Jump to content
Piske

Da li voziti auto iznad obrtaja gde postiže maksimalni obrtni moment

Recommended Posts

Ispuhivanje' motora nije potrebno, a nije ni preporučljivo

image_89678.jpg?width=460&height=295&mod
Za svaki motor je najbolje ako se vozi normalno, od niskih do visokih okretaja, ovisno o potrebi. Iznad okretaja najveće snage preporučljivo je ići samo u iznimnim situacijama

 

 

Vozim Renault Megane 1.6 iz 2010. i zasad sam potpuno zadovoljan. Kako često vozim u gradskoj vožnji, prijatelji mi savjetuju da auto povremeno 'ispušem' vožnjom visokim okretajima motora na autocesti. Jednom sam to probao i automobil je nakon toga bolje radio. Koliko je to potrebno, odnosno korisno?
 
Renato K.
 
Forsiranje automobila nije dobro i sve savjete o korisnosti "ispuhivanja" motora treba uzeti s rezervom. Za motor je najbolje ako se vozi normalno, od niskih do visokih okretaja, ovisno o potrebi. Iznad okretaja najveće snage preporučljivo je ići samo u iznimnim situacijama (prilikom pretjecanja).
 
Često korištenje takvih okretaja štetno je za motor, posebice ako to radite bespotrebno, kao u vašem slučaju. Štetna su i velika opterećenja na niskim okretajima (na usponima), a motor će najduže trajati, ako ga pretežno vozite u području srednjih okretaja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor. Autoportal.hr 

Podeli ovaj post


Link to post

Lično, svoj automobil s vremena na vreme poteram do crvenog, razlog čisto zadovoljstvo. Da li mu koristi ili šteti ne znam, pošto svakako se vozi uvek između 3-4 hiljade obrtaja tako da ga ne gušim da bih primetio da li se "produvao"

 

S druge strane zna se da  Toyote vole malo veće obrtaje tako da mislim da su to uzeli u obzir pri izradi.

Podeli ovaj post


Link to post

×