Milak 17 Napisano Mart 14, 2019 (edited) Pojavila se Korola u salonima i kod nas. Cene su dosta jace u odnosu na prethodnu generaciju, ali opravdano. Sedan je najjeftiniji i pocinje od 17k, ali taj nivo opreme bukvalno nema nista i ne znam zasto postoji. Sledeci paket LUNA je 17.5k i ima jako finu opremu, a za 3k vise u SOL paketu dobijas samo veci touchscreen, vece felne i digitalni brzinomer. Dosta nelogicno. Sedan je takodje dobio i najgore motore. Matori (ali pouzdani ) 1,6 VVT iz prethodnih generacija koji se uopste ne nudi u HC verziji i slabiji 1,8 hibrid sa 120ks. Hečbek je izgleda Tojoti u fokusu, jer nudi vise nivoa opreme i 3 motora. Pocetna cena od 18.5k sa novim 1.2 turbo benzincem je prilicno visoka, ali u rangu konkurencije (Mazda 3, Golf, Civic). Najzanimljiviji su po meni hibridi koji krecu od 20k, a narocito onaj najjaci 2.0 sa cenom od 23.5k. To je zver od motora sa 180ks i novim eCVT menjacem koji svi hvale po testovima... i naravno potrosnja niza od dizela! Vredi te pare. Sve u svemu nova Corolla je odlicna, nudi za svakog po nesto. Vizuelno (enterijer i eksterijer) je konacno u samom vrhu i vozne karakteristike su znacajno poboljsane. Cini mi se da je sedan neopravdano zapostavljen sa slabijim motorima, a on je za mnoge logican izbor - pogotovo jer se Avensis vise ne proizvodi, a hecbek ima verovatno najmanji gepek u C segmentu. Doduse tu je i Corolla karavan kome je potreban prostor, ali to vise niko ne kupuje. Kako se vama cine ove cene i ponude? Izmenjeno Mart 14, 2019 od Milak Podeli ovaj post Link to post
Milak 17 Napisano Mart 14, 2019 EDIT: Sad vidim da je cena za sedan LUNA paket sajamska akcija i da je on inace 20k. Takodje i za HB 2.0 hibrid, regularna cena je 27k Podeli ovaj post Link to post
cvrlebg 138 Napisano Mart 15, 2019 Malo pre sam video HB belu sa crnim krovom. Mnooogo dobro izgleda. I baš se vidi da je niža i šira. Prelep auto!! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano Mart 20, 2019 (edited) Juce bio sa prijateljem u Goti na probnoj voznji. Corolla 1.6 benzin Sol paket opreme. On je pretezno vozio, ja sam na kraju mozda 5-6min probao da uporedim sa starom.Tisa je, udobnija (upijanje rupa, sedista, buka, lumbalna podrska...), bolji materijali, vise opreme, krace kvacilo, kraci hod menjaca (niza rucica). Cak su i obloge prtljaznika malo kvalitetnije, ali ne previse.Paketi opreme Terra, Luna, Sol, Executive... Kao sto rekoh, vozili smo Sol.Instrumenti su display, 17ce felne, tristo cuda-m*da (kocenje, tempomati, projektori, line keep assist...). Deluje utegnutija i bolja od stare. Mesta isto kao i u staroj.Sajamska akcija Luna nesto preko 17.000, Sol 18400 cini mi se, s tim da poklanjaju metalik boju (~500 eur). Izmenjeno Mart 20, 2019 od Dijenek Podeli ovaj post Link to post
Piske 1082 Napisano Mart 20, 2019 Pogledao sam cenovnik hibrid može da se kupi po nikad povoljnijoj ceni. 1 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1082 Napisano Mart 26, 2019 (edited) Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor Octaviji Izvor: Autoportal.hr 12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena... Toyota Corolla, imenom model s najvećom 'nakladom' u automobilskoj povijesti (od 1966. prodano ih je oko 44 milijuna, ali uz bitno mijenjanje koncepcije) s našeg je tržišta (privremeno) nestala 2007., kad je Corollu devete generacije zamijenio Auris. Doduše, Corolla je tada nastavila 'život' u limuzinskoj verziji, na azijskom i latino-američkom tržištu. No, potom je, na zahtjev kupaca, uslijedio 'come-back', u 11. izvedbi. Taj je bio posebice uvjerljiv u iznenađujuće poletnom i štedljivom dizelskom izdanju 1.4 D-4D s 90 KS, koji je na našem tržištu bio 5x traženiji od dvolitraša sa 124 KS. Popularan je bio i u verziji 1.6 Valvematic sa 132 KS (novu takva verziju, 12. generacije, upravo smo vozili), a dostupna je bila i hibridna verzija. Novi je model zadržao prepoznatljiv stil dosadašnjeg modela, uz novi stilski 'pečat' prednjeg dijela, kojeg su oblikovali LED-svjetlosni elementi. Gabariti su promijenjeni minimalno - dužina je povećana na 4630 (+10), širina na 1780 (+5), a visina je smanjena na 1435 (-30) mm. Da je riječ o hi-tech izvedenici dosadašnjeg modela, pokazuje zadržani međuosni razmak od 2700 mm. Nova Corolla je napravljena na čvršćoj, a lakšoj platformi, korištenjem 18 posto čelika ultravisoke čvrstoće (UHTS) i 30 posto visoke čvrstoće (HTS), što je rekordno u klasi. Stoga je japanska limuzina. na granici kompaktne i srednje klase, uz zadržanu masu od 1300 kg za trećinu čvršća od prethodne. Budući da je već prethodni model osvojio pet zvjezdica za sigurnost, može se 'ruka u vatru staviti' da će i novi model ponoviti izvrsni rezultat, u pooštrenim kriterijima. Toyota Corolla Sedan izravni je konkurent Škode Octavije, premda prtljažnik od 471 litar ne može konkurirati češkom (590), a za funkcionalnost je minus što nema peta vrata nego klasičan poklopac prtljažnika Ali, japanski su se stručnjaci vodili logikom da je to sasvim dovoljno, a time su ostavili više prostora u unutrašnjosti i najveći prostor za koljena straga (72 cm). To je još važnije svojstvo limuzine te mudra strateška odluka. Japanski su stručnjaci mudro iskombinirali suzdržan modernistički stil, s hi-tech elementima preglednim. Preglednom instrumentnom pločom dominira veliki lepezasti brzinomjer, manji lepezasti brzinomjer te meli lepezasti pokazivač razine gorila i temperature, središnjim dijelom dominira veliki dodirni ekran, a volan, uzdignuta ručica mjenjača i ostale komande naglašavaju dobru ergonomiju. Prostranost je solidna na prednjim i stražnjim sjedalima, što je zasluga međuosovinskog razmaka od 270 cm (to je već granica D-segmenta, odnosno srednje klase). Jedini (veliki) upitnik u izboru ovog modela je izbacivanje iz ponude 'pogođenog' turbodizelaša 1.4 D-4D s 90 KS. Koliko je to bilo preuranjeno, pokazat će vrijeme, ali već sada mnogim 'krupnim' kupcima (rent-a-car) to smeta. Pod haubom je profinjeni atmosferski 16-ventilac s 'pametnim' podešavanjem faze ventila (Variable Valve Timing - intelligent), koji ostvaruje 132 KS) pri razmjerno visokih 6400/min, uz najveći okretni moment od 159 Nm pri 4200/min. Unutrašnjost je izvedena pregledno, ergonomičnoi i solidno, nije to premium, ali je izvrsna konfekcija. Ručica mjenjača djeluje za malo predugačka, ali već nakon prvog šaltanja shvatili smo da je sve za pet - šaltanje je ugodno i precizno Na okret ključa motor se oglasio fino prigušenim turbinskim zvukom, koji je na svaki dodir gasa najavljivao da je pod haubom 132 zdravih konja. Ravnomjerno, u širokom području okretaja otpušta snagu (bez udara), a performansama mu pomaže dobro stupnjevan, premda (radi smanjenja potrošnje, emisije CO2 i razine buke) malo predugačak prijenos. Performanse su vrlo dobre, gotovo sportske. Limitator je postavljen na 6500/min, a pri ubrzanju smo šaltali na 6400/min. Tada se u prvom stupnju postiže 53, u drugom 97, u trećem 143 i u četvrtom stupnju najvećih 188 km/h, a u petom najvećih 200 km/h pa je šesti stupanj štedni. Ubrzanje do stotke od 9,7 s je vrlo dobro, dovoljno dinamično. U normalnoj vožnji dovoljno je šaltati pri 5000/min, iako motor traži okretaje. Ravnomjerno vuče već od 2000/min, što je zasluga sustava za podešavanje faze ventila. Zbog toga Corolla ima snage u svakom stupnju i kod svih okretaja, a potrošnja goriva je razmjerno povoljna. Na otvorenom se trošio 5,5 do 6 litara, na otvorenom 8 do 8,5. Dakle, treba računati s prosjekom oko sedam, što je, obzirom na performanse i veličinu sasvim dobro. Uvjerljivim performansama pogoduje i kvalitetno podvozje, koje nudi dobar kompromis udobnosti i stabilnosti. Zbog dužeg repa Corolla Sedan se brže postavlja u zavoj, jer je manje sklona podupravljivosti i ponaša se gotovo potpuno neutralno, bez iznenađenja. Tek kad je potpuno opterećena i kod pretjerivanja može se očekivati kontrolirano proklizavanje stražnjeg dijela,što se lako kontrolira preciznim volanom. Kočnice s prednjim diskovima od 288 mm su snažne, lako se doziraju i omogućuju zaustavljanje pri 100 km/h u 36,5 metara. Uvjerljiv dojam zaokružuje osjećaj prvoklasne kvalitete i treći po redu paket opreme (Terra, Luna, Sol, Executive). Cijena od 162.900 kn je pošteno odmjerena, a najisplativiji je jednako motorizirani model s već solidnim paketom Terra za 139.900 kn. POGON Motor: benzinski, 4 cil., 8V, zupčasti remen, blok od sivog lijeva, sprijeda popr. Obujam: 1598 ccm Provrt x hod: 79 x 81,5 mm Snaga: 97 kW (132 KS) pri 6400/min Moment: 159 Nm pri 4200/min Mjenjač: ručni, 6 st. Pogon: prednji Start/stop: da KAROSERIJA Izvedba: limuzina C/D-segm,4vrata Gabariti: 4630 x 1780 x 1435 mm Međ. razmak: 2700 mm Cd: 0,28 Masa/Nosivost: 1520/440 kg Prtljažnik: 471 l Spremnik: 50 l Krug okretanja: 10,4/10,8 m EuroNCAP: nije proveden PODVOZJE Ovjes: MacPherson/Multilink Kočnice: samov. diskovi 288 mm/diskovi 272 mm Ručna: električna Gume: 225/45 R 17 PERFORMANSE Brzina: 200 km/h 0-100 km/h: 9,7 s Potrošnja (EU): 6,0/4,9/8,0 l/100 km Realno: 6,5 - 8 l/100 km CO2: 133 g/km CIJENA Testni model: 162.900 kn (22.014 eura) Osnovni benzinac: 139.900 kn (18.905 eura) - 1.6 VVT-i Terra Osnovni dizelaš: nema u ponudi Osnovni hibrid: 189.900 kn (25.662) - s opremom Luna Izmenjeno Mart 26, 2019 od Piske 1 1 Podeli ovaj post Link to post
Milak 17 Napisano Mart 28, 2019 (edited) Licno misljenje je da americka sedan korola izgleda bolje od ove internacionalne, bas su dosta "ugusili" prednji deo. Kod proslog modela je bilo obrnuto. Nije ni cudo sto se Korola slabo prodaje u Evropi. Kod nas zato svi kupuju Oktaviju, jer ima 15 razlicitih benzinaca i dizelasa u ponudi. Tojota ima 2 benzinca i 2 (za nase uslove ipak) skupa hibrida. Ovaj 1.2T je interesantan, ali njega nema u sedan verziji. Bilo bi lepo videti kakav je na testu i koliko trosi u realnim uslovima Izmenjeno Mart 28, 2019 od Milak 1 Podeli ovaj post Link to post
polo2014 35 Napisano April 1, 2019 ko voli dizelase neka zaobide japance. atmosferac ili hibrid. mazda ili toyota. a male turbo benzince neka rade nijemci. doduse ima nissan sa renaultovim motorom. Podeli ovaj post Link to post
mpavlovicbb 153 Napisano April 1, 2019 Ili Renault sa Nissanovim turbo motorom?Sent from my E5603 using Tapatalk 1 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1082 Napisano April 1, 2019 (edited) .1.2 TSi su Renoovi turbo motori koji su zamenjeni sa 1.33 turbo motorima koje su Reno i Mercedes (ugrađuje se u A i B klasu ) zajedno napravili. Nissanov je samo 1.6 Sce . Kao i najbolji, najizdržljiviji mali turbo motori pokazali su se Fiatov 1.4 T-Jet 120ks i Opelovi 1.4 T 120 , 140 , 150 ks ali ne i od 125ks . Izmenjeno April 1, 2019 od Piske Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano April 1, 2019 ko voli dizelase neka zaobide japance. atmosferac ili hibrid. mazda ili toyota. Ipak Civic 1.5 T 1 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1082 Napisano April 1, 2019 Kada bude neki prešao 500000km bez otvaranja motora. Slažem se. Još uvek je nov motor koji tek treba da se dokaže. Videćemo, skoro je Honda počela da pravi male turbo motore.Sent from my Mi A1 using Tapatalk 1 Podeli ovaj post Link to post
vladimirgrunf 1 Napisano April 4, 2019 Оставих ауто на мали сервис, замену гума и неки опозив сензора пловка ( чини ми се да су ми тако рекли пошто се нисам удубљивао - звали ме скоро па се договорио да то одрадим све одједном ) па реко да погледам мало нову королу . Ауто је у сваком смислу напредовао у односу на претходну што се тиче изгледа споља и унутра а и самог квалитета материјала . Гепек по мени неадекватан-мали . Сједишта су за сваку похвалу . Седан нисам могао детаљно да погледам пошто није био у салону већ напољу , али је сервисер био љубазан да је откључа и омогући ми на блиц да завирим унутра и у гепек . Баш ми се допада . Уживо изгледа боље и лепше. Штета што је не нуде са 1.2т мотором и што нема изложене караван верзије која је за мене фаворит и која ће бити узета у разматрање приликом куповине. Све у свему ми се много допада . Урадили су одличан посао .Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока Podeli ovaj post Link to post
vladimirgrunf 1 Napisano April 4, 2019 И богами цене су много веће од претходне. Блек едишн стари аурис са 1.6 бензинцем кошта 16к Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano April 4, 2019 Sta mi je i dalje fascinantno kod Toyote - spojevi izmedju branika i lima. Malo se naslucuje na poslednjoj slici. I kod moje "starije" ali bas sam zagledao i kod nove - losi spojevi. Tj neravni. Podeli ovaj post Link to post
vladimirgrunf 1 Napisano April 4, 2019 Преузео ауто са срвиса а у салону изложена корола караван. Брутално колико добар ауто . Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока Podeli ovaj post Link to post
cikajowa 82 Napisano April 4, 2019 Ima li cena za karavan?Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
vladimirgrunf 1 Napisano April 4, 2019 Има на брошури коју сам узео. Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano April 5, 2019 Jel samo meni smeta toliko debeli tablet koji štrči na centralnoj konzoli? Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano April 5, 2019 Ima i svojih prednosti - manje se skrece pogled da bi se pogledao u voznji. Nije sve za hejt Ali izgleda malo rogobatno da. Podeli ovaj post Link to post
vladimirgrunf 1 Napisano April 5, 2019 По мени много бољи и природнији положај него у мојој короли . Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока Podeli ovaj post Link to post
Milak 17 Napisano April 5, 2019 Video sam sve verzije Korole na sajmu. Posebno bih pohvalio enterijer. Ima malo razigraniji, mladalacki duh a opet kvalitetan i izgleda drugacije od konkurencije. Skoro svi kopiraju Nemce i taj uzasni, bezdusni VW enterijer. Ali svi oni zajedno su po dizajnu i estetici dve klase ispod nove Mazde 3, mada to nije tema za ovaj forum :D Cekamo sad da se pojavi clan u "Parking" sekciji sa utiscima iz prve ruke Podeli ovaj post Link to post
bane1321 35 Napisano April 12, 2019 Uff po cenu da me svi zamrzite, meni je Corolla HB, ipak, razocarenje… Napredak u odnosu na Auris se ogleda u boljim sedistima I "evropskijem" izgledu eksterijera, posebno zadnjeg kraja! Ostao je isti kvalitet obrade, Auris ima vise mesta nazad, naslon za ruke se pomerao I pregrada je bila veca, meni kao ne bas visokom naslon uopste ne odgovara, polozaj klima uredjaja je visociji I nije pod ruku kao sto je nekad bio na Aurisu, moj licni utisak je da je I tabla bila lepsa (oni okrugli otvori za vazduh, zanimljivije resen ceo izgled, sa kombinacijom vise materijala, ona dva prelepa cajgera ispred vozaca - za razliku od ovog kvazi digitalnog prikaza, ona lepa mala pregrada za telefon…), Infotainment je postavljen na bolje, vise mesto, ali je ostao stari-losi Toyota touch 2, bez Android auta I Car playa, sa odvratnom rezolucijom I preeeskupom navigacijom! Takodje, vrlo mali prtljaznik, opet uslovljen oblikom zadnjih vrata je morao da se odradi bolje (uzevsi u obzir da je ponovo branik vrlo sirok). Crno nebo????? Cena I nije velika, obzirom da je I Auris u LUNA opremi sa 1.2T motorom kostao slicno, a ipak, nova Corolla ima mnooogo vise onih fancy bezbednosnih sistema. Na zalost, nema 1.6 VVTI motora, ne zato sto je on preterano dobar, vec sto bi I cena bila niza... Ne znam, mozda sam za Auris bio emotivno vezan, ali on me je opcinio cim sam usao u njega, ova Corolla... Hmmm Sedan I karavan ne mogu da komentarisem, jer ih nisam posedovao! Podeli ovaj post Link to post