Jump to content
Izgud89

Problem u voznji. Avensis 2.0 d4d 2004

Recommended Posts

Molim ako neko ima iskustva, svaka pomoc bi mi znacila. U pitanju je Toyota Avensis 2 0 d4d, 116 ks, 2004 godiste. Automobil ide potpuno normalno i onda najednom kada promenim brzinu (spustim obrtaje) ili dodjem do uzbrdice automobil vise ne prima gas, ostane zakucan na tih nekih 2000 obrtaja kao da sam ukljucio tempomat. Papucicu gasa stisnem do kraja i tek onda posle par sekundi krene veoma polako da dize obrtaje, iz auspuha tinja dim za to vreme i negde iznad 3500 obrtaja probije taj cep koji je imao i automobil poleti (u tom trenutku se pojavi jak dim iz auspuha, bukvalno se ne vidi iza nista) i posle ide normalno do sledece iste situacije. Molim za savete, hvala unapred.

Podeli ovaj post


Link to post

Koje boje dim ? Da li se pali neka od lampica ?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

U toku tog zakrcenja je dim sive boje uglavnom (dok polako tinja) a onda u trenutku kada probije motor to zakrcenje izleti velika kolicina crnog dima iz auspuha. Ne pali se ni jedna lampica 

Izmenjeno od Izgud89

Podeli ovaj post


Link to post

Kada se pojavi velika količina crnog dima treba proveriti više stvari počev od pumpe visokog pritiska, dizni, egr ventila do turbine Možda sam nešto izostavio .

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dizne, egr ventil, turbina i protokomer su pregledani i sve je u redu, sutra ce se pregledati katalizator tako da ostaje pumpa visokog pritiska kao opcija...najvise me buni to sto ne mogu da kazem da automobil ide generalno losije, automobil ide sasvim normalno sem na te momente kada se dogodi to zakrcenje koje traje 10ak sekundi i onda auto opet ide najnormalnije. Mozda gresim, ali da je nesto od ovoga sto smo nabrojali zar ne bi konstantno manifestovalo problem u voznji?

Podeli ovaj post


Link to post

Najverovatnije imaš kvar u najavi. Gde tačno teško je reći a da se auto ne pogleda i ne snimi situacija u trenutku kada se problem dešava.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav,

Jesi li nasao ili resio problem...???

Obzirom da se u trnutku javi gubitak snage i znacajna kolicna dima (siv, plav) krece klasicno izvalcenje ulja iz motora ka turbini jer turbina u tom trenutku ne radi i stvara se podpritisak..... Kasnija pojava crnog dima je naliveno gorivo u cilindre koje motor ne moze da sagori (normalna pojava).

E sad sta moze da bude uzrok da turbina ne radi, kod mene slucaj je bio da je problem zapusen katalizator. Nisam imao simptome kao ti ali je bilo malo nekog dima pri prvom paljenju, duze verglanje ponekad itd... A isao je kao metak. Dok jednog dana nije hteo da ide preko 2000 obrtaja u voznji. A na leru prima gas lepo i kad ga nateras u 3500/4000 obrtaja hoce motor da se razleti, pocinje cukaranje, ulivanje ulja u cilindre kroz usisi turbine i oblak sivog dima da se nista ne vidi u krugu od 10 metara. Remont turbine 250e, ciscenje katalizatora 150e i problema sad nema, ciscenje interkulera i ruke 150e, plus nov kompletan mali servis.

Samo mi se sad cini da je auto dosta lenj, pogotovu ispod 2000 obrtaja. Jos ako se nadjem na uzbrdici, moram da vratim u nizi stepen da predjem 2500 obrtaja pa da menjam brzinu......

Cini mi se da tako pre nije bilo da je povlacio i sa 1200 obrtaja. Ali sad vise i ne mogu da se setim, auto oteran na kontrolu i kazu sve je u najboljem redu.......

 

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne ureknem, evo vec par dana deluje da sam resio problem, egr je morao da se ocisti (elektricni deo egr je ok, ali je mehanicli deo bio prljav uzasno) ciscenje egr 20 evra i kazem, vec nekih 7-8 dana deluje da je ok, videcemo da li je privremeno pa ce se vratiti problem ili je reseno...

Podeli ovaj post


Link to post

Имао исти проблем некада давно на Мегану, било до егр-а, прво је исто био очишћен, вожен али се поновило. Квар био на електронском делу, морао нов након чега сам се решио проблема..

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

×