Jump to content
alexandar88

Corolla 1,4 vvti 2004god

Recommended Posts

Pozdrav,

Kupio sam je pre tri meseca od koleginice. Održavala je kod nekog njenog majstora ali mi on ne uliva baš neko poverenje. Primetio sam da troši ulje, od kako je kod mene prešao sam 2000km. Onda nekad neće da upali iz prve nego iz druge, treće. Rekla mi je da do malog servisa ima 5000km a ulje je skoro potrošio. Što se tiče same vožnje ponaša se super. Prosečna potrošnja je 7l. Zanima me jel neko imao slična iskustva. Mnogo bi mi značilo kad bi me neko posavetovao. 

P S 

I ako znate nekog dobrog majstora u Beogradu. 

Pozdrav, 

Aca

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Nisi napisao koliko km ima auto. Ali... prvo bih ti preporučio da ti odeš odmah promijeniti ulje.Naravno i filter i svjećice. I to obavezno ono koje je propisao proizvođaču knjižici vozila.Mislim i na gradaciju i na marku ulja. Moguće da taj auto nije vidio zamjenu ulja...

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Mala digresija, ako ne smeta.
Da postoji mogućnost da dotični auto nije video zamenu ulja postoji, isto kao što postoji mogućnost da je ulje redovno menjano.
Ulje treba menjati prema preporuci proizvođača, ali imajući u vidu da je automobil iz 2004. I da je verovatno po API klasifikaciji SL. Od momenta proizvodnje do danas prošlo je dosta vremena i verovatno da neka ulja iz preporuke proizvođača se više ne proizvode ili ih je teško naći (primer 10w30 ulja za Yaris 1 generacije 1.0 motor - pokušaj naći ako možeš :)).
Ono što me posebno iritira, je što postoji mišljenje, uglavnom kod nas da u Fiat/Alfu može samo Selenia, u Reno isključivo Elf, u Peugeot/Citroen samo Total inače ako se sipa drugo ulje nastaju problemi.
Kao što i za Toyotu može samo Eneos ili ništa drugo ( da li je neko video Eneos ulje u Srbiji 2005 godine?).
U motor sipati ulje prema specifikaciji proizvođača prema viskoznoj gradaciji i kvalitetu, a ne prema....
Za ovu temu bi bio od pomoći@Stalker, naravno ukoliko ima vremena.
Verovatno se neko neće složiti sa ovim, ali svako ima pravo na izbor.
U mom Yarisu TS je Shell i posle 24.000 km mu ništa ne fali (naravno, bile su dve zamene ulja).

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Slažem se sa tobom . Ja sam uvek koristio Motul motorna ulja odgovarajuće gradacije za svoja vozila. Stvar ličnog izbora.
Osim naravno kada su u garanciji .

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A da ova rolla nije videla zamenu ulja već bi završila karijeru odavno.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo tako. Dok su u garanciji, osuđeni su na ovlašćeni servis i poprilično skupo ulje, posle isteka garancije, samo se pridržavati preporuke proizvođača, da li će biti Eneos, Mobil, Motul ili neko drugo. Svaki proizvođač ulja ima na svom sajtu oil finder i vrlo lako se može pronaći odgovarajuće ulje.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Mislio sam na zamjenu ulja od poslednjeg servisa ili čak više njih. Imao sam se priliku uvjeriti da neki majstori samo doliju ulje. (Kaže:ovo je regeneracija?!). Isto tako, neki auti (odnosno motori tih auta) su skloni trošenju nekih vrsta ulja iako su na glasu,a neka niti kapi. Zbog toga je moja preporuka bila da se stavi ono sto je preporučio proizvođač. Ako tu ne bude pomoći,onda se može slikati... i odmah će znati na čemu je

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Možda troši ulje ako je model pre restajlinga?

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Postoje slučajevi i kada restajling model troši ulje, al to je već u vezi sa predjašnjim neadekvatnim održavanjima i upotrebom.

Podeli ovaj post


Link to post

A ima i pozitivna strana dosipanja ulja - uvek sveže ulje u motoru :)
Šalu na stranu, sve zavisi kolika je potrošnja ulja. Treba uzeti u obzir da na većem broju obrtaja motora, biće u veća potrošnja ulja.
Meni je na 2.000km vožnje na autoputu potrošio oko 2,5 dcl ulja.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
A ima i pozitivna strana dosipanja ulja - uvek sveže ulje u motoru Viber_viber1.png
Šalu na stranu, sve zavisi kolika je potrošnja ulja. Treba uzeti u obzir da na većem broju obrtaja motora, biće u veća potrošnja ulja.
Meni je na 2.000km vožnje na autoputu potrošio oko 2,5 dcl ulja.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka


To na novom autu ili?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nije nov, Yaris TS 1.8, star 12 godina sa 200.000 km

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

mislim da kod potrošnje ulja igraju ulogu 2 stvari:

- istrošenost ulja i istrošenost motora (oko bata mehanički delovi)

Zato ako se ne držimo propisanog ulja, nije samo ni odgovorajuči viskozitet od dve firme ulja isti, ni kvaliteta ulja ista, tako da zbog toga dođe i do različitih efekata na trošenje komponenti motora. A ne smemo imati ni predugačak interval zamene ulja, jer istrošeno ulje je kao voda i ono nema više odgovarajučeg viskoziteta i ne nudi dovoljne zaštite motora.

Podeli ovaj post


Link to post

Slažem se

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×