Jump to content
kori

Problem sa D4D motorom na lc120

Recommended Posts

Pozdrav svima

 

Vlasnik sam lc120 , 2005 god. I silno sam razcaran pa me interesuje dali iko ima isti problem kao i ja . Motor mi se na 140000 km prosto raspao zbog neispravnih (losih brizgaljki) sledi zamena polumotora. o duzini servisa ne bi sada diskutovao.Mojoj sreci nije bilo kraja kada sam na drugom redovnom servisu od zamene polumotora receno da su parametri dizni losi i da moraju da se zamene .Cena ok 250000 din ,pusta sreca sto mi je ostalo par dana do isteka predhodne garancije pa je zamena uradjena o trosku toyote. Dva meseca posle na moje veliko iznenadjenje na putu zacujem poznat  i zvuk lomljenja metala u motoru i eto mene opet na slepu i opet sevis.Po diagnozi su mi rekli da je odpao neki balans teg radilice i upao medju ostale zupcanike i naravno sve izlomilo. Cena popravke 850000,00 din.Po objasnjenju kazu da je kvar moguc ali retko, tog trenutka sam presao oko190000 km. Napomena kola vozim sasvim normalno i servisiram kola u ovlascenom servisu.Eto ja trosim dva motora godisnje .

Za sada toliko za prvi put mislim da je previse .

 

Pozdrav svima

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo Kori,

 

Predstavljanje u parking sobi je obavezno, i to bi trebalo da bude prvi post na forumu.

 

Nadam se da ces dobiti potrebne odgovore.

Podeli ovaj post


Link to post

Uf, to je prvi put da cujem da 3.0 D4D pravi takve probleme..

 

Gde je auto servisiran?

Podeli ovaj post


Link to post

i ja prvi put cujem za ovako nesto ......

Podeli ovaj post


Link to post

Kori predstavi sebe i svoj auto u sobi Parking. Ubaci neke slike usput.  :)

 

Što se tiče tvog problema trošenja dva motora godišnje  :o, zaista prvi put čujem, pogotovu kod LC-a. Jedino ako se potkrala neka fabrička greška kod motora, što je opet nerealno obzirom na sve testove i provere koje prolaze svi Toyotini motori pre ugradnje. Drugi put kada si imao problem sa motorom, tačnije balans tegom, verujem da je ljudski faktor u pitanju koji se potkrao kao greška pri prvom otklanjanju kvara.  ??? Zaista bih voleo da više nemaš takvih problema. Prvi put se susrećem sa informacijom da se tako nešto desilo sa motorom 3.0 D-4D kod LC-a. Baš bih voleo da nam iznenseš još nekih detaljnijih infromacija, jer ovde na forumu imamo zaista puno članova koji poznaju mehaniku i motore, da bi se svi u ovaj tvoj problem uključili i dali svoje mišljenje, pa i mogući uzrok svega. Ja sam iznenađen.  :o Da li je još neko čuo za sličan ili približno sličan slučaj?  ???

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima,

 

Hvala na dobrodoslici. Evo da odgovorim na neka pitanja auto sam od kupovine srvisirao kod Mialjevica Rakovica.

 

Pomozite mi sa pitanjima koja Vas interesuju pa da ne lutam mnogo . Posto sam previse rezigniran stvarima koje su se desile na kolima i blago je reci blagom demencijom od tojota srbije . Za sada toliko potrudicu se da budem racionalniji i tako pomognem i sebi i ubuduce i drugima .

 

Srdacan pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam cuo par losih iskustava sa njime, mozda je i ovo delom zbog toga, no to se ne zna dok se auto ne otera kod drugog Toyota majstora, da ne gresim dusu.

Podeli ovaj post


Link to post

Čoveče, 850.000 za popravku?! Shvatam ja da je to noviji auto, da je dizel, da je u pitanju LC, ali 8500 eura je mnoooogoooo...

Podeli ovaj post


Link to post

Mijaljević od 1. aprila 2010 god. ne spada u ovlašćene servisere Toyota vozila.  ??? Ko zna šta je sve tamo urađeno ljudima na servisu. Ne bi tek tako izgubili poverenje za ovlašćenog servisera. Otvara se Pandorina kutija polako. Imamo sada nekog ko je baš lično imao loša iskustva sa njima. Prosto su takvi slućajevi 'raspadanja', 'krcanja' i 'lomljenja' u motoru veoma retki, pa i kod drugih proizvođača, a tek kod Toyote...Pre svega mislim da je ljudski faktor u pitanju pa sve ostalo.  >:( Da li si promenio servisera i ko je to sada preuzeo?

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo,

 

Posto mi je auto kada se motor raspao zbog losih dizni bio na servisu skoro sest meseci ,to se desilo na 140000 km toyota je prihvatila kao svoju stetu. ali eto samo sest meseci auto sam preuzeo i odlepio kad sam svatio da mi klima ne radi i u besu otisao u toyota centar . Gde su mi rekli da je pukla neka cevcica i da to nema nikakve veze sa zamenom polumotora .Cena popravke oko25000 din. Na drugom redovnom servisu od zamene polumotora serviser mi prijavljuje da su parametri dizni losi i da pod hitno moraju da se menjaju kao i neke cevcice Cena popravke oko 350000 din . Ne lezi vraze spakujem se i odem u toyota srbiju gde reklamiram problem ,tu se utvrdi da me garancija od predhodne popravke krpi jos par dana sa jedne strane sretan zbog sretne slucajnosti a sa druge strane izbezumljen pitanjem dal cu morati dizne menjati na svakih par meseci jer i prvi put mi je receno da je od sad pa doveka sve OK. Nastavak problema je utome sto dozivljavam ponovnu havariju ja opet u toyota srbiju tu mi kazu da cekaju neku ekipu iz slovenije koja ce proveriti kako je doslo do takvog kvara . Potrudicu se pa cu Vam skenirati predracun koji sam dobio od toyota centra.

A da posle par nedelja dobio sam odgovor  da je takav kvar malo redak i da je moguc da se desi na motorima koji predju 200000 km dakle vlasnici D4D obratite paznju ,

Tojota srbija mi eto zbog predhodnih nelagodnosti izlazi u susret sa predlogom da ce ucestvovati u steti sa 25% ,sa cime sam ja apsolutno nezadovoljan. Stvarno je smesno njihovo obrazlozenje .

 

Pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Kori, znam jednog vlasnika Aurisa 1.4 D-4D, kojeg su u istom servisu zavlačili skoro 2 ipo godine, da bi na kraju došla "ekipa" iz SLO i čovek rešio problem za 30 minuta... Mada i ta ekipa iz SLO mi je sumnjiva, ali ajd, barem su rešili problem. Sve dalje što budem rekao će biti "too much personal" tako da...  ::)

 

U svakom slučaju, verujem da bi japanac bio veoma "srećan" da čuje tvoju stranu priče...  ;)    ::)

 

Podeli ovaj post


Link to post

mislim da to japanac cuje letele bi glave svuda okolo......ja i dalje ne mogu da poverujem jbt da na skoro novom i toliko skupom autu tako nesto da se desi i da ocekuju da iskesiras 8500 e brate pa to su ogromne pare ali realno pa kolike su plate u srbiji jbt a oni pametnjakovici posle sveg drk.... ti nude samo 25 posto da pokriju.........ja mislim da bi zapalio komplet servis ......druze divim ti se imas zivce auuu nemam reci svaka cast na strpljenju tolikom i TOLERANCIJI.......

Podeli ovaj post


Link to post

Kori detaljno sam čitao i prvi i poslednji tvoj post u ovoj temi. Sve neprijatnosti koje si doživeo zaista su neverovatne.  >:( Auto je neadekvatno servisiran kod ovlašćenog servisera Mijaljević. To mislim da je glavni razlog za nastanak svih tvojih problema. Neadekvatan veliki servis i provera svih parametara neophodnih za normalan i dugotrajan rad D-4D motora dovela je do niza kvarova. Ubeđen sam da je to razlog. D-4D motori su izuzetno dobri motori, najnovije common reil tehnologije, samo su veoma skupi za održavanje u odnosu na benzinke motore(VVT-i, VVTL-i...). Pa trajanje samo zupčastih kaiševa je 150,000 km. Zamislite kakvi su ostali delovi kada je potrošni ovako deklarisan.

 

Interesuje me kako se sada ponaša LC i da li je sve uredu?

Podeli ovaj post


Link to post

Auto cami u toyota centru a ja razmisljam sta da radim jer i ja sam ubedjen da je do stete doslo nemarom. Ali vise sam iznenadjen ponasanjem toyota srbija , zatrazio sam im dokumentaciju koju su slali slovencima i belgijancima ali su mi rekli da je to sluzbena dok. Ja prosto ne mogu ta prihvatim njihovo objasnjenje da je to redak kvar koji moe da se desi, mene bi bilo sramota tako nesto da kazem a kamo li da napisem u mailu.Sta mi predlazete kako dase pozabavim sa ovim mojim problemom

Podeli ovaj post


Link to post

E Srbijo i Toyotu ste uspeli da upropastite.  >:( Sada si bez auta, po ko zna koji put je na dužem servisiranju, a ti na čekanju... Traži nov auto ili adekvatnu zamenu.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja razgovarao sa trzisnom inspekcijom gde kazu da ako je auto u fabrickoj garanciji to jest 100000 km ili tri god i ako u roku od 45 dana ne mogu da poprave auto moraju da ti daju novi ili vrate pare . Dakle sta niko nece da snosi odgovornost za lose servise . ne mogu se pomiriti sa time da ako toyota ima i najmanju sumnju da do nekog kvara moze doc na odredjenoj kilometrazi ne urade prevenciju. Inace cemu sluze ovlasceni servisi da nenjaju ulje i antifriz pa to mogu i sam da radim !!!!!!!!

Podeli ovaj post


Link to post

Kori, ne vredi da se sad nerviraš u ovako kasne sate... Verujem da ti nije lako da prihvatiš činjenično stanje, ali jbg... Upravo zbog loših servisa treba da pošalješ mail u Japan, kao što je to uradio i poznanik sa onim Aurisom, pa da digneš uzbunu. Samo da znaš, pojedini ne znaju da promene ulje... ili ne žele... hmmmm... pitanje je sad?!  ::)

 

 

A mogu da pretpostavim kako izgleda izveštaj... Sećate se onih beleški za Qantas!?  :D

 

Problem: Leva guma skoro treba da se zameni.

Izveštaj: Leva guma skoro zamenjena.

 

Problem: Nešto se otkačilo u kabini.

Izveštaj: Nesto smo zakačili u kabini.

 

Problem: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.

Izveštaj: Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji.

 

Problem: Tragovi curenja na levom stajnom trapu.

Izvestaj: Tragovi obrisani.

 

Problem: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poveruješ.

Izvestaj: Zvuk iz DME podesen na nivo u koji možeš da poveruješ.

 

Problem: IFF instrument neoperativan.

Izveštaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je isključen.

 

Problem: Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobrana.

Izveštaj: Sumnjamo da ste u pravu.

 

Problem: Nema motora broj 3

Izveštaj: Vizuelnim pregledom letilice pronađen motor na levom krilu.

 

Problem: Avion smešno reaguje na komande.

Izveštaj: Avion upozoren da se uozbilji.

 

Problem: Čudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara čekićem.

Izveštaj: Patuljku oduzet čekić.

 

 

P.S. Izvini za ovaj dodatak, znam da je situacija katastrofalna, ali dobrih vibracija nikad dosta, zar ne?!  :)  Ako smeta, izbirsaću...  ;)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Pozz,

 

Nema potrebe da puno razbijas glavu sa glupostima, jer nema toga sto dobar advokat ne moze da sredi.

 

Tacnije receno: umesto ti njima pare, oni tebi pare.

 

Sta vise, nije to bilo koji auto, to je ponos japanske auto industrije. Te price sa motorima i kriticnim kilometrazama su teska budalastina.

 

Licno znam ljude (Italija) koji godisnje prelaze 200.000km (zbog posla) i to sa LC. Doticni LC iz 2005. godine je kad sam ga poslednji put video imao 700.000km. Kao nov!

 

Nego...advokat i po usima.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa trajanje samo zupčastih kaiševa je 150,000 km. Zamislite kakvi su ostali delovi kada je potrošni ovako deklarisan.

 

Interesuje me kako se sada ponaša LC i da li je sve uredu?

 

To sta je fabricki deklarisano, a sta se menja u realnosti, je kao dupe i oko, jedno su idealni uslovi, a drugo realni. Pored toga, ovde se ide u krajnost, ne mogu se pare vise zaraditi na prodaji automobila, pa se glavni akcenat uzima na post prodaji, sto ce reci, na skracenim servisnim intervalima, i skupljim delovima..

 

Ja ti isto potpisujem da je 3.0 D4D jedna izdrzljiva masina, vec imam desetak koje odrzavam, juce mi je bio kupac koji samo LC vozi, ovo mu je treci, a on je izmedju ostalog lovac, znas sta taj LC prezivi, pa to je cudo..

 

Tako da mislim da je ovde iskljucivo ljudska greska, a ako ti je auto stojao u servisu 6 meseci, trebao si da jos onda reagujes, i cim istekne 45 dan, hocu novi auto i cao.

 

Sule je u pravu, advokat u ovom slucaju cini cudo.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav Kori i dobrodosao,

 

žao mi je sto su tvoji prvi postovi ovakve prirode ali šta da se radi.

Pročitao sam sve postove o tvom problemu i setih se slične situacije koja se meni desila.

 

U pitanju je firma SONY i problem sa tehničkim uredjajem. Muku sam mučio sa domaćim firmama

dok nisam poslao email u njihovo predstavništvo, čini mi se u Austriju (beše pre 15-tak godina).

Izašli su mi u susret neverovatno i sve sredili da sam na problem odmah zaboravio, a gospođa/đica

koja me je kontaktirala je bila toliko ljubazna da sam hteo lično da joj odnesem cveće.

 

Isto predlažem i tebi, kontaktiraj prvog evropskog Toyotinog predstavnika koji je iznad "ovih naših" i pokušaj sa njima da rešiš problem, ako tako ne uspeš ide dalje pa i do Japana ako treba. Bolje je da ideš postepeno, a ne odmah u Japan, tako poštuješ Toyotinu piramidu što je u svetu mnogo bitno. Ako ideš preko advokata, što ti poslednje preporučujem, opet imaš posla sa "ovim našim" koji više nisu Toyota, a tako ćeš svoj problem

prolongirati na još mnogo mesici, ako ne i godina. Pokušaš da rešiš problem sa autom, što ti je najbitnije,

a posle, ako te ne bude muka od svega, tužiš "ove naše" za nepoštovanje rokova, garancije, nestručnost...

 

Pretpostavljam da imaš sve papire, račune i predračune. Lepo to sve skeniraj, sroči napadno ali učtivo pismo

i pošalji. Napomeni i garanciju, reklamaciju, nestručnu intervenciju, vreme čekanja, neljubaznost i sve ostalo, a obavezno i "nepristojnu ponudu" od 25% kojom "ovi naši" ustvari priznaju krivicu.

 

Očekujem da ćeš jako brzo dobiti odgovor i podeliti ga sa nama.

 

Želim ti puno živaca a malo problema

Podeli ovaj post


Link to post

@ TRIO_driver  Pazi mislio sam na to u realnim uslovima, da kaiševi pri normalnim opterećenjima izdrže 150.000 km i to kod prve ugradnje. Tako da se o izdržljivosti i opterećenju koje mogu da trpe LC i Hilux mogu ispričati realne priče.   8)

 

Ovo što je Kori doživeo mislim da je mnogo retko i zato mi je baš čudno, što dovodi u pitanje ljude koji su održavali auto, jer do 140. 000 km se nije desio nikakav kvar, znači posle velikog servisa su počeli kvarovi u nizu. Tako da do tada sve je bilo uredu, kako sam razumeo Korija. Od tog trenutka nastaju problemi.   ???

 

Mislim da je za Toyotu najbezbolnije bilo da su ugradili nov motor, pošto je sve ostalo bilo ok. I trebalo je reagovati posle 45 dana za nov auto.  :( Što se tiče svega ostalog rečenog u potpunosti se slažem sa tobom kao i sa Suletom.  

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima ,

 

Hvala na dbrodoslici, pozitivnoj energiji i razumevanju ;D ;D ;D

 

Iz Vasih postova sam razumeo da sam ja retko pocastvovan zbirom kompleksnih slucajnosti i bezobzirnosti TOYOTA SRBIJE .

 

 

Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

Cao svima

Učlanio sam se u klub ljubitelja pošto ovih dana čitam svašta na forumima. posedujem Cruisera 2005. godište. Prešao sam nekih 240000 km i desila mi se ista neprijatnost. Jednostavno je usled vožnje pukao klip u motoru. Inače auto je redovno održavano u GOTACAR u Novom Sadu. Skoro sam mu promenio 3 dizne ( naravno orginalne), a onda je klip pukao na dizni koju sam menjao. U servisu nisu znali ili nisu hteli da kažu uzrok pucanja klipa već samo cenu popravke od 622000 dinara. Što je mnogo mnogo je, uz garanciju od 50000 km. Moram da napomenem da pre ovog događaja nisam primetio ništa u neobično u radu motora, nije trošio kap ulja ni vode.

Podeli ovaj post


Link to post

×