Jump to content
replic8r

Kupovina Aurisa

Recommended Posts

Probaj prekriti senzor s nečim

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
On 3.5.2019. at 11:10, LAV-LAV said:

Probaj prekriti senzor s nečim

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
 

Probao i ne reaguje, kao ni kad padne mrak.

Na stranu to, pojavio mi se nov problem, voda u gepeku !

Stajao na parkingu juče kad je padala kiša, i to ne neka oluja nego obična kišica.

20190505_162551.thumb.jpg.83f69d2a22c5a4ac644111b8dc850c50.jpg

Tsj tapacirung levo od barice nije mokar, nije ni ništa od gore mokro niti kaplje. Izgleda da se od nekud polako slivalo.

Čuo sam da Honda Jazz ume da ima slične probleme, neka gunica propadne pa propušta i samo treba skinuti i staviti silikona.

Zna li neko za sličan problem sa Aurisom?

Podeli ovaj post


Link to post

Da nije kroz zadnje štopove?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pogledaj kad skineš štopove, da nije tu a isto tako za sve koji imaju sličan prob, obavezno otvori gepek, tj vrata podigni i pogledaj levo i desno kanal kuda se sliva voda, ako imaš neki sastav, mesta gde su varili karoseriju hoće tu da ulazi. Golim okom ne vidiš ništa ali voda se provuče svuda, najmanju glavu ima. Meni je recimo tu ulazila voda, ja sve mislio kod štopova, sve prevrnuo kad ono tu.

Podeli ovaj post


Link to post

Uradi test sa vodom (flaša, crevo) i zalivaj vrata od gepeka dok ne vidiš gde ulazi voda

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ili još bolje, uđeš u bunker dok netko zalijeva ili dok pada kiša. Spusti siceve da se možeš raskomotiti i dobro osvijetli.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pratio sam malo po kiši a i čitao po netu uobičajen je problem (čak suviše uobičajen) da ne dihtuju dobro zadnja svetla i ventilacioni otvor ispod njih pa ljudi to dihtuju najčešće sa običnim acetatnim silikonom. Kod mene se tačno tu pojavljuje barica tako da je verovatno to. Videću sad preko vikenda da to saniram nekako, moram skidati bočnu oblogu gepeka.

Nego da pitam admine, da li je ok da ovde pokrećem teme u vezi mog aurisa ili da napravim novu temu za npr. curenje u gepeku ili svetlosni senzor , imam ja još dilema :)

Podeli ovaj post


Link to post

Odvezao aurisa u selo, poskidao tapacirung sa gepeka, seo unutra dok je žena polivala crevom. Ispostavilo se da voda ulazi kod zadnjeg desnog stop svetla. Skinuo isti i evo kako izgleda:

20190512_204739.thumb.jpg.639e5fbb97e1b2de6de02ccef2783756.jpg

20190512_205132.thumb.jpg.13d79587b3ba6c0807c231d53521714e.jpg

Gumica koja dihtuje kao da ima fabričku grešku ili je loše nameštena i tu je ulazila voda. Samo sam je malo nategao preko tog ruba koji nije dodirivala i vratio far nazad. Pri ponovljenom testu voda nije ulazila. Konačni test će biti kiša koje će navodno padati u velikim količinama cele nedelje.

Podeli ovaj post


Link to post

Zakleo bih se da je to to. Mislim da si rijesio problem. Svaka čast, očito je netko u 3. smjeni sklapao farove

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sada kada je valjda saniran problem, ponovo se vraćam šminkanju :)

Dnevna svetla: zna li neko da li su postojala fabrička dnevna svetla kod aurisa keca, hteo bih da ih ugradim ili nesto što sličnije originalu da me ne cimaju panduri i na tehničkom. Tražio sam po netu ali bezuspešno.

Ako ne postoje dnevna, može li se podesiti da se kratka svetla pale i gase zajedno sa motorom kada je ručica svetla na auto. Onda bih stavio neke dobre led na kratka svetla i zaboravio na farove.

Inače me dosta nervira što kod toyote farovi i svetla enterijera ostaju upaljena i kada se skine sa kontakta i zaključa auto.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne kod svake Toyote.Kakve led sijalice misliš staviti? Koja je cijena za to i treba li raditi neke izmjene? Tvoje su H4 ili? Ne znam da li je to dovoljno dobro svjetlo ako nije tvornički pa i mene to zanima.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Znam da je tako bilo kod jarisa 2000 i sad je kod aurisa 2009.

Kod mene su H11 kratka i prednje maglenke a duga su HB3.

Led sam gledao na aliexpress-u npr nesto ovako:

https://bit.ly/2WHxu8v

Navodno je 4000 lumena po sijalici a npr. osram halogen H11 je 1350. E sad kinezi naravno preteruju ali šta znam, verovatno ću probati pa ćemo videti. Koliko sam gledao po netu najvažnije je da je sama dioda na istoj poziciji gde je kod halogena užareno vlakno da bi far normalno projektovao svetlo, da ne smetaš drugima.

Podeli ovaj post


Link to post

I kod mene H11, najskuplje na tržištu... u Toyoti 2 kom 55-60 € s garancijom 1 god. To su one sto daju 50 % više svjetla.A te led... ne znam nikoga tko ima iskustva s tim

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Koja je razlika između onih CMS i SMD chips?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

https://www.ledoauto.com/blog/index.php/2016/12/09/what-is-csp-package-and-csp-led-chip/

csp  je najnovija tehnologija izrade dioda.

Narucio sam već preko alija gomilu led sijalica w5w p21w c5w za skoro sve na autu, smešno su jeftine (tipa 10 komada za 2-3e ) a video sam neke kod kolege na poslu sijaju bolje od originalnih. Kada stignu i ako se dobro pokažu javiću ovde ako nekog zanima. Jedino za migavce ne mogu jer automat očekuje odgovarajući otpor, pa bi morao menjati i njega.

Podeli ovaj post


Link to post

Važi! Obavezno javi kako se ponašaju na autu

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Led sijalice ne idu u far koji je predvidjen za obicnu sijalicu, ista prica kao i sa xenonima koje pojedini stavljaju u obican far. Stavljanjem Led sijalice i obican far se nece dobiti nista ili jako malo u pogledu osvetljenja puta ali ce mnogo vise zaslepljivati saobracaj iz suprotnog smera.

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jel moze nastetiti instalacijama ili samom faru?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 4 sati , LAV-LAV said:

Kao što sam napisao u prethodnom postu, jedino ako se dioda nalazi na istom mestu gde i vlakno kod sijalice i svetlost će se reflektovati na isti način. Diode su do skoro bile slabije, pa je moralo da ih se stavi dosta po telu sijalice i onda tu nastaje haos gde se one reflektuju na sve strane pa i na gore i naravno smetaju. CSP je izgleda napravio razliku zato što su te diode dovoljno jake da veličinom sličnom niti mogu da daju sličnu jačinu svetla.

Evo našao sam na netu test sijalica koja izgledaju kao one sa gornjeg linka. Na testu se pokazalo da svetlo projektuju kao i halogene ali su kinezi preterali da imaju po 4000 lumena nego su slične halogenoj. Ali lik je kupio par za 36 $ na amazonu a kod kineza imaju za manje od 20 $ pa i za 10$. Za te pare dobijate sijalice koje 55% manje opterećuju akumulator, 2x25w umesto 2x55w, koje manje greju i puuuno duže traju i imaju svetlost od 6000k koja daje nešto bolju vidljivost a i fensi je ko voli ;) To je neko moje razmišljanje i svakako ću naručiti jedan par pa šta bude.

Računajte da postoje i mnogo kvalitetnije i svetlije od kineskih dioda, npr. Cree diode i takve sijalice su i puno jače od halogenki ali i koštaju lepo.

Kod nekih auta (npr. fijata) kompjuter proverava snagu sijalice pa prijavljuje grešku kada se stavi led (koji mnogo manje troši). Za takve postoje takozvane canbus sijalice koje imaju dodatne otpornike da bi postigli potrošnju halogenke. Kod aurisa to mislim da nije slučja pa je greota staviti takvu sijalicu da bezveze troši struju i greje se dodatno. Izuzetak su migavci jer auris nema elektronski modul pa što sijalica manje troši to automat brže pali i gasi (kome je nekad pregorela sijalica imigavca zna o čemu pričam)

Podeli ovaj post


Link to post
pre 17 sati , LAV-LAV said:

Sad vidim da sam zaboravio da stavim link:

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

×