Jump to content
markobgd

u potrazi za corollom

Recommended Posts

pozdrav svima, ja sam marko i, kao sto naslov kaze, u potrazi sam za corollom, 

e sad, primetio sam da forum ima i deo gde se oglasava potraznja ali kako sam se upravo registrovao morao sam prvu poruku da objavim ovde :)

u svakom slucaju napravicu i tamo post na kome cu navesti isto sto i ovde a to je da sam u potrazi, ili bolje receno voleo bih da kupim, toyotu corollu e 120 2002-2006, motor nije bitan, vvt ili d4d, ali bih izbegao d4d 2.0 od 116 ks, zbog tog "cuvenog" plivajuceg zamajca, koji se popeo na visoko drugo mesto strahova u srbiji, odmah posle promaje, menjac takodje sve jedno, mada se malo plasim ovog automatskog jer ima vise stvari koje mogu da se pokvare, a opet na oglasima ima tri ili cetiri corolle sa bas automatskim menjacima koje mi se svidjaju, kilometraza nije presudna ako je auto dobar ali ajde da kazemo bar do 220.000, iskren da budem ovo ce mi biti prvi auto koji kupujem i nije mi bas nesto preko potreban, u smislu da se nece voziti svaki dan vec samo kada treba da se ode do lidla, tempa ili tome slicno, eventualno neko putovanje beograd-sabac ili beograd-raska sto opet nije nesto preterano, sto se tice cene, budzet je oko 2.500-3.000 evra plus minus, regstracija, zimske gume i sl. od ostalih detalja voleo bih da ima 5 vrata, automatsku klimu, mozda da ima maglenke i alu felne ali to je vec manje bitno

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Sretno u potrazi !

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sreća pa ti nije tako bitno.... Dobro došao na forum

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Član foruma@Peca je prodavao njegovu corollu.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

aj kad sam vec uzurpirao ovaj post sa potragom gde mu mesto nije, da nastavim pa da pitam da li je neko imao iskustva sa mmt menjacima? ima jedna corolla na oglasima koja mi se svidja:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15434886/toyota-corolla-14d4d

ali ima automatski menjac, pa me zanima da li je neko od vas imao iskustva sa istim, da li se kvari, kolika je cena popravke, kada se nesto pokvari da li mora da se menja ceo menjac, ono sto sam citao po netu je da na svakih 50k treba da se menja ulje u menjacu i filteri, to mi nije problem ali ako se nesto stvarno ode dodjavola i majstor mi kaze da popravka kosta 2-3 hiljade evra onda mi takav auto definitivno ne treba, jer ovaj oglas koji sam okacio mi je skroz ok auto (po onome sto je prodavac napisao i okacio sto dok se licno ne vidi ne vredi nista) i da je manuelni menjac verovatno bih vec sada bio u probnoj voznji, da li je neko od vas imao corollu sa automatskim menjacem? meni je pomalo iznenadjujuce da ih na oglasima ima 3-4

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15388745/toyota-corolla

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15434754/toyota-corolla-14-d4d?show_date=true

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav, vlasnik sam jedne takve corolle pa cu ti ukratko reci svoje utiske:

Imam je od ove godine, model 2006 1.4 D4D a da ne pricam da je potraga trajala jedno 6-7 meseci. Pre nje sam vozila benzince Clia i Seata Ibizu 2003 koji je ipak tvrd i neudoban auto. Ali mislim da je Corolla jedan od najboljih izbora automobila te generacije. Kao prvo veoma je komforan i udoban. Bolji izbor od Astre H, Fiata, Megana II, golfa 4, pezoa 207, forda focusa itd, itd. Ali jednostavno retko retko kome padne na pamet ovaj model. Eto u mom gradu nema ih ni 10 i to svega mozda 4-5 restajling modela posle 2005.

Veoma je zivahan i brz za 1.4 a TIH kao benzinac. U voznji se ne cuje, kao ni na autoputu pri vecim brzinama. Imam u porodici Golf 6 sa dizel motorom 1.6 isto 90KS, da li treba da naglasavam da Toyota ide mnogo bolje iako je golf mladji auto. Zavrsna obrada odlicna, eto moj je star 13god a na slikama se vidi koliko je unutrasnjost kvalitetno odradjena.

Sto se potrosnje tice, neki prosek sa gradskom voznjom je 6L. Na otvorenom bi trebalo da je 3.5l. Primer Podgorica-Bjelo Polje sto je oko 110km potrosio je 5,5eura odnosno oko 4.2l i to je super s obzirom na tu cuvenu deonicu kanjon, Kolašin....itd.

Sto se odrzavanja tice, odradila sam u Japan shopu u Kaludjerici mali i veliki servis. Grubo receno mozda je oko 250e ali taj veliki servis se radi jednom u recimo 4god, zamena ulja, pk kais (original toyotin oko 4000din), vodena pumpa, plivajuca remenica, antifriz i sve ostalo.

U svakom slucaju nadam se da ces naci dobar primerak. Za njihove benzince kazu da su nepoderivi do 500.000km uz redovno odrzavanje. Eto, i ja sam prvo htela 1.6 vvti ali ih je tesko naci. Oni su na otvorenom najekonomicniji pa trose do 5.5l. I nekada nije problem ni u ceni, jednostavno jako je slaba ponuda i sve se svodi na 2-3  modela pa treba biti strpljiv. A auto je inace mnogo lepsi uzivo. pozzzz

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post

ok, samo sto ja jurim generaciju posle ove, ovo je osma generacija e110, ja trazim e120-130, devetu generaciju koja se proizvodila od 2002. do 2006., a i to po onome sto sam video po oglasima bih mozda suzio na redizajniranu verziju od 2004. do 2006.

u svakom slucaju hvala sto ste se javili

Podeli ovaj post


Link to post

desilo se i to cudo, konacno sam kupio auto :)

Corolla 2005. 1.6 benzinac, na satu 211K (ali sam bog zna koliko je zapravo presla), kupljena u srbiji, napravljena u japanu, prvo je vozila neka zena 10 godina, pa covek od koga sam je ja kupio narednih 5, kada ukucam VIN pise da je napravljena 2004, ali valjda zato sto je prva registracija mart 2005. vodi se kao da je 2005.

e sad, ajde da u detalje napisem kako je sve islo, zbog ljudi koji hoce da kupe ovakav auto, prvo sam na oglasima par meseci cekao da se pojavi neka sa odgovarujucom cenom, ove corolle retko ko okaci ispod 3000 evra, a cesto pocnu sa 3500 pa se to spusta, sad na oglasima ima jedna iz kursumlije koja je krenula sa 3500 pa je sada 2600, u cacku sa 3600 na 3300, u beogradu sa 3300 na 2900, tako da je moj savet ne zaletati se, ovo su cene za restajling verziju koju sam ja trazio, one starije 2002-04 mogu da se nadju za dosta manje novca, i iz nekog razloga benzince je skoro nemoguce naci, a 1.4 dizelasi idu samo sa automatskim menjacem koji je prica za sebe te sam ga ja izbegavao (u nekoj temi ovde sam procitao da imaju fabricku gresku koju je toyota do 2012 besplatno ispravljala a na oglasima je nemoguce utvrditi koji su prosli taj servis), i ima bas dosta vozila uvezenih iz italije koja sve imaju nalepnice na zadnjem staklu o 5 godina garancije i servisne knjige koje su pounjavane do 2010-12 dokle je vazila ta garancija pa posle prazno, sad naravno kako je ko u finansijskoj mogucnosti, bila je jedna iz beograda 1.4 dizel ko bombonica za 4000 evra, moze da kupi i za taj novac, meni je budzet bio 3000

sto nas dovodi do ove moje, nju je covek postavio za 2650 evra, sto je ekstra privlacna cena, ali je prihvatio da auto odvezemo u kaljudjericu (japan shop) na pregled, tamo su auto pogledali, zakaciji za kompjutere, rekli da je motor dobar, kompresija u cilindrima odgovarajuce, ogibljenje takodje, kocnice i kvacilo na pola, i dali mi spisak sta bi sve trebalo da se radi (na to cu se vratiti malo kasnije), to je kostalo 1200 din, na zalost u japan shopu vise nema popusta od 20% za clanove kluba ali su i dalje ljudi tamo veoma prijatni i ljubazni, sa tom procenom sam se dogovorio sa vlasnikom da cenu spustimo na 2400 evra i ja kupio svoju prvu toyotu, porez mi je ispao nesto malo preko 6000 din (kataloski se gleda, nije bitno sta stavite u ugovor) i nova saobracajna oko 2000 din

e sad servis, kao prvo ova corolla se vidi da je kosricena, znaci covek mi je rekao da je putovao sa njom po regionu, da se vozila svaki dan i stvarno auto izgeda tako, ali da ga auto nikada nije izdao i ostavio na putu sto je meni bitnije od samog izgeda, to su te kozmetice popravke koje ce se odraditi, naprso zadnji far (5200+1440 din), odvaljen zadnji brisac (3200+1440 din), oplata kod prednjeg tocka koja je pohabana (3800+2880 din), i na jednom malom delu na haubi se oljustio lak, medjutim ja imam drugu dilemu, prethodni vlasnik je auto odrzavao kod svog oca koji je mehanicar koji radi japance od 1992. i on je menjao delove kada se pokvare a ne po predvidjenom roku trajanja, znaci nikada nije dopustio da mu na autu nesto zvekece, lupka ili sta vec ali da se menja samo kada vise ne moze, zbog toga su meni u  japan shopu dali veoma lep predracun za veliki servis sa pk kaisem od 5600 din, vodenom pumpom od 5800 din, aut zatezacem (to je valjda lanac) od 12124 din nekim klizacem od 4800 din, sve u svemu oko 750 evra, s tim da oni ne znaju u kakvom stanju su ti delovi vec preventivno hoce da promene, sto je opet u tom mom nekom budzetu ali bih voleo vas savet, da li odraditi sve i biti miran narednih 5-6 godina ili odraditi samo pk kais i vodenu pumpu, a i ako imate neko jeftinije resenje slobodno udelite savet

to je manje vise to, omanji sastav iz srpskog jezika je gotov, nadam se da ce nekome pomoci, pozdrav svima

 

Podeli ovaj post


Link to post

sve su to stari auti i preskupi za te godine i kilometražu.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Čestitam na kupovini i to benzinca 1.6 i da te dobro sluzi.

Prosto neverovatno, ali ih stvarno nema na oglasima. Zato sam i ja odustala i kupila 1.4 D4D. Dizelasa ima dosta vise ne samo sa mmt nego i sa obicnim manuelnim menjačem kakav ja imam. Jos su skoro svi iz uvoza a i tu variraju cene po 1000e. Za sada sam prezadovoljnaaaa. Auto je TOP. A moje iskustvo sa potrosnjom je, eto mogu da odem i da se vratim do BG-a za 1200din sto je minimum 160km. Na otvorenom i manje oko 5eura na 100kom. Tako da ako ne prelazim 15000 godisnje meni se licno i ne isplati ugradnja plina koji sa atestima kosta 500e. A tvoja toyota ce na otvorenom trositi do 5.5l tako da je i to super.

Nadam se da ti km nije vracana jer je auto odavde, drugi vlasnik. Tako da realno deluje da je oko 200.000 valjda

Okaci neku fotku uskoro.

Al sto bre servis 750E, zbog lanca? Zar ne kazu da se on ne menja dok se ne cuje i ako je ulje redovno menjano ne bi trebalo. 

Pisala sam vec da sam takodje u Japanshopu radila servis za dizela i to tada bez popusta. Pa evo cisto uporedi cene.

Pk kais 4200din

Vodena pumpa 6800din

Plivajuca remenica 7600din

Antifriz 1700din

Ulje 6200din

i uz to filter ulja, goriva, klime i vazduha.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav i čestitam, želim puno pređenih kilometara.

Ja bi odradio zamenu PK kaiša, vodenu pumpu, i zamenio bi tečnosti (ulje, antifriz, ulje u menjaču, kočione tečnosti) + filteri naravno, svećice...

Lanac ako se ne čuje to ne bi dirao.

Okači neke slike ;)

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

×