Jump to content
cdyane

Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018

Recommended Posts

Ajde apdejt da malo osvezimo temu i sa koju slikicu. Auris se naravno zbog situacije slabije vozi ali trudim se da ga malo kad mogu provozim sto ja sto otac kad ide na posao. Kako vidim i definitivno je to curenje sredjeno. Lepo ide i mislim da mu otvoreni put vise pase. Oprao sam ga i prosao sa Sonax Brilliant Shine Detailerom, jednostavna upotreba, samo se naprska i prebrise i je neki vid kratkorocna zastita pritom daje duboki sjaj i voda bezi od auta, traje navodno i do 2 meseca kod mene je bilo naneto mesec i po i zaista je trajalo. Usput primetio sam neke povrsinske ogrebotine po krovu sto nije ni cudo da sam ja to uradio ali nista strasno, kad dodje vreme i to ce se srediti. Usput nikako da uhvatim da napunim rezervoar dok je gorivo jeftino(usput poskupelo za 3 denara bilo je oko 50 denara ili 100 dinara za litar), od servisa sam prosao 400+ km... Uglavnom sad je ponovo "nov". X)) X))

IMG_20200423_195011.thumb.jpg.f57ea0a706d5741ba9dfad7698eb1368.jpgIMG_20200423_193605.thumb.jpg.5cea676236af3b25788a9a728b2941f8.jpgIMG_20200423_190559.thumb.jpg.903ea5b2850a1a916440087c0324af44.jpgIMG_20200423_190533.thumb.jpg.3cb3fd4d5dd1809b9c38520d72e9def8.jpgIMG_20200416_142250.thumb.jpg.c671d157fb2098ecb9219a48116d7117.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Lep je. Završio si sa problemima. Sada samo redovno održavanje .
Vremenom mogu i neke felne da dođu na red.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Definitivno neke felne su u planu ali prvo hocu da ugradim parking senzore. :D A o felnama mozda poceka godinu jer guma nova i dobra Bridgestone Turanza a i naravno sa felnama treba i gume nove i eto oko 1000 evra trosak. U medjuvremenu mozda promenim ratkapne(prilicno su ruzne) mada navikao sam se i na ove... Najbitnije da je tehnicki ispravan. Sada cekam da se sredi situacija pa na neku duzu voznju da se produvamo i auto i ja lepo. :D

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

I Piske, hvala ti puno na savetima, nek si mi ziv i zdrav!

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nema na čemu. Tu je ceo TCS, ne samo ja. Ja sam mali deo jedne velike celine koja se zove TCS.
A što ćeš parking senzore da ugrađuješ kada imaš kameru ? Stvar navike ili nešto drugo ?
Na Corolli sam imao kameru a na Meganu imam senzore bez grafičkog prikaza i ne može da se poredi.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Tako je, hvala i celom TCS-u i svima koji su pomagali i davali savete i poddrsku.

 

Nemam ni kameru, navikao sam se i ovako ali mislim da bi senzore koliko toliko smanjili stres pri parkiranju. Ugradio bih i kameru ali ne zelim nista da budzim pre svega ekrani i takve stvari jer i zapravo ne volim ih iako vecina ih voli narocito mlada populacija gde spadam i ja. Nista korisno osim sto oduzima koncentraciju. Eto mozda zbog parking kamere bi to uzeo i eventualno navigacije. Parking senzore smetam kao "najbezbolniju" soluciju. Inace je klot oprema sto bi se reklo, mada sto sve ima u toj "klot" opremi a kod autima ostalih proizvodjaca tog godista masno se isto doplacivalo ne bih rekao da je bas klot... Sve u svemu ovo sto ima meni je i vise nego dovoljno, ne trazim previse od auta

 

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Razumem te u potpunosti. Ista stvar kao i kod Megana. Oba su hečbek tip automobila. Gde se zadnji deo teško vidi prilikom parkiranja.. Kod mene na Meganu su naknadno ugrađeni parking senzori, zvučni, bez grafičkog prikaza i dosta pomažu prilikom parkiranja. U mom slučaju iskoristio sam Reno paket dodatne opreme u iznosu od 200e koji su tada davali i ugradio parking senzore u boji karoserije i obd zaštitu.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo tako. I ja nameravam da ugradim samo sa zvucnom signalizacijom jer ako ima i grafickog treba da sprovode i kablove kroz krovnog tapacira, pa vadi ovo vadi ono i opet i sa tim bi izgledalo ruzno. Koliko znam ugradi se manji zvucnik u gepeku, par kabli i to je to. Naravno nameravam da ugradim neke bolje, ne kineske... Mozda OEM, izgledaju kao original(doduse kod ovih Toyote nije bilo fabrickih koliko znam) i su integrisani u braniku, znas sta zelim reci. :D

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Imaš i kod Toyote parking senzore kao opciju. Direktno iz fabrike išli su u sol paketu opreme. Inače mogli su da se poruče prilikom kupovine. A naravno mogu i naknadno.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Cini mi se da kod nas paket opreme Sol nije bio uopste u ponudi. Znam da moze da se ugrade kod njih ali mislim da su oko 300 evra. Nije malo. Ovako bi ispalo oko 100-150 evra preko sile plus onaj udarac u braniku napred da se sredi oko 40 evra... Imace ulaganja sitnih kad se ova situacija malo smiri.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

(ne)vezano: na aliexpresu imas razne dekorativne detalje za auto. govorim o hromiranim ukrasima za kabinu, mada ima sve i svasta. palo mi na pamet kad sam video onaj zvucnik na vratima na poslednjoj slici. to sam i ja stavio. prsten.
inace,  probacu taj sonax… deluje odlicno. auto se sija. bar u toj plavoj boji.

Izmenjeno od Duh

Podeli ovaj post


Link to post

Obavezno probaj sa tim Sonaxom, ako nista imaces zastitu i bezice voda od auta. Gledao sam to na aliexpresu i razne trakatance za enterijer i eksterijer ali nisu dosli na red jos. Sad mi je prioritet opet Dijana da joj vratim sjaj a imacu posla jos na njoj i jos ulaganja pa to kad dodje na red, bitno da sluzi Toyota lepo. Treba da uzmem sredstvo da ostranim te sitne povrsinske ogrebotine po krovu, nista strasno ali nerviraju me. Imate li neki predlog? Sonax ili Turtle wax, mada ako naletim mozda i Fusso Soft99 uzmem. Taman trebace mi i za Dijanu pas mi je ogrebao, ipak ona mi je hobi a Toyota daily. Sorry za off-topicu. Evo neku slikicu nek stoji od nje ako ne smeta. Ako smeta zna administracija posao. :D novo1.jpg.057f4e0c63f33e29d2bf1e9b3b780bef.jpgP_20170917_115742.thumb.jpg.19b797b65543bad8a1346a83195129ed.jpgnovo.jpg.f82a5ca6f7cf9625068205a2a4248c0a.jpgP_20180630_083521.thumb.jpg.b793d4d6c33a266913ae0edc4e12bb61.jpg

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jel imaš polirku ? Farecla je najbolja za skidanje ogrebotina. Otidi do farbare koja prodaje Fareclu i posavetuj se koju gradaciju da odabereš . U temi možeš da pogledaš šta, kako i koja sredstva sam koristio u sređivanju BMW-a E36 320i Evo jedna slika kako je izgledao po završetku svih radova. Bez polirke je rađeno , ručno.6609592e0f554c4950a86ff7cb796fa4.jpg

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nemam polirku nazalost... ili na srecu moju ne znam. :D Jel mozes da mi das link u slucaju da ne nadjem? Inace na Toyoti na krovu ono su bas povrsinske ne osete se pod noktu a na Dijani su od noktiju od psa... Bas cu da vidim kako si i sta si radio, svakako bi mi to dobro doslo.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ništa ne brini ima ćeš bicepse posle poliranja :DD  Drugi idu u teretanu , gutaju stereoide a ti ćeš dobiti takve mišiće od poliranja :DDDD

 

Podeli ovaj post


Link to post

A nabio sam ja bicepse na Dijanin i Akcentov volan, sad sa poliranjem da ih izvajam lepo. Uzeo sam Sonax politur se zove kao za sitne ogrebotine je a sadrzi i karnauba vosak i daje dugotrajnu zastitu laka pa da probam sa njim za Toyotinog krova. :D

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

IMG-8599.thumb.JPG.9ba0b4e40267acf249f187a169022076.JPGI ja sam pre Toyote vozio Citroen. C3, 1.6b, 109hp. 
Sad ga vozi tast. (:

IMG-8590.JPG

 

Izmenjeno od Duh
  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

I ja sam pre Toyote vozio Citroen. C3, 1.6b, 109hp.
Sad ga vozi tast. (:

p.s. moze moderator da sredi/obrise visak slika. nesto sam zabrljao s postavkama...

Izmenjeno od Duh

Podeli ovaj post


Link to post

Ohohooo dobar, dobaaar! :D Meni je jos jedan od omiljenih auta C3 i to bas ovaj, ipak je to po obliku naslednik Spaceka, drugi moj omiljen auto pored Dijane. Exclusive oprema jel? A i motor dobar, mogu da zamislim kako je isao u ovoj karoseriji. Ja obozavam francuze pre svega zbog udobnosti, Auris nije uopste los ali ovaj 1.6 zbog multilinka je tvrdji od recimo 1.33 koji ima torziju i dosta je mekaniji. Ali sta je tu je, ne zalim se, moze da se fino potera ovaj 1.6. Do sad jednom do 180km/h i to sam se zaprepastio kako je lako stigao do tu brzinu i rekao zaj*bi, smanji malo dozivljaj. :D 

Podeli ovaj post


Link to post

Kada smo kod Citroena Moj auto snova je Ajkula kabriolet Citroen DS

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nesto ovako recimo? :D
http://www.autoslavia.com/boginja-spustenog-krova/

Evo i moje price ako nekog zanima.
https://www.autoslavia.com/dijana-iz-tetova/

Ajkula je Ajkula, nema tu sta, nije za dzaba Bozica. Ja ne bih se zalio ni na DS23. :D Mada nazalost kako skacu cene nece to ici lako, bar za mene. :D Prodavao se pre neko vreme DS cabriolet, mislim da je doduse DS Chapron convertible bila, original, za oko 200.000 evra. Skoro pa poklon.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Exkluziv, 2003. god, ja ga kupio 2012. Imao sve osim grejace sedista.
Da, startniji i zivahniji od Toyote 1.6. Laksi je, valjda zato. Doslovce zujalica.
Slicni po potrosnji.
Ako se mogu porediti, Toyota je tisa, meksa, upravljivija i... logicno luxuznija naspram C3 koji daje osecaj ogoljenosti u kabini, kao da si u kavezu naspram Toyote. 
Opazanje: svi se zale na plastiku u autima, bar kad je u pitanju C segment. Da, na dodir i na pogled su koza i tapacirung bolji, kao i pomenuti osecaj luxuza al plastika u C3 nije manjeg kvaliteta od pomenutih materijala. Bar kad je rec o odrzavanju, ocuvanosti (dugmici, povrsine su ko prvog dana... eventualno sivi detalj na volanu i to samo farba koja se skida) i zvuku (nista ne skripi i ne drnda). Mozda ima veze sto je uvezena iz CH. I sto je exkluziv. Npr, prijatelj ima Aurisa 1.33 u osnovnoj Tera opremi i zali se na habanje enterijera zbog cega nece vise kupovati Toyotu. Da li od nivoa opreme zavisi i kvalitet patosnica, zavrsne obrade, detalja… u Toyoti verovatno.
Da, lakse sam preticao s Citroenom, al to samo zato sto jos uvek nisam navikao na Toyotine obrtaje i saltanje. A iskreno i ja nisam neki vozac s osecajem za takve finese. Navikao sam da auto drzim na 2,5k obrtaja kao optimalnim.
Da nastavim kad sam se vec raspisao. Kvarovi na C3 su poceli 2017, 2018, 2019: senzor klime, sajla menjaca, set kvacila i ceo auspuh. Pre toga prednji stabilizatori menjani, cetkice alnasera, zadnji amortizeri i ove godine desna solja. Ne racunam sto su sijalice na prednjim farovima cesto crkavale. Da, menjani diskovi napred i pozadi, kao i plocice. Redovna stvar.

 



 
 

Podeli ovaj post


Link to post

Odlican autic je C3, redovan sam citroen forum srbije i bas pratim i C3. E sad oko tog habanja normalno je ako se cesto primer odredjeni dugmici koriste a i zavisi od materijala. Oko mekoce pa i ne znam bas, ne bi trebalo Auris da je meksi od C3. A taj motor u njemu je bombona. Auris ima tromi start ali samo obrtaje trazi. Kad preticas osim na autoputu u manju brzinu i udri po gasu.

Koji Auris vozi kolega, mislim generacija? Moj je u Terra opremi dakle osnovna, razlika sa Luna opremi je u grejace sedista, naslon za ruke na zadnja sedista, elektro podizaci iza i na tabli po sredini nije plastika nego je opsivena neki materijal kao kozom ili neka imitacija. Kod mene nema kozu ali dobar je materijal, ocekujem da se haba volan mada stavicu presvlaku jer mi se previse pote ruke, ali ima vremena, tek sam na 10k km. Zavrsna obrada je dobra, na vratima napred na tapacirima gornji deo je isti ko na sal tabli, mekan a iza plastika standard, verujem da je i kod Tere tako. I na kakvo se habanje zali? Koji delovi?

E sad kvarovi, pa i nisu neke, ipak je auto koji ima i godine, desavaju se takve stvari. Sve je to potrosnji materijal kao recimo i zamajac i turbina od kojih se ljudi plase, pa i DPF i EGR. Sve ima cenu, oces malu potrosnju placas skuplje odrzavanje i obratno, veca potrosnja sa benzincem ali i jeftinije odrzavanje. Mada tu svako sa svojom matematikom.

E da, sa sijalicama desava se i drugima i na C4 Picasso recimo...

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

To je taj san . DS Chapron convertible je pre 15 godina mogao da se nađe za oko 85000e prvi vlasnik oko 70000km . Sad ti vidi kako im skače cena
I DS 23 je broj dva da tako kažem. Kao mali 5-6 godina sam imao vozio sam se u rođakovoj Ajkuli i zapamtio za ceo život. Sad ti vidi kakav je to auto.
Od Citroena vozio sam GS-a.

Nesto ovako recimo? :D
http://www.autoslavia.com/boginja-spustenog-krova/

Evo i moje price ako nekog zanima.
https://www.autoslavia.com/dijana-iz-tetova/

Ajkula je Ajkula, nema tu sta, nije za dzaba Bozica. Ja ne bih se zalio ni na DS23. :D Mada nazalost kako skacu cene nece to ici lako, bar za mene. :D Prodavao se pre neko vreme DS cabriolet, mislim da je doduse DS Chapron convertible bila, original, za oko 200.000 evra. Skoro pa poklon.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk




Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×