Jump to content
Duh

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Ovo za obrtaje kod benzinca od 3000 -6500... tko ima para za takvu vožnju i gdje ga možeš tako voziti. Dizel je zapravo mrtav već na 3500 o/min. Činjenica je da je Corolla ,a i Auris težak oko 1400-1450 kg i taj motor jerealno gledano za neku ravnicu gdjenema uzbrdice. Probao sam novu Corollu 2019. u Primorju 1.6 benz... mrtva jer je sve uzbrdo,a start malo teži.Ali se super vrti, ja je nisam spustao ispod 3000 o/min ,ali u realnim uvjetima tesko da bi je tako vozio jer je pokazala prosjek potrosnje fantasticnih 18L na nekih 10 km bespoštedne vožnje. Da da, 18 L ! Kod dizela je drukcije, stalno ima snagu, po zavojima na brdovitoj cesti nema potrebe za napucavanje gasa i šaltanje u nižu brzinu... druga je to priča

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk


Slazem se sa vama oko toga da nema gde da se tako vozi i da je skupa takva voznja ali hteo sam da kazem da Auris tad dobija na snazi. Ja ga jos nisam poterao do 6000 obrtaja(nije da ga nesto pazim posebno nego ne osecam potrebu da se nekome dokazujem narocito ne pred drugarima) ali znam da ga vozim u visim kad zelim ono malo da ga poteram a nije da ne zelim ipak imam 25 godina. Mislim da je sve to stvar navike, ja sam se naucio i vozim celo vreme atmosferce pa mozda zbog toga mi ne smeta sto treba da se potera u obrtaje za da ide.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro je ono sto si rekao:" nemam potrebu da se dokazujem" . Na tome svaka čast. Prirodno je da ga malo ganjaš. To je motor koji to može izdržati. Jednostavno rečeno, ovo nije auto za ganjanje. Samo ga naprezeš, a nikakve koristi. Meni je lično važno da auto u datom trenutku povuče da me izvuče iz neke situacije.Ne trebam auto od 4000 kubika da bi isao na pijac. Sve je jasno.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Koliko si ga ti tjerao stp se obrtaja tice, a da si imao utisak da radi ok, tj.da se ne pati sa bukom? 
 
Jos nisam istestirao nivo obrtaja na koji bi rad motora bio u optimumu a istovremeno i agilan. Sve što sam stigao je nekih 130kmh na 3 hiljade obrtaja
Sad u Grckoj kad sam bio vozio sam ga oko 140 na trenucima 150 i ok je bilo nije bilo buke, bilo je od vetra i to me zivcira jedino. To mu dodje do 4000 obrtaja recimo nisam previse na to paznje obracao. Ipak na ovaj 1.6 oseti se snaga u smislu da se auto ono kad mi balkanci(vecina) odemo na odmor fino natovarimo i sa klimom nema muke oko brzine i slicno.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Dobro je ono sto si rekao:" nemam potrebu da se dokazujem" . Na tome svaka čast. Prirodno je da ga malo ganjaš. To je motor koji to može izdržati. Jednostavno rečeno, ovo nije auto za ganjanje. Samo ga naprezeš, a nikakve koristi. Meni je lično važno da auto u datom trenutku povuče da me izvuče iz neke situacije.Ne trebam auto od 4000 kubika da bi isao na pijac. Sve je jasno.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk


Ja realno bio bih zadovoljan i sa 1.33 kojeg sam propustio ali eto tako se potrefilo, akcija zavrsila imalo samo 1.6 plus bio demo vozilo Toyote sa tim motorom i ne zalim se A oko preticanja i da se izvuces od neke situacije e tad oces neces moras u manju i obrtaje, a i kao sto ste rekli jednostavno moze to ovaj motor da izdrzi a i voli kad se potera malu u obrtaje. A kod dizelase je druga prica kao sto ste vec rekli, on od samog starta ima snagu i tu turbina najbolje obavlja svoj posao i zato ima i finu postrosnjicu

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo upravo ... ono sto sam spomenuo prije nekoliko postova1ea0f300b8892e444cca7185ecfbf730.jpg

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Evo upravo ... ono sto sam spomenuo prije nekoliko postova1ea0f300b8892e444cca7185ecfbf730.jpg

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk


Jeste to prednost kod dizelasa nema sta tu. Ali i zavisi i koliko prelazite godisnje, koliko je vasa godisnja kilometraza? Znam da ste rekli da volite dizelasa tacnije auto sa turbinom za da vas bude mogao izvuci iz neke situacije, ovo cisto onako pitam iz radoznalosti. Kako su kod Toyote regeneracije Dpf-a mislim na koliko kilometara se prave? Znam da su kod PSA grupacije na jedno 400km.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Regeneracija je cca svakih 700-800 km ako sam dobro upratio, ali nisam siguran. Ovo za dizelaša... ne volim ja dizelaša nista vise od benz. Uvijek sam imao benzince,ovo je ispalo slučajno jer sam htio ovu Corollu,a probao benz i nisam bio zadovoljan s vučom.Slabi su to motori za takvu masu vozila. Vjerojatno za amere rade min 2.0 sto bi trebalo biti. Auris hibrid 1.8 je avion, to sam probao,ali je i kostao kao pravi auto

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Regeneracija je cca svakih 700-800 km ako sam dobro upratio, ali nisam siguran. Ovo za dizelaša... ne volim ja dizelaša nista vise od benz. Uvijek sam imao benzince,ovo je ispalo slučajno jer sam htio ovu Corollu,a probao benz i nisam bio zadovoljan s vučom.Slabi su to motori za takvu masu vozila. Vjerojatno za amere rade min 2.0 sto bi trebalo biti. Auris hibrid 1.8 je avion, to sam probao,ali je i kostao kao pravi auto

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk


Mislim da su 136 konja Auris hibridi nisam siguran jedino znam da je CHR 122 konja a mislio sam da je jaci od Aurisa. Vozio sam Hyundai Ioniq hibrid i stvarno je lepo isao. Ja ne volim dizelase iz prostog razloga jer ne prelazim vise od 10k km godisnje a i vise mi prijaju benzinci prije svega zvuk. Vozio sam bas pre nekoliko dana Fokus od drugara i ne znam dal je do mene bilo ali je previse vibrirao na gasu pri 150-160km/h dok to kod Aurisa nema, ne znam mozda sam samo pristrastan. Vasa Korola je 1.4 d4d pretpostavljam? Kod nas i Makedoniji Korole dizelasi su bile samo sa tim motorima i 1.33 i 1.6 benzinci.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da, 1.4.D-4D ,90 konja. 1.4 je mala brojka,90 konja isto tako, ali je iznenađujuće potentan auto. I ima tu snagu na oko 3500 o/min. Kod benzinca jemax snaga na 4500-6000 o/min,ovusno o autu.Kada se onda može izvući taj maksimum?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Da, 1.4.D-4D ,90 konja. 1.4 je mala brojka,90 konja isto tako, ali je iznenađujuće potentan auto. I ima tu snagu na oko 3500 o/min. Kod benzinca jemax snaga na 4500-6000 o/min,ovusno o autu.Kada se onda može izvući taj maksimum?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk


Kad si na muci jedino Ali realno tesko kad mozes maksimuma da izvuces, na autoputu primer ja nemam potrebe preticam i sklonim se, grad ko grad normalna voznja osim ponekad malo agresivnija voznja jer zivim u gradu gde svi serifuju i moras i ti da budes ko njih da te ne budu gazili i pravili budalu od tebe. Sad jedino od Grcke kad sam se vracao u Makedoniji naravno jedan se k*rcio sa Pasatom posle naplatnoj pa sam ga tad malo nagazio jer je mangup vozio levom brzom trakom mislio njegova je traka pa sam mu malo blendirao da se skloni da vidi da nije sam na putu. Evo mislim da je covek najbolje opisao japance.

a0c08711e3032e70033f47460f450f2f.jpg

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Lijepo rečeno

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

sto se tice startnosti… nisam je testirao, bar ne na onaj nacin za koji me pitate. zapravo, nije mi to bitno. startan je onoliko koliko mi je noga na gasu teska/laka. valjda?
kazem, auto nisam testirao do granica, nije bilo prilike. 
drugo, pre njega sam vozio samo citroena c3 1.6, 109hp. dakle, slican, a opet i dosta laksi auto. koji je mozda bio za nijansu startnji, mozda i brze dostizao visoke obrtaje, al tu je i bio njegov kraj. sve preko 3500 obrtaja je bilo mucenje (za mene kao vozaca: buka, mirnoca rada motora i sl).
cini mi se da auris u visoke obrtaje ulazi sporije, linearnije ali zato nikad kraja "poletanju". drugo, tako neosetno i lako u gradu ili magistrali dodjem na 80km/h, da me zena mora obuzdavati. iako, ponavljam, ne divljam.
motor je u stalnom uzletu, to.
verovatno taj motor pravi karakter pokazuje na visokim obrtajima. bas ono sto je rekao cdyane.  
dalje, ono sto je moje iskustvo s pomenutim citroenom- najvise trosi na putevima s usponima i padovima, mislim na tasos ili kod nas bukulja i okolina. to valja ocekivati i sa aurisom, mislim.  
i ovo jos. aurisa sam terao najvise 130- 140 na 3- 3500 obrtaja, ako se secam. i bila je lagodna voznja. (ne volim buku motora ili vetra, jako me zamara)

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post

citam postove, sve se slazem s cdyane, cini mi se da imamo slicne potrebe i dozivljaj voznje, jedino sto ja nemam toliko vozackog iskustva, tj. nikada se nisam udubljivao u nm, obrtaje i sl.
samo sam slusao motor. ovaj 1.6 ocigledo trazi 4000+ i tu se najbolje pokazuje i dokazuje. 
ja sam toyotu uzeo zbog pouzdanosti i lepote, a benzinca jer ih preferiram. o utiscima same voznje, dealjima i nijansama sam se naknadno poucavao.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
citam postove, sve se slazem s cdyane, cini mi se da imamo slicne potrebe i dozivljaj voznje, jedino sto ja nemam toliko vozackog iskustva, tj. nikada se nisam udubljivao u nm, obrtaje i sl.
samo sam slusao motor. ovaj 1.6 ocigledo trazi 4000+ i tu se najbolje pokazuje i dokazuje. 
ja sam toyotu uzeo zbog pouzdanosti i lepote, a benzinca jer ih preferiram. o utiscima same voznje, dealjima i nijansama sam se naknadno poucavao.
Ja nisam je vozio vise od 160km/h a i tad se ne oseca brzina, vidi se da ima motor bas ono jos snage. I ja veruj mi nemam neko iskustvo sa obrtajima, na akcentu nisam ih imao a ni na dijani naravno, to sam sad poceo da se smaram. Kad kazem tati jer je ja vise vozim njega bas i voznja vise ne zanima nesto posebno, vozi jedino kad mora, kad oces da pretices brzina manje i u obrtajima gleda me kao kakav k*rac obrtaje sta su to Jedino me nervira primetices i sam a to je sum od vetra ali pustis samo radio i problem resen Lepo si inace rekao oko ubrzanja, nije ono da te zalepi ali malo malo odmah si na 100ku. Sve vise i vise zavolim auta nakon svake voznje a verujem da i sa tobom ce isto da bude, nije nesto vauuu ali je interesantan i lak za voznju izuzev sto je izuzetno nepregledan

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Corolla 1.6 je teska 1270kg. Po mom iskustvu postaje agilnija kada se razradi :)

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Postavio sam pitanje i na "garazi".

Imao sam peh. Pri isparkiravanju me ocesao auto. Koji mi je isao u susret. 

Zakacio mi prednji tocak, nakon cega mi se poremetio trap- volan sad malo smotam u levo da bih isao pravo. Takodje i lampicu za proklizavanje ne mogu da iskljucim. Od udarca se ukljucila. 

Da li ce stvar biti resena centriranjem trapa (i da li ce se lampica sama ugasiti ili mora neki reset)?

Nema nikakve druge smetnje u voznji. Niti zvukova. 

Hvala.

Podeli ovaj post


Link to post

ne znam odgovor na ovo,ali mislim da bih trebao provjeriti trap.Čini mi se da mi volan ne stoji ravno nego malo udesno kad idem ravno.Pratim to već neko vrijeme... ne znam kako je kod drugih.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene je sve ok drzi i pravac i sve iako sam letos uleteo u neku rupcugu, e reko ako sad nisam polomio rame trap i sve nema kad i za neko cudo nisam. A izleteo mi baja sa X5ku, mada ne krivim ga, takav je put bio.

E sad sto se tice pitanja od Duha najbolje ti da odes na neki servis da pretresu trap da ustanove sta je kako je, ako je do balansiranja mozes da pevas.

Inace jos cekam tu jebenu poluosovinu i semering, ima vec mesec i nedelju dana i pizdim. A auto se vozi regular i ide za sve pare.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Postavio sam pitanje i na "garazi".

Imao sam peh. Pri isparkiravanju me ocesao auto. Koji mi je isao u susret. 

Zakacio mi prednji tocak, nakon cega mi se poremetio trap- volan sad malo smotam u levo da bih isao pravo. Takodje i lampicu za proklizavanje ne mogu da iskljucim. Od udarca se ukljucila. 

Da li ce stvar biti resena centriranjem trapa (i da li ce se lampica sama ugasiti ili mora neki reset)?

Nema nikakve druge smetnje u voznji. Niti zvukova. 

Hvala.
Moram priznati da si stvarno pokupio glup udarac. Viđao sam već to. Ja sam prije 20 god preletio preko ivičnjaka (bio je led na cesti) i počeo kočiti... to je još više dobrinijelo udarcu... pukla je guma, trap otisao skroz u lijevo... ali sve je rijesilo centriranje trapa. Koliko se sjecam,nisam nista mijenjao.Otisao je i zadnji trap pa su mi mijenjali zadnji most. A nije trebalo!Trebalo nesto prestelati...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

da, iznerviralo me mnogo da sam na tako glup nacin sebi napravio problem.

ustvari, nije do mene. iako sam ja de fakto kriv.
ipak, kad se isparkiravam (suprotno od toka saobracaja), izadjem 10 cm, 20cm prednjim tockom... i sacekam da prodju auta ako ih ima. tako je bilo i sad. prosao jedan, zatim gledam taj drugi (gledam!) i vidim da ide blizu, preblizu parkiranim autima, ali naravno da ne idem u rikverc tih 10cm (ili manje). ocekujem da se on minimalno prestroji ka sredini ulice… jok, ne mrda! ja gledam… (nije isao brzo)
on prolazi prednjim delom, onda cujem udarac… zakacio me blatobranom iza prednjeg tocka tj, krilom koje se odvalilo kod njega, posle vidim.
covek mi i kaze da nije gledao…

ono sto ja, laicki, vidim je da nema ostecenja, bar ne vidljivih. felna (celicna) je malo ulubljena s te unutrasnje strane, guma deluje ok. eto, volan je van ose ulevo. auto vuce na desno. i ukljuceno je to proklizavanje.  videcemo sutra... 

imam kasko, al se nadam da nece ici dotle. inace, kakva je procedura s kaskom? odem pravo kod njih, il prvo do vulkanizera, servisa…? kakav je redosled? 
 

Podeli ovaj post


Link to post

Pa kako si opisao ne bi trebao da bude neki veliki problem. Oko kaska ne znam kako ide procedura ali eto dobro da ga imas, posluzice. A i dobro od coveka sto je priznao da nije gledao a nije te napao, ispao je covek.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Prvi idi u Toyotu ,opiši sve što si ovdje opisao. Neka pregledaju auto.Reci da ideš na kasko ako je neki veći problem. Oni će to pregledati i dati ponudu za popravak. Onda sam odlučiš da li kasko ili ne. Javis se na procjenu stete kod svog osiguranja,ispunis formular,oni poslikaju auto. I onda cekas izvid stete i da li je opravdan zahtjev. Vjerojatno je sve regularno pa ce ti reci da odmah ides na opravku i da doneses racun ili ce ti ponuditi gotovinu kao pogodbu pa ti i ne moras na popravak u ovlasteni.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da. Tako ce i biti. Najverovatnije. 

Prvo sam kod vulaknizera isao na centriranje- nije moglo. Iskrivljen kraj letve volana od udarca. 

Odmah otisao u osiguravajucu kucu, zavrsio papirilogiju, slikali... cudan mi bio procenitelj. Kaze, nemoguce da se iskrivilo od takvog udarca. 

Sta me briga sta on misli dok forografise.

Napisao u izvestaju da su vidljive samo ogrebotine na braniku, a za ostalo servis mora sa proveri i pokaze dokaze. 

Usput svratio u ovlasceni. Rekli mi da letva Aurisa nije iz delova vec se cela uzima. 88.000 din.

(kazu, ima i duplo skupljih letvi, za neke druge modele)

To je sad izmedju njih. 

Sreca da uzeh kasko.

Cuvajte se. Ludilo u saobracaju. 

Podeli ovaj post


Link to post

Sve sto si naveo je normalna procedura. Sad odvezi auto u Toyotu da ti auto vrate u prvobitno stanje, sta te briga koliko kosta letva i iz koliko je dijelova. Jedino Toyota neće početi radove bez odobrenja osiguranja dok ne odrade papirologiju.Kod dodatnih šteta koje nisu vidljive kao letva oni zovi procjenitelja tako da to nema veze.Spomenuo si i iskrivljenu felnu.Provjeri i gumu,SVE ide pod račun štete. Racun ce biti bar 160 000 kad sve zbroje.Trazi sve novo i sve u kompletu.Jedino je mozda problem sto si priznao krivicu tom drugom vozaču... a on nije od tebe trazio policu...a i on ima štetu.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Da. Tako ce i biti. Najverovatnije. 
Prvo sam kod vulaknizera isao na centriranje- nije moglo. Iskrivljen kraj letve volana od udarca. 
Odmah otisao u osiguravajucu kucu, zavrsio papirilogiju, slikali... cudan mi bio procenitelj. Kaze, nemoguce da se iskrivilo od takvog udarca. 
Sta me briga sta on misli dok forografise.
Napisao u izvestaju da su vidljive samo ogrebotine na braniku, a za ostalo servis mora sa proveri i pokaze dokaze. 
Usput svratio u ovlasceni. Rekli mi da letva Aurisa nije iz delova vec se cela uzima. 88.000 din.
(kazu, ima i duplo skupljih letvi, za neke druge modele)
To je sad izmedju njih. 
Sreca da uzeh kasko.
Cuvajte se. Ludilo u saobracaju. 
Nisi spomenuo sta su ti rekli u Toyoti za lampicu za proklizavanje

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×