LAV-LAV 219 Napisano Novembar 30, 2019 Da li netko zna na kojem zubu treba biti ručna kočnica za Corollu 2017 god? Pretpostavljam da isto vrijedi i za godiste od 2015, mozda i za Aurisa tog godišta.Meni se čini da moja u krajnjem položaju stoji previsoko Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 30, 2019 Pogledaj nivo kočione tečnosti.Koliko je prešao auto.Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Novembar 30, 2019 Sad ce servis na 30 000. Nivo ulja ok.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 30, 2019 Jesi menjao kočiono ulje od kada si je kupio?Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 30, 2019 Ako si menjao kočiono ulje do sada ili nije na maksimumu ako nisi.Moguće da su se kočione pločice pojele u nekoj meri i to rezultira dužim hodom ručne.Ova nova kola nemaju posebne pločice za ručnu. Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Novembar 30, 2019 Sve je ok.Mozda da nista ne govorim ili da im kazem dapošteluju ručnu? Lovi na cca desetom zubu, jako visoko je krajnji položajPoslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 30, 2019 Na kojem zubu hvata?Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Novembar 30, 2019 Ja obično zategnem dokle "ide" ... i tako neki dan zategnem i auto krene nizbrdo dok sam sjedio u autu. Onda sam zategao jos 3-4 zuba koliko je god išlo.Ali mislim da to nije dobro, čini se previsoko.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 30, 2019 Kada ideš već na servis prijavi im.Nešto mi je mnogo da hvata na desetom zupcu.Sada sam izašao iz Renija , isti je sistem kočnica. Kada se zategne do kraja na četvrtom je zupcu. Koliko se sećam slično je bilo i kod rolle.Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Novembar 30, 2019 Ma čudno mi je ,zato sam i pitao. Ne znam da li postoji mogućnost da pretegnu kao što se zna desiti kod feroda pa se zagrijavaju točkovi u vožnji. To mi se desilo najednom autu pa pušem i na hladno.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 30, 2019 Nešto nije u redu sigurno. Prvo sam pomislio na kočione pločice. Nov je auto da su se eventualno sajle istegle. Javi šta su uradili u servisu.Baš me zanimaSent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Novembar 30, 2019 Ja ručnu koristim jako malo, uglavnom samo kod parkiranja pa mi je čudno da je tako. Reci cu im svakako.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 3, 2019 Bio na servisu. Ovako... kaze mi majstor da je to tako na svim Corollama iako se i njemu čini to previsoko. Ali je ipak za par zuba smanjio povlačenje ručne i sad je ok. Kaze da nema bas puno prostora za štelanje. Nisam isao za tip prije ,ali sad čim dignem prvi zub,odmah lovi. Mislim da je tako i kod drugih auta,ali nisam siguran.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 3, 2019 Sad ide do 7-8 zuba. Ne znam da li je stelao na sajli i ima i na zadnjim pločicama.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Decembar 3, 2019 Jesi ih pitao u kakvom su stanju zadnje pločice ? Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 3, 2019 Majstor kaze da je sve ok.Ne znam sta bih rekao. Na nekim Kijama jeod 8-12 zuba,ali su zubi drukcije pozicionirani,manji razmakPoslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 3, 2019 Evo upravo isao malo voziti pa isprobavao ručnu. Čini se kao da postoji veći otpor,ali ide do desetog zuba. Ne znam sta reci, mislim da neće biti razlike kad se opet malo razradiPoslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 3, 2019 Ulje za kocnice je stavljeno novoPoslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 9, 2019 Tehnički prošao s odličnim rezultatima Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Decembar 13, 2019 Koriscenjem rucne kočnice, ona se sama steluje.Naime, kako se troše pločice od korišćenja radne kočnice, tako se povecava luft(zazor) i ručna hvata sve vislje (više zuba).Dakle, sistem samostela sam spanuje sajlu i smanjuje zazor korišćenjem, osim ako nije "zaribao" što kod tvoje jako mlade toyote ne verujem da je slučaj.Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 13, 2019 Nije valjda majstor nešto zaribao štelujući je.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post