Jump to content
tdusan

Auris 1.33 potrošnja ulja

Recommended Posts

Auris, 1.33 vvti dual, prva registracija januar 2012. Do sad prešao 132 000 km, ja sam treći vlasnik ( od 66 000 km ), sve vreme održavan u ovlašćenom servisu. Na 106 000 km ( sa navršenih 6 godina )  se pojavio problem povećane potrošnje ulja, koja je dolazila i do 1l / 1000 km , naročito pri kraju servisnog intervala. Toyota, suprotno slučaju sa ZZ motorima, nije prihvatila popravku na svoj teret. Ponuda u ovlašćenom servisu za saniranje problema je oko 310 000 din uz garanciju 100 000 km. Ponuda izvan ovlašćene mreže je oko 1000 evra, podrazumeva koliko sam shvatio, adaptaciju klipova za nove, deblje karike, i to bi navodno rešilo problem. Kažu da motori koji su na taj način sređeni, do 30 000 km nisu imali curenja, a pošto se radi i o novijim motorima i o novijoj praksi praksi nema podataka kako bi se ponašali na većim kilometražama. Ima li neko neki predlog ili podatak.

Podeli ovaj post


Link to post

Jesi li probao sa zamenom drugog-marke ulja da vidis kolika je tada potrosnja, moj zz motor ne trpi eneos i dosta ga je trosio, sa motulom sa zadovoljan do 500-600 grama od zamene do zamene! Toyota hoce da trosi ulje ako je gazis! Probaj sa Motulom 300V jeste skup ali je dobar i videces na cemu si!

Послато са Nokia 7.1 помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sipam motul 8100 x cess, burazeru nova mazda 3 nakon prve zamene ulja u ov servisu je trosila ulje kada je sipao 300v ni gram nije potrosila

Послато са Nokia 7.1 помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Шта значи на крају сервисног интервала.. да ли мало троши првих 5000 km после сервиса и онда одједном потроши 1 l (од 5 до 6kkm) на пример...
Онда то није 1/1000 km...
У том случају има смисла променити произвођача уља...
Ако троши на сваких 1000 km више од нпр. 0,7 l онда је проблем мотор...
Уради мали сервис и првих 1000 km вози изразито умерено до 3k обртаја и мање... такође избегавај краће релације (где мотор не достиже радну темп.) ако таквом вожњом потроши у првих 1000 km од замене (не доливања) онда имаш проблем са мотором...
Шта су сипали у овлашћеном од истека гаранције 5W30 или 5W40?

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Шта значи на крају сервисног интервала.. да ли мало троши првих 5000 km после сервиса и онда одједном потроши 1 l (од 5 до 6kkm) на пример...
Онда то није 1/1000 km...
У том случају има смисла променити произвођача уља...
Ако троши на сваких 1000 km више од нпр. 0,7 l онда је проблем мотор...
Уради мали сервис и првих 1000 km вози изразито умерено до 3k обртаја и мање... такође избегавај краће релације (где мотор не достиже радну темп.) ако таквом вожњом потроши у првих 1000 km од замене (не доливања) онда имаш проблем са мотором...
Шта су сипали у овлашћеном од истека гаранције 5W30 или 5W40?

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Ovo sto si opisao slicno i meni se desilo, promenio ulje jer mi je skuplje izlazilo i sipao eneos i na kraju sa dolivanjem ulja ispalo mi je isto kao i motul 8100 x-cess

Послато са Nokia 7.1 помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Hronologija je sledeca:

 

Na 105 000km (12 000 km intervala)prilikom ostrijeg skretanja na trenutak se upalila lampica ulja. Dosuo sam ceo litar a moglo je da stane jos pola litra najmanje. 

Na 106 000 km radjen je redovan servis. U narednih 4000 km ( od toga 2600 km do mora i nazad) potroseno 1,3 l(sipano u servisu). Sledecih 10 000 km potroseno je 5-6l ulja.ne idem u servis, sam dolivam Shell 5w 30 dobijen direktno od uvoznika.

Na 120 000 km uradjen je servis i ulazim u zvanican program pracenja potrosnje. Prvih 1400km potroseno 0,5l. Dalje potrosnja raste. Odlazim do mora i nazad ,2200 km, i trosim 2 l ulja. Dolivam jos 2, 3 puta u servisu oko 1 l na 1000 km. Sve vreme se sipa 5w 30. Posto odbijaju zahtev za garancijom prestajem da idem u servis, i sam dolivam Nisotec 5w 30, opet oko q l na 1000km.

Na 130 000 km radim servis kod lokalnog majstora, i na njegov nagovor sipam Motul 6100 5w 40. Za 2200 km potroseno oko 1,5 l ulja.

Auto vozim svaki dan , ne ulazim u beogradske guzve, idem obrenovackom magistralom 20ak km u jednom pravcu, dakle u uslovima povoljnim za motor. Ne forsiram, cak sam ranije striktno postovao shift indikator ( moguce da je to greska, lenj motor?).

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Неће теби помоћи промена бренда уља... Ако троши 5w40 како си написао.. а да идеш на минерална уља мислим да отпада, што због мале километраже, што због типа мотора... Можеш да питаш на форуму стручњака за уље, има посебна тема... У сваком случају требаш да размотриш варијанте замене полумотора или неке врсте генералне... Па да видиш шта је најбоље радити...
Нажалост... По томе што си написао нешто је скоро па одједном отишло и од тад се само погоршава...
Лично бих толерисао до 2l на 10kkm... Код тебе је очигледно више...

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

 Ovo nije usamljen slucaj. Dve radionice koje sam kontaktirao pominju ukupno bar 30ak motora koje su sanirali na taj neki nacin. Ti motori su do sad presli ( koliko moze da se prati van ovlascene mreze)oko 30 000 km i nisu poceli da trose.

Mracno lice Toyote je u tome sto popravku rade sa delovima koji  nisu iz originalne ugradnje, vec su rekonstruisani. Sta je to ako nije priznanje fabricke greske. Sve je praceno uzasnim licemerjem. Imaju instaliran sistem toboznjeg pracenja zadovoljstva kupca. Posle svakog servisa dobijes mail u kom uz gomilu izvinjenja se raspituju koliko si zadovoljan uslugom. Kao da ima nesto da se kaze specijalno za obicnu promenu ulja i filtera, papreno placenu ,a jos ti ne dozvoljavaju da udjes u radionicu. Kada se desi ozbiljniji problem , onda niko ne proverava zadovoljstvo. Meni je tip zaduzen za te stvari rekao da imam sanse na ostvarenje garancije. On napusti Toyotu posle mesec dana, ja nastavim da idem na dolivanja, i posle jos neka dva meseca budem odbijen, sa obrazlozenjem da je garancija 5 godina. Kao da se to nije znalo od pocetka, ne znam zasto su me zavlacili sa toboz verifikacijom povecane potrosnje. Od tad PR nece da mi odgovori na mail.

Ne znam samo kako se prave one liste po kojima je Toyota sampion pouzdanosti.

Izmenjeno od tdusan

Podeli ovaj post


Link to post
Неће теби помоћи промена бренда уља... Ако троши 5w40 како си написао.. а да идеш на минерална уља мислим да отпада, што због мале километраже, што због типа мотора... Можеш да питаш на форуму стручњака за уље, има посебна тема... У сваком случају требаш да размотриш варијанте замене полумотора или неке врсте генералне... Па да видиш шта је најбоље радити...
Нажалост... По томе што си написао нешто је скоро па одједном отишло и од тад се само погоршава...
Лично бих толерисао до 2l на 10kkm... Код тебе је очигледно више...

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Pre su fabrike izbacivale koja ulja koliko trosi motor, u rav4 2.0 d4d otac sipa castrol edge i ne doliva do zamene motor ima oko 270 000 km dok u moj 1zz-fe ljudi sa foruma su se zalili na to isto ulje da ga jede pardon sasipuje koliko ga jede mislili su isto da je motor u pitanju zamenom drugog brenda ulja problem su resili, kada sam uvezo auto stajalo mi je mobilovo ulje da je korisceno, ja sipao motul 5w40 8100 x-cess i zadovoljan sam, posle toga okrenuo sam sa eneos jer je jeftiniji 5w30 premium hyper i dosipao sam 2l na 8k predjenih, pri tom auto kada stoji duze i kada ga upalim ne izbacuje plavi dim znaci gumice su ok, auto kada radi ne oseca se ulje da sagoreva i da je plavicast dim, vratio se na motul i sve je ok! Po meni najlakse je uraditi motor ali jeftinije je da se proba sa zamenom brenda ulja i da se odradi dobra dijagnostika , " kada odemo kod lekara ne saljunas na otvaranje u operacionoj sali vec nam rade ispitivanja i daju terapije "

Послато са Nokia 7.1 помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Nista oni nisu mozgali, nego su odmah dali terapiju-generalna. Postoji i tehnicki servisni bilten TSB, to je nesto manje od opoziva a vece od pukog pojedinacnog kvara. To znaci da je pojava poznata i priznata na nivou cele Toyote. Ako neko zna za slucaj ponasanja vozila odradjenog van ovlascene mreze bio bih zahvalan.

Inace , da ne bude zabune ja sam , mimo ovog problema, vrlo zadovoljan automobilom. Potrosnja goriva je znala da bude veoma niska. Na pr. pre dve godine na putu do Grcke 5,9 l na putu od 2300 km.

Podeli ovaj post


Link to post

×