Jump to content

Recommended Posts

Zdravo,ja sam vlada iz kragujevca.Trenutno u norveskoj,planiram da kupim celicu.

BD83A3C3-EB01-4B21-B290-AB60B06DB1E6.png

6AFE3D83-7D04-4887-986F-8FF22DB74474.png

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Moze neki savet ako moze od clanova ovde.Treba da idem da pogledam auto,auto je 2004 god,automatska klima,6 brzina 

Podeli ovaj post


Link to post

Reistaling model,moze neki savet?Neko?

Podeli ovaj post


Link to post

Sa restyle modelom uglavnom nije bilo onih boljki koje je imala do 2003 god. Proveri klasično kao i sve drugo kad kupuješ auto, obrati pažnju na zadnje amortizere i pošto je auto u Norveškoj zbog klime proveri dobro limariju odozdo, rubove, lukove, hoće tu da pusti zbog vremenskih uslova.

Takođe proveri da li se lanac čuje, bilo bi zgodno ako imaš onaj mali obd priključak dijagnostiku što se povezuje na telefon da isčitaš da li ima neke greške i da li je brisana "check engine" greška. Klimu probaj kako radi i da li u vožnji osetiš da kad upali kompresor auto kao malo izgubi snagu, tako treba da bude, da li hladi dobro. Centralna brava ume da bude boljka, pojedu se četkice motorčića, podizači stakla proveri isto kao i daljinsko zaključavanje.

Ostalo sve kao i za svaki drugi auto polovan kad uzimaš.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno za savet.Zena koja vozi auto je trenutno na odmoru,tek za desetak dana idem da pogledam auto,probacu za to vreme da nadjem obd prikljucak.Inace ovde u norveskoj su prilicno rigorozni na tehnickom.Ovaj auto je bio na tehnickom pregledu ili eu pregledu kako ovde kazu I nije prosao.Razlog sledeci,kako je google translate preveo posto ne razumem ovaj njihov juzni govor “

сноп светла фарова није унутар граничних вредности задатих у захтевима. Нетачно подешавање или клизање итд. исправно.Стабилизатор, превише запухавања облога или куглица, обе стране, предња страна” 

Podeli ovaj post


Link to post

Inace ovde svako izbaci sliku sta su napisali na tehnickom,sa stavkama sta treba da se zameni da bi prosao tehnicki.Da ima jos neki problem pisalo bi na papiru sa tehnickog,veruj mi.Nije mi prvi auto da sam kupovao ovde.Za koroziju znam,boljka svih auta ovde,uglavnom rade zastitu odozdo,I uglavnom svi garazirani.Ovaj je presao 206000(juce mi se proda jedna od 120000)ima dva seta guma I dva seta felni.Pitanje samo zbog ovih stabilizatora dal mogu da teram za srbiju 3200km.Majstori preskupi ovde(zamena lezaja na tockovima na rav4 prosle godine 400e)auto sam rezervisao,jedino ako bude bas neki lom onda nista.Savet za stabilizatore,menjati ovde ili voziti do srbije.Javljam kad budem video auto.Hvala puno u svakom slucaju 

Podeli ovaj post


Link to post

Zavisi u kom su stanju, ako su se bas raspali toliko da je trap se "otvorio" ja ne bih vozio. Ako samo malo lupkaju onda ok.

 

Ne znam koliko bi te kostala zamena stabilizatora tamo. Ovde je stabilizator najskuplji mozda 20ak evra i zamena 10ak..

Podeli ovaj post


Link to post

Ovde bi kostalo oko 300e,verovatno imaju samo malo lufta I lupkaju,koliko sam razumeo.Ne bih bas da dajem ovde 300e za nesto sto kod nas kosta 50,60e.Ovo za farove ne razumem,pogresno podesavanje   farova I baca visoko koliko je ta zena uspela da mi objasni.Ne bi me cudilo da samo treba da se nasteluju,posto ovde masa ljudi nema pojma a prave se pametni.Ovde ako im na tehnickom kazu lupam diskovi I kicnice za zamenu I nedaj boze ako im svetli check lampa zbog neke gluposti oni to prodaju kao auto za delove.Svasta sam se ovde nagledao.Nego ne mogu da nadjem onaj obd da ocitam greske ako ima.Bice verovatno samo probna voznja I na zvuk I oko,pa sta bude.Ako moze mello87 ili neko da objasni kako da priverim da li je brisana check engine greska ako nadjem obd,hvala 

Podeli ovaj post


Link to post

Farovi ili sijalice ne valjaju ili nisu podešeni kako treba, eventualno matiralo staklo, sve se to rešava za 10-15e. Stabili zatori akok lupkaju nije strašno, ako baš tuču onda ne bih vozio jer je auto nepredvidiv tada u krivinama naročito.

Što se tiče brisnja greške kad nakačiš dijagnostiku ako u greškama na čekanju ima P1000 onda znači da je brisana check engine greška. E sad, to može da bude goimila gluposti, ne mora d aznači da je nešto ozbiljno, evo skoro sam ja meni brisao a uzrok je bilo naprslo crevce vakuma, glupost. Bitno da nema aktivnih grešaka i da ne svetli lampica.

Podeli ovaj post


Link to post

Nema gresaka sad koliko vidim na tabli,trebalo bi da je ok.Jedino ovo sto je obrtaljka na 1200,1300 jedino ako nije bio hladan.Hvala za savet za ovaj kod,nisam znao to6A32607E-9920-4C59-8736-0D42A4A98D23.thumb.png.eaf6fce5688b6197254c60dc4dad0aac.png

Podeli ovaj post


Link to post

Kada mu je istekao tehnički pregled ?

I koliko kilometara treba da voziš do Srbije ?

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Sada sam pronašao 3200km. Baš mnogo. Da li si ranije vozio tu relaciju kolima ? Sračunaj sve troškove, gorivo, putarine , vinjete, pronađi gde ćeš da prespavaš itd. I dodaj sve na cenu kola.
Pre 7 godina odustao sam od takve Celice u Švajcarskoj okolina Ciriha. Ista kilometraža kao ova , isto godište, vlasnik je prodavao, tehnički je skoro isticao , upaljena check engine lampica. Cena 800CHF fiksno..Dva kompleta felni.
Šta hoću da kažem svuda je takav auto , toliko star, bez tehničkog , za otpad. Pričam o razvijenim zemljama. Dobro razmisli i proračunaj sve troškove.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

I da ne zaboravim špedicija, carinjenje, amss, registracija ovde.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Malopre sam pogledao cene u Švajcarskoj i Nemačkoj. Skočila im je cena drastično.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Vec sam vozio ovu relaciju par puta,oko 500e troskovi puta,35 sati bez spavanja.700e carinjenje I amss .Izasla bi oko 2700,2800.Mislim da nije mnogo za ovaj auto,ako bude sve ok naravno 

Podeli ovaj post


Link to post

A sto se tice cena u pravu si,ceme su im skocile.U nemackoj bez 3000,3500e nema nista da valja 

Podeli ovaj post


Link to post

Za obrtaje mogu ti kažem da pošto nije digao temp onda je i ok, ako i posle drži dok se dobro ne ugreje onda može da bude IAC valve ili čak da je antifriz izgubio svojstva, tako je kod mene i kanim se da zamenim antifriz pa da vidim.

Sve u svemu dobro pogledaj i informiši se o najskupljoj varijanti carine, pošto mogu da te rebnu za zarinu 12.5 posto ali od kataloške vrednosti pa samo to bude preko 500e plus pdv, amss, ležarina na carini,... Pitaj neku špediciju da ti izračunaru.

I da, ne samo kod nas već svuda im je skočila cena, ja sam uvezao iz Švajcarske i za razliku od drugih oni apsolutno za sve imaju dokumentaciju, to je prednost.

Inače, obrati pažnju i da li radi VVT ventil. To je skupa stvarčica.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Kako da proverim vrv ventil,mozes li mi to objasniti 

Podeli ovaj post


Link to post

Vvt ventil,kako da proverim 

Podeli ovaj post


Link to post

Provozaj je u višim obrtajima, na 4000o/min treba da osetis vise snage i jace ubrazanje, ako je tako, sa vvti ventilom je sve u redu.

Podeli ovaj post


Link to post

Ok kao na v-tec ,nemam iskystva sa ovim toyotinim vvt

Podeli ovaj post


Link to post

×