Jump to content
viktorbgd

problem sa paljenjem 1.33vvti

Recommended Posts

Imam problem sa paljenjem jarisa 1.33vvti mottor, start stop sistem, ako je to vazno, a mozda ima veze. Auto je presao pravih, 60.000, 8 godina je star, svi servisi su radjeni u ovlascenom servisu, radi fenomemenalno sve, osim sto neki put moram dva tri puta da okrenem kljuc da bi upalio. Jednostavno, ne desi se nista kada okrenem kljuc, a kada upali radi sve savrseno, kao nov. takodje, jednom mi se desilo da sam zaverglao, da je ostao da vergla i kada sam okrenuo kljuc nazad, da ga ugasim. treca stvar, oko start stop sistema, sve radi ok, ali ako krenem posle paljenja greskom iz trece, ugasi se, nece da upali sve dok ne izadajem iz vozilla, odnosno, cini se da dok ne resetujem da ne sedim vise na sedistu, takav utisak imam. Mozda neko zna, ne cini se daje neki kvar, vec neka glupost.

Podeli ovaj post


Link to post

Na.pocetku bi rekao da je anlaser i to ona capica (kontakt).E sad... mozes staviti obicni akumulator umjesto start-stop , sve ce raditi normalno osim tog start-stop sistema. Ali alnaser mi tu nesto...


Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao na forum Toyota club Serbia.

Prvi post bi trebao da bude predstavljanje, kako bi ostali korisnici foruma imali predstavu s kim komuniciraju. Shodno tome reci nam par stvari o sebi i autu koji voziš.

Podeli ovaj post


Link to post

Rodjen sam u Beogradu, davne 1980ge godine, od oca Milorada i majke Dubrave. Te noci, 25tog juna, kazu da je padala kisa kao nikada. Odrastao u Beogradu, opstina Stari Grad. Osnovna skola Drinka Pavlovic, srednja pravno poslovna u svetogorskoj. Prva ljubav se desila na eskurziji, 1996te godine, rat se jos valjano nije ni zavrsio u bivsoj jugi. Milion zurki, izlazaka, alkohola i svega sto vole mladi. Roditelji mi se razvode 1997dme godine, otac nalazi mladju zenu (klasicna prica malo situiranog muskarca u Beogradu), majka ostaje tuzna i ubrzo odlazi kod svojih u selo. Studiram neuspesno pravni fakultet, rano pocinjem da radim, odlazim u inostranstvo 2004te godine, jako mlad, bavim se svim i svacim, uglavnom polulegalnim poslovima. Sticem solidan kapital, vracam se u Srbiju 2012te godine, otvaram privatnu radnju za prodaju kozmetickih preparata. Zovu me "kralj parfema". Od kola vozim sve i svasta, krenuo sam, kao i vecina iz tadasnje generacije, sa zastavom 101 davne 1999te godine, onda ide punto 1, pa golf dva, pa mitshubishi lanser, pa bmw 325 tdi, pa golf 5, renault megane 3 i sada mali dobri yaris, zgodan za grad i parkiranje.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja i dalje mislim da je tu nesto s anlaserom i to onaj dio koji se cesto udarao cekicem kod anlasera stojadina.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

mislim da ima neke veze sa start stop sistemom. Mora da stisnem kvacilo pre paljenja i onda, uglavnom, skoro uvek upali bez problema. ne verujem da je nesto propalo na tojotisa samo 60.000km, no, sve je moguce. Hvala lave sto se trudis da dajes iscrpne odgovore. Auto mi inace radi ko sat, samo me to nervira oko paljenja. I to sto ako greskom krenem iz druge, trece, nakon start stopa, mora da napustim sediste ne bi li ga ponovo upalio. Ima tu neka glupost sigurno, ili ja i ne znam okjo toga, mozda je sve to ok?

Podeli ovaj post


Link to post

Vecima auta novije generacije se pale iskljucivo i obavezno sa stisnutim kvacilom. I pozeljno je da auto u tom trenutku bude u brzini radi lakseg pokretanja motora. Ja svoj auto ne mogu upaliti bez stisnutog kvacila. U tom slucaju se kljuc okreneu prazno.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

To sam skontao, no mi nejasno sto, nakon start stop, kada se ugasi negde motor, stisnem kvacilo, upali se normalno, i ako se krene slucsajno iz trece, druge, ili se slucajno ugasi, moram da izadjem iz kola da bi upalio? odnosno moram da napustim sediste, tako mi nekako izgleda da funckionise. Taj start stop mislim da je glupost, ima mozda smisla na 10% semafora u gradu.

Podeli ovaj post


Link to post

Iskljuci start -stop, to nema smisla. Ovo drugo... mislim da je auto prepoznao da upravlja netko tko ne zna . Nisam znao da postoji takva zastita

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

hahaha, dobra fora, lepo me nasmeja. Bilo kako bilo LAV-LAV, imas zivce i visak vremena, a i hoces da pomognes, svaka cast! Svako dobro.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ima li ova prica srecan kraj? Posto ja vise ne smem da sednem u auto, jer mi se stalno gasi (novi vozac) i svi okolo dobijaju nervne slomove kad nece iz 3 puta da mi upali na semaforu...

Podeli ovaj post


Link to post

Sad sam pitala starog vlasnika mog auta u cemu je fazon. I on kaze da je sve uredu, samo treba da stisnes kvacilo do poda skroz, da te zaboli noga. I to na sledeci nacin, stisnes skroz i onda jos povecas pritisak, i kad upali ne moras vise toliko jako da stiskas. Probala sam i kod mene radi. 

Podeli ovaj post


Link to post

Milica@ koji je to auto?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Otvorite nalog ili se prijavite da biste pisali komentare

Morate biti član da biste ostavili komentar

Napravite nalog

Prijavite se za novi nalog u našoj zajednici. To je lako!

Registrujte novi nalog

Prijava

Već imate nalog? Prijavite se ovde.

Prijava

×