Jump to content
Sedin

Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

Recommended Posts

Pominju se serviseri...

takodje, nekako mi ovlasceni ne ulivaju poverenje. Nisam imao nekih (vecih) problema, al za sitnice koje sam trazio da se provere i poprave, nisu se preterano angazovali i udubuli. Uz to, moram da ih vucem za rukav i podsecam zasto sam tu. 

Mozda je to moj subjektivni utisak, mozda tako stvari stoje, al meni to ne odaje sigurnost i poverenje. 

Cuo sam za servise u Kaludjerici i Novom Sadu, a da li neko ima preporuke za majstore blize Zemunu? Meni je cak lakse u N. Sad nego Kaludjericu.

 

Podeli ovaj post


Link to post

@Duh,

nije to samo tvoje (subjektivno) zapaženje, već zapažanje velike većine.

Servisi koje si naveo, Kaluđerice i Novi Sad su provereni i sa njima ne bi trebao da imaš bilo kakvih problema.

Podeli ovaj post


Link to post

Pricate o ovlascenim servisima u Kaludjerici i NS?

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota turing Stanojević je za svaku pohvalu. A jeste ovlašćeni servis.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

pitanje. imao sam nedavno slicnu nedoumicu: 

ovog puta u vezi je s UKUPNOM prosecnom potrosnjom na displeju. 

naime, kad god na BORD KOMPJUTERU apdejtujem potrosnju/kilometrazu (koja je prikazana grafikom), meni na DISPLEJU iznova pocne da obracunava prosecnu potrosnju. 

Mene zanima UKUPNA prosecna potrosnja, ne ona posle apdejta pojedinacnih voznji.

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
pitanje. imao sam nedavno slicnu nedoumicu: 
ovog puta u vezi je s UKUPNOM prosecnom potrosnjom na displeju. 
naime, kad god na BORD KOMPJUTERU apdejtujem potrosnju/kilometrazu (koja je prikazana grafikom), meni na DISPLEJU iznova pocne da obracunava prosecnu potrosnju. 
Mene zanima UKUPNA prosecna potrosnja, ne ona posle apdejta pojedinacnih voznji.
 
 
Ako mislis na bord kompjutera to tako ide, kad resetujes to tokom voznje pokazuje ti trenutnu potrosnju. E sad kad resetujes pocne to iznova da ti racuna potrosnju zato ti je najbolje da to ne diras. Namestis trip A recimo od servisa da pocne nanovo da ti racuna kilometre, resetujes potrosnju i tako teras do sledeceg servisa ili do kad ti zelis isto da resetujes. Valjda sam dobro objasnio.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da. Shvatio sam. Ne treba se “igrati” s apdejtom potrosnje. 

Inace, juce (temperatura malo iznad 0) sam putovao auto-putem i 10ak % magistralnim i potrosnja je bila 5.8 l.  Brzinom 110-120km/h.

1.6 benzin. 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Da. Shvatio sam. Ne treba se “igrati” s apdejtom potrosnje. 
Inace, juce (temperatura malo iznad 0) sam putovao auto-putem i 10ak % magistralnim i potrosnja je bila 5.8 l.  Brzinom 110-120km/h.
1.6 benzin. 
Da da, to je ta potrosnja na tu brzinu. I meni je toliko najniza bila ali ja ne umem da vozim konstantno. Koliki ti je prosek bio pre reseta?

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Vracao sam se danas istim putem, ok i procunjao malo Valjevom. Potrosnja je bila 6.5l. 

Pre reseta mi je potrosnja bila 8.6. Najvise gradske voznje. (trudim se da izbegavam guzve i udarne termine)

Tebi?

Nego. Koristi li neko ovaj TCS promo? Iskustva?

Izmenjeno od Duh

Podeli ovaj post


Link to post
Vracao sam se danas istim putem, ok i procunjao malo Valjevom. Potrosnja je bila 6.5l. 
Pre reseta mi je potrosnja bila 8.6. Najvise gradske voznje. (trudim se da izbegavam guzve i udarne termine)
Tebi?
Nego. Koristi li neko ovaj TCS promo? Iskustva?
Kako ba 8.6? Jel ga vozis?
Evo kod mene na zadnjih 650km. I da, ne j*bem indikatora ni 2%.
40e179ee04f6d362791bfbc67459e04a.jpg

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro pitanje. 

Nisam osoba koja voli da vozi, narocito ne na ovdasnjim ulicama i po guzvama. 

Dakle, trudim se da koristim bulevare, alternativne pravce i van radnog vremena. Jer mi se moze. Sve u svemu, ne vozim svakodnevno. Ne vozim agresivno-    nagla kocenja, ubrzanja, preticanja...

Zato mi je potrosnja manja. 

U zakljucku. Ja sam tipican vozac Toyote. Samo mi treba kvalitetano, pouzdano i sigurno prevozno sredstvo za stizanje do cilja. Mene i porodice. (:

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post



Ne vozim agresivno-    nagla kocenja, ubrzanja, preticanja...
Zato mi je potrosnja manja. 
U zakljucku. Ja sam tipican vozac Toyote. Samo mi treba kvalitetano, pouzdano i sigurno prevozno sredstvo za stizanje do cilja. Mene i porodice. (:

Postujem, objasnio si tipicnog vozaca Toyote bravo. Kod mene je kontra, u pocetku sam je mazio vise ali kako vreme prolazi sve manje i manje, voli obrtaje a i ja bogami. Svidja mi se njen karakter, daleko je od trkaca ali je izuzetno brz auto. E da, sad u zadnje vreme pretezno se po gradu vozi i zato mi je i takva potrosnja verovatno. Sledi sada nadam se sto skorije cekam da mi jave od Toyote za zamenu poluosovine i semeringa, prvi servis i lakse ce se disati. Nije da sam i sada nesto preterano zabrinut.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jel si ti radio servis? Ako si radio ti trebao bi da proveris ulja nivoa i sve nakon preuzimanja auta. Proveri ako je svetlo zuto i skoro do max znaci je menjano ako je crno zna se...

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo i mene da podelim neka iskustva sa 1.33 motorom.

Kupljen je nov 2017 i do danas presao samo 8 000km jer je trenutno 3 auto u porodici pored Daihatsu Siriona 1.0 (motor koji se ugradjuje u Yarisa) koji je za 12 god presao 290 000 kma na plinu bez nekih vecih investicija i Xsare 2001 1.4  presala 140 000km. Svi su kupljeni novi.

Aurisa je kupio otac (penzioner odavno) ali ga ne vozi zimi i kad je kisa vec Xsaru. Ja vozim Siriona svaki dan oko 80-90km do posla i nazad jer je potrosnja oko 6.5L plina.

Aurisa sam koristio  do mora u CG i nekoliko puta do posla dok je Daihatsu bio u servisu.  Sto se tice motora skoro se i ne cuje kad je upaljen. Prosecna potrosnja je negde oko 5.5-5.8L jer gradske voznje skoro i nema jed do posla imam 40km (20km Ibarske vozi se sa 80-90km/h i 20 km lokalnog do Kolubarinih rudnika vozi se sa 60-80Km/h). Ista je i kada smo isli na more obe god negde oko 5.7L na tih oko 1000km do Budve i nazad. Ispod toga nije moglo da se spusti ma kako vozili i sa neznom nogom na gasu i sa onim indikatorom za menjanje brzina ispod toga ne moze. 

Odlaskom do mora i nazad je voznja bila u granicama propisa ili malo iznad. Auto put Ljig-Preljina normalno 110-130km svuda u 6toj brzini stim da je uz Rudnik indikator trazio da se spusti u 5tu ali je uspeo da izadje sa 100Km/h i u odlasku i povrtaku.

Od Uzica ka Zlatiboru je malo gubio daha ako se na vreme ne presalta i onda ne moze da ubrza sa 80km ni u 4toj.  Ista je situacija i sa druge strane Zlatibora. Mora u 4tu. Ispod 3000 o/min moze po ibarskoj da se vozi bez problema. 

Ostalo mu je sve super. Komande su nezne skoro da i ne osetis kvacilo, gas, volan, menjac, kocnice. Ali na to sam i navikao jer je i kod Daihatsua isto sve nezno osim sto bi za njega taman bio ovaj 1.33 motor tj za Yarisa je to pravi, ali za Aurisa je ipak malo slab.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa i nije 1.33 bas slab motor, verujem da je dovoljan za tu karoseriju, ipak vecina proizvodjaca te klase automobila nude benzince do 100ks. E sad da ide auto treba da bude u odgovarajucoj brzini i trazi obrtaje, ipak se radi o atmosfercu. Indikator je za stednju recimo za po gradu ili na otvorenom ubacis u 6tu na 120-130 i nakrivis kapu, ako zelis zustriju voznju onda ide manja brzina i obrtaje. Ja imam 1.6 132 konja, ide auto ali do 2.000 obrtaja je mrtav, posle 3.000 je druga prica, tako treba da se vozi atmosferac a ne da se gusi u niskim obrtajima. Mozete i da pretstavite auto, da otvorite temu da ga vidimo. Viber_viber1.png

 

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
pre 6 sati , cdyane said:

Jel si ti radio servis? Ako si radio ti trebao bi da proveris ulja nivoa i sve nakon preuzimanja auta. Proveri ako je svetlo zuto i skoro do max znaci je menjano ako je crno zna se...

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
 

Ma jesam ali nisam provjeravao vec vjerovao ovlastenom servisu.

 

Mozda su dosipali, mozda nisu nista, ali cinjenica da mi fali 2l za nepunih 8hiljada voznje mi ne ide u glavu. Ne kapa, suho je, osim toga nije 2l bas malo ulja da se ne primjeti, to bi bile lokve ispod

Podeli ovaj post


Link to post

Moguce da te zaista izradili... Ja da me neki djavo nije naterao da udjem u kanalu na tehnickom i da bih se vodio recima mojeg tatu "ma nema nista bre kakvo curenje, novi je to auto", ne bih primetio da mi curi ulje iz menjaca, srecom mislim da su i definitivno to resili. Proveravaj tecnosti s vremena na vreme, ulje obavezno na recimo kad ga promenis i na 5.000 km recimo od servisa. Jel si uradio servisa sad ili samo dolili ulja zbog proveru koliko fali?

Podeli ovaj post


Link to post
pre 9 sati , cdyane said:

Moguce da te zaista izradili... Ja da me neki djavo nije naterao da udjem u kanalu na tehnickom i da bih se vodio recima mojeg tatu "ma nema nista bre kakvo curenje, novi je to auto", ne bih primetio da mi curi ulje iz menjaca, srecom mislim da su i definitivno to resili. Proveravaj tecnosti s vremena na vreme, ulje obavezno na recimo kad ga promenis i na 5.000 km recimo od servisa. Jel si uradio servisa sad ili samo dolili ulja zbog proveru koliko fali?

Uradio servis, sad cu pratiti 

Podeli ovaj post


Link to post
Uradio servis, sad cu pratiti 
Prati ali nemoj biti opsesivan kao ja sa poluosovinom, kolena mi se ogulile dok se ne uverim po 3456435 put da je sve ok. Verovatno su te prosli serviseri izigrali i verovatno je sve u redu.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pitanje za članove:

 

Koliko su vam amortizeri trajali nakon prve ugradnje? Trenutno sam na 97 hiljada 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
Pitanje za članove:
 
Koliko su vam amortizeri trajali nakon prve ugradnje? Trenutno sam na 97 hiljada 
 
 
158k km i traju odlično.
Imaš problem sa amortima?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
1 sat pre, laki72 said:

158k km i traju odlično.
Imaš problem sa amortima?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

Nemam ne lupaju, nego dok vozim 80-100kmh nekad kao da mi se ucini da blago 'poskakuje', da li je zbog neravnina na nasim cestama pa steknem takav utisak...

 

Inace priblizio sam se cifri od 100 hiljada :)

Podeli ovaj post


Link to post

Da, i Za moj ukus je ipak previše tvrd, bar za naše puteve.

Ipak, dosta je i do kvaliteta i starosti guma.
4 godine stare Bridgestone, kad sam zamenio i stavio nove Dunlop, auto je bio druga pesma.
Sada su ponovo matore, te iste Dunlop, al kakva je situacija sa ovom epidemijom i kako nema nekih planova za putovanja, ostaju još ovo leto, iako sam već zimus odvojio lovu za nove.
Jednostavno, bilo bi to bacanje para.



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Mali jubilej :japan4life:

Imao sam priliku voziti i 1.6 od 130 ks i moram reci da nisam primjetio znatnu razliku u odnosu na ovaj 1.33 u smislu ubrzanja. 

DSC_0175.JPG

Podeli ovaj post


Link to post

Finu si km obrnuo. :D Koliko si presao od kad si uzeo Aurisa?

Inace jeste, dobro si primetio. Nije auto trkac ali obrtaji sve resavaju. Bas me opet pre neki dan na autoputu opet iznenadio, obrtaji i prava brzina i problem resen. Zanimlivo da u drugoj brzini ide do 100 km/h dok u trecoj brzini ide skoro do 150 km/h. Konjaza se oseti na otvorenom putu odnosno u tisini pri vecim brzinama. Da ne govorimo da do 200 km/h da stize bez neko mucenje.

Kako stojis sa potrosnjom?

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×