Jump to content
Sedin

Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

Recommended Posts

Uobičajena stvar kod novih Toyota sa Bosch sistemom klešta je da zadnje pločice i diskovi stradaju pre prednjih.
Sto se tice majstora i konstatacije o "recikliranim materijalima" mogu samo da kažem da lupa gluposti da ubije vreme

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da se javim nakon 92k promjenjeni diskovi i pločice naprijed, nove dvije dunlopke- spremni za zimu 

Generalno jako zadovoljan Aurisom u prvoj godini koristenja, obzirom da se radilo o polovnom autu moralo se i malo uloziti, da bi se dobila dodatna sigurnost. Vecinom je to bilo zamjena potrosnog materijala i ugradnja zaštite, dakle ništa "problematicno". 

Voznja je jako udobna, a neko je dobro opisao kako Auris totalno mijenja karakter iznad 3k obrtaja i postaje zvijer :)Naravno ipak se radi o ulaznoj motorizaciji ali on moze povuci onda kada ga pritisnete, u to nema sumnje. 

Trenutno potrosnja zakucana na 7.8 sto je po meni i vise nego zadovoljavajuce obzirom da je 95% gradska spica. 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Evo da se javim nakon 92k promjenjeni diskovi i pločice naprijed, nove dvije dunlopke- spremni za zimu 

Generalno jako zadovoljan Aurisom u prvoj godini koristenja, obzirom da se radilo o polovnom autu moralo se i malo uloziti, da bi se dobila dodatna sigurnost. Vecinom je to bilo zamjena potrosnog materijala i ugradnja zaštite, dakle ništa "problematicno". 

Voznja je jako udobna, a neko je dobro opisao kako Auris totalno mijenja karakter iznad 3k obrtaja i postaje zvijer Naravno ipak se radi o ulaznoj motorizaciji ali on moze povuci onda kada ga pritisnete, u to nema sumnje. 

Trenutno potrosnja zakucana na 7.8 sto je po meni i vise nego zadovoljavajuce obzirom da je 95% gradska spica. 

Mene svaki put kad ga vozim sve vise i vise iznenadjuje, pozitivno naravno Odlican je to autic i sta znam evo danas se vratio iz Paracina u oba pravca oko 650km, potrosnja oko 7l, voznja kako kad nekad 100 nekad 150km/h i nije me nesto umorio, udoban je bar za vozaca i suvozaca

E daj sad mi reci kako radi ono za odmaglivanje auta, ja sam premrzao uhvatila me kisa, pustio ono front da odmagli a majstor Milan tacnije ja stavio na 17 stepeni klimu i ubedjujemo majku i tetku sa tatom da to tako treba hladno da duva dok nisam zgolemio temperaturu, svi smo se prehladili Ne razumem jos kako to funkcionise na Aurisu jer sam vozio do pre neki mesec auta bez klimu Inace potrosnja ti je super, kod mene zna i do 10 po gradu da bije

 

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
pre 12 sati , cdyane said:

Mene svaki put kad ga vozim sve vise i vise iznenadjuje, pozitivno naravno emoji3.png Odlican je to autic i sta znam evo danas se vratio iz Paracina u oba pravca oko 650km, potrosnja oko 7l, voznja kako kad nekad 100 nekad 150km/h i nije me nesto umorio, udoban je bar za vozaca i suvozaca emoji23.png

E daj sad mi reci kako radi ono za odmaglivanje auta, ja sam premrzao uhvatila me kisa, pustio ono front da odmagli a majstor Milan tacnije ja stavio na 17 stepeni klimu i ubedjujemo majku i tetku sa tatom da to tako treba hladno da duva dok nisam zgolemio temperaturu, svi smo se prehladili emoji23.png Ne razumem jos kako to funkcionise na Aurisu jer sam vozio do pre neki mesec auta bez klimu emoji3.png Inace potrosnja ti je super, kod mene zna i do 10 po gradu da bije emoji3.png

 

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

 

 

 

Ispod fronta trebalo bi da stoji dugme sa bocnim i zadnjim prozorima koje ukljucis

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Ispod fronta trebalo bi da stoji dugme sa bocnim i zadnjim prozorima koje ukljucis
Hvala ti puno!

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Uzeo nekakve uniblade brisace, kriticno su bucni. Cak se dvoumim da li posjetiti ovlasteni servis i oprostiti se od 30 eur da uzmem zamjenske

 

Btw ovi su placeni cca 10 eur

Podeli ovaj post


Link to post

Bolje potrazi po prodavnicama auto delova Denso ili Bosh brisace za tvoj auto.

Denso bi trebalo da je prva ugradnja za nase ljubimce..

 

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
pre 2 sati , mpavlovicbb said:

Bolje potrazi po prodavnicama auto delova Denso ili Bosh brisace za tvoj auto.

Denso bi trebalo da je prva ugradnja za nase ljubimce..

 

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

 

 

 

 

Hocu, hvala 

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da se javim. Legli su bosch aerotwin necujni, zahvala i preporuka. 

 

Medjutim dolaskom hladnog vremena toyota ce cini se morati jos jednom posjetiti servis. Naime doslo je do pojave povisenog ler gasa dok motor ne postigne optimalnu radnu temperaturu, sto traje poprilicno duze negoli ljeti. Tako da se zna desiti da odvezem rutu do posla sa 1500 obr dok stojim po guzvama, djeluje kao da turiram auto. 

 

Je li neko imao ovih problema, da li je u pitanju motoric ili je jednostavno ovo standardna pojava kad zahladi?

 

Pozdrav

Izmenjeno od Sedin

Podeli ovaj post


Link to post



Evo da se javim. Legli su bosch aerotwin necujni, zahvala i preporuka. 
 
Medjutim dolaskom hladnog vremena toyota ce cini se morati jos jednom posjetiti servis. Naime doslo je do pojave povisenog ler gasa dok motor ne postigne optimalnu radnu temperaturu, sto traje poprilicno duze negoli ljeti. Tako da se zna desiti da odvezem rutu do posla sa 1500 obr dok stojim po guzvama, djeluje kao da turiram auto. 
 
Je li neko imao ovih problema, da li je u pitanju motoric ili je jednostavno ovo standardna pojava kad zahladi?
 
Pozdrav


Kod mene je tako oko 1500 obrtaja dok je hladno ali kasnije opadaju. Zanimljivo primetio sam da kad se zagreje auto i niko od potrosaca nije upaljen recimo svetla ili klima auto radi na oko 600, 650 obrtaja znaci totalno necujno a kad se neko od njih ukljuci narastu odmah na oko 800 obrtaja recimo a isto se desava kad okrenem volan u mesto, zaista mi je to zanimljivo. E sad pazi, ako ti previse dugo radi na 1500 obrtaja ipak proveri to u servisu da nije mozda termostat ili slicno jer ja sam imao slicno iskustvo sa akcentom preko ljeta na 30+ stepeni nakon 20 izvozenih kilometara auto jos se "dere" a skazaljka za temperaturu se ne pomera i ispade na kraju da je termostat. Ako se ne javi neko od iskusnijih forumasa mada iako se javi svakako idi do servisa cisto zbog tebe da budes miran. :)

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 1 sat , Sedin said:

Evo da se javim. Legli su bosch aerotwin necujni, zahvala i preporuka. 

 

Medjutim dolaskom hladnog vremena toyota ce cini se morati jos jednom posjetiti servis. Naime doslo je do pojave povisenog ler gasa dok motor ne postigne optimalnu radnu temperaturu, sto traje poprilicno duze negoli ljeti. Tako da se zna desiti da odvezem rutu do posla sa 1500 obr dok stojim po guzvama, djeluje kao da turiram auto. 

 

Je li neko imao ovih problema, da li je u pitanju motoric ili je jednostavno ovo standardna pojava kad zahladi?

 

Pozdrav

Mozda se tako ponasa motor. Kod mene isto treba malo duze ali posle spusti ali mi malo cudno da ti stoji na 1500 obrtaja meni bude na oko 1100 ali cu ipak proveeiti sutra kada idem na posao pa cu da slikam.

Podeli ovaj post


Link to post

 

Hvala na brzim odg. Sutra cu skoknuti do servisa da vidim u čemu je riječ. Mislim da nije termostat jer cim motor postigne optimalnu temp obrtaji u leru spadnu na nekih 600-800 i motor ponovo radi kako treba. 

 

Kako je dionica do posla relativno kratka, (ispod 5 km) sa velikom jutarnjom spicom, optimum se postize skoro pa pred kraj puta. Ljeti se zagrijavalo skoro pa vec nakon prvog km. 

Javim se povratno. Inace ispade da se covjek stalno nesto zali, sto je daleko od istine. Aurisom sam prezadovoljan i nadam se jos dugom koristenju

:rolleyes: 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
 
Hvala na brzim odg. Sutra cu skoknuti do servisa da vidim u čemu je riječ. Mislim da nije termostat jer cim motor postigne optimalnu temp obrtaji u leru spadnu na nekih 600-800 i motor ponovo radi kako treba. 
 
Kako je dionica do posla relativno kratka, (ispod 5 km) sa velikom jutarnjom spicom, optimum se postize skoro pa pred kraj puta. Ljeti se zagrijavalo skoro pa vec nakon prvog km. 
Javim se povratno. Inace ispade da se covjek stalno nesto zali, sto je daleko od istine. Aurisom sam prezadovoljan i nadam se jos dugom koristenju
:rolleyes: 
Drago mi je da cujem da te lepo sluzi. Ako je tako kako si rekao onda nemas o cemu da se brines mada svakako izvesti nas sta si uradio.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sve je uredu jednostavno tako se motor ponasa ali kada vec ides kod majstora obavezno obavesti sta ti je rekao.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da motor funkcionise tako sto postepeno obara obrtaje kada dostigne radnu kada dostigne radnu onrtaji se vrte u normali. Kada sam jutros krenup na posao bio je na nekih 1300 kako se zagrejavaoo motor tako je obarao obrtaje. Do mog posla ima oko5km stim sto je kreni stani voznja ujutru je haos kolika je guzva.

Podeli ovaj post


Link to post
1 sat pre, vojin88 said:

Mislim da motor funkcionise tako sto postepeno obara obrtaje kada dostigne radnu kada dostigne radnu onrtaji se vrte u normali. Kada sam jutros krenup na posao bio je na nekih 1300 kako se zagrejavaoo motor tako je obarao obrtaje. Do mog posla ima oko5km stim sto je kreni stani voznja ujutru je haos kolika je guzva.

Evo da se i ja javim. Pricao sam sa majstorom (odlučio se zaobici ovlasteni servis zbog ne tako dobrih preporuka- nisu ni za sta vise od promjene filtera i koliko da se zavede u el.knjizicu)

 

Dakle 99% tvrdi da je sve ok i da nema razloga za brigu, jednostavno motor tako radi dok ne postigne optimalnu temperaturu. U odnosu na proslu zimu ove palim klimu odmah u startu, sto dize obrtaje- kad je klima iskljucena spusta sa 1500 na 1000. Ps. prosle nisam palio jer sam po kupovini htio izmjeriti sto nizu prosjecnu potrosnju :rolleyes: To je previd koji sam napravio, vjerovatno bi ovog bilo i prosle zime. 

Znaci cim auto dodje do optimuma obrtaji spadaju na 700-800 i motor radi ko po loju :japan4life:

 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Evo da se i ja javim. Pricao sam sa majstorom (odlučio se zaobici ovlasteni servis zbog ne tako dobrih preporuka- nisu ni za sta vise od promjene filtera i koliko da se zavede u el.knjizicu)
 
Dakle 99% tvrdi da je sve ok i da nema razloga za brigu, jednostavno motor tako radi dok ne postigne optimalnu temperaturu. U odnosu na proslu zimu ove palim klimu odmah u startu, sto dize obrtaje- kad je klima iskljucena spusta sa 1500 na 1000. Ps. prosle nisam palio jer sam po kupovini htio izmjeriti sto nizu prosjecnu potrosnju :rolleyes: To je previd koji sam napravio, vjerovatno bi ovog bilo i prosle zime. 
Znaci cim auto dodje do optimuma obrtaji spadaju na 700-800 i motor radi ko po loju :japan4life:
 
Da da, klima i kad upalis svetala ili bilo koji drugi potrosac osmah se obrtaji dizu Odlicno, sad si miran i samo gas, dobar autic je Auris!

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni na hladnom startu radi na 1100 obrtaja u leru. Nisam dalje pratio, drzim da je to normalno.
Takodje, dok se ne zagreje motor je malo bucniji. Pricam o benzincu 1.6.

Ali, pre neku nedelju mi se desi da na istom tom hladnom startu turira do 1500 obrtaja i natrag. Oko pola minuta.
Tad i nikad vise. 
Pomislio sam da je dotrajao akumulator ili da je do klapne gasa. 
Posto se vise nije jaljalo, nisam ni razmisljao vise.

Akumlator. Fabricki. Skoro 5 godina star. Koliki mu je rok? I kako da prepoznam da je na izdisaju? 



 

Podeli ovaj post


Link to post



Meni na hladnom startu radi na 1100 obrtaja u leru. Nisam dalje pratio, drzim da je to normalno.
Takodje, dok se ne zagreje motor je malo bucniji. Pricam o benzincu 1.6.

Ali, pre neku nedelju mi se desi da na istom tom hladnom startu turira do 1500 obrtaja i natrag. Oko pola minuta.
Tad i nikad vise. 
Pomislio sam da je dotrajao akumulator ili da je do klapne gasa. 
Posto se vise nije jaljalo, nisam ni razmisljao vise.

Akumlator. Fabricki. Skoro 5 godina star. Koliki mu je rok? I kako da prepoznam da je na izdisaju? 



 


I kod mene je slicno, oko 1100-1200 na hladno kasnije na oko 700-800 ali sa upaljenom klimom i svetala a kad se zagreje je na oko 600, 600 i kusur. Inace da, kad se startuje kad je bas hladno zna da bude i na 1500 obrtaja ali na kratko. Mislim da moze jos da tera akumulator mada to idi kod elektricara nek ti on izmeri napon.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

ajde ovde da prokomentarisem nesto (ne)vezano. 

ono sto me iznenadilo (samo kao konstatacija) je menjac.
hod rucice, tj. ubacivanje u brzinu bih opisao kao klik-klak, ili kao prekidac (s nekakvom oprugom)? ocekivao sam mekse, fluidnije ubacivanje.
verujem da ovaj nacin ima ako ne svoje prednosti, a ono bar razloge.  

Podeli ovaj post


Link to post
pre 12 sati , Duh said:

ajde ovde da prokomentarisem nesto (ne)vezano. 

ono sto me iznenadilo (samo kao konstatacija) je menjac.
hod rucice, tj. ubacivanje u brzinu bih opisao kao klik-klak, ili kao prekidac (s nekakvom oprugom)? ocekivao sam mekse, fluidnije ubacivanje.
verujem da ovaj nacin ima ako ne svoje prednosti, a ono bar razloge.  

Slazem se. Jeste precizan al vozio sam fluidnije. Za nadati se da je naglasak na trajnosti. Ko smo mi da sumnjamo u toyotu. Iako treba priznati da u danasnje doba, kada se rade mnoge tzv alijanse gdje sve vise proizvodjaca razmjenjuju iskustva mislim da stoji da ni Toyota nije bas besprijekorna. Na kraju krajeva sta jest? Zivimo u konzumerizmu ali i dalje zelim da vjerujem da je kvalitet na kraju na na nasoj strani :tlogo:

Podeli ovaj post


Link to post

Ovih dana se kod nas odrzava sajam automobila i logično da sam se najvise zadrzao na toyotinom standu, gdje moram reci da sam ostao blago razocaran. 

Corolle u sedan i hatchback varijanti ne nude dovoljno prostora po meni. Sedan je smanjio gepek i to znatno za limuzinsku verziju, dok je hatchbak za moju visinu (189cm) pozadi jako tijesan auto. Najbolji dojam sto se tice prostora definitivno ima yaris. 

 

Qashqai i Juke imaju strasnu novu liniju, Qashq nudi izvanredan gepek i prostor pozadi, govorim o cjenovnom rangu corolle. 

 

Sve u svemu ostacu kod aurisa nadam se jos poduze jer ponuda u odnosu na visoke cijene ne nudi bas neko unapredjenje od trenutne verzije. Imam strasan mali atmosferac, jako tih i ugodan za uho. Sve ove mini turbo izvedbe su mi pod znakom pitanja jer se tu mora paziti turbina, ne grijati je prebrzo, postepeno hladiti prije gašenja itd. Za moje potrebe atmosferac je top proizvod- upalis u bilo kojoj temperaturi i vozi od a do b. Kada bih gledao unapredjenje bi bilo u pogledu sigurnosti, gdje suv i crossover imaku prednost u smislu visocije pozicije za sjedenje i veceg gepeka, ali njihove vozne osobine su dosta razlicite od kompakta (pogotovo osjecaj u krivinama). C segment je dugo bio dominantan, ali mi je isto tako jasno zasto suv uzima dio kolaca. Bice zaninljivo pratiti i razvoj novog proizvoda kie- Xceeda. Al neka nama nase Toyote :mojatoyota:

Izmenjeno od Sedin
  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ma nije Corolla mala nego si ti visok X))X))X))

Lepa zapazanja btw, e sad prokomentarisacu malo izgled Corolle. Video sam par Hatchback-a i nisu mi nisto specijalno u nekih manjih nivoa opreme(ove nisu bile u osnovnoj) za razliku od Aurisa kojeg je skoro nemoguce prepoznati u kojoj su opremi(mislim na Teru i Lunu paketu opreme) osim po recimo felni t.j. ratkapni koji su izuzetno ruzne, prednjih maglenki i hromiranih lajsni. E sad primera radi Corolla sedan izgleda mi ok i u toj osnovnoj opremi za razliku od Hatch-a, isto je i sa novog Fokusa koji izgleda ocajno(po meni) u osnovnoj opremi dok u visih izgleda dosta atraktivno. Drzi se do Aurisa, meni ne znam zaista cime me je ocarao ali se svaki put kad ga vozim narocito na otvorenom putu uvek me prijatno iznenadi kako zna lepo da potegne a i isto i dobru izolaciju koju ima i pri vecih brzina a nervira me sto su prva i druga znatno tromiji, tek se snaga fino oseti od trece brzine pa nadalje naravno kad se ravnomerno ubrzava. Kazi mi samo, kakav je gepek u novoj Corolli Hatchback-a naspram Aurisa?

Podeli ovaj post


Link to post
pre 13 sati , cdyane said:

. Kazi mi samo, kakav je gepek u novoj Corolli Hatchback-a naspram Aurisa?

Nije nikakvo unapredjenje u odnosu na auris, tu su negdje. 

Podeli ovaj post


Link to post

Auris winter edition :) Nakon tacno godinu dana utisak da je ovo odlicna vozilica koja ce u sljedecoj godini aBd svoj facelift dozivjeti u vidu popravljanja packi (zadnja vrata, po krovu skinuta farba na par mjesta, ivice vrata vjerovatno od kuckanja pri otvaranju istih na parkingu). Sve su to amaneti koje sam naslijedio ali sta je tu je, bitno je da mehanika slusa pa onda čovjeku i nije zao ponekad uloziti 

DSC_0007.JPG

Izmenjeno od Sedin
  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

×