Jump to content
Sedin

Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

Recommended Posts

Napisano (edited)

Pozdrav svima,

U januaru mjesecu sam postao (drugi) vlasnik Aurisa 1.33 dual vvti iz 2013.god, te bih zelio zahvaliti ovoj zajednici kroz doprinos sa iskustvima, posebno zeljko33 hvala na iscrpnom infu. (za sve one koje nisu procitali a potencijalni su kupci ovog kompakta savjet da potraze njegovu temu). Potrudicu se da isto tako budem koristan nekome ko mozda ima dvojbu o kupovini pomenutog modela. 

Dizajn:

Kada je rijec o vanjskom izgledu za koji vladaju dosta oprecna misljenja, reci cu da mi se isti dopao na prvu. Medjutim ovaj dio je subjektivna stvar. Po meni Auris je upecatljiv, agresivan, sa dosta ostrih linija a zadnji kraj na koji mnogi imaju primjedbu, ide u korak sa vremenom te ostalim modelima u klasi gdje vidimo da svi manje-vise teze uspiciti stopke i dati im ostriji izgled.

Kabina je za moj ukus dosta prostrana, a gepek ce udobno progutati djecija kolica i kojekakve potrepstine koje jedna porodica moze imati. Posebno mi se dopada centralna konzola osvjetljena ugodnom ambijentalno plavom bojom- daje utisak mirnoce u samoj voznji. Ostatak centralne table je rekao bih minimalisticki i retro uradjen, medjutim sve je na svom mjestu od komandi na volanu pa nadalje, i moram reci da je za moje potrebe u voznji taman koliko mi treba.

Motor i potrosnja:

Informiranost kupaca je najbitnija stvar. Oni koji misle da ce sa Aurisom dobiti trkaca koji prvi stize od jednog do drugog semafora, molim da odustanu od ove i slicnih tema. Dakle morate znati sta dobijate kada kupujete atmosferca. Prelazeci upravo sa jednog takvog na Aurisa znao sam sta trazim te mislim da sam to i dobio, mada ce test vremena biti najbolje mjerilo. Pretpostavke koje igraju u korist Aurisa su lanac, te cinjenica da na ovom modelu nemate kapitalnih ulaganja i da se sva obaveza zasniva na zamjeni ulja, filtera i povremeno svjecica. (ovdje su komentari kolega dobro dosli). Na kraju tu je i Toyota bedz koji ulijeva dodatnu sigurnost u cjelokupnu pricu. 

Sto se tice samog motora, radi se dakle o pocetnom 1.33 benzincu sa 99ks. Po mom misljenju japanci su to upakovali sasvim zadovoljavajuce. Dual vvti sa ovom konjazom ce ispuniti sve potrebe na otvorenom putu kao i bilo koji drugi kompakt u klasi, sve sto je potrebno jeste potjerati vvti u vise obrtaje i dozivjecete zivahnog Aurisa kakav on zaista moze i biti. U gradskoj vrevi je manje-vise ovaj dio i nebitan, ovdje pretpostavljam da vise igra podatak o potrosnji. Mogu vam reci da sam auto kupio sa 87 hiljada na satu te da je raspon potrosnje isao do 7.2l. Nakon kupovine sam resetovao potrosnju i poslije predjenih 3 hiljade od kojih je 90% voznje od kuce ka poslu i obratno, potrosnja na izlasku iz zimskog perioda iznosi 8.4l. Kroz nadolazeci period godisnjih odmora i izvangradske voznje svakako ocekujem da ce ovaj omjer opasti iako je i ovo po meni zadovoljavajuce imajuci u vidu da mi je prethodna Fiesta sa 70 ks znala ici i preko 10l. Motor je tih i miran i uklapa se cjelokupnoj udobnosti u voznji. Za sada sasvim zadovoljan kupac a odradjen je i servis na 90 hiljada, iako mi u ovlastenom nisu zamjenili svjecice kao dio istog jer ih nisu imali na stanju  pa ce to vjerovatno pricekati jos koju hiljadu prije zamjene. 

Uskoro stizu i slike auta (:

Izmenjeno od Sedin

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

A evo i slika:

_20190113_153705.JPG

_20190113_153722.JPG

_20190113_153646.JPG

Podeli ovaj post


Link to post

Neka te u zdravlji sluzi


Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da se ponovo javim. Toyota je prvi put vidjela more, od kako u mom vlasnistvu. Ruta u oba smjera je iznosila cca 500 km i bilo je svega, od auto puta preko magistrale te prevoja Ivan Sedlo. Odmah da prijavim da sam spustio zbirnu potrosnju sa 8.4 stroge gradske na sadasnjih 7.9l nakon okoncanog putovanja. Generalno po nekim mojim proracunima potrosnja u ovih 500km je bila 5l no ovdje me nemojte uzimati za rijec jer nisam ponistavao board (vodim ga od kupovine auta u januaru). Vozilo se udobno i oprezno obzirom da imamo malu bebu u autu, tako da sam bio pravi penzioner na cesti i preticali su me svakojake makine(: ali reci cu vam da sam se kretao oko 80km/h na magistrali te 100-120/30 na autoputu, sad nekome je to malo a nekima i to puno. Preticanja lokalnih sumahera su u par navrata bila jako rizicna da sam morao zakociti kako bi se probili i izbjegli veci udes, ljudi svakako voze i preticu gdje treba i ne treba. 

 

Na prevoju Ivan zaskripalo je nesto u tockovima, vjerovatno je kamencic upao no ubrzo je to proslo. Dodatno malo sekirancije imao sam i kod dolaska u Hrvatsku gdje se pri malim brzinama i laganom kocenju zacula skripa, sad da li su diskovi strugali ili se ferode zagrijale ili nesto treće ne znam, ali u povratku za Sarajevo ovoga nije bilo. Diskovi imaju jos mesa za preci 20 hiljada, tako mi je receno u ovlastenom servisu. 

 

Sve u svemu Toyota je ispunila zadatak, jako je upravljiva i sa dosta prostora, kolica su bukvalno pojedena od strane gepeka:) kao i par ostalih torbi. Ima razlog zasto je kompakt klasa najprodavanija u Evropi. 

 

Sto se tice ubrzanja na momente se osjeti da je 1.33 trom kod medjuubrzanja medjutim za moje potrebe rekao bih da je sasvim solidna, sa finim odzivom na gasu, nisam isao preko 3 hiljade obrtaja i 120-130 u sestoj brzini ali je ostao utisak da Auris moze jos dobro da povuce. Ali opet kazem da sam za sigurnost na prvom mjestu, mozda da sam sam u autu i da nije toliko natrpan sigurno bih ga i istestirao vise ali bice prilike :)

 

 

Izmenjeno od Sedin

Podeli ovaj post


Link to post

@Pinoce hvala 

Podeli ovaj post


Link to post

×