Jump to content
mpavlovicbb

Chat 2019

Recommended Posts

Pa da pocnemo i ovu godinu :)

 

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

post-1797-0-94676100-1548367327_thumb.jpg  Pa da krenemo :) Moj bivši, najlepši živ i lep i dalje i kod istog vlasnika. Pomisliće dečko da ga neko prati :) S obzirom da mi stižu slike sa raznih strana.

Dok sam vozio Corollu a i sada , kada me neko iseče , k... se setim se Bmw-a :) 

P.S 

Ta već stara kola pravljena 90, 80... imala su dušu :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio tokom prvih 43.000 kilometara
Podelite sa prijateljima:
  • facebook.png
  • twitter.png
  • linkedin.png
  • pinterest.png
  • google.png
  • email.png
  •  

Car and Driver je jedan od najuglednijih američkih automobilskih magazina. Autor ovog teksta je pretplaćen na izdanja koja priprema ova redakcija, već duži niz godina, a posebnu pažnju mi je oduvek privlačio “long term” serijal gde novinari na određeni period (obično dve godine) dobiju izvesni automobil za potrebe testiranja. Tokom tog perioda, na svakih nekoliko meseci bi potom stizala obaveštenja o tome šta se dešavalo u prethodnom periodu, a na kraju bi usledio konačan utisak.

7-28.jpg

Jedan od takvih automobila na testu je bio model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio iz 2018. godine sa 2,9-litarskim turbo agregatom i impresivnih 510 konjskih snaga. Ovaj automobil nije jeftin i njegova cena iznosi 79.595 dolara, a na satu je trenutno 26.709 milja (42.734 km). Kada se zna da Italijani i nemaju baš sjajnu reputaciju u pogledu pouzdanosti, očekivanja su bila izuzetno, odnosno bojli smo se da će problemi brzo stići. Da pogledamo kakve nedostatke su američki novinari zabeležili.

8-24.jpg

Pa, za početak nije bilo potrebno mnogo vremena pre nego što se prva “lampica” upalila. Tokom putovanja u dužini od 1.000 kilometara, upalila se “service engine” lampica u momentu dok se vozač nalazio na autoputu pri brzini od oko 130 km/h.

Činilo se da ponestaje snage pa je Giulia završila u servisu u saveznoj državi Mičigan. Posle sedmicu dana “rada” specijalisti nisu uspeli da otkriju problem, ali jesu primetili da antifriz curi, pa je crevo zamenjeno.

9-21.jpg
Isti problem se desio još jednom pre nego što je na satu stajalo 8.000 km, ali ni drugi put nije pronađen problem. Kada je automobil po drugi put završio u servisu na njemu je zamenjena i pumpa za gorivo nakon što je kompjuter otkrio da je “pri kraju”.

Na 16.000 km, tokom još jednog redovnog servisa, novinari su prijavili čudne zvukove koji dolaze iz zadnjeg dela vozila. Giulia je provela čak mesec dana u salonu da bi se zamenio diferencijal, koji ne samo što je morao da bude specijalno naručen iz Italije već je sa njim stigao i italijanski specijalista pošto u Mičiganu u to vreme nije postojao ni jedan. U narednih nekoliko meseci je zamenjena i šoferšajbna (1.209 dolara), ali Alfa Romeo nije igrala ulogu u tome, odnosno proizvođač nije bio kriv za ovaj defekt.

10-19.jpg

Dalje, na oko 30.000 km na satu se pojavila lampica koja indikuje da je nivo ulja nizak, a iako će poseta servisu pokazati da je u stvari, senzor taj kome je trebala zamena. Giulia je opet kasnije delovala da gubi snagu nakon što se ponovo upalila “check engine” lampica. Sada već očekivano, specijalisti ni ovaj put nisu uspeli da pronađu problem.

11-18.jpg

Car and Driver kaže da želi da automobil “izdrži” do 40.000 milja ili 64.000 km, ali ovim tempom izbijanja problema, oni nisu optimisti da će se to zaista i desiti. Treba spomenuti da nijedan od problema nije bio veliki i da su svi popravljeni pod garancijskim uslovima, ali ipak ostaje žal što ovo remek delo sa Ferrarijevim agregatom nije jednako pouzdano kao što je i brzo.

Zoran Tomasović

Izvor AutoRepublika 

 

Edited by Piske

Share this post


Link to post

Prelep auto. Šta reći nego šteta , što Alfa ne može da se reši određenih problema i da konačno stane na noge. 

Share this post


Link to post

Super što si postavio cene :) 

Pa pazi akcijske cene nisu uopšte visoke , pogotovu što se radi o novim modelima. Toyota sa hibridnim pogonom nikada nije bila sa povoljnijom cenom. Pogledaj cene kod konkurencije. Novi Focus 1.0 ecoboost 101 ks (bazni agregat) u osnovnom paketu opreme 16990 e , pojavio se na tržištu pre Corolle. Da ne nabrajam sada cene kod ostalih. 

Generalno kola su sa sve više opreme a samim tim i sve većim cenama. Jedino ponavljam Toyotini hibtidi na akcijskim cenama , nikada povoljniji. E sada što je i dalje velika cena ne samo za nas nego i za većinu Evrope. To je neka druga priča.

Edited by Piske
  • Like 2

Share this post


Link to post

Ok su to akcijske cene, novi model, vise opreme... nego, imaju negde cene karavana?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Share this post


Link to post

Meni je ovo skupo. Sve ok, nov model i te fore...ali staru si mogao za oko 16k da uzmes u Style paketu opreme na stalnom popustu. Al nekako verujem da ce padati cena.

Sto se tice hibrida deluje dosta povoljno i nadam se da ce postati sve pristupacniji.

 

Pozdrav.

Share this post


Link to post

<span style="font-size: 3.5rem;">Udobno se smestite i opustite </span>

  • Like 1

Share this post


Link to post

Lep enterijer ali kada vidim naslone za glavu na prednim sedištima "Ako nisi imao diskusherniju u vratnom delu dobićeš je uskoro " Džaba sve . Šteta . 

Share this post


Link to post

Ја сам у салону питао оквирно цене за караван и кажу да размишљају дал да га уопште понуде пошто ће цена бити висока . Јесу јаче цене , али и опремљеније су много од претходне генерације . Изгледа да је тренд раста цена присутан код свих ауто марки. Ја једино што бих желео да имам код мене је адаптивни темпомат и мало функционалнији гепек . Караван ми се опасно допао ( бар што се слика тиче ) и размишљао сам о замени старо за ново . Одустао сам . Корола је и даље као да је изашла из салона без и једне мане .

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post

Karavan je uvek skuplji, kod svih brendova.
Naravno govorim o novim vozilima.
O ceni je glupo diskutovati.
Realno, na ovom tržištu je sve mnogo, al Hajd da probao da budemo realni.
Svaki proizvod kada se pojavi upravo tada ima najveću cenu.
Tako je od pamtiveka.
Onda cena pada, obično po malo, nekad i ozbiljnije, ako je osetan pad tražnje.
Pa kad ni pad cene ne pomaže, uvode se poklon paketi, pa zatim restilizacija i više opreme...

Sve ste to vec videli bezbroj puta.
Uostalom, Auris 2.0D4D u Sol paketu opreme je na sajmu automobila u Beogradu 2007 uz par dodataka plaćen nepunih 23.000€
Par godina kasnije, mogao se uzeti za manje od 20 hiljada.

Dakle, ko želi da voza novu korolu što pre, otvoriće novčanik, a ko neće, moraće da se strpi ;)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Karavan verovatno ne ide iz turske, pa je zato skuplji


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mislim da HB i TS idu sa trake u UK, ali verujem da to ne utice znatno na cenu.
Modeli su novi i to je to. Meni u celoj prici najvise "smeta" skromni T agregat.
  • Like 1

Share this post


Link to post

@GoForit
To je i moje zapažanje.
Apsolutno mi je neshvatljivo da se nudi samo jedan jedini 1.2T motor.
Mislim da uz onako agresivan izgled HB model mora biti ponudjen sa nekim 2.0T i preko 200ks

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post

Баш би волео провозати тај 1.2т . Једини турбо бензинац који сам возио је голф 1.2 тси 86 кс и морам признати да иде сасвим пристојно и делује да има више снаге од декларисане. Да ли је неко од вас имао искуства са тим 1.2т ?

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post

Suština je u tome da su pored 1.2T trebali da ponude jos neki turbo motor sa vise KS (kao sto je Laki pomenuo, to vizuelna prica prosto namece).
Golf, koga pominješ, ima u svojoj paleti veci izbor motora pa kupac moze da bira sta mu je volja ( da si kojim slučajem probao 1.4/5 tsi od 140/50 ks rekao bi da je ovaj 1.2 smešan ).
Inače, imao sam priliku da probam hondin i fordov 1.0 trocilindras od 129/125 ks, deluju kao sasvim solidna prica za grad ( i AP do 110/20 km/h) i u to drustvo sam nekako "smestio" i toyo 1.2T (iskustva poznanika sa CHRom su slična).
Znači, niko nije rekao da je 1.2 T slab, ali je skroman u odnosu na 1.5T u Civic-u X .


Share this post


Link to post

Umesto toga ponudili su još jedan  jači motor sa hibridnim pogonom, što se meni više dopada. 

Share this post


Link to post

Lepo je što je u ponudi i jači hibrid od 2.0, ali to nije dovoljno.
On daje realno veću snagu u gradu, gde i nije toliko potrebna, ali za duži put sa konstantnim većim opterećenjem, je i to nedovoljno.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post

×