Jump to content
Potiscan

oće me prelazne godine.....Yaris 2005

Recommended Posts

POZDRAV SVIMA

 napisao sam u nazivu teme, oće me prelazne godine, jer je Yarče koje kupih (tako mi rekoše) prelazne godine, počeli sa 3 cilindra i završili ove sa 4, a do Toyote sam vozio Fiestu koja je bila isto prelazno godište (mk III u mk IV). Elem da ne dužim mnogo sa pričom, da pređem na molbe, kukanja i pitanja, za početak neću mnogo smarati:

- da li postoji negde neki sajt kako bih mogao na osnovu VINa proveriti stanje mog Yareta (ono s osnovnim podacima sam već iskopao tipa kao ovo  https://www.autodna.com/   ali nešto detaljnije

- kad sam bio na servisu pito da mi pokažu gde proveravam tečnost serva letve volana, za kočnice sam video naravno odmah ali mi servo letve nije nigde bio vidljiv, na kraju mi rekoše da je elektični servo, ostadoh sumnjičav pa MOLIM pojašnjenje i kako da pouzdano utvrdim da li je električna il "uljna" letva

eto, neću dalje smarati, za početak je dovoljno.

Samo bih rekao još da sam JAKOOO zadovoljan za ovo kratko vreme u svemu što sam video i osetio dok sam vozio ovog Japanerosa/ku. Da, u servisu prilikom zamne ulja mi je majstor ispregledao mehaniku auta, ispregledao "donji podvoz", limariju, .....jedina sugestija je "trebao bi zameniti stabilizatore balans štangle, ostalo je OK" (komad 500-800RSD, zavisi oću li švapske ili.....neke druge)

Podeli ovaj post


Link to post

U prvom postu sam zaboravio da se predstavim.......zovrm se Vladimir, iz Kikinde sam i od skoro sam vlasnik Yarisa 2005. Auto spolja gledano izgleda jako dobro očuvan, limarijski ima sitnih nedostataka ( vidi se gde je popravljan, prednji i zadnji branik, levo krilo...), ali je konstrukciono netaknut, mislim unutrašnji blatobrani nisu dirani pa je pretpostavka da je bilo nekog češanja, čukanja ili tako nečega, sve u svemu za auto 2005 je skroz zadovoljavajuć, bar meni ne smeta. Motor pali odlično, vozi se lepo, unutrašnjost je više nego očuvana, ako ne računam dve rupe na prednnjim sedištima od cigarete, zadnja su takva kao da niko nije sedeo na njima, sve je ukazivalo da je to TO, a onda.........

U punom džaku ......ja izgleda dohvatih.......

Danas sam imao zakazan pregled u Toyotinom servisu u N.Sadu (TOYOTA TAGO CAR) jer sam nakon nekog vremena primetio da malo kasni s gasom, prima kasnije gas pa da proverim šta se dešava, a i prijatno sam bio iznenađen kada su mi rekli za (i ovde na forumu sam o tome čitao) Toyotinu akciju besplatne zamene erbegova. Samo da kažem da mi to nisu zamenili, rekoše da je naručeno pa kad stigne pozvaće me. Daklem, predam ja ključeve kažem majstoru problem i odem do salona da pogledam nove Toyotine aždaje. Posle nekih 30 do 45min dobijem informacije da je gotovo i da će doći čovek da mi sve objasni šta bi trebalo da se radi na autu.

- to što ne prima gas i kasni je problem sa brizgaljkama, reparacija je neizvesna i 50-50% da uspe ili ne uspe, ali ako ne uspe onda je sigurno sve sj....ano i mora nove

- diskovi i pločice su (kako je napisano) "izuzetno dotrajali".....zamena

čovek govori a ja osećam Bruce Leea kako mi letećim maje gerijem uleće u pleksus........

suvišno je reći da sam u isto vreme bio razočaran kupovinom i u panici šta ću sad. Pa bih želeo da pitam SVE koji bi mogli da mi pomognu u odgovoru šta se dalje dešava u ponašanju loših brizgaljki? Da li dolazi do postepenog povećanja potrošnje goriva, otkaza rada istih.....šta se dešava? Da li mi preporučujete još neke servise koji bi to mogli uraditi za niži iznos jer mi je ovo priličnooooo novca

Podeli ovaj post


Link to post

Za pocetak ne ides u ovlasceni servis. Ipste je poznato da su ovlasceni servisi najskuplji.
Mozes da sipas neko sredstvo za ciscenje dizni u rezervoar sa gorivom, mozda pomogne. Ako ne pomogne onda ce morati reparacija..

Sent from my E5603 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Probaj servis Japan Shop iz Beograda.

Podeli ovaj post


Link to post

Ili Trio motors u NS, blizi su ti..

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Bilo mi je sasvim logično da odem bar na prvu proveru stanja vozila u ovlašćeni servis jer ko će znati bolje da utvrdi stanje nego ovlašćeni servis, a i bolja dijagnostike nema od originalne. Svestan sam ja da su oni najskuplji, ali ne i da otkidaju glave, a i to mi je prilika da proverim da li će mi menjati erbegove. Svakako ću proveravati još na nekim mestima i konsultovati se pre nego krenem s poslom, ipak je ovo previše novca za moj pojam koliko su mi rekli (preko 100.000din)

Podeli ovaj post


Link to post

Nippon servis u NS ti je odličan.

Sent from my SM-J330FN using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Stvari se za sad odvijaju u dobrom smeru, mogu sa sigurnošću za sad reći da su diskovi u dobrom stanju, a pločice su istrošene na manje od polovine tako da mi uopšte nije jasno kako su ovi iz servisa zaključili da je to za zamenu, a što se tiče brizgaljki iliti dizni one će se rešavati ovih dana i to jednostavnim čišćenjem sa ultrazvučnom kadiom, tako mi reče majstor. Nisam mogao da izdržim i nazvao sam servis i objasnio da sam bio šokiran cenom i nisam uspeo da dođem sebi i pitam sve ono što mi se posle vrzmalo po glaivi, a što sam i ovde pitao. Čovek mi reče u razgovoru a što je razjasnilo celu situaciju "dijagnostika je pokazivala smanjeni protok goriva uz godište auta i pređenu kilometražu mi smo zaključili da je vreme za zamenu brizgaljki (elektronskih dizni)", javljam rezultate ove operacije.

Iskoristio bih priliku da zamolim sve koji imaju višak čeličnih felni za Yarisa i prodali bi ih da mi se jave jer sam rad kupiti ih da sastavim dva seta guma.

Podeli ovaj post


Link to post

Otvorite nalog ili se prijavite da biste pisali komentare

Morate biti član da biste ostavili komentar

Napravite nalog

Prijavite se za novi nalog u našoj zajednici. To je lako!

Registrujte novi nalog

Prijava

Već imate nalog? Prijavite se ovde.

Prijava

×