Jump to content
niko33

Avensis 2.0 D4D 1AD FTV

Recommended Posts

Pozdrav

Prije dvije godine sam kupio Avensisa 2007 93kw sa malo manje od 200000km od prvog vlasnika,auto do onda redovno odrzavan i kupljen u stock stanju. Ja sam ga malo dotjerao.

Sad je na 275000 ali me je i izuo iz cipela sa troskovim u tih 75000.

Detalje bacim sa fotkama

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. :dobrodosli:

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Samo jednu od prije mjesec dana iznutra(od onda je bilo jos poprilicno radova i iz vana kad je bila na ljetnim cipelamad80e19e97d1cc2ffe930311e2a5550bd.jpg5ae82f697f501e5c3994acee5150fb75.jpg89b61d904a5fade5bb004dea7d06bb86.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Lep avensis,vidi se da je ulozeno dosta truda.Retko moze da se vidi neki sa modifikacijama.Sedista mi se bas svidjaju :)

Jel mozes da napises sta je menjano od krupnijih stvari u tih 75000?

Podeli ovaj post


Link to post

Sedista mi se mnogo svidjaju, jesu fabricka ili si ih radio?

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo,od krupnijih stvari(radi potrebe-ne gusta)2xset kvacila+rabljeni zamajac,rabljena getriba,reparacija svih injektora,komplet svi nosaci motora,prednji lezajevi kotaca i sad za kraj aisin swt-387 set kvacila sa jednomasenim zamajcom,komplet razvod staznog remena sa vodenom pumpom,napinjacem i remenicom alternatora i sve tekucine...

 

Sjedala su u navlakama po mjeri,kombinacija koza-alkantara(imam malog đukca koji me prati u stopu svugde di idem pa mi lakse ocistit iza njega-a i ljepse mi nego stock). Malo skuplja stavka ali pomladi auto za pet godina..

 

Da se nebi cudili oko broja kvacila:kod kupnje auta(u ovlastenom servisu-auto je vlasnik ostavil jer je uzimal novi Avensis)su zujali prednji lageri kotaca,te sam naivno bez daljnjeg pregleda uzeo auto,zamjenio lezajeve da bi se onda doslo do zvukova iz getribe-zujala prva,druga,treca,cetvrta pa sam nasao getribu sa malo(relativno) km i zamjenio i tutnuo odmah 1.set kvacila-kad se vec skida. Getriba prestal fuckat ali tesko ulazi u drugu(pa se promjenilo 3 vrste ulja dok napokon nisam uzeo castrol 75w monogradno) i krcanje prestalo ali se prilikom svake promjene brzine osjeti "udarac" pa sam nasao malo rabljeni zamajac i normalno novi set pa dao zamjenit- malo bolje ali jos uvijek nije gust vozit,i sad prije dva tjedna aisin konverzija na jednomaseni-fino se mjenja,nema vibracija,uzitak za vozit,ali-uvjeren sam da je mehanicar krivo okrenuo jednu lamelu jer katastrofalno tesko je stavit u prvu i rikverc te trese ko lud od 1600-2100 kad se poklopi gas.Tvrdi mi da se treba nalegnut i da nije do njega,ali po meni set koji drzi 750nm torqua ne moze trest na duplo manje i presao sam vec cca tisucu km gradske voznje tako da bi se prileglo odavno...evo i slika seta pa moze i komentar da li sam u pravu i dal da ga tjeram da ga skida da vidimo dal je ok namontirano.

 

16baa8e1551f3ce251e6da00b0a016ff.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zasto jednomaseni, a ne plivajuci zamajac?

Odustal sam od dvomasenog jer se poslije dvije zamjene seta desavala ista stvar pa sam izlaskom aisinovog seta(250 komada prodano,nula reklamacija-svi samo pozitivne komentare davali)odlucil da probam i to kao zadnje rjesenje problema.

..

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bi smelo toliko da trese,iako su sa fiksnim vece vibracije i menjac trpi.Sto se ulja tice,sad je gradacija dobra,imao sam isti problem.

Jel isti majstor radio sve do sad?

Deluje kao da ne zna svoj posao.

Podeli ovaj post


Link to post

Danas mi prica da je ne moguce krivo okrenut plocu a lijepo mu pokazujem sliku i govorim da su obje strane identicne debljine a srce tocno u sredini i moze na obje strane.

Tupi o nosacima,poluosovinama,injektorima-pa rekoh covjece bozji,dovel sam ga bez trunke vibracija i ikakvog zvuka...

Sad i zvonca u leru,nejde u prvu i rikverc a trese da se ne usudim gas stisnut.

 

Rekel sam mu da se skida ponovo getriba,ako je namontirano i stegnuto po ps-u i vibracije ostanu ja placam ponovo,ako je krivo okrenuta sklapa sve natrag i vraca mi lovu koji sam prvi put dao. I mogu da budem kraj auta kad ce se skidat..

 

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

No da nebi samo cvilil,bilo je i ulaganja iz gusta:

Gore navedene presvlake,tepisi po mjeri,2din android multimedija(gps,wifi..)subwoofer u gepeku,ali je kabina predobro izolirana pa je basa jos bilo premalo i stavljen je aktivni sub kenwood ispod sjedala,lajsne i centralna konzola je od poslije slikanja presvucena u gloosy crnu foliju te je umjesto centralne ladice na vrhu metnut display od original navigacije u cije mjesto je namontiran tablet,stavljena je prednja maska od d-cat modela,zatamljena zadnja stakla,spusten je sa eibach pro kitom,za ljeto ima 18" oz felge sa 225/40 gumom,stavljen je kn panel,skinut srednji lonac i katalizator(nastavak na zadnji lonac) te remapiran na nekih 160 konjica. Drugi tjedan stavim par fotki ako se sunce uspije probit malo..

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Poz ekipa.

Danas,tj sutra trebam brdo pozitivne energije. Mehanicar se danas uvjeril da niti jedna njegova teorija ne drzi vodu.Auto je u potpunosti ispravan i osim seta kvacila nema nicega da proizvodi vibracije(danas je cijeli dan ispitival injektore,poluosovine nosace,sve cega se mogel sjetit i jbg sve ok)

I onda popodne u miru sjeli zajedno-isprintal sam fotku seta da mu lakse objasnim i poslije dvadesetak minuta zove sina(sin je radil auto) i pita ga: "Jel tako da se druga lamela,ova koja nema srce ne moze kontra okrenut?? I mali odgovara: Prva ne moze ali druga moze na obje strane,jos sam ti i pokazival.....". Muk jedno pola minute,na mom licu smjesak i pitam i?

U pravu si,najvjerojatnije je druga krivo okrenuta i ne moze drzati visoki moment pa trese,sutra skidamo,snimam ti proces(da nebi mozda bila dobro okrenuta a problem je stvarno negdje drugdje) i vracamo posebno pazljivo sve natrag-cak sam i video sa kompletnim uputstvima ostavil,od okretnog momenta vijaka do toga na koju stranu ide koja lamela.

Jbg,ne ljutim se ja,svi radimo,ko radi taj i grijesi. Sekunda nepaznje i mozda se desila glupost-samo jedan tanjur naopacke stavljen i evo posla od osam sati za popravit.

Bicu presretan ako je to jer onda bi auto trebal jos ljepse se vozit(sad je u niskim fantasticno bilo-ko nov auto) i ako bude uredu onda ostaje jos koje vrijeme kao auto za gust-nooo,i na posao mora da me vozi,ostalo meckica nek radi-ona je pod garancijom pa mozemo gazit.

Na proljece je u planu u Beogradu rodbinu posjetit pa planiram da provozam Avensisa da se propuse i dopada mi se ekipa na forumu pa do proljeca se upoznamo i napravimo mali meet da izmjenimo iskustva- kod nas u hr se inace toyote ne kvare,to su auti toci i vozi,ulje natocih svakih sto tisuca i to je to od servisa. Drago mi je kaj sam otkril mjesto gdje ljudi predtavljaju Toyotu kao auto sa svpjom kvaliteti ali i boljkama.I bice mi drago ako cu ikome moc pomoc u bilo cemu jer sam je sad(ovu svoju)diplomirao....

 

I svaka cast onome koji procita kolko sam ga namljel....

 

Javim se sutraSA DOBRIM VIJESTIMA!!! nadam se...

 

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Evo krivca: pola druge lamele nije "lovilo".

Vracena opet gore i vibracije na pola manje(nadam se da ce skroz prestat kad nalegne)

Pitanje : jel greska majstora ili do proizvodaca?819570ec216514e4ed17417ea51dc706.jpgc08f9ce34fd2980f436d05bfef32b0c1.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Malo "studiram" fotke i spazim otisak lamele- krivo okrenuta!!!!

Ja budala nisam bio kraj auta kod ponovne demontaze.

Mehanicar i dalje tvrdi da nije moguce krivo namontirat!! Izgleda da sam ja fotoshopirao slike koje mi je poslao,hakirao njegov mob i njemu promjenio fotku!!

 

Sad jos malo trese ali to pripisujem prijasnjoj krivoj montazi i zivim u nadi da ce sjest na mjesto.

 

Pozdrav od vjecitog naivnog optimiste koji je drugi put opet platio demontazu iako je jasno vidljivo da je REKLAMACIJA0cfa213323334659a0bf55ff28a45d07.jpge0690114a6d171d027031c81fa8a2c42.jpgc977e43c01aefa755d9e375d227cfbca.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Menjaj majstora..

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

To je vec cetvrti majstor,vise ne znam kud bi...

Najsretniji da sam zdrav pa da mogu sam..

Zalostno na cemu smo,naplate dio a ne ugrade,popravljaju na principu eliminacije(a ti placaj svaki dio),ostavis na servisu a pokupis auto sa drugim injektorima i takve price....

A nitko neda da se bude kraj auta za vrijeme popravka-makar ponekad niti ne stignes...

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Izmenjeno od TcS
Nema razloga citirati zadnji post
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Poslao sam fotke i u aisin eu,potvrdili su da je krivo okrenuta lamela,cak su mi i na nekim fotkama pokazali i ostecenja koja nisam sam primjetio a koja bi mogla utjecat na vozna svojstva.

Trenutno jos sitno zatrese u trecoj,cetvrtoj i petoj ali samo kad poklopim(izbjegavam ali me povuce da isprobam ako je sjela)

I kao slag na kraju danas odem odradit optiku jer je bila guzva zbog zamjene ljeto zima i decki mi pokazu da fali pet kopci na zastitnoj plastici motora a posljednji put su falile dvije pa sam narucio 200kom s ebay-a donio kod demontaze i zamolio da se sve stavi na mjesto.

Pet sekundi posla,moje kopce i to ne odrade i onda mi krene tupit da jesu,goreg lazova nisam u zivotu sreo.Prosao sam s autom stotinjak km ravne ceste i sigurno ih nisam pogubio kao sto nisam u zadnje dvije godine niti jednu.

Ali ne:lamela je i prije bila pravilno okrenuta(ovi iz aisina svi budale i pojma nemaju),kopce mi valjda doma u garazi macka skinula i "sitnica" izgubili gornji poklopac akumulatora(onu zastitu) i leptir vijak i normalno-toga prije na autu nije bilo!!!!

20 godina ima servis i radi,ne mogu vjerovat... Htjel sam svasta napisat ali bolje da sutim jer bi jos i na sudu mogel zavrsit da ja njega vrijedam...

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Strasvicno iskustvo...

Ne bih im oprostio!

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Odustal sam od dvomasenog jer se poslije dvije zamjene seta desavala ista stvar pa sam izlaskom aisinovog seta(250 komada prodano,nula reklamacija-svi samo pozitivne komentare davali)odlucil da probam i to kao zadnje rjesenje problema.

..

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Gde si pronasao zamajac i ako možeš malo više podataka o tome kako se sada ponaša...

Podeli ovaj post


Link to post

Kompletan set sam narucio preko poznanika iz njemacke,nekih 400 eura me izaslo.

Kumplug je posebno mekan,auto krece bez ikakvih vibracija,salta fantasticno.

Ali-mora bit ali-jos su prisutne vibracije kad ga potopim i cetvrtoj i petoj izmedu 1700-2100 okretaja.

Iz aisani su rekli da bi trebalo nestat s vremenom jer je osteceno prilikom prve pogresne montaze-neki zubi povinuti,nejednako ju je trosilo....zivi bili pa vidjeli.

Ali treba uzet u obzir i da je moja remapirana sa otvorenim usisom i auspuhom i da ima malo jaci moment u tom rangu...

Uglavnom,ako ne potapam prije 2100,fantazija.

P.s. i malo zvecka u leru..

 

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Radovi i fotke auta stoje ali polako pristizu sitnice..

Buduci da sam izbacio kutiju sa wooferom iz gepeka i uzeo onaj ispod sjedala,spremio sam jos nesto da popuni zvuk...

Dva seta zvucnika sa aktivnom skretnicom,jos cekam adaptere da stignu pa krecem u napad

I fotka "zamjene" katalizatora i srednjeg lonca koji su trenutno na autu jer je bila rega prije neki dan.fb0440b447d4c5808f1bf2d3280ebeba.jpga0e28299f38c709f78e01d0bf0ca71ff.jpg0754539b49dcffd6e8a0b54a7878708a.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Malo temperatura u plusu pa se odradila sitnica-trd pedale i footrest.

Znam da bi mu godilo i pranje ali to ce pricekat jer sutra skidam oplate vrata radi montaze zvucnika:)cece048a4542a505b652ad573e109c6b.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam docekal distance vec smo ih na poslu izradili i bacil sam se u posao danas.

Daleko kvalitetniji zvuk od origigi zvucnika ali zude za pojacalom..

Tri sata za sva cetiri(8)zvucnika. Twiter pase u mm kao i original a za distance tri rupe i vijak i vozi. Kad jednu oplatu skines druga je za minutu dolje.f95a92736947be6bbe4e052b32d2e734.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast na trudu!

Sta je sad iznad radija,jel nema vise ladice?

Podeli ovaj post


Link to post

Ladica izbacena,ubaceno nest drugo..763e898e49f2ca12b304604362040960.jpg0249edd390673500fb9a1a0b3e418043.jpg

 

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×