milosrdni94 1 Napisano Januar 16, 2019 Поздрав, да ли ми неко може рећи колико кошта мали /велики сервис за јариса бензинца/дизелаша? У овлашћеном и сваком другом сервису? Интересује ме да ли су скупи делови? Планирам да купим ауто, јаре ми се свиђа баш, али мало мало па негде прочитам да је скупо одржавање, што ми не би баш одговарало... Па ме интересује то највише, а ако овде не добијем ваљан одговор, где ћу? Хвала вам 1 Podeli ovaj post Link to post
TcS 145 Napisano Januar 16, 2019 Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. Podeli ovaj post Link to post
mpavlovicbb 153 Napisano Januar 16, 2019 Dobrodosao na forum.Cena malog servisa u principu nebi trebalo da prelazi 70-80 evra. Zavisi od kvaliteta/cene delova koje stavljas i da li konkretan auto ima ili nema filter goriva. Ostali delovi nisu nista skuplji od drugih automobila. Auto generalno nema nekih mana, samo je bitno naci dobar primerak. Sent from my E5603 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Januar 16, 2019 Bezi od yarisa kao djavo od krsta. Ja sam na dva yareta za 6 god. ulozio 10 000 dinara . Pitaj sta te konkretno zanima. Podeli ovaj post Link to post
milosrdni94 1 Napisano Januar 16, 2019 Матори Вас сам чекао, искрено. Видим да доста знате, читајући остале теме... 24 ми је година, завршио сам ОАС, крећем ускоро да радим... И желим да купим неко поуздано, комфорно, економично возило. Ова прва два захтева несумњиво испуњава јарис. За трећи не знам, и зато ми је потребна ваша помоћ. С обзиром да желим ауто који мало троши, вероватно бих купио дизела 1.4. Не патим од сервисирања искључиво у овлашћеним сервисима... Колико би коштали делови рецимо за мали/велики сервис код дизела? То бих морао на почетку да урадим сигурно. И једино ме то одржавање спутава да кажем ово је сигурно мој први ауто Хвала на помоћи унапред! Podeli ovaj post Link to post
Skipper 244 Napisano Januar 16, 2019 Mali servis 50-70€, veliki 100-120 u zavisnosti šta se menja. Mislim da je za yaris mk2 jeftinije održavanje kod dizela nego kod benzinca. Sent from my SM-J330FN using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
milosrdni94 1 Napisano Januar 16, 2019 Skipper-u, јел су то оквирне цене само делова? То ми се чини апсолутно прихватљиво. Него имам неку фобију од одржавања дизела, још кад прочитам како је код Јапанаца скупо... Ако су заиста ове цене, онда је то то Јаре мк2 1.4 д4д ће бити мој Podeli ovaj post Link to post
Skipper 244 Napisano Januar 16, 2019 Cene kvalitetnih delova, ruke nisu puno. 1.4 dizel u yarisu nema problem sa diznama, nema plivajući zamajac, nema dpf, nema problem sa turbinom. Sent from my SM-J330FN using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Januar 16, 2019 (edited) Kod dizela u odnosu na benzinca set kvačila je skuplji . S obzirom da je veoma izdržljiv i kod dizela i benzinca , samim tim veoma retko dolazi za zamenu . Ostali troškovi su približno isti . Od 2010 odnosno uvođenja Euro 5 norme kod 1.4 D4D motora imaš piezoelektične dizne i dpf filter , Do Euro 5 norme imaš električne dizne ( veoma su izdržljive ) i nemaš dpf filter .Moj ti je savet da u zavisnosti koji yaris nađeš u boljem stanju ( poznata istorija održavanja , broj vlasnika ) njega kupiš. Dizel ima veoma malu potrošnju goriva tako da treba i to uzeti u obzir i bolje vuče od benzinca. Izmenjeno Januar 16, 2019 od Piske Podeli ovaj post Link to post
milosrdni94 1 Napisano Januar 16, 2019 Сада сте ме баш охрабрили искрено. То је то, без сумње. Планирам да у наредна 3 месеца купим. И сигурно ће бити дизел, а с обзиром колико новца могу да скупим, јаре ће бити 2006 или 2007 вероватно. Хвала свима на помоћи, и једва чекам да вам покажем свог љубимца када га будем купио Podeli ovaj post Link to post
Bax 7 Napisano Januar 17, 2019 (edited) Ja sam nekad bio u slicnoj situaciji, zafrsio fax, nemam posao, kupio prvi auto.Uzeo sam Mitsubushi Colt 1.3 benz, mozda 8-9 godina star. U principu model poznat po pozudanosti, nepoderiv motor i sl. E tu sam se zajebao, uzeo sam auto koji je vec prosao svoje najbolje godine, tako da za 2 godine koliko sam ga imao menjao sam redom svasta, i uvek je nesto zajebavalo...-gume-amortizere-kvacilo-lezajeve menjaca-problemi sa diznama, gusio se, velika potrosnja...-termostat-pa je curio servo-svecice, kablove vise puta-pa razvodna kapa, probila-pa veliki servis, kaisevi, pumpa za vodu..... I sve je to super bilo ,ali kad nemas priliv para ti svako malo puknes nesto, i stalno nesto novo ima. Posle sam uzeo novog Punta, kad sam ovaj jedva prodao, pomirio se sa gubitkom para... Punto sam terao mozda 6 godina, nikad nista , 5000 godisnje za zamenu ulja i filtera. Polse sam kupio novi Punto, na njemu je za 1 godinu zamenjeno 2000 evra delova, nov novcijat. Mnogo zavisi od samog komada, ako kupujes ta izvozana kola, uvalices se u problem, potrosnja i mali servis su irelevantne stavke, u krajnjem zbiru. Budi svestan, da cena malog i velikog servisa bas nista ne znace, jedino ti znaci da kupis kola od poznatog coveka, da ti ne uvale neku kantu. Izmenjeno Januar 17, 2019 od Bax Podeli ovaj post Link to post
milosrdni94 1 Napisano Januar 17, 2019 У праву си Bax, надам се да ћу наћи неки добар примерак. Видећу ако будем нашао неког познаваоца или мајстора за тојоту, па да заједно погледамо ауто. Нећу да журим. Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Januar 17, 2019 (edited) Svaki auto trazi ulaganja. Kad vremenom promenis vise marki auta pa se informises pa prezivis stresove uz iste,...onda mozes uporediti koji je stvarno najpovoljniji i najbolji. Iskreno, nisam imao Yaris dizel jer preferiram benzince. Znam da je taj motor fantastican i znam nekoliko tih Yarisa dizela sa preko 400 000 km bez kvarova. Vidim da racionalno razmisljas i da ti novci igraju ulogu. Podrzavam te u tome i ako tako budes gledao i ubuduce bices covek koji uvek cvrsto stoji na zemlji. Bolji i kvalitetniji auto neces naci. Nedavno sam citao da je madju autima oko 10god starosti Yaris sa najmanje kvarova. Cene servisa su male, napisano je vec, veliki servis se ne radi. Ako dodje do toga da se treba promeniti lanac , to je opet jeftinije nego obavezan veliki servis drugih auta. 1. i 2. Generacija nemaju dpf filter, nemaju plivajuci zamajac, jednostavno nemaju nista sto iziskuje neko vece davanje para na odrzavanje. Neces pogresiti ni sa benzincem ni sa dizelom. Samo redovno odrzavanje sa kvalitetnim uljem i to je sve. Izmenjeno Januar 17, 2019 od matori Podeli ovaj post Link to post
milosrdni94 1 Napisano Januar 18, 2019 Хвала матори, значи ми твоје мишљење и мишљења осталих чланова форума. Живи ми били! Podeli ovaj post Link to post
Igor0230 0 Napisano Jun 21, 2023 Ja sam danas odradio mali servis + svecice u Bosch Servisu u Kikindi i to me kostalo 13.000 dinara. U pitanju je Yaris 2010g. 1.3 benzin. Podeli ovaj post Link to post