Jump to content
Duh

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Uzeo Aurisa 2015. god, predjenih 50ak hiljada, odlicnoj opremi i jos bolje ocuvanog (jos mirise na novo). 
Bivsi vlasnik je bio vise nego pedantan i detaljan (u odrzavanju auta, izboru opreme, same kupoprodaje, itd)
Auto sam kupio za 2 min, i pre nego sam probao. 
Znao sam sta trazim, jedino nisam bio siguran da li ovaj ili ristajl model. Nedoumicu pri kupovini nije imao i prethodni vlasnik: "plasticni" bord kompjuter i isto takvi dugmici klime se cine malo jeftinim, te prednja maska… ali to je stvar ukusa. Licno, mislio sam da nikada necu kupiti beli auto, al eto… Aurisu pristaje. 

Auto je jos u garanciji, pogledan u ovlascenom, ugradjen alarm i mogu reci da sam zadovoljan cenama servisa. Kaludjerica (Japan Shop) i Novi Sad (Trio) mi nisu tako blizu, pa cu se drzati ovlascenog. 

Utisci: prezadovljan. Spoljasnost je savrsena, u auto sam se zaljubio pre godinu dana kada sam se i odlucio za njega. Unutrasnjost: onako skladno i pametno kockast pruza mnogo prostora pozadi i savrsen je za (mladu) cetvoroclanu porodicu. Upravljanje i voznja: auto ima sportska sedista, udobna i cini mi se malo nize postavljena, svakako uz necujan zvuk motora, te vesanje i trap cine da je osecaj voznje kao po oblacima. Dubina kvacila, prijem gasa, volan… lako je privikavanje, sve je logicno i prirodno, voznju cine lakom. Ne bih znao da pricam o "uzbudljivosti voznje", gde Toyota trpi kritike, ipak sam ga uzeo kao porodicni i sasvim mi je dovoljno "uzbudjenja" van saobacaja. Na auto putu sam ga vozio do 140km/h i uzivao sam u mirnoci i tisini. Nisam siguran na koliko obrtaja moze/treba da se vozi na otvorenom putu, znam samo da mi je trebalo par voznji da oborim potrosnju, u gradskim uslovima. Isprva je bilo 11, sad je oko 9, a prosecna mi je 8,6 (najvise vozen po gradu, par puta na auto putu). 

Zamerke: zacudio sam se da nema elektricne retrovizore. 

Za sad toliko
 

6d6bb786-7b58-47bb-abf3-58686b8df6f9 (Edited).jpg

26018993-88e1-4d11-8613-b6874fab6360 (Edited).jpg

be40265e-43ef-4e40-9f28-a39dcad844ec.jpg

f0e6f978-7fcf-4844-9a4f-b9dea4d227fa.jpg

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Elektricni retrovizori... mislis na zatvaranje na daljinsko ili?Nema ni jedne slikeunutrasnjosti pa se ne vidi...imas li navigaciju? Koliko si platio ugradnju alarma i na sta reaguje?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Mislio sam da se sami sklapaju, na dugme, a to nema. Moram rukom da ih "lomim". 
Nema navigaciju, samo kamera i ostalo od multimedije sto iskace po ekranu. Skupa ugradnja za nesto sto imam na telefonu.
Alarm je oko 310e. Nisu mi se davali toliki novci, al su bili spremljeni za mali servis i eventualne krupno-sitne popravke kojih se pribojavamo pri kupovini polovnog auta.
Na sta reaguje… nemam pojma! To je onaj Toyotin iz dodatnog paketa opreme, ima ga u brosurama.
Auto ima i Toyota Protect, zastita farbe.

Slikacu i unutrasnjost…   
 

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota protect... citao sam o tome,ali ... iskreno ne znam da li ima sta u tome

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao. Samosklapajuće električne retrovizore nemaš u tom paketu opreme.
Toyota protect je odlična stvar imao sam je na bivšoj Corolli. Štiti farbu od prljavštine, atmosferalija. Kako to izgleda, auto se mnogo manje prlja i mnogo lakše i brže pere. Toyota protect nanosi se jedanput godišnje u ovlašćenim servisima. Trebalo bi da dobiješ uz auto servisnu za Toyota protect. Gde možeš da vidiš kada je poslednji put nanešen .
Više o Toyota protectu možeš da pronađeš na našem sajtu u posebnoj temi.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Za sklapanje retrovizora možda može i da se naknadno nešto uradi samo treba malo spretnija ruka. Potraži na netu nešto a neka ti reči za pretragu budu power folding mirrors ili auto folding mirrors.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jel ovaj toyota protect nesto kao voskanje ili kao keramika? Ovo za sklapanje rrtrovizora nemam ni ja u opremi,a fali...

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo nasao na aliexpresu... 390 USD komplet retrovizori i sve sta ide uz to...vjerojatno ima i jeftinije. Mozda se moze naci bez retrovizora jer oni sigurno imaju instalaciju u sebi.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota protect. Nisam siguran koliko je ucinkovit, verovatno ima efekat koji je prethodni clan naveo. Golim okom ne vidim. Znam da su u perionici bili iznenadjeni, jer nikada lakse nisu oprali beli auto, niti koristili sundjer, itd. U pitanju je neka keramika.
Citao sam da ima garanciju 5 godina kad se nanese. To bi trebalo da znaci da toliko pruza zastitu, odakle sad ta informacija da se nanosi svakih godinu dana? Potrazicu u papirima ima li nesto u mom slucaju.
Svakako, mislim da kod mene nece moci- komsija mi posto sam doterao auto cestitao kupovinu, sutradan ga zagrebao kljucem. TP se nanosi na besprekornu limariju, valjda. 

Hvala za informaciju o retrovizorima. Potrazicu. Al sam ne umem da ga stavim, to sigurno. 

Brzinska slika unutrasnjosti. Ko i svaki Auris. 
Aliexpres: na zvucniku se vidi okvir/ram, upravo sam odatle narucio. Nikako da nadjem slican ram za zadnje maglenke. Ima samo za novije modele. 


 

IMG-9796.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Moguće da je toyotina keramika ako je 5 god zaštita. Dosta he skup taj zahvat. Inače ne znam puno o tome. Ćitao sam da limari ne vole te zaštite valjda zbog težeg popravka limarije iako mi je to smijesno. Oni uvijek sve slojeve skidaju osim kad fusare pa im to valjda smeta. Kazes da ti ga komsija vec zaparao?? Puno?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Eh da,Duše vidi sta je prosječna potrosnja kod Corolle dizelaša... Ovo je neki prosjek... bude i 3.3 L, bude i 10 L, zavisno o gradu, otvorenoj cesti...c2c9f0feec5221c0fc46fdcc5b85a753.jpg

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je 7.7l doduse sa aurisom 1.33, 90% gradska spica. Vjerovatno bi taj trebao biti mozda za litru jaci, ne znam 

 

Sretno sa kupovinom, i bez paranja od strane komsija

Podeli ovaj post


Link to post

Odlican vam je Auris narocito u ovoj beloj kombinaciji sa crnih detalja! Kod mene 1.6 zna da bije sad u gradu sa non-stop upaljenoj klimi i do 10 litara. A o ogrebotina ne vredi obracati puno paznje, ako auto stoji napolju i vozi se i svuda ostavlja to je normalno, doduse ja najcesce moje aute ocesam u garazu tako je bilo sa akcenta, dijani a i aurisa Evo doduse tata je malo presao igricu prekojuce ali sredili smo dupku juce i jos da se ofarba, da je bila ogrebotina neka i jaca makar bila ne bi mi smetalo ali brate mili previse mi je ova dupka udarala u oci

89668f379736cdbb1723db1be775d2fd.jpgce8d5371da6f5177d95166d607b3a122.jpg

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Slazem se, nema sekiracije oko ogrebotina. Pa i taj branik se da doterati da izgleda bolje od novog. (:

Ogrebotine na mom nisu strasne. Ali se ne mogu poliranjem maskirati. A, opet, nije ni za farbanje. Valjda je to prednost belog auta- manje se vidi. 

Isprva se jesam iznervirao. Zbog sitne pakosti komsija. Nisam taj tip, al takvima ne vredi vracati. Kad bih rekao da oni cene sebe i svoj zivot manje od te farbe, mislili bi da preterujem. Dakle, takvima je nemoguce vratiti ili nauditi. Nebitno. 

Potrosnja. Ne vozim puno auto. Do 10k km godisnje. A i vise volim benzince. Dizel ne bih uzimao- bucan je. Bar spolja kad se cuje, taj zvuk mi ne ide uz auto. Stvar ukusa. I potreba. 

A, nije da se nisam preznajao prvih par voznji. Treba navici na auto, nauciti kako. Kome prija potrosnja 10+ litara? Naspram tih 3. 

Inace, nisam neko ko se udubljuje i poznaje aute toliko. Intezivno sam citao proteklih godinu dana. I sad znam vise od prosecnog srpskog mehanicara. (: Salim se. 

Dizeli su komplikovaniji i skuplji za odrzavanje. Posto se ne razumem u mehaniku, to sam uzeo benzin. Da manje razmisljam. (:

Sve ima prednosti i mane. Nije novost. 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nevezano. Interesantno mi sto na oglasima ima dosta mladjih Aurisa/Korola, sa malim kilometrazama. Pricam o 2015. godistu pa navise. Ne znam kako je s ostalim markama, al ovo je bas cudno. Da li im istice garancija, pa bi da ih menjaju... il sta. 

Nije to auto kojeg se odrices tako lako. Mislim. 

Podeli ovaj post


Link to post
Slazem se, nema sekiracije oko ogrebotina. Pa i taj branik se da doterati da izgleda bolje od novog. (:
Ogrebotine na mom nisu strasne. Ali se ne mogu poliranjem maskirati. A, opet, nije ni za farbanje. Valjda je to prednost belog auta- manje se vidi. 
Isprva se jesam iznervirao. Zbog sitne pakosti komsija. Nisam taj tip, al takvima ne vredi vracati. Kad bih rekao da oni cene sebe i svoj zivot manje od te farbe, mislili bi da preterujem. Dakle, takvima je nemoguce vratiti ili nauditi. Nebitno. 
Potrosnja. Ne vozim puno auto. Do 10k km godisnje. A i vise volim benzince. Dizel ne bih uzimao- bucan je. Bar spolja kad se cuje, taj zvuk mi ne ide uz auto. Stvar ukusa. I potreba. 
A, nije da se nisam preznajao prvih par voznji. Treba navici na auto, nauciti kako. Kome prija potrosnja 10+ litara? Naspram tih 3. 
Inace, nisam neko ko se udubljuje i poznaje aute toliko. Intezivno sam citao proteklih godinu dana. I sad znam vise od prosecnog srpskog mehanicara. (: Salim se. 
Dizeli su komplikovaniji i skuplji za odrzavanje. Posto se ne razumem u mehaniku, to sam uzeo benzin. Da manje razmisljam. (:
Sve ima prednosti i mane. Nije novost. 
 
Ista je situacija i kod mene, i ja ne prelazim vise od 10k km godisnje a i vise volim benzinca. Primer drug mi je imao bmw e90 320d, spolja odlican auto dizajn i sve to ali kad cujem ono gragragragra nije mi to to jednostavno narocito kod bmw-a, a kod mercedesa i audija recimo mogu da progutam. A potrosonja ko potrosnja j*g, sad vozimo Aurisa vise, Dijana mi je na zasluzenom odmoru i sa oko 50ak eura proguramo mesec ladno. A i jeftinije je odrzavanje mada i ono stoji, to sto ustedis kod dizelasa na benzina kasnije das za servise i obrnuto, ono sto ustedis kod benzinca za servisa das za benzina pa sad ko sta voli Opet cu samo reci ne vredi se nervirati oko ogrebotina, to je normalno kad se auto vozi najbitnije da auto bude tehnicki ispravan i nemoj se nervirati oko komsije, ljubomorna g*vna postoje i uvek ce da postoje.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Nevezano. Interesantno mi sto na oglasima ima dosta mladjih Aurisa/Korola, sa malim kilometrazama. Pricam o 2015. godistu pa navise. Ne znam kako je s ostalim markama, al ovo je bas cudno. Da li im istice garancija, pa bi da ih menjaju... il sta. 
Nije to auto kojeg se odrices tako lako. Mislim. 
Ja sam iz Makedonije, evo neke sajtove: www.reklama5.mk i www.pazar3.mk i interesantno je to sto trenutno ima samo jednog Aurisa i jednu Korolu na prodaju sa male kilometraze i novijih godista, a i ono kad izadje neki ne zadrzi se vise od nedelju dana, zasto ne znam, mozda jer znaju i cene ljudi sta je Toyota.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 9 sati , Duh said:

Slazem se, nema sekiracije oko ogrebotina. Pa i taj branik se da doterati da izgleda bolje od novog. (:

Ogrebotine na mom nisu strasne. Ali se ne mogu poliranjem maskirati. A, opet, nije ni za farbanje. Valjda je to prednost belog auta- manje se vidi. 

Isprva se jesam iznervirao. Zbog sitne pakosti komsija. Nisam taj tip, al takvima ne vredi vracati. Kad bih rekao da oni cene sebe i svoj zivot manje od te farbe, mislili bi da preterujem. Dakle, takvima je nemoguce vratiti ili nauditi. Nebitno. 

Potrosnja. Ne vozim puno auto. Do 10k km godisnje. A i vise volim benzince. Dizel ne bih uzimao- bucan je. Bar spolja kad se cuje, taj zvuk mi ne ide uz auto. Stvar ukusa. I potreba. 

A, nije da se nisam preznajao prvih par voznji. Treba navici na auto, nauciti kako. Kome prija potrosnja 10+ litara? Naspram tih 3. 

Inace, nisam neko ko se udubljuje i poznaje aute toliko. Intezivno sam citao proteklih godinu dana. I sad znam vise od prosecnog srpskog mehanicara. (: Salim se. 

Dizeli su komplikovaniji i skuplji za odrzavanje. Posto se ne razumem u mehaniku, to sam uzeo benzin. Da manje razmisljam. (:

Sve ima prednosti i mane. Nije novost. 

 

Kakva su ti iskustva sa startnosti, pri samom polasku sa semafora? Da li ti se cini kao trom ili? 

Podeli ovaj post


Link to post
Kakva su ti iskustva sa startnosti, pri samom polasku sa semafora? Da li ti se cini kao trom ili? 
I mene to zanima kakvog je Duh mislenja. I ja imam istog motora i mislim da mu fali obrtni momenat ali kad se potera u obrtaje sve se to zanemari, do 2000 obrtaja je trom kao za ekonomicniju voznju. Interesantno mi je to sto ono kao ne osetis snagu kao kod turbasa(u smislu zalepi te) a kad zagledas u sat vec si na 90-100.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 10 minuta, cdyane said:

I mene to zanima kakvog je Duh mislenja. I ja imam istog motora i mislim da mu fali obrtni momenat ali kad se potera u obrtaje sve se to zanemari, do 2000 obrtaja je trom kao za ekonomicniju voznju. Interesantno mi je to sto ono kao ne osetis snagu kao kod turbasa(u smislu zalepi te) a kad zagledas u sat vec si na 90-100.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
 

Ja nekad imam osjecaj dasu od mene jaca neka auta b segmenta, tipa corse sa cdti motorom i sl. Vjerovatno i zbog manje tezine... 

 

Moj je 1.33 i treba ga u startu potjerati iznad 2500, cak i 3 da bi osjetio malo agilniji start. Ne igra preznacajnu ulogu ali eto bas me zanima kakva vi iskustva imate sa 1.6, negdje sam citao da ni tu nije nesto pretjerana razlika? 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Ja nekad imam osjecaj dasu od mene jaca neka auta b segmenta, tipa corse sa cdti motorom i sl. Vjerovatno i zbog manje tezine... 
 
Moj je 1.33 i treba ga u startu potjerati iznad 2500, cak i 3 da bi osjetio malo agilniji start. Ne igra preznacajnu ulogu ali eto bas me zanima kakva vi iskustva imate sa 1.6, negdje sam citao da ni tu nije nesto pretjerana razlika? 
Tacno je to slazem se, ali na umu treba imati da je to atmosferac i da mora da se potera u obrtaje za da bude agilniji. A to sto su u pocetku brzi t.j. startniji je zbog turbine i naravno sto su laksi. Vozio sam od drugara Fokusa 2016 godiste 1.6(5) tdci 95 konja i auto jeste u pocetku startniji ali ide recimo do 4500 obrtaja i posle to je to a kod Aurisa u rasponu od 3000 do 6500 obrtaja oseti se snaga.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo za obrtaje kod benzinca od 3000 -6500... tko ima para za takvu vožnju i gdje ga možeš tako voziti. Dizel je zapravo mrtav već na 3500 o/min. Činjenica je da je Corolla ,a i Auris težak oko 1400-1450 kg i taj motor jerealno gledano za neku ravnicu gdjenema uzbrdice. Probao sam novu Corollu 2019. u Primorju 1.6 benz... mrtva jer je sve uzbrdo,a start malo teži.Ali se super vrti, ja je nisam spustao ispod 3000 o/min ,ali u realnim uvjetima tesko da bi je tako vozio jer je pokazala prosjek potrosnje fantasticnih 18L na nekih 10 km bespoštedne vožnje. Da da, 18 L ! Kod dizela je drukcije, stalno ima snagu, po zavojima na brdovitoj cesti nema potrebe za napucavanje gasa i šaltanje u nižu brzinu... druga je to priča

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 11 minuta, cdyane said:

Tacno je to slazem se, ali na umu treba imati da je to atmosferac i da mora da se potera u obrtaje za da bude agilniji. A to sto su u pocetku brzi t.j. startniji je zbog turbine i naravno sto su laksi. Vozio sam od drugara Fokusa 2016 godiste 1.6(5) tdci 95 konja i auto jeste u pocetku startniji ali ide recimo do 4500 obrtaja i posle to je to a kod Aurisa u rasponu od 3000 do 6500 obrtaja oseti se snaga.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
 

Koliko si ga ti tjerao stp se obrtaja tice, a da si imao utisak da radi ok, tj.da se ne pati sa bukom? 

 

Jos nisam istestirao nivo obrtaja na koji bi rad motora bio u optimumu a istovremeno i agilan. Sve što sam stigao je nekih 130kmh na 3 hiljade obrtaja

Podeli ovaj post


Link to post

Spomenuta je Corsa...A Corsa ima 850 kg ... naravno da leti kad ima 600 kg manje

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×