Jump to content
LAV-LAV

Ručna kočnica

Recommended Posts

Da li netko zna na kojem zubu treba biti ručna kočnica za Corollu 2017 god? Pretpostavljam da isto vrijedi i za godiste od 2015, mozda i za Aurisa tog godišta.

Meni se čini da moja u krajnjem položaju stoji previsoko

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Pogledaj nivo kočione tečnosti.
Koliko je prešao auto.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sad ce servis na 30 000. Nivo ulja ok.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jesi menjao kočiono ulje od kada si je kupio?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ako si menjao kočiono ulje do sada ili nije na maksimumu ako nisi.
Moguće da su se kočione pločice pojele u nekoj meri i to rezultira dužim hodom ručne.
Ova nova kola nemaju posebne pločice za ručnu.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sve je ok.Mozda da nista ne govorim ili da im kazem dapošteluju ručnu? Lovi na cca desetom zubu, jako visoko je krajnji položaj

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Na kojem zubu hvata?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja obično zategnem dokle "ide" ... i tako neki dan zategnem i auto krene nizbrdo dok sam sjedio u autu. Onda sam zategao jos 3-4 zuba koliko je god išlo.Ali mislim da to nije dobro, čini se previsoko.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kada ideš već na servis prijavi im.
Nešto mi je mnogo da hvata na desetom zupcu.
Sada sam izašao iz Renija , isti je sistem kočnica. Kada se zategne do kraja na četvrtom je zupcu. Koliko se sećam slično je bilo i kod rolle.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ma čudno mi je ,zato sam i pitao. Ne znam da li postoji mogućnost da pretegnu kao što se zna desiti kod feroda pa se zagrijavaju točkovi u vožnji. To mi se desilo najednom autu pa pušem i na hladno.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nešto nije u redu sigurno. Prvo sam pomislio na kočione pločice. Nov je auto da su se eventualno sajle istegle. Javi šta su uradili u servisu.
Baš me zanima

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ručnu koristim jako malo, uglavnom samo kod parkiranja pa mi je čudno da je tako. Reci cu im svakako.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Bio na servisu. Ovako... kaze mi majstor da je to tako na svim Corollama iako se i njemu čini to previsoko. Ali je ipak za par zuba smanjio povlačenje ručne i sad je ok. Kaze da nema bas puno prostora za štelanje. Nisam isao za tip prije ,ali sad čim dignem prvi zub,odmah lovi. Mislim da je tako i kod drugih auta,ali nisam siguran.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sad ide do 7-8 zuba. Ne znam da li je stelao na sajli i ima i na zadnjim pločicama.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jesi ih pitao u kakvom su stanju zadnje pločice ?

Podeli ovaj post


Link to post

Majstor kaze da je sve ok.Ne znam sta bih rekao. Na nekim Kijama jeod 8-12 zuba,ali su zubi drukcije pozicionirani,manji razmak

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo upravo isao malo voziti pa isprobavao ručnu. Čini se kao da postoji veći otpor,ali ide do desetog zuba. Ne znam sta reci, mislim da neće biti razlike kad se opet malo razradi

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ulje za kocnice je stavljeno novo

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Tehnički prošao s odličnim rezultatima

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Koriscenjem rucne kočnice, ona se sama steluje.
Naime, kako se troše pločice od korišćenja radne kočnice, tako se povecava luft(zazor) i ručna hvata sve vislje (više zuba).

Dakle, sistem samostela sam spanuje sajlu i smanjuje zazor korišćenjem, osim ako nije "zaribao" što kod tvoje jako mlade toyote ne verujem da je slučaj.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nije valjda majstor nešto zaribao štelujući je.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×