Jump to content
Duh

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts


nonšalancija je na prvom mjestu, zatim nemar pa sve redom

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ma ne verujem da bi neko namerno naudio ali svakakvih ljudi ima. A to da treba dosadjivati, bogami treba. Pa u mom slucaju realno nije normalno za poluosovinu i semeringa cekati TRI meseca, sad jos neki osigurac poluosovine i opet nisam siguran da su sve to resili. Navodno ovaj deo je stigao ali curenje nisam bas siguran da je prestalo. Lepo majka kaze i ona se iznervirala, nije ovo u redu, ako treba javljajte se bre u Japanu preterizam je to i zaista je. Sad necu bogami da ih tintram zbog situacije.

Resice se i to moje, drago mi je da su sve resili kod tebe.

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Preporodio sam se kada sam prešao da održavam svoju bivšu Corollu u Toyota turingu .  Uvek se ispoštuju termnini , tačno se kaže kada će koji deo doći i uvek dođe na vreme . Maksimalno poštovanje mušterija i slobodno mogu reći posle 20 godina održavanja Daihatsua, 4 godine yarisa i nepune 2 godine Corolle najstručniji ovlašćeni servis za Toyotu. 

Podeli ovaj post


Link to post



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dva pitanja.

Da li proveravate nivo ulja? Nikad nisam, valjda je dovoljna indikator lampica na instrument tabli? Inace, jednom godisnje radim redovan servis i ne prelazim vise od 8,9 hiljada godisnje. 

Drugo. Posto je auto beli, vidljive s tackice na haubi od kamencica. Da li to treba da saniram, kako?

Podeli ovaj post


Link to post

Obavezno proveravam, bas sam juce proverio a nisam presao ni 5.000km jos. Navika mi je s vremena na vreme da proverim kakvo je stanje na sipci.

Sto se tice tackica na haubi uzmes boju kao lak za nokte takvo je pakovanje i predjes preko njih. Treba da uzmem i ja za svaki slucaj.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A ako zafali ulja... dospem kroz isti otvor? Ili...?
I kako znam koliko da dosipam, jer veca steta ako prebacim maximum...

Podeli ovaj post


Link to post

Ne dosipa se ulje preko otvora gde stoji sipka za proveru istog. Nikad se ne sipa ulje do maksimuna nego malo ispod, skoro do maksimuma mada nije neka steta i da je do maksimuma. Preko maksimuma nije dobro da se sipa jer moze nauditi motoru. Ne znam sta bi se desilo kod nove, znam kod starije recimo na Dijani kod mene probilo bi ulje ako se pretera sa svih strana ali terala bi, dok kod novije jer su dosta komplikovanije sa raznih senzora i ostalo verujem da bi nastala neka steta.
Ako smetas da dosta fali idi kod majstora nek dosipa, nemoj sam ako ne znas kako ili nisi siguran koliko sta treba.

Obelezio sam na slici gde se sipa ulje. 651f33b6c020fb75fe7b0570de0964fc.jpg

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala mnogo! Prvo cu proveriti.
Nego, svaka cast kako je sve cisto ispod haube. 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nema na cemu.

Ma prasnjav je ne vidi se sa slika dobro, mada ipak u pitanju su 14700km otprilike. :D

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

i ja bih dao da se ocisti sve to, al nesto nemam poverenja... da mi nesto ne ostete, pokvase sto ne treba i sl.

Podeli ovaj post


Link to post

Ima neko ideju, zasto imam šum na prednjim kocnicama kada kocim? 
Nije to onaj zvuk kada se struže rdja zbog dužeg stajanja auta na parkingu, niti škripa od potrošenih pločica... čak je i uradjen redovan servis pre 2 nedelje.
Šum je polutih, nije neprijatan... kočenje je normalno.
Neobično...

Podeli ovaj post


Link to post

neko iskustva sa tezim okretanjem volana pri uparkiravanju/isparkiravanju?

Podeli ovaj post


Link to post
neko iskustva sa tezim okretanjem volana pri uparkiravanju/isparkiravanju?
Jesi riješio ovo?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 5 sati , LAV-LAV said:

Jesi riješio ovo?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Ne znam. (:

Kad sam tad bio u servisu i pitao, rekli su da je sve ok: vozali oni, vozao ja... cini se da je sve normalno. 
Ali zaista neki put imam osecaj lakseg okretanja... Podseca me na bivsi auto, Citroen C3, koji je prepoznavao velike brzine (auto put) i gradsku voznju, takav mu je i bio rezim serva. "Tezi" volan je pri vecim brzinama, iz bezbednosnih razloga. 
Pokusao sam da nadjem i na Aurisu tu crtu/pravilnost, pa sam umislio da je volan tezak sutradan, posle duze voznje auto- putem koja je prethodila dan ranije... 
Ne znam. Mozda mi se samo svasta prividja...

Drugo. Zvakanje u prednjem trapu (mislim levo), kad predjem preko lezeceg ili silazim s ivicnjaka... kao stari kauc, taj zvuk... gumasti, ne metalni. I za to kad sam pitao, nisu nista nasli. Podigli auto, pokazivali mi i probali da nema zazora ili sta slicno. Prijatelj vozi isti auto, ima isti problem, njemu su u drugom ovlascenom rekli da su suve nekakve gumice i da nista to ne smeta... (mozda ih samo mrzi da skidaju delove da bi zamenili tamo neku sitnicu, i opet vracali)

Trece. Verovatno najmanji problem: senzori otkopcanog/ukopcanog pojasa na mestu suvozaca. Ne oglasavaju se. To cu resavati u maju ili junu kad idem na redovni servis. 

Nadam se da znaju svoj posao. Sve sam radio kod njih, pa i brisace, krovne nosace, akumulator, aditive...

Podeli ovaj post


Link to post





Drugo. Zvakanje u prednjem trapu (mislim levo), kad predjem preko lezeceg ili silazim s ivicnjaka... kao stari kauc, taj zvuk... gumasti, ne metalni. I za to kad sam pitao, nisu nista nasli. Podigli auto, pokazivali mi i probali da nema zazora ili sta slicno. Prijatelj vozi isti auto, ima isti problem, njemu su u drugom ovlascenom rekli da su suve nekakve gumice i da nista to ne smeta... (mozda ih samo mrzi da skidaju delove da bi zamenili tamo neku sitnicu, i opet vracali)



Nadam se da znaju svoj posao. Sve sam radio kod njih, pa i brisace, krovne nosace, akumulator, aditive...


Ovo drugo: ja bih taj zvuk opisao kao zbuk starog mercedesa koji sav škripi dok ide niz neravnu ulicu...
Dobro su rekli tvom kolegi, suhe su te gume i nekakvi blokovi (tako je meni rečeno) i to se jednostavno rješava podmazivanjem toga. Ali nakon par mjeseci do godine dana opet isto... jednostavno treba redovno podmazivati.
Ja sam imao sreću što šef servisa ima vijeli život Toyote i kaže da su sve takve.

Ovo za akumulator...koliko ti je trajao, koji ti je tvornički bio i koji su ti stavili u servisu? ( snaga, marka)

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sad sam gledao po racunima/fakturama... ne pise koji akumulator. Kostalo je oko 90-100e sa rukama.
Gledao jos neke racune... prosle godine zamenjenji prednji diskovi. 100e
Pre 2-3 godine zadnji diskovi 80e.

Fabricki akumulator je trajao punih 7 godina. 90000km. 
A i sa akumulatorom (majstorima!) je bilo neprijatnosti. Poslednjih godina sam bio izricit kada sam dolazio na redovan servis- obavezno da se akumulator proveri, jer je trajao dugo, ocekivao sam da ce da se ugasi svakog momenta. I svake godine kazu- super je. Dok mi prosle godine nije zkucao, srecom blizu kuce i lokalnog servisa pa su ga pokrenuli na kablove...  A mesec dana pre toga bio na redovnom!

Za novi daju 3 godine garancije. 

Kako god, nemam vanrednih troskova s autom, samo potrosne stvari (plocice, brisaci, akumulatori...). Videcemo sad za te pojaseve, verovatno je sitnica. Onda i to zvakanje... 

Podeli ovaj post


Link to post

To žvakanje se jednostavno rješava,ali nije trajno. Iz haube se pošpricaju sa tekućom masti one kape amortizera . Za zadnji kraj nisam siguran, zaboravio da li je tamo nešto podmazivao.
Koji sad imaš aku, od koliko je Ah?

Ovo za diskove... kako to da su tako brzo biki za zamjenu??? Pogotovo zadnji diskovi???

Istina, cijena nije velika ,mislio sam da će biti po komadu bar 150 €...

Ti si stavio original ili zamjenske diskove?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sve je radjeno u Toyoti. Diskovi su njihovi, valjda. Isto i akumulator. Kazam, na racunu koji sam dobio ne pise marka akumulatora, snaga i sl.
Mozda da otvorim, pogledam...
Za diskove su mi rekli da mogu da traju jos 3000km, predlagali da zamenim... valjda te zadnje, prednji su ranije menjani... sad se ni ja ne secam... Ciji su diskovi? Valjda Toyotini, ove stare su mi vratili, sa Toyotinom ambalazom.

Podeli ovaj post


Link to post

Da li mozes tokariti stare ili su pojedeni previše?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×