidiš šta se događa) . Kao da ne uspeva da očita sve podatke i pošalje signal da se staruje motor. Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Novembar 2, 2018 Slazem se sa Piske. Probaj s rezervnim kljucem. Ili provjeri da li si parkirao auto kraj nekog visokonaponskog uređaja(trafostanica, dalekovod, telefonska centrala i slicno). To moze stvarati probleme. Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano Novembar 2, 2018 I najgluplja varijanta - da li si svaki put nagazio kvacilo? Nece bez toga pa prvo treba proveriti te banalne stvari :D 2 Podeli ovaj post Link to post
stator 0 Napisano Novembar 2, 2018 @Piske: Nije mi palo na pamet da pogledam rezervni kljuc ali mogu da probam nece nista da kosta.@LAV: Toga nema sigurno u okolini@Dijenek: To sam i ja pomislio Ali ne nije to u pitanju. Inace jutros je upalio sasvim normalno. Ne znam da li da idem u servis zbog ovoga jer trenutno nemam sta da im pokazem jer sve radi ? Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 2, 2018 Nazovi servis objasni im šta se događalo i pitaj za savet. Podeli ovaj post Link to post
stator 0 Napisano Novembar 2, 2018 Cisto da ako neko bude citao u buducnosti da se ne uplasi od kupovine corolle greska je bila sa moje strane.I Dijenek je pogodio diagnozu stavio sam gumene patosnice preko obicnih i nisam ih zaglavio pa su se zarozale do kraja i onemogucle su mi da pritisnem kvacilo do kraja i auto nije hteo da startuje. Sada sam to sredio i sve je ok, sem sto sam ispao malo glup u drustvu Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 2, 2018 Dobro dešava se . Nije ništa strašno. Važno je da nema nikakvih problema. Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Novembar 2, 2018 Ima logike. Ali mi nije jasno kako si uspio mijenjati brzine ako kvačilo nije pritisnuto do kraja? Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
mpavlovicbb 153 Napisano Novembar 2, 2018 Kvacilo odvaja na sredini, a prekidac za paljenje pritiska pedala tek kada se do kraja pritisne. Sent from my E5603 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Novembar 3, 2018 Eeee da si ovaj slučaj prijavio u servis... minimalno bi ti auto bio mjesec dana u servisu, raskopana cijela struja... ajmeeee .Nema sanse da bi skontali u cemu je problem Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
mikibusdriver 0 Napisano Mart 12, 2019 Pozdrav ljudi, molim za pomoć, mislim da je ovde ok da pišem kako ne bih otvarao novu temu. U pitanju je Korola 2007. godište, benzinac. Vozilo ima problem sa paljenjem - obično start kada je motor hladan. Vozio sam vozilo u servis, čistili su dizne međutim vozilo je i dalje teško startovalo. U servisu su odbacili da je uzrok kvara svećice, akumulator i senzor radilice. Nakon toga je zamenjena pumpa za gorivo, međutim i dalje sve isto. Kvačilo uvek pritisnem do kraja kada starujem vozilo, patosnica ne smeta i sl. Problem je u tome što vozilo vergla jako dugo i upali tek kada pritiskam po malo papučicu gasa. Zanimljivo je to da vozilo nakon što se vozi duže startuje bez ikakvih problema. Takođe, primetio sam da pomalo variraju obrtaji kada je vozilo u mestu - ako to ima uopšte ima neke veze. E sada, nisam siguran, ali mi se čini da vozilo lakše startuje kada je spoljna temperatura niža, kada je napolju oko 20 stepeni npr. teže ide. Molim za pomoć jer više stvarno ne znam šta da radim. Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Mart 12, 2019 Pozdrav Miki, takav problem može da napravi i senzor bregaste, lambda sonde . Možda i katalizator , pored već navedenog i proverenog u servisu . 1 Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Mart 12, 2019 Ja sam sličan problem imao s jednim autom prije15-tak godina Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
mikibusdriver 0 Napisano Mart 12, 2019 (edited) Hvala puno na brzom odgovoru ljudi, videću već kako i šta. Ako je još neko imao sličan problem baš bi mi značilo da napiše kako je to rešio. Izmenjeno Mart 12, 2019 od mikibusdriver Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Mart 12, 2019 Nitko nije nasao problem.Samo su mi htjeli uzimati pare, ovlašteni servis je poceo mijenjati kao i tebi, ali sam ih odmah zaustavio jer sam rekao da placam samo ono sto ce otkloniti kvar. Onda nije bilo nagađanja. Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
mikibusdriver 0 Napisano Mart 12, 2019 Just now, LAV-LAV said: Nitko nije nasao problem.Samo su mi htjeli uzimati pare, ovlašteni servis je poceo mijenjati kao i tebi, ali sam ih odmah zaustavio jer sam rekao da placam samo ono sto ce otkloniti kvar. Onda nije bilo nagađanja. Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk I šta je na kraju izazvalo kvar? Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Mart 12, 2019 I da... problem sam rijesio prodajom auta ,ali sam čovjeku rekao da auto ima problem. On je rekao da će to riješiti,da nemam brige...?! A ja kupio novi auto i rijesio problem do kraja.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Mart 12, 2019 Ja bih takvu Toyotu veoma rado kupio , kada bi je neko povoljno prodavao. Ne mislim na tvoju @mikibusdriver Podeli ovaj post Link to post
dexxter_sat 0 Napisano Novembar 29, 2019 (edited) Da ne otvaram novu temu, imam isti problem kao Miki. Mikija kako vidim od poslednjeg posta nema, on bi mozda rekao resenje. Ponekad tesko pali uz dugo verglanje i tek kada dodajem gas upali a ponekad odmah. Otprilike tesko paljenje u odnosu na brzo je pola/pola. Cak i brzo kad upali, onako malo se zatrese motor. Ne leru obrtaju variraju. Probano sa drugom klapnom vazduha, ciscenjem dizni i novim svecicama. Ima li neko kakvu ideju ili bar savet kom majstoru da se javim? 2008 god. 1.6VVT-i Izmenjeno Novembar 29, 2019 od dexxter_sat Podeli ovaj post Link to post
mikibusdriver 0 Napisano Novembar 29, 2019 Vrlo bih rado podelio moje iskustvo, ali nažalost nisam upućen u dalje aktivnosti oko tog vozila. Vozilo je bilo službeno, ovde nisu mogli da ga poprave pa su ga odvezli u servis u Beograd. Šta se dalje dešavalo, nemam informaciju. Sa srećom to da rešiš! Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Decembar 9, 2019 Je li rijesen problem?Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
dexxter_sat 0 Napisano Decembar 10, 2019 Nije jos uvek, za sad ostaje misterija. Javljam u svakom slucaju kad se ispostavi sta je u pitanju. Podeli ovaj post Link to post
dexxter_sat 0 Napisano Mart 5, 2020 Obecao sam da cu da javim kad sve bude gotovo. Stvar je u tome da su dizne morale da budu zamenjene. Delom zbog dotrajalosti, plina ali i delom verovatno zbog neodgovarajuceg ciscenja. Verovatno zbog toga je otisao dihtung glave (na medjucilindricnom spoju). Na kraju sam naisao na pravog majstora. Podeli ovaj post Link to post
MUNjA AE 86 1 Napisano Avgust 24, 2023 @dexxter_sat imam sličan problem kao i ti. Ako bi mogao da mi kažeš ko je pravi majstor kako bi eventualno pomogao i meni.Unapred zahvalanПослато са SM-A528B помоћу Тапатока Podeli ovaj post Link to post