Jump to content
IskoAURIS

Auris odvajanje kvacila

Recommended Posts

Pozzz

kuoio sam Aurisa 1.6 b 2014godina

Kvacilo mi odvaja na vrhu,kazu da je normalno to al meni bas i nije. Molim iskustva

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozz iz Sarajeva

Podeli ovaj post


Link to post
Pozzz
kuoio sam Aurisa 1.6 b 2014godina
Kvacilo mi odvaja na vrhu,kazu da je normalno to al meni bas i nije. Molim iskustva
Naravno da nije normalno, već je znak da je obloga lamele prilično potrošena.
E sad, koliko će još preći, to prvenstveno zavisi od tebe i tvog stila vožnje.
Možda još 5000, a možda još 45.000km

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nažalost moraću da te uverim da nisi u pravu. Automobili koji imaju samoštelujuće hidraulično kvačilo podešavaju kako i sam znaš visinu pedale na osnovu dijametra lamele, njene debljine i jačine opruga.

Evo ja sam skoro menjao ceo set, prešao sa Aisin na Exedy, zamenjen ceo set dakle lamela, druk i korpa, komplet ulje za kvačilo, ozračen lepo sistem, cilindri. Rezultat je da je papučica sada čak podignuta da odvaja na 3/4 od poda. Razlika u lamelama je bila u dijametru i opruge na Exedy su mnogo mekše.

Taj problem da na novom kvačilu hvata pri vrhu imaju mnogi i odmah misle da je lamela pri proklizavanju, ali zapravo sistem je podešen za orginalni set i njegove karakteristike i onda kada se stavi drugi, pa makar i orginal, koji nije po svemu isti dolazi do promene na papučici.

Jedino što na toj vrsi kvačila možeš da došteluješ to je prazah hod papučice, pogledaj da to neko nije dirao,on treba da bude zavisno od vozila oko 3 cm.

Podeli ovaj post


Link to post
Nažalost moraću da te uverim da nisi u pravu. Automobili koji imaju samoštelujuće hidraulično kvačilo podešavaju kako i sam znaš visinu pedale na osnovu dijametra lamele, njene debljine i jačine opruga.
Evo ja sam skoro menjao ceo set, prešao sa Aisin na Exedy, zamenjen ceo set dakle lamela, druk i korpa, komplet ulje za kvačilo, ozračen lepo sistem, cilindri. Rezultat je da je papučica sada čak podignuta da odvaja na 3/4 od poda. Razlika u lamelama je bila u dijametru i opruge na Exedy su mnogo mekše.
Taj problem da na novom kvačilu hvata pri vrhu imaju mnogi i odmah misle da je lamela pri proklizavanju, ali zapravo sistem je podešen za orginalni set i njegove karakteristike i onda kada se stavi drugi, pa makar i orginal, koji nije po svemu isti dolazi do promene na papučici.
Jedino što na toj vrsi kvačila možeš da došteluješ to je prazah hod papučice, pogledaj da to neko nije dirao,on treba da bude zavisno od vozila oko 3 cm.
Meni samo nije jasno kako nešto što nije original projektovano za odredjen model i sklop delova u kome se nalazi, može da bude referentno?
Da ne bude zabune, svi smo mi ili makar većina nas u nekom periodu svog života eksperimentisali sa automobilima, i "budzili" manje ili više uspešno.

No moj odgovor u ovoj temi se odnosio na pretpostavku da na pomenutom Aurisu koji je čovek kupio nije ništa budženo, već su delovi po fabričkim merama.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A šta ta nije orginal projektovano i o kakvim budženjima je reč? Lepo sam rekao "pa makar i orginal" ali drugi, odnosi se na proizvođača, seriju, što stariji auto veća verovatnoća da je u raznim dobima neko drugi radio orginal deo od prvougrađenog...

Dakle ne pričamo o budženju ili nečemu što nije projektovano, pričamo o orginal delovima i zamenskim, svi su oni po broju šasije za odrđeno vozilo, a odstupanja (konkretno gde sam ja naveo dijametar i pruge) su fabrički propisana.

Dakle kvačilo može visoko da hvata i kada je ceo set nov, nema tu šta dalje pričati, napisao sam lepo iznad od čega zavisi.

A za starije automobile koji su bili na sajlu moguće da ona popusti pa da je više, u ovom slučaju ne. 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro kad ti kažeš da se vise nema sta pričati...

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

×