Jump to content
mipa

Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

Recommended Posts

Zdravo svima. Od pre par dana sam vlasnik nove Corolle 1,6 97kw/132ks u Luna paketu opreme. Posle 10 godina i 4 Renault modela (supruga i pomalo ja i dalje vozimo Twingo 3), prešao sam na drugu automobilsku marku. Kako su u obzir dolazili samo novi automobili, izbor je pao na Toyotu. Kako auto vozim samo par dana, treba mi još vremena sa saberem sve utiske, pa ću ih napisati uskoro. Za početak ću samo reći da je prilikom izbora odličujući faktor bio 5 godina garancije i 5 godina pomoći na putu koju daje Toyota, kao i Toyota safety sense paket bezbednosti koji je u ovoj novoj Corolli standard od prvog paketa opreme.

 

 

 

 

 

 

Izmenjeno od mipa
  • Like 2
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo i par slika.20191001_181621-smanjeno.thumb.jpg.28e8807e2f08ad8c095db8f10d504dae.jpg

20191001_181831-smanjeno.jpg

20191001_181754-smanjeno.jpg

20191001_181611-smanjeno.jpg

  • Like 5
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Uuu, lep nema sta.


Poslato sa BLA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Čestitke i sretno!Vozio sam to. Koliko si ga platio preračunato u eure?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro došao . Čestitam na kupovini novog auta.
Pogledao i pregledao sam ga detaljno na sajmu automobila u Beogradu. Mogu reći da je završna obrada bolja nego kod prethodnog modela. Dopada mi se i što je maksimalni obrtni moment sada pri 4000 obrtaja a ne kao ranije na 4400 obrtaja. Nisam na žalost uradio test vožnju. Želja mi je hatch sa 1.2 turbo motorom.
Da li u datom paketu opreme vozačevo sedište ima lumbalnu podršku?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

U pravu si, interijer je daleko bolje odrađen u odnosu na prethodni model.Meni se jedino ne sviđa onako postavljen displej,ali to je sad moderno pa svi tako rade...

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Na test voznji je tih, stvarno uzitak voziti ali... kod mene je brdovito,ima puno uspona i tjerao sam ga da ispuni zadatke. Ima sporo ubrzanje, uzasno ga zaje..va brdo, fali mu konja i kubika za takvu tezinu ili bar turbo motor. To je auto za ravne krajeve. Meni je na test voznji pokazao ogromnu potrosnju, ali mu nisam dao da dise u brdo. I jos nesto... nizi je za 1 cm od prethodnika... Volio bih znati kolika je potrosnja u normalnim uvjetima(grad, otvoreno)

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Gde si ga terao ? Uz Buzet ?  Lave, nije razrađen auto a  Buzet je ozbiljan uspon . Generalno Toyote benzinci idu odlično uz brdo. Neko poređenje da napravim , mada je dosta kratak uspon . Košutnjak iz pravca Miloševog konaka . Tu mi je svaki auto bio mrtav . Mislim da mi za tu relaciju treba auto sa nekih 3000cc ili neki manji motor sa turbom ili biturbo. 

Podeli ovaj post


Link to post

@Piške sve si razumio. Iskreno , razrađenog nisam probao,ovaj je imao mozda 3000-4000 , testni

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

P.S. ali ga vozi svaka budala, testni auto je zrtva torture i normalnih i luđaka

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam ga vozio pre neki dan u Čačku i auto je stvarno vrh. Nije bila duga vožnja ali dovoljna da odlučim da uzmem Corolu. Prvo sam hteo polovnog Avensisa pa novu Elantru ali odluka je na Coroli.

Reci mi samo jel ovo osnovna bela ili biserna? Ja sam gledao osnovnu belu i mnogo mi se dopada.

Kaži mi još nešto, ima li ova multimedija slot za SD karticu pošto nema CD-a ili sve ide preko blututa?

Neka te dugo služi druže.

Pozdrav

Izmenjeno od peppone

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se interijer jako svidio,ima osim TSS i onu tipku na krovu za SOS poziv. Ali... motor je nula prema 1.4 dizelu iz Toyote. Istina... kao sto reče Piške,kad se razradi drukcija je priča ili ga manje stedim. Nakon razrade ide kao 2.0
Mozda se to desi i ovom 1.6 ...

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Јуче сам на сајму у Нишу имао прилику да детаљно погледам Королу као твоју. Иста је боја, мислим да је иста и опрема била, и да, допала ми се, врата се отварају широко, и напред и назад, за ову класу ауто одлично, гепек је ок, мада за веће габарите треба играти тетрис колико сам могао онако одокативно да закључим. Унутра је овај горњи део око шоферке и табле мек, релативно, како се спушта поглед на доле ка овим доњим пластикама тако и оне постају грубље,али коме је то па важно.   B)) Дугмићи су баш фини на добир, и скрол за климатизацију такође, некако је све лепо распоређено. Једина "већа" замерка је за овај несретни медијаплејер, који је невешто уклопљен, да се бар увлачи у неки део ентеријера па да буде баш екстра, овако, мени бар недовољно креативно решење за ауто који 2019. произведен. 
Задња седишта су удобна, релативно, положај седења је ок, али ми делује као да има мало простора за гллаву. Допао ми се отвор за климу који је и назад убачен, реално, многи модели у тој класи, само у вишим пакетима имају тај "додатак". Кад се све сабере, сматрам да ће бити тражен као половњак код нас за непар година...

О Камрију нећу да причам... :neo::neo::neo:

Podeli ovaj post


Link to post

Da, odgovorim na postavljena pitanja. Prvo, morate razumeti da sam prethodno vozio Lagunu dizel 175ks automatik u Bose opremi iz 2013.godine. Ovo napominjem jer ću neka poređenja praviti sa Lagunom u smislu bolje lošije. Prva bolja stvar je to što je nov auto, pa je sve utegnuto. :)

Dalje što se tiče udobnosti, pa tu je negde sa Lagunom 3 (koja je inače tvrđa od prethodnih Laguna), nisam još išao na neki put sa njom pa da ocenim kakva je nakon par sati putovanja. Pošto imam probleme se kičmom to se itekako manifestuje na istoj. Uslovna mana je što je ovo benzinac sa malo manje KS, pa jednostavno mora drugačije da se vozi. Pogotovo što sam 175KS sam moga da radim šta hoću. Na pomenutom primeru Košutnjaka, pa to ide koliko daš gas pogotovo automatik. Rekao sam uslovna mana jer na papiru je Corolla do 100km/h brža za 0,3 sekunde u odnosu na Lagunu odnosno ide 9,7 sekundi do 100-tke. Ono što je definitivno plus iako sam prešao samo 300km u gradu je potrošnja. Naime, sa Lagunom sam trošio prosečno 11 litara na 100km, a sa Corollom sam na 9,2 trenutno, a plus je benzin jeftiniji od dizela. Očekujem naravno nišu potrošnju nakon što se raztradi motor, mada ču ja možda da razradim gas do tada pa ćemo videti šta će biti.

Takođe, mislim da Corolla ima malo tvrđe oslanjanje. Motor je za moje pojmove nečujan, apsolutno bez ikakvih vibracija, tako da je to veliki plus za mene. Gepek iste litraže kao Laguna, ali kao što je rečeno moraće da se igra tetris, 5 vrata su 5 vrata, ali izgleda da taj koncept nestaje, i Renault kao tvorac istih je na svojim novim modelima to izbacio (Talsiman).

Što se tilče multimedije, možda izgleda nezgrapno, ali verujte da je koristan takav ekran, u ravni je očiju tako da iako nešto kuckate po njemu ne skidate pogle nadole. Nema SD ulaz, već USB, a ima i USB ulaz za punjenje pored utičnice od 12V. Mana je što nema MirrorLInk, ali po najavama Toyota će odraditi update softver, pa će to biti moguće (besplatno ili uz doplatu za postojeće vlasnike ne zna se još).

Na kraju, samo da kažem u vezi boje. Obična je bela u pitanju, mioja supruga ne volu biserno belu. Bilo je pitanje da li ćemo možda uzeti Celestite sivu boju, ali smo se onda oboje složili da je bela bolja. Naime, Laguna nam je bila crna i rekli smo nikada više taman auto, upija sunce samo tako. Bela inače stvarno lepo pristaje Corolli i mislim da nismo pogrešili.

Podeli ovaj post


Link to post

Ovaj update softwera za mirror link me jako zanima... javi ako sta saznaš

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Odlican izbor! Cestito i rado cu pratiti ovu temu, bas me zanimaju utiske kad je malo bolje upoznate i razradite!

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Cestitam! Prelep auto, malo je cudno - ali mislim da mu bela verovatno najbolje pristaje od svih boja.

Linije prednjih, zadnjih svetala, prednjeg grila i hromiranih detalja dolaze do izrazaja. Kod ostalih boja se sve previse utopi. Enterijer takodje dobro uradjen, kvalitet materijala podignut u odnosu na prethodnika.

Da si imao jos 1600e da ubacis cvt automatik, to bi bilo to. Mnogo upeglanija voznja, odazivniji gas i manja potrosnja. Mislim da ne postoji bolja limuzina za te pare.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno na cestitkama. Nisam razmišljao o CVT-u iz više razloga. Prvi je da nema na lageru, tako da bih morao da čekam, mogao sam samo da biram boju, a supruga i ja smo došli do istog zaključka vezano za belu boju. Drugi je da sam CVT menjač probao na Renualt Koleosu (a tada sam na Laguni vozio klasičan  automatik) i nije mi se dopao. Od automatika najbolje rade ovi sa duplim kvačilom tipa DSG kod Volkswagen grupe, EDC kod Renault-a (probao oba tipa menjača)  i slično. I treće je da je ubrzanje do 100km/h sporije u odnosu na klasičan manuelac, iako verovatno manuelac treba terati do max obrtaja da bi se postiglo max ubrzanje (ovo nisam još probao, još razradjujem motor). S druge strane, kao neko ko je 4 godine automatika, isti je i mama i tata za grad, tako da ću verovatno u sledećoj iteraciji automobila da se vratim na isti.

Podeli ovaj post


Link to post

Probao sam prvo manuelca, ali sam se iskreno odusevio toyotinim cvt-om. Definitivno je najbolja opcija za gradsku voznju i guzve, ubrzanja su glatka posto nema cekanja na promenu stepena prenosa. I nisam bio u situaciji da mi zafali snage. DSG je dobar i brz menjac, ali skup, komplikovan i nepouzdan. A nisanov/renoov cvt je jedan od losije implementiranih, zbog njih taj menjac i nije na nekom glasu

Mislim da je najveca promena prelazak na benzinca (i meni je bila) i da ces posle nekog vremena shvatiti koliko je to ustvari lepsi i prirodniji motor za voznju. A i neces morati da ides kod majstora jednom nedeljno kao sto si verovatno morao s tom dizel Lagunom :)

Podeli ovaj post


Link to post

Odrađen kontrolni servis na 1000km. Sve završeno za nekih 15-ak minuta. Što se tiče nekih dodatnih utisaka, evo nekih. Definitivno ima dobro ležanje na putu, što na pravcu što po krivinama, što je posledica nišeg težišta. To se i vidi golim okom jer jer u odnosu na druge aute Corolla niža (npr. od Superba pored kojih sam svaki dan parkiran niža par cm). Doduše, nisam još uvek terao auto preko 4k obrtaja, ali ću verovatno jer sam prešao tih prvih magičnih 1000 km. Takođe, dobra funkcija je hold, što je nešto slično P modu kod automatika, kada se aktivira ta funkcija svaki put kada se stane na kočnicu i brzina je 0 km/h ona se aktivira,a deaktivira kada se krene odnosno ne mora se držati kočnica na semaforima, a i ne može se krenuti nizbrdo na uzbrdicama. Potrošnja mi je 9,1, to je manje više sve po gradu, imao sam samo dve ture do IKEA prodavnice kao vangradske vožnje.

Podeli ovaj post


Link to post

Zvao sam MAG centar da pitam koliko su Optiwhite sijalice u varijanti HIR-2, kažu 8200 dinara. Za sada ipak neću menjati originale dok se malo ne potroše. :)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Pre neki dan sam od Toyote na live chat-u dobio info da će Android auto za Corollu biti moguć od maja ove godine i da će nadogradanje softvera da se naplaćuje, iznos se ne zna u ovom trenutku.

Podeli ovaj post


Link to post

odlične vijesti!

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×