Jump to content

Recommended Posts

@piske taj 2.0 hibrid ce pri konstantnih 150 biti najobičniji benzinac i to trimovan za ekonomičnost.
U praksi, imace manje snage nego džtvoj bivši 1.6
Mnogima ce to biti dovoljno, ali mnogima i nece.
Problem nije za one koji su skromni sa zahtevima, već zahtevnijim vozačima.

Jednostavno je po meni glupa strategija koju Toyota sa slabašnim agregatima fura već skoro 10 godina.
Ne možeš u kolo sa meganom, fokusom, golfom, mazdom3 i ostalima sa tako malim izborom motora.
Jedan Benz i dva hibrida (u sedanu samo 1.8 hibrid)?
Smešno, po meni.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Svuda po svetu Toyota ima potpunu dominaciju. Ma koliko nama bila smešta ta njihova strategija, ona na globalnom nivou prolazi odlično.

Podeli ovaj post


Link to post

@Mr Nebojša
U Zapadnoj Evropi svakako ne dominira što dokazuju brojke prodatih vozila kako po klasama, tako i po brendovima.
Rekao bih da je to jedno od bitnijih tržišta.

Da pomenućeš hibride, ali se bojim da sa masovnijom ponudom EV svih ostalih proizvodjača i tome polako dolazi kraj.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zapadna Evropa je toliko bitna Japanskim proizvođačima automobila da se čak i ne trude oko njega, gotovo da ga zanemaruju. U prilog tome govori da nema niti neki izbor agregata niti modela, dok jedna Corolla za Azijsko i Američko tržište ima po nekoliko izvedbi i više agregata. Koliko samo modela ne postoji u Evropi uopšte.

Sitna je riba Evropa, to je ostavljeno VW grupaciji i ostalima da se igraju na tom igralištu. 

Podeli ovaj post


Link to post

Jel da?
A zato je valjda VW grupacija ugrozila primat Toyote i njenu globalnu No1 poziciju?

Srećom, za razliku od vas, ljudi u kompaniji Toyota su već prepoznali potrebu za jačim agregatom u novoj koroli.

https://autostart.24sata.hr/novosti/potvr-eno-uskoro-stize-nabrijana-toyota-corolla-grmn-6929

""Iako se očekivalo kako će i sportsku verziju Corolle pokretati hibridni pogon, Toshio Kanei je negirao to i najavio da će se ispod poklopca motora naći 1,6-litreni benzinac. 'Analiziramo koje bi rješenje bilo najefikasnije za europsko tržište, ali Corolla GRMN sigurno stiže. Već radimo na tome i razvoj se obavlja pod nadzorom Toyota Gazoo Racinga', izjavio je šef dizajna Kanei. ""

Pročitajte više na: https://autostart.24sata.hr/novosti/potvr-eno-uskoro-stize-nabrijana-toyota-corolla-grmn-6929 - autostart.24sata.hr

Drugari, "nabrijani" primerci nekog modela čine mali udeo na tržištu, ali čine čuda u marketinškom smislu.

Nedostatak jakog agregata u ponudi apsolutno uvek rezultira epitetom "lošeg proizvoda" iako on to po kvalitetu ne mora biti, kao i lošijim prodajnim rezultatima..

Melo, čak i u Americi, Corolla sa benzinskim agregatom a, već neko vreme vuče epitet "underpowered".



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ta poznata globalna Toyo politika koja Evropu "napada" sa H vozilima uz odredjeni stepen generalne "nezainteresovanosti" meni zvuci kao unpred pripremljeno opravdanja za lose prodajne rezultate.
Nakon vise godina imaju HB model koji je vizuelno dopadljiv (konacno oslobodjen blede kopije CTa 200 h i besmislenog enterijera za ljubitelje retro stila) i bilo je logicno da prosire paletu turbo motora sa vise KS (ako nisu hteli da razviju svoj, mogli su da pozajme neki od proverenih T agregata).
U svakom slucaju, ako ne zelite hibridnu tehnologiji (zbog "anemije" ili iz nekog drugog razloga) i niste zadovoljni sa 1.2 T postavkom, okrenite se nasoj konkurenciji u EU (Civicu, Mazdi 3, Golfu, Focusu, Astri, ... ambicioznim korejcima :)). Nakon "proterivanja" dizela ni ne ostaje nista drugo - osim mozda, teskog kompromisa :(.
 

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post

Top 10: Najtraženije marke automobila u EU

Prema podacima iz 28 zemalja EU i 3 zemlje EFTA, najprodavaniji automobilski brend u 2018. godini bio je Volkswagen, a slede Renault i Ford.

NEDELJA, 24.02.2019. | 09:3Podeli
4295067215c72570ee2c2d780154658_v4_big.j

Volkswagen ubedljivo drži prvu poziciju sa 1.746.674 prodata vozila u 31 evropskoj zemlji, uz tržišno učešće od 11,2%, objavio je focus2move.com. 

Renault, koji je zauzeo poziciju broj 2, u 2018. godini isporučio je evropskim kupcima 1.097.286 vozila, što čini 7% tržišta novih automobila, dok je treći Ford prodao 1.013.938 jedinica (6,5% tržišta). 

Zanimljivo je da se među deset najtraženijih auto-brendova u Evropi nalazi samo jedan japanski (Toyota na 10. poziciji). 

Pogledajte listu top 10 najprodavanijih automobilskih marki. Podaci se odnose na 28 zemalja članica EU i 3 zemlje članice EFTA sporazuma (Norveška, Island Švajcarska):

Pozicija: Brend: Broj vozila u 2018: Tržišno učešće u 2018:
1. Volkswagen 1.746.674 11,2%
2. Renault 1.097.286 7%
3. Ford 1.013.938 6,5%
4. Peugeot 971.002 6,2%
5. Opel 882.359 5,7%
6. Mercedes 879.895 5,6%
7. BMW 811.041 5,2%
8. Audi 724.345 4,6%
9. Škoda 724.177 4,6%
10. Toyota 710.163 4,6%

Inače, pozicije od 11. do 20. mesta zauzimaju redom: FIAT, Citroen, Hyundai, Dacia, Kia, Nissan, Seat, Volvo, Suzuki i Mazda, dok se 21-30. mesta nalaze: MINI, Jeep, Land Rover, Mitsubishi, Honda, Smart, Alfa Romeo, Jaguar, Porsche i Lancia (ovaj italijanski proizvođač zastupljen je na tržištu samo sa jednim modelom - Ypsilon).

 

 

PROČITAJ JOŠ

Izvor: B92.net

Podeli ovaj post


Link to post

Evo koliko je ko prodao automobila u Evropi u brojkama.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 7 sati , laki72 said:

Srećom, za razliku od vas, ljudi u kompaniji Toyota su već prepoznali potrebu za jačim agregatom u novoj koroli. emoji6.png

Ne znam na koga se ovo odnosi Laki, biće da si ti nešto debelo pogrešio. Svi mi volimo snažniji motor, jaču Toyotu, al to Toyoti nikada nije bio prioritet niti će biti. Pouzdanost i kvalitet da, snaga ne. Akio Toyoda u zadnje vreme forsira snažniji i agresivniji izgled kod Lexusa pa i Toyote i to je razlog tog novog pravca a ne VW ili nečija druga dominacija i primat za poziciju No1.

pre 7 sati , laki72 said:

Drugari, "nabrijani" primerci nekog modela čine mali udeo na tržištu, ali čine čuda u marketinškom smislu.

Zato sada imamo M-Supru da čini "markentiška čuda".

pre 7 sati , laki72 said:

Nedostatak jakog agregata u ponudi apsolutno uvek rezultira epitetom "lošeg proizvoda" iako on to po kvalitetu ne mora biti, kao i lošijim prodajnim rezultatima..

Melo, čak i u Americi, Corolla sa benzinskim agregatom a, već neko vreme vuče epitet "underpowered".

Treba probati ubediti u Australiji, čitavoj Aziji, bliskom Istoku, Rusiji, Africi, Americi da je Toyota "loš proizvođač", zaista treba probati to. :lol:

Posetio sam većinu tih zemalja, kao i Amreiku, Toyota ima potpunu dominaciju.

On 23.2.2019. at 19:59, laki72 said:

@Mr Nebojša
U Zapadnoj Evropi svakako ne dominira što dokazuju brojke prodatih vozila kako po klasama, tako i po brendovima.
Rekao bih da je to jedno od bitnijih tržišta.

Za Toyotu Zapadna Evropa je manje bitno tržište, prilog u tome upravo govore loša motorizacija i nedostatak modela.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pa pazi Sale preko 700.000 prodatih Toyota u Evropi sa 4 modela koja su završila svoj proizvodni ciklus je odličan rezultat. 

Može tebi da se ne dopada ali brojke donose novac . Tako je uvek bilo i biće. 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Volim polemike.
Iz svake (konstruktivne) polemike dodje se do nekog mudrog zaključka.

Hajd mo malo da otputujemo do te Azije i pogledamo PRETHODNI model.


Qatar
b8bbc5b46e72460af50f7189d3d55802.jpg

Malaysia
0abd7b06faec60be75e49898ade9a842.jpg

Saudi Arabia
18c5acb37012d880c941e305b99110d2.jpg

Gle, JACI motori u njima ;)

Možemo i do Australije:
368f25a7ab5eae064badb1004dc2d85d.jpg

200Nm ?!
Sound good for hatch

Da napomenemo da je u Australiji situacija takva da konkurencije maltene nema, jer su se mnogi povukli sa tog tržišta, pa BiH pre razumeo da se tamo opuste i daju slabu ponudu.

A upravo Evropske unije jeste najzahtevnije tržište na svetu. Najzahtevnije i najrazmazenije.
E sad da ok, ako preko 500.000.000 ljudi na najbogatijem trzistu Toyoti nije bitno, ali je uspeh dominirati u australiji sa njihovih 30-tak miliona, ja nemam problem sa tim. ;)


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 9 minuta, laki72 said:

A upravo Evropske unije jeste najzahtevnije tržište na svetu. Najzahtevnije i najrazmazenije.

Opet grešiš, USA je najzahtevnije i najrazmaženije tržište. Moja bivša Celica GT4 je imala više opreme nego bilo koja evropska izvedba.

Evropa je dakle najbogatija? :) Informacije radi u "siromašnom" Dubaiju svako 10-to vozilo koje sam sreo nije Toyota. :lol: Prebogati Singapur, ista priča, Toyote i Lexusi vladaju. :yes:

Podeli ovaj post


Link to post



Opet grešiš, USA je najzahtevnije i najrazmaženije tržište. Moja bivša Celica GT4 je imala više opreme nego bilo koja evropska izvedba.
Evropa je dakle najbogatija? Informacije radi u "siromašnom" Dubaiju svako 10-to vozilo koje sam sreo nije Toyota. Prebogati Singapur, ista priča, Toyote i Lexusi vladaju. :yes:


Saberi broj stanovnika Dubaija i Singapura.

Inače, najbogatiji (gledano po glavi stanovnika) je Qatar, al verujem da seci ti i ja slažemo da ti koji "vuku" standard (oh statistiko nasušna, ja meso, ti kupus, u proseku sarma ) svakako ne voze ni Toyotu ni VW.


Nego, super sto si pomenuo tu legendarnu Celicu.

Gde joj je naslednik? ;)
Nema...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Pa pazi Sale preko 700.000 prodatih Toyota u Evropi sa 4 modela koja su završila svoj proizvodni ciklus je odličan rezultat. 
Može tebi da se ne dopada ali brojke donose novac . Tako je uvek bilo i biće. 
Gde se to Toyota hvalila "odlicnim" prodajnim rezultatima u EU za 2018?
I Golf 7 (sa ukupnim godisnjim padom prodaje od 8%) je na zalasku karijere pa je prodat u 4 puta vecem broji nego odlazeci Auris.
  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Aha. Biće interesantno videti koliko će pojava nove Corolle , RAV4 i Camry dovesti do povećanja prodaje Toyote u Evropi. 

Podeli ovaj post


Link to post

Dal oživeti temu nakon 2 godine?


Elem, u današnjem svetu totalno poremećenom u odnosu na onaj pre februara 2020. mora se pomiriti sa time da će mnogi biti u problemu, a bojim se da će više automobilskih kompanija doživeti sudbinu Saab-a



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×