Jump to content
iGi

iGi i Corolla E120

Recommended Posts

Dragi ljubitelji Toyote,

Nov sam na forumu, i u potrazi za hečbekom, benzincem ove generacije. Listao sam teme na forumu ali imam neke nedoumice:

  • Koliko sam razumeo, corolle benzinci do 2004og imaju problem sa potrošnjom ulja?
  • Da li ima ikakve veze gde je auto proizveden?
  • Da li se u ovlašćenom servisu može verifikovati kilometraža, originalnom dijagnostikom?

Pogledao sam sa majstorom ovu - https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15359190/toyota-corolla-16
Nema servisnu knjižicu, inače auto deluje OK, samo je cena fiksna i mislim da je previsoka.

Danas idem u Veternik da odvezem u ovlašćeni servis na pregled 1.4 vvti, 2002 godište, navodno prešao samo 72000 km. Vlasnik tvrdi da je auto održavan u ovlašćenom servisu, servisne knjižice nema, a u Toyota MAG-u su mi dali podatak da je taj auto 2010. bio kod njih na servisu sa pređenih 44 000 km. Veoma sam skeptičan, jer u bazi imaju elektronske servisne knjižice samo od 2010. Po broju šasije vidim da je proizveden u UK - SB1KM22E80E034597.

Inače, ovog modela nema puno na oglasima, molim vas za preporuku.
 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, benzinci pre restyle modela trose ulje. Ovo se resavalo u garanciji ko je primetio.
Evo ja npr imam papir iz servisa gde je u motor na 30000 km doliveno 1l ulja. Ali nisu otvarali motor da bi to sredili. Verovatno vlasnik nije znao za to, a servis nije hteo bez zahteva vlasnika da radi.

Sto se tice servisne mora da je ima, u to vreme su se servisni nalozi pisali rucno a i u servisnoj knjizi ima deo predvidjen za upisivanje servisa.

Nisam siguran da dijagnostika moze da pokaze km. Jedino u ovlascenom da izvuku iz baze servisnu istoriju.

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo tako

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav!

Corolla sa 72000 kilometara sam i ja gledao... razmišljao sam da ga pogledam i uživo, ali posle detaljnog pregledanja slike svatio sam da nema klimu :D

tako da sam odustao od toga...

Srecćno :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno na odgovorima. Upravo sam na putu za NS i čim stignem vozim auto na pregled.

Ima li razlike između modela proizvedenih u Japanu i onih u drugim zemljama? Mislim na delove i kvalitet istih?

 

Podeli ovaj post


Link to post
Hvala puno na odgovorima. Upravo sam na putu za NS i čim stignem vozim auto na pregled.
Ima li razlike između modela proizvedenih u Japanu i onih u drugim zemljama? Mislim na delove i kvalitet istih?
 
Ima ! Dokazano! Ali ako budes trazio oriđiđi Japan nećeš kupiti auto jos dugo...

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nisu svi pre restyla E120 1.6 trošili ulje.
A koji jesu i gde je menjan polumotor u garantnom roku imali su potrošnju ulja veću od 1l na 1000km .
Sedan E120 se pravio u Turskoj . Njih skoro više da nema na putevima.
Ostali koliko se sećam u Engleskoj.
Pisalo se o ovoj temi više puta na forumu . Pogledaj po forumu.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima, 

Ovu Corollu sa pređenih 72k nemojte ni gledati, ako se ponovo pojavi na oglasima. Izveštaj iz Toyota Tago Car
Novi Sad je u prilogu. Vozilo je poslednji put bilo u ovlašćenom servisu 2010te i nema nikakve servisne istorije pre i posle toga.

I dalje sam u potrazi...

Toyota 72k.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Ekstra auto, bar znaš na čemu si. Ponudiš 500 € za auto i sve ok.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bih je uzeo ni na poklon, veruj mi. Potroših 10k na dva putovanja u NS, bez veze.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa dobro, nije strasno. Ne znam koja je cena konkretnog auta ali ako je bas detaljno pregledan i ako mu samo ovo fali odlican je.
Farovi se komplet repariraju i poliraju sa garancijom za 50 evra
Zamena kocnica i reparacija celjusti 300 evra
Curi ulje na bocnom poklopcu, i ja sam ovaj problem imao i resen je dihtovanjem dekle za 50 evra ne znam sta im tu kosta 400
Zadnji lonac 50-60 evra kod bilo kog auspuh majstora
Optika trapa ke 20 evra
Akumulator 80

Sto ce reci ukupno oko 600 evra sa malim servisom. Ako auto ima odgovarajucu cenu ovo i nije tako lose. Po uslovom da nema jos nekih izdataka tipa gume ili neka estetska ulaganja.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
pre 36 minuta, mpavlovicbb said:

Pa dobro, nije strasno. Ne znam koja je cena konkretnog auta ali ako je bas detaljno pregledan i ako mu samo ovo fali odlican je.
Farovi se komplet repariraju i poliraju sa garancijom za 50 evra
Zamena kocnica i reparacija celjusti 300 evra
Curi ulje na bocnom poklopcu, i ja sam ovaj problem imao i resen je dihtovanjem dekle za 50 evra ne znam sta im tu kosta 400
Zadnji lonac 50-60 evra kod bilo kog auspuh majstora
Optika trapa ke 20 evra
Akumulator 80

Sto ce reci ukupno oko 600 evra sa malim servisom. Ako auto ima odgovarajucu cenu ovo i nije tako lose. Po uslovom da nema jos nekih izdataka tipa gume ili neka estetska ulaganja.

Hvala na izdvojenom vremenu za odgovor. To su okvirne cene Tago servisa u NS, a prodavac je tražio fiksno 2350€. Bez obzira, nema nikakve servisne istorije osim iz 2010 (elektronska evidencija) za auto koji je 2002 godište.  

Ima li neko iskustva sa uvozom automobila iz CH, tj da li je neko sa foruma uvezao svoju corollu? Možete li mi preporučiti neki autoplac koji se bavi ovakvom vrstom usluge? Naleteh na oglase - Kopernikus Cars AG, pa razmišljam u tom pravcu...

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam misljenja da takav auto u perfektnom stanju mora da kosta malo ispod 3000.
A sto se tice uvoza ne znam, misljenja sam da se retko na placu moze naci dobar auto sa malo km, servisima i jos da ne kosta previse.

A da li su ti rekli koliko km je imao auto 2010 u toj evidenciji?

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

@mpavlovicbb Da, imam sve napismeno 44k, pa posle bio na proveri sa 70k, ali pre i posle nema nista. Inače elektronska evidencija je u Toyoti uvedena 2010, tako da nema podataka o prethodnom održavanju ni za jedno vozilo.

Podeli ovaj post


Link to post

Imas i na tehničkom kilometražu tako da bar kilometre mozes provjeriti da li su realni.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nemože kod nas da proveri kilometražu preko tehničkog, ona se tek od skoro evidentira.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ta iz oglasa 2005 deluje ok ali je ipak mnogo 3500e za to godiste. Plus je sigurno euro 3? Sacekaj, mozda spusti cenu ili ce se pojaviti jos neka. A za rollu je potrebno samo strpljenje jer je slaba ponuda. Tako sam i ja, i na kraju kada ga vise nisam imala, otisla sam licno u Sloveniju i kupila 1.4 d4d 2006 od prvog vlasnika, (naravno SB iz Engleske ). Za sad je ok, komforan i udoban auto za svojih 13god. Unutra lepsi i kvalitetniji od mnogih novijih. Sto se samog uvoza tice, ja sam odusevljena sto sam kupovinu auta, ugovor, saobracajnu, osiguranje, zoll tablice i posle spediciju na njihovoj carini u Ljubljani zavrsila sve ukupno za sat ipo. 

srdacan pozdrav

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Fanny Brice Sa majstorom sam pregledao taj za 3500, deluje OK ali je cena fiksna a nikakve dokumentovane servisne istorije nema. Inače je auto 2004 godište, vidim po broju šasije.

Razmišljam i o toj opciji uvoza, pa te molim za više informacija:

  • Koliko te je na kraju izašao auto, sa registracijom u Srbiji?
  • Kako si našla auto u Sloveniji?
  • Da li je neophodna međunarodna dozvola?
  • Koliko je vremenski trajao čitav proces? 

 

Podeli ovaj post


Link to post

IGi, ne bih da te ni nagovaram, ni odgovaram, al zašto si se toliko uhvatio "servisne istorije"?

Naime, nas narod ima izreku "papir trpi sve" i to jeste istina.
Tržište je prepuno vozila sa lažnim servisnim knjižicama i to je fakat.
Drugo, ako malo vremena posvetis pretraži po forumima, doći ćeš do zaključka da se čak i u pojedinim ovlašćenim servisima evidentirali razni radovi, a da se to u realnosti nije radilo.
Da ne ulazimo sad u to dal je to bilo uzrokovano pohlepom vlasnika servisa, ili pohlepom radnika koji je radio, al bilo je čak i slučajeva ne menjanja potrošnog materijala, ulja, maziva i sličnog...

Ono što bih ti savetovao je da se stanje mnogo više koncentrišeš na stanje, nego na 'administraciju' - evidenciju.

Takodje, i sam si rekao da si skoro 100€ potrošio za dva kandidata. Pri tom, ti jeftini primerci nisu bez razloga 'jeftini' i neretko u konačnici ispadnu skuplji od onih koji su u startu bili 'skupi'.

Dobra polovna Corolla nije jeftina, jer Corolla i Toyota uopšte spada medju one malobrojne automobile koji sporo gube vrednost.
Opet, po meni ni to nije bez razloga i čvrsto verujem da medju polovnjacima slične starosti, Corolla pravi ubedljivo najmanje problema i kvarova.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post

- Izasao me je malo skuplje nego ovde. Zbog trokova puta i slicno. Ali mi je ipak bila sigurnija opcija nego da kupujem na auto placu pogotovo dizel. Na Corolli ne moze da se "zaradi" jer je ona sama po sebi skuplji auto i drzi cenu u odnosu na recimo francuze. Kao sto je i ovde skuplja za skoro 1000e u odnosu na Megana ili Clia. A to je upravo ono sto je i Laki72 rekao. Tako da verujem da i taj ne drzi cenu bez razloga. A u srbiji retko ko vodi servisnu knjizicu. Samo ću ti reći da je u zadnjih 6 meseci u Sloveniji na oglasima najjeftinija bila Corolla na benzin 2500 eura, cini mi se 2005god. a kada se na to dodaju troskovi puta, carine, pdv-a, AMSS-a itd doslo bi se to tih 3500e. A da ne naglasavam da je i tamo jako slaba ponuda. A evo drugog primera, ova stoji mesecima na oglasu za 4.400eura sto je preskupooooo!!!!

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14165866

Takodje, bilo koju corollu sigurno uvek mozes oterati na pregled u Japan shop u Kaludjerici jer je to servis za hondu i toyotu. 

http://www.japanshop.rs

A sto se samog uvoza tice, moj ti je savet da u svom gradu odeš do bilo koje Špediterske firme koje se bave uvozom i koji ce ti sve objasniti ako te bas interesuje na primer uvoz iz CH. Na osnovu modela, godišta i slično mogu okvirno da ti izračunaju trškove carine i pdv-a. Jer se na kraju i sve obavlja preko njih. pozzzzz

Izmenjeno od Fanny Brice
  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ufff, teško pitanje. Napravi svoju računicu, koliko prelaziš godišnje da li ti je bitna potrošnja i slično. Mislim da 1.6 na otvorenom trosi do 5.5L a 1.4 3.5L. Odrzavanje benzinca vs dizela....itd

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima,

Samo da javim da sam 8og januara kupio onu Corollu sa oglasa - 1.6 vvti 2005. Hvala Vam svima na odgovorima i pomoći. Prezadovoljan sam autom, i verujem da u toj kategoriji nema boljeg izbora.
Broj šasije možete uneti ovde i izaći će vam potrebne servisne akcije. Zamena vazdušnih jastuka se radi besplatno, o toyotinom trošku, potrebno je samo zakazati intervenciju u ovlašćenom servisu.

IMG_20200116_113325.jpg

VIN checker.png

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

×