pedja 2 Napisano Januar 10, 2020 Sa ovim Avensisom nikad kraja mukama... Jutros nije hteo da upali, bilo je oko minus 2. Jedva je sastavio treci put, i tada je poceo beli dim izbija iz auspuha. Jdva sam se dovukao do majstora. Pomislio sam da su grejaci, i kada smo ih skinuli, na drugom i trecem su bili puni ulja. Auto smo pokusali opet da upalimo, medjutim poceo je da trza i trese dok radi i izbacuje beo dim. Ugasio sam ga i ostavio. Sledi otvaranje motora. Najradije bih ga oterao na otpad. Nikada vise dizel. Mislim da 2.0 dizel treba da predje vise od 200 000km pre otvaranja. Nisu japanci ono sto su bili. Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Januar 10, 2020 potpuno te razumijemPoslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Januar 28, 2020 Jesi uspio rijesiti kvar? Danas mi covjek kaze da ima taj 2.0 u Corolli ,prezadovoljan.Ima jedan trgovački putnik, presao 400 000 km s tim motorom,kaze da je tek sad razrađen. Moze biti i do servisa. Svatko je danas majstor.Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
pedja 2 Napisano Januar 28, 2020 Epilog price...motor je rasturen, glava otisla na kompletno sredjivanje, turbina, dizne...ako nabavim garnituru karika i lezajeva, i to ce se zameniti. Ukupno oko 1000 evra. Motor je bio pun cadji, sve gumice i casice su bile kao kamen. Ventili takodje katastrofa. Turbina je zvizdala, dizne zrele za ciscenje. Cekam i garnituru karika sa letecim lezajevima, da promenim i to... Elem, Avensis je u Elegance opremi, kozni enterijer, i to je jedini razlog zasto ga sredjujem...lep je i svidja mi se. Za par dana ce se sklopiti, pa se nadam da ce biti u stanju da predje makar jos 150 000km. Majstor je dobar, godinama kod njega odrzavam kola. Podeli ovaj post Link to post
pedja 2 Napisano Januar 28, 2020 (edited) Evo i nekoliko cena, mozda nekome znaci. Turbina komplet sredjena, zamenjena osovina i kolo, balansirana, garancija 12 meseci, 150 evra. Glava komplet uradjena, slajfovani ventili, ociscena grana, stelovanje ventila, hidrotest (nije naplacen)...130 evra. Dizne ociscene i zamenjene gumice i jos nesto, iskreno nisam razumeo sta, besplatno. Zasto covek nije hteo da naplati, ne znam, kaze da su srednje zalosne i da ce preci jos oko 70 000km. Garnitura dihtunga, sa svim mogucim gumicama, bakarne podloske za dizne, casice, ma sve kompletno sa metalnim dihtungom glave, 23000 rsd. Garnitura karika i lezajeva 130 evra, mislim da je Kolbenschmidt, ali majstor hoce da pronadje Riken... Novi srafovi za glavu 50 evra. Mislim da ce cela akcija verovatno preci 1000 evra. Nece mi biti zao novca ako zaista dobijem motor u odlicnom stanju. Izmenjeno Januar 28, 2020 od pedja Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Januar 28, 2020 ovo za turbinu... 1600 € čovjek platio polovnu u Češkoj... Avensis 2.0. U Toyoti tražili 3100 €Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
pedja 2 Napisano Januar 28, 2020 Pa mogu da traze i 5000...realno je do 300 evra za remont, zavisi od stanja. Prijatelj je pre oko 5 godina remontovao turbinu, na Meganu, presao je sa njom oko 70 000km, i dalje kao nova. Tako da te price kako turbina ne moze da se reparira, bas i ne stoje. Uostalom, majstor koji je radio daje garanciju 12 meseci, i kaze da ce biti kao zmaj. Pitam se koliko garancije daje Toyota? Dve godine, tri? Za 3100 evra, po racunici, i cenama ovog majstora, garancija bi trebala biti oko 20 godina. 3100/150=20.9 Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Januar 28, 2020 Mislim da toyota isto daje 1 god. Neću komentirati te Toyota servise. Dobro je znati da de može kvalitetno reparirati. Ali nije mi jasno zašto je sve to krepalo? Nešto je moralo dati prvi znak nepravilnosti . I neki dio jetepio tu nepravilnost dok se nije sve rasulo.Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Januar 28, 2020 *neki dio je trpio te nepravilnosti*Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
pedja 2 Napisano Januar 28, 2020 Pa u sustini nije nista konkretno stradalo. Motor jeste bio potpuno zapusen, pun cadji. Ventili pretegnuti, nikada stelovani. Sve gumice su propale, casice, sve su bile kao kamen. Realno nije moralo da se rastura, moglo je to da se zakrpi. Auto sam kupio proslog proleca, uradio veliki i mali servis i sa njim presao oko 17000km. Uhvatili su me praznici pa nisam mogao zameniti ulje na 15000km. Elem, kada smo ga otvorili, dihtung glave je bio masan, nije probio ali nije ni bio sjajan. Karike imaju lufta, potrosene. I tako, kad je vec otvoren, logicno mi je da uradim sve. Mozda ranije nije odrzavan kako treba, verovatno je vozen po gradu, maltretiran. Uglavnom resio sam da ga vratim u neko normalno stanje, da bih kasnije radio samo redovne servise i uzivao u voznji. Trenutno mi finansije nisu problem, pa zato teram do kraja. Cudna stvar je da motor nigde nije pustio ulje, sa spoljne strane potuno suv, kao nov. Nazalost unutrasnjost je u jadnom stanju. Deluje da auto nije odrzavan kako treba. Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Januar 28, 2020 Održavanje sam i spomenuo u postu iznad.Svatko misli da je majstor ili čovjek nije ni održavao na vrijeme.Ovo za suhoću motora... možda je auto bio natrpan aditivima protiv svih mogućih propuštanja... to onda završi loše. Imaš dodatke za curenje ulja,vode... Koliko sad ima km na satu?Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Skipper 244 Napisano Januar 29, 2020 Za 3100 evra, po racunici, i cenama ovog majstora, garancija bi trebala biti oko 20 godina. 3100/150=20.9Zar misliš da bilo koji ovlašćeni servis bilo kog brenda nešto popravlja? Za te pare bi dobio novu turbinu koja bi trebalo dugo da izgura. Sent from my SM-G970F using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
pedja 2 Napisano Februar 25, 2020 Update nakon predjenih 500km. Auto ide kao zmaj. Nigde dima, cak ni na punom gasu. Radi tiho i mirno. Klipovi i karike nisu menjani, ispostavilo se da ne treba. Sipan je Castrol Edge 5w30 i Liqui Moly MoS2 aditiv. Danas proban na autoputu, prosto leti. Majstor je za ruke uzeo 250 evra, mislim da nije mnogo za ovoliki posao. Skidao je i oprao interkuler, hladnjak, katalizator (nekim sredstvom za te stvari)...bio sam prisutan za interkuler, izaslo je mnogo smeca. Motor je sada kao nov. Sve zajedno je kostalo 940 evra. Nadam se da cu biti miran duze vreme. 1 Podeli ovaj post Link to post