Jump to content
abcd....

Yaris 2007 1.4 D4D problem za strucnjake

Recommended Posts

Ko zna molim da udeli savet:

Uradjenje su dizne na autu sa 195000km.

Na jednom cilindru dijagnostika pokazuje odstupanje vrednosti za dizne (recimo 0.3 kod ostalih na ovom 1.5). Probano sa diznom sa drugog auta, ista stvar.

Pri hladnom startu se oseti da jedan cilindar ne radi kako treba prvih 15 sekundi.

Dok je auto hladan slabije vuce ali se ne gusi preko 3000 u voznji. Kad se ugreje, ugasi COOL lampicu, radi ok, ali pri naglom ubrzanju preko 3000 pocinje da guta knedle.

Sta mislite?

Kakvi su simptomi zacepljenog katalizatora i da li se dobija ista duzom voznjom na vecim obrtajima?

 

Izmenjeno od abcd....

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav,

Mozda kvalitet goriva? ili pumpa, filter goriva? Sada neznam kako je kod d4d ali znam da kod mene filter se nalazi u rezervorau.

Srecno, javi ako si resio :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ја имам сличан проблем. Код мене су све дизне близу нуле (око 0.3). Једна дизна је 1.1. Трећи цилиндар. Мајстори су мењали места дизнама и опет на истом цилиндру буде око 1.1.
Мој јарис је 2009 годиште. Изгледа да су тад кренули уграђивати дизне са електроником. То отприлике ради на принципу да једна дизна смањује или повећава
убризгавање да би избалансирала рад читавог мотора јер је на неком другом цилиндру неправилан рад. Можда је и код вас сличан случај.
Постоји и могућност да је из неког разлога баш на само једном цилиндру проблем шира стублина или су карике слабије.
Углавном како год, мајстори препоручују да се ништа не дира док не дође до 3 подиока за дизне. 
Ипак су то доста стари аутомобили и питање је колико су прешли. Не можемо очекивати савршенство. 
 

Podeli ovaj post


Link to post

×