Jump to content
tokage

Yaris 1.0 / 1.3 / 1.4

Recommended Posts

Pozdrav, razmišljam o kupnji rabljenog Yarisa druge generacije pa sam u potrazi za korisnim informacijama i savjetima. 

Dobio sam tri ponude za yarisa:

1. 1.4 D-4D iz 2008 godine sa prijeđenih 220 tisuća kilometara sa servisnom knjigom u ovlaštenom + napravljen je veliki servis. Cijena 3600€
2. 1.4 D-4D iz 2007 godine sa prijeđenih 140 tisuća kilometara, automatik (napravljen je kompletni servis na mjenjaču), servisiran u ovlaštenom servisu.  Cijena 4000€
3. 1.3 iz 2006 godine sa prijeđenih 156 tisuća kilometara, prvi vlasnik. Cijena 3600€
4. i danas je uletjela jedna mazda 2 1.3 iz 2008 godine sa prijeđenih 188 tisuća kilometara, garažirana.  Cijena 3200€

Zanima me vaša iskustva i savjeti.

1. Da li je previše 220 000 km za dizela, koliki je vijek tog motora?
2. Na što da obratim pažnju kod pregleda vozila (naravno odvezao bih ga i kod mehaničara na pregled)?
3. Da li dizelaši imaju dpf filter, plivajući zamajac i ostale ljepote?
4. Da li je skuplje održavanje za 1.4 dizela sa 220tisuca km naspram 1.3 benzinca sa 156 tisuca km?

Inače automobil ne koristim svakodnevno, maksimalno jedanput tjedno kroz centar Zagreba i 2-3 puta godišnje relacije 550 i 1400km (Zagreb - Poreč, Zagreb - Slav. Požega, Zagreb - Beograd - Ćuprija), tako da ukupno godišnje napravim 5 do 6000 km.

Hvala svima unaprijed :tlogo:

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao. Što se tiče dizela prelaze bez problema 500000km ako ne i više ako su redovno servisirani i kako treba . Ta generacija nema DPF filter, plivajući zamajac.
Moj izbor bi bio broj 3 Yaris 2 1.3 vvt-i sa 86 KS. Više stvar ukusa.
U svakom slučaju pogledao bih kola pod brojem 1 i 3 . Koji je u boljem stanju naravno posle pregleda u servisu uticalo bi na konačnu odluku.
Nije velika razlika u ceni održavanja između 1.4D4D i 1.3vvt-i 86ks.
Srećna kupovina

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Istina, danas sam kontaktirao jednu vlasnicu benzinca 1.3 iz 2006 (u oglasu nije pisalo koliko je prošao, cijena oko 2000e)...i kaže mi žena za yarisa, uredan sjedi/pali/vozi i da ima.... 540 000 km (većinom autoput) :dwarf:
Inače primjetio sam da najviše ima yarisa sa 1.0 mašinom samo ne znam da li bi za njega (i za mene) bilo mučenje vožnja na dužim relacijama. Čitam ovdje na forumu da postoje razna mišljenja, netko ga vozi i dobar mu je dok netko ludi. Trenutno vozim Polo 6n1 1.4 i gledam snagu pola 1.4 i yarisa 1.0 i vidim da nisu velike razlike osim što yaris ima cilindar manje, do stotke mu treba sekunda više i maksimalna brzina mu je 5km/h manja dok je potrošnja na strani Yarisa.

Zanima me kolika je realna razlika u potrošnji između 1.0 / 1.3  i 1.4 na autoputu?

  1.0 VVT-i 1.3 VVT-i 1.4 D-4D
Vehicle weight 955 kg 985 kg 1030 kg
Acc. 0-100 15.7 s 11.5 s 10.7 s
Top speed 155 km/h 170 km/h 175 km/h
Cons. (urban) 6.4 l/100km 7.2 l/100km 5.4 l/100km
Cons. (highway) 4.9 l/100km 5.3 l/100km 4.0 l/100km
Cons. (average) 5.4 l/100km 6.0 l/100km 4.5 l/100km
CO2 emissions 127 g/km 141 g/km 119 g/km

 

 

 

shot-20200127-12147-1kad9a.jpeg

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bih uzeo u obzir Daihatsuov tricilindrični 1.0 vvt-i motor ako bih  imao više vožnje po auto putu i duže relacije . Generalno u tom slučaju ne bih razmišljao o Yarisu uopšte .  Za kraću povremenu vožnju auto putem i odlazak na godišnji odmor da ali je ipak njegov pravi dom grad u kome se i najbolje snalazi kao i u ostalom sva kola iz te klase . Duže relacije od 1000-2000km u jednom smeru su mučenje . 

Podeli ovaj post


Link to post

Jesi li kupio koji.

 Ja imam taj Daihatsu 1.0 sa 3 cilindra 2008 69ks i ugradjen  plin na njemu. Trenutno je 290 000km (prvi vlasnik sam). Na benzinu nista se nece osetiti u voznji , dok na plinu odmah oseti i uzbrdicu i klimu, ali zato sa 1600din prelzi do 400km.  (oko 6,2L plina) Isao i za CG sa njim. ali mora cesto u manju brzinu pa mu potrosnja bila veca nego inace.

Od skoro imam i 1.33 99ks 2016 isto na plin.  presao tek 50 000km. E kod njega se ne oseti ni klima, ni uzbrdica, a potrosnja skoro neznatno veca ( oko 6.5L plina) od motora 1.0.

Merenje potrosnje je punjenje rezervoara uvek do kraja i ponistavanje km na 0.

Podeli ovaj post


Link to post

@mioljub67

Nije preporučljivo ugradjivati i koristiti plin na Toyota motorima, dosta je bilo priče o tome na ovom forumu.

Podeli ovaj post


Link to post
On 24.12.2020. at 19:42, mioljub67 said:

Jesi li kupio koji.

 Ja imam taj Daihatsu 1.0 sa 3 cilindra 2008 69ks i ugradjen  plin na njemu. Trenutno je 290 000km (prvi vlasnik sam). Na benzinu nista se nece osetiti u voznji , dok na plinu odmah oseti i uzbrdicu i klimu, ali zato sa 1600din prelzi do 400km.  (oko 6,2L plina) Isao i za CG sa njim. ali mora cesto u manju brzinu pa mu potrosnja bila veca nego inace.

Od skoro imam i 1.33 99ks 2016 isto na plin.  presao tek 50 000km. E kod njega se ne oseti ni klima, ni uzbrdica, a potrosnja skoro neznatno veca ( oko 6.5L plina) od motora 1.0.

Merenje potrosnje je punjenje rezervoara uvek do kraja i ponistavanje km na 0.

Jesam, u petom mjesecu sam našao dobar i očuvan plavi primjerak iz 2008. godine sa 109 000 km 1.3 mašina 5 vrata Terra paket od prvog vlasnika kupljen u hrvatskoj. Provjeren kod mojeg mehaničara i u stanici za tehnički pregled zbog kilometraže. Napravio odmah mali servis i promijenio prednje diskove i pločice jer su bile hrđave vjerojatno od stajanja jer se auto koristio kao drugo vozilo. 

Do sada sam napravio oko 6000km većinom po Zagrebu i dva puta relacija Zagreb Poreč i prošao sam sa njim cijelu Istru tijekom ljeta. Sa potrošnjom jako zadovoljan (do poreča 200 km za 100 kuna tj oko 1500 dinara na brzini oko +-110km/h) , udoban pregledan okretan prostran.

Trenutno jedine zamjerke su što je lak osjetljiv na udarce sa vratima na parkingu i što je promjena žarulje u faru malo komplicirano, za prvi put mi je trebalo malo više vremena ali za drugi put bit će lakše i brže. 

Podeli ovaj post


Link to post

×