Jump to content
Sedin

Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

Recommended Posts

Ja sam trenutno na 11.700km za godinu i 9 meseci, znaci slicna situacija i kod mene a od Aprila od prvog servisa do sad 2000km sam presao... Pandemija ucinila svoje. I kod mene je sad skoro gradska voznja mada izadjem barem dva puta mesecno ako ne idem do Skoplja i slicno da produvam auta malo na otvorenom. Ne smetaju mu obrtaji. :D

Oko potrosnje ulja da te slazem jedino, meni je na 10.000 km ulje na sipci bilo izmedju sredinu i maksimuma a sada je na maksimumu. Mozda je tako bilo kako sam citao ovde po forumu tako kao do prvog servisa valjda se jos razradjivao motor. Verovatno je kako kazes, razlika na sipci od minimuma do maksimuma litar, imas jos ulja a navodno citao po netu da vole da "popiju" malo ulja 1.33 motori. A i normalna je odredjena potrosnja ulja kod svih motora tako da verovatno nemas nekih razloga za brigu nadam se. Samo dolijes kad treba ako treba i vozi.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
On 3.9.2020. at 20:33, Sedin said:

Mali jubilej :japan4life:

Imao sam priliku voziti i 1.6 od 130 ks i moram reci da nisam primjetio znatnu razliku u odnosu na ovaj 1.33 u smislu ubrzanja. 

DSC_0175.JPG

Da se javim i ja, kao bivsi vlasnik 1.33 Aurisa 2014. Ja sam ga vozio od 2014. kao novog do 2019. i jako sam zadovoljan kako me je sluzio. Puno mi se svideo i dizajn, koji se nekima ne svidja. Kad sam hteo da kupim auto i u prolazu svratio do Toyotinog salona i video Auris-a, zaljubio sam se u njegov neobican dizzajn. Nije futuristicki, nego nekako i staromodan, a i moderan. Unutra mi je bio neobican zbog metalnog dela (moj je bio Luna paket + tempomat) i zaravnjenog dizajna, kao neki kamioncic. Dugmad velika i pregledna i veoma jednostavna. Pozadi takodje neobican i zanimljiv i to se cesto ljudima nije svidjalo, ali meni jeste. Ono sto mi je takodje u to vreme na toj klasi auta bilo zanimljivo je, centralni displej sa kamerom za rikverc i ukrasne hromirane lajsne oko prozora i branika, koji imaju piano black detalje. Sada u novoj Corolli nema tih tako zanimljivih detalja. i pomalo mi je zao.

Kaa je o potrosnji rec, ja sam za nesto manje od 25000 imao potrosnju od 6,48l u proseku. Vozio sam cesto magistralom i autoputem, a najmanje kroz grad, jer za prevoz po gradu koristim bicikl. Prodao sam ga snajki koja zivi u gradi pored i ja ga vozim na servis, zamenu guma itd i uvek me podseti na lep period. Posebno mi se svidja MY13 koji je meni isporucen. Sledeca isporuka je isla na MY14 i  i multimedija je bila sjajna sa vise touch povrsine, instrument tabla sa vise detalja itd. i slicna je Corolla koju sada vozim, ali mi se licno svidja dizajn Aurisa MY13 gde je mogao biti unapredjen jedino ekran multimedije na vecu rezoluciju i dijagonalu, ali ne mogu da biram sta da unaprede.

Isto kao i ti, probao sam 1.6 motor i u normalnoj voznji nije neka razlika u odnosu na 1.33. Corolla mi je 1.6 i kada ih uporedim, mozda jedino 1.6 malo bolje podnese ako ga udavis ili ako ides natovaren iz Bubanj potoka, ali za ubrzanje je isto potrebno da se zavrti motor. Ne moze da povuce ako ga ne cujes.

Jos malo o potrosnji. Na Ibarskoj magistrali na par stotina km potrosnja bude oko 5, testirano mnogo puta, a u inostranstvu je islo na 4,5 jer nije bilo guzve i preticanja. Po gradu nije bio bezobrazan da potrosi preko 10. Sa Corollom nisam nikad vozio ispod 5, trika nema. Jedino se potrosnja na 130 priblizava, ali pre ce biti zbog aerodinamike, nego zbog motora. Prosecna potrosnja na Corolli mi je 7.32 na predjenih 14000, ali malo vise voznje autoputem. Ali realno, sama potrosnja motora 1.6 je veca bar za 0,6-0,7 od 1.33.

Uzivaj u voznji, jer je to stvarno auto za opustenu i udobnu voznju! Sad, posle 6 godina i snajka je prezadovoljna i ne zeli da ga menja. Sem redovnih servisa apsolutno nista nije morala da menja. Menjac je precizan kao i kad je bio nov, sto me je odusevilo. Volan se uglacao, usijao, ali nema nijednu pukotinu i slicno. Ja sam povremeno mazao kremu za kozu. Da li je pomoglo ne znam, ali kada uporedim sa bratovim (njen muz) Hyundai i30, razlika je ozbiljna. Hyu je pre 5. godine i isteka garancije imao puno sitnih i par krupnijih popravki, a mnoge nisu ni stigle na red, pa ga sad otac vozi takvog. Mozda su to sitnice, ali nerviraju opasno.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post
On 23.10.2020. at 2:12, nikolino said:

Da se javim i ja, kao bivsi vlasnik 1.33 Aurisa 2014. Ja sam ga vozio od 2014. kao novog do 2019. i jako sam zadovoljan kako me je sluzio. Puno mi se svideo i dizajn, koji se nekima ne svidja. Kad sam hteo da kupim auto i u prolazu svratio do Toyotinog salona i video Auris-a, zaljubio sam se u njegov neobican dizzajn. Nije futuristicki, nego nekako i staromodan, a i moderan. Unutra mi je bio neobican zbog metalnog dela (moj je bio Luna paket + tempomat) i zaravnjenog dizajna, kao neki kamioncic. Dugmad velika i pregledna i veoma jednostavna. Pozadi takodje neobican i zanimljiv i to se cesto ljudima nije svidjalo, ali meni jeste. Ono sto mi je takodje u to vreme na toj klasi auta bilo zanimljivo je, centralni displej sa kamerom za rikverc i ukrasne hromirane lajsne oko prozora i branika, koji imaju piano black detalje. Sada u novoj Corolli nema tih tako zanimljivih detalja. i pomalo mi je zao.

Kaa je o potrosnji rec, ja sam za nesto manje od 25000 imao potrosnju od 6,48l u proseku. Vozio sam cesto magistralom i autoputem, a najmanje kroz grad, jer za prevoz po gradu koristim bicikl. Prodao sam ga snajki koja zivi u gradi pored i ja ga vozim na servis, zamenu guma itd i uvek me podseti na lep period. Posebno mi se svidja MY13 koji je meni isporucen. Sledeca isporuka je isla na MY14 i  i multimedija je bila sjajna sa vise touch povrsine, instrument tabla sa vise detalja itd. i slicna je Corolla koju sada vozim, ali mi se licno svidja dizajn Aurisa MY13 gde je mogao biti unapredjen jedino ekran multimedije na vecu rezoluciju i dijagonalu, ali ne mogu da biram sta da unaprede.

Isto kao i ti, probao sam 1.6 motor i u normalnoj voznji nije neka razlika u odnosu na 1.33. Corolla mi je 1.6 i kada ih uporedim, mozda jedino 1.6 malo bolje podnese ako ga udavis ili ako ides natovaren iz Bubanj potoka, ali za ubrzanje je isto potrebno da se zavrti motor. Ne moze da povuce ako ga ne cujes.

Jos malo o potrosnji. Na Ibarskoj magistrali na par stotina km potrosnja bude oko 5, testirano mnogo puta, a u inostranstvu je islo na 4,5 jer nije bilo guzve i preticanja. Po gradu nije bio bezobrazan da potrosi preko 10. Sa Corollom nisam nikad vozio ispod 5, trika nema. Jedino se potrosnja na 130 priblizava, ali pre ce biti zbog aerodinamike, nego zbog motora. Prosecna potrosnja na Corolli mi je 7.32 na predjenih 14000, ali malo vise voznje autoputem. Ali realno, sama potrosnja motora 1.6 je veca bar za 0,6-0,7 od 1.33.

Uzivaj u voznji, jer je to stvarno auto za opustenu i udobnu voznju! Sad, posle 6 godina i snajka je prezadovoljna i ne zeli da ga menja. Sem redovnih servisa apsolutno nista nije morala da menja. Menjac je precizan kao i kad je bio nov, sto me je odusevilo. Volan se uglacao, usijao, ali nema nijednu pukotinu i slicno. Ja sam povremeno mazao kremu za kozu. Da li je pomoglo ne znam, ali kada uporedim sa bratovim (njen muz) Hyundai i30, razlika je ozbiljna. Hyu je pre 5. godine i isteka garancije imao puno sitnih i par krupnijih popravki, a mnoge nisu ni stigle na red, pa ga sad otac vozi takvog. Mozda su to sitnice, ali nerviraju opasno.

Meni se toliko svidja izgled da i dalje ne znam sta bih poslije, tj u kom smjeru traziti. Da li ristajl istoga 2015+, neki bolji paket ili ici na corollu ili suv. 

Svakako planiram boze zdravlja jos bar dvije godine da ga koristim (kod mene je treću god) ali i dalje mi je izgledom jedan od ljepsih auta na cesti. 

Jako lijep auto sa niskim troškovima održavanja cak i u ovlaštenom servisu 

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav, 

Ne znam da li sam uboo pravu temu. Kupio sam auris 1.3 15 prije nekoliko mjeseci i sinoć mu je crkao akumulator.
Za fabrički akumulator u ovlaštenom servisu traže 182km (€95).

Da li da idem sa or akumulatorom ili nekim drugim brendom?
Sada je u njemu neki Energizer

Podeli ovaj post


Link to post

Ne treba biti original.Vazno je da ima istu jačinu i što bolju udarnu snagu.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Već sam naručio or. Pretpostavljam da je dobra varijanta. Gledao sam Vartu i cijena joj je oko 70 evra, a ovaj je devedeset. Nije velika razlika, a voljni su i da dođu, da mi pomognu da startujem auto i da zamijene

 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Društvo, da li raditi upgrade sa 1.33 na 1.6 auris, facelift 2015? Kakva iskustva imate sa jacim motorom u ponudi? 

Podeli ovaj post


Link to post

Uradi! Nisam ja neko merilo jer imam 13.000 na satu ali imaces auto ciji motor je rasterecen, osetices to najvise na autoputu. Ubrzanja kako sam citao ovde nece biti znatno bolja(ne znam dakle nisam vozio 1.33) ali verujem da ipak postoji razlika, u pitanju su ipak 30ak konja razlike sto nije malo. Bas sam juce kasnio i do Skoplja, 40 km za 10 minuta, bez vecih problema ide do 200km/h naravno ako ga vozis kao atmosferca. Vozio ga juce 200-210km/h, brz je, mislim ne na ubrzanja vec na maksimalnoj brzini ali daleko je to od trkaca. Ostalo i sam znas. Ne verujem da ces osetiti preveliku razliku u potrosnji.
Ja prvicno sam hteo 1.33 jer skoro svi auti narocito benzinci u ovoj klasi imaju oko 100njak konja ali nisam zazalio sto sam na kraju uzeo 1.6. A da, navodno redizajn ima znatno bolju zvucnu izolaciju od "obicnog".

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

cdyane svaka čast, 210 km/h

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
cdyane svaka čast, 210 km/h

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk


210 pise na satu ali oduzmi ono sto sat slaze pitanje dali realno je i 200km/h.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Cdyane Na koliko obrtaja si bio kada si vozio 210km/h ?
Ubaci u petu i daj gas

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Cdyane Na koliko obrtaja si bio kada si vozio 210km/h ?
Ubaci u petu i daj gas

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Uhhh Piske da te lazem samo, veruj mi na ovim gumama 195/65/15 nije bas lep osecaj da toliko juris plus zimske(ako igraju neku ulogu). Nemam ja toliko poverenja u sebi da na tolikoj brzini gledam drugde nego samo na kratko u brzinomer i napred. Nisam navikao na tolike brzine niti volim niti ikad cu. Inace poceo sam od 5oj na nekih 140km/h, da sam poceo sa 4om islo bi to jos lakse jer u 4oj ide do 180km/h.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 11 sati , cdyane said:

Uradi! Nisam ja neko merilo jer imam 13.000 na satu ali imaces auto ciji motor je rasterecen, osetices to najvise na autoputu. Ubrzanja kako sam citao ovde nece biti znatno bolja(ne znam dakle nisam vozio 1.33) ali verujem da ipak postoji razlika, u pitanju su ipak 30ak konja razlike sto nije malo. Bas sam juce kasnio i do Skoplja, 40 km za 10 minuta, bez vecih problema ide do 200km/h naravno ako ga vozis kao atmosferca. Vozio ga juce 200-210km/h, brz je, mislim ne na ubrzanja vec na maksimalnoj brzini ali daleko je to od trkaca. Ostalo i sam znas. Ne verujem da ces osetiti preveliku razliku u potrosnji.
Ja prvicno sam hteo 1.33 jer skoro svi auti narocito benzinci u ovoj klasi imaju oko 100njak konja ali nisam zazalio sto sam na kraju uzeo 1.6. A da, navodno redizajn ima znatno bolju zvucnu izolaciju od "obicnog".

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
 

Razlika je nekih 30 konja i 30ak Nm eh sad koliko to u realnom vremenu pije vode ne znam. Svakako se javim, za vikend bi se trebao razrjesiti dileme

Podeli ovaj post


Link to post

Cekamo rasplet.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ne radi se samo o kW i Nm, motor 1.6 nije imao probleme sa potrošnjom ulja.

Podeli ovaj post


Link to post

Nema ni ovdje tu problema, vise je zelja za ristajl verzijom i dodacima koje luna nosi tipa kamere i sl. Mada razlika i u doplati je cca 1.000 eura

Podeli ovaj post


Link to post

Izmedju tvog Aurisa i ovaj ristajl razlika u doplati 1000 evra? Koliko ima predjeno taj? Lepo je imati kamericu, grejace sedista ovo ono, ne boli glava od jos neki fensi dodatak. :D

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Edit: Ne znam kako je kod vas stanje ali kod nas se dosad nisu ni 10 Aurisa pojavile u oglasima kako pratim vec jedno 4 mozda i 5 godine a i one sto se pojave maksimum 3 dana su na oglasima. Povremeno izadje neki u ovlascenom Toyotu servisu ali i taj ode za maksimum nedelju dana. Ovo pricam za zadnju seriju Aurisa, za prvu ima ih i od uvoza. Kako je kod vas stanje?

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
1 sat pre, cdyane said:

Edit: Ne znam kako je kod vas stanje ali kod nas se dosad nisu ni 10 Aurisa pojavile u oglasima kako pratim vec jedno 4 mozda i 5 godine a i one sto se pojave maksimum 3 dana su na oglasima. Povremeno izadje neki u ovlascenom Toyotu servisu ali i taj ode za maksimum nedelju dana. Ovo pricam za zadnju seriju Aurisa, za prvu ima ih i od uvoza. Kako je kod vas stanje?

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
 

Da, slicna je situacija i kod nad.

 

Ovaj ristajl je upitan obzirom da je vozen kao sluzbeno auto, nisam ga jos gledao ali eto km je nekih 130k, motor jaci kao i paket opreme 

Podeli ovaj post


Link to post
On 6.12.2020. at 12:00, Sedin said:

Da, slicna je situacija i kod nad.

 

Ovaj ristajl je upitan obzirom da je vozen kao sluzbeno auto, nisam ga jos gledao ali eto km je nekih 130k, motor jaci kao i paket opreme 

Službeni auto je vazda mačka u džaku. Ja sam kupio auto koji je prije prijethodnog vlasnika bio službeni. 
Pisalo je 95k da je prešao, ispostavilo se da je prešao 150k, a i akumulator su skinuli i stavili neki lijevi.
Pri tome sam siguran da to nije uradio prijethodni vlasnik nego upravo firma.

Osim toga.... šta da kažem.... toyota je.... sve ostalo radi bez greške iako je firma vozila.

Podeli ovaj post


Link to post

Abdejt:

Ipak nije do akumulatora. Pogledao sam ponovo, akumulator je Varta. Pokušao na kleme da ga upalim, neće. Došao majstor i odšlepao ga je.

Dakle, kurbla, ali neće da upali. Vidjećemo....

Podeli ovaj post


Link to post

Ostace Auris 1.33 kod mene jos neko vrijeme. Da budem iskren nije mi se svidio 1.6 jer kao službeno auto imao sam nedoumice da li je bolji od mog. Bez zimskih guma i bez registracije a moj je opremljen sto se toga tiče. Kad bi na to dodao i iznos nadoplate nekako mi se činilo previše i omjer dobiveno /ulozeno mi nije bas bio u korist kupovini. Ipak ću pricekati neku tokyo red varijantu ili nebosko plavu sa 1.6 ili 1.2turbom. Sad za sad ostaje ekonomicni 1.33

Podeli ovaj post


Link to post

Tokyo red Ipak nije da reces neka manja kilometraza do 30-40k za sluzbeni auto pa ajde i to da progutas nekako, ipak su preko 100k km. Verovatno si dobru odluku doneo, kad naleti neki redizajn 1.6 a svidi ti se uzmi, neces se pokajati, uostalom nema ovaj model neke tajne za tebe.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

ja sam zaključio da auto treba kupovati po kvaliteti servisa u gradu...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

To kroz iskustva kroz godine ili te nesto zezaju?

Evo jedan Auris u tokyo red varijanti. Kako sam pisao u temi u oglasima i ovaj primerak nije ni nedelju dana ostao u oglasima dok Korole znaju ostati znatno duze pa i mesecima. U cemu je fora ja zaista ne znam. Osecam da kad ja budem prodavao mog, tad ce ovo nepisano pravilo da se prekrsi jer takve sam srece.

https://www.toyota.com.mk/koristeni/toyota-auris-133-vvt-i-99ks-terra-2016/

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×