Jump to content
milan030

Corolla 1.4 D4D 2006

Recommended Posts

Pozdrav administratori, moderatori, forumasi i ljubitelji Toyote!!

Ponosni sam vlasnik Toyote Corolle 1.4 D4D u full opremi osim dodatnih spojlera. Auto sam kupio na placu 2018-te u prilicno solidnom stanju, uvoz iz Francuske na 182000 km. Momak na dijagnostici je imao utisak da je realna km. Ali da se ne zamaramo time, vise manje nebitno. Auto je prava raketa, sa svojih 1384 ccm^3 i 66KW - 90KS povlaci kao da ima duplo vise :). Posebno me odusevljava voznja uz brdo, upali se turbina na nekih 2500 rpm i auto bukvalno "proguta" brdo u 5-oj bez obzira koliki je uspon. Motor veoma tih za dizelasa - ne cuje se a radi :) Udoban je u voznji, stegnut, komotan, gepek nije nesto prevelik, prosek za ovu klasu. Za mene ovaj auto ima neki poseban smek koji ne mogu da opisem, prosto kada pocnes da ga vozis ne mozes da ga ne zavolis. Inace ja se trudim da sve "stima" uvek besprekorno, kako mehanciki tako i estetski. Za dve godine koliko sam vlasnik radio sam redovni mali servis na 10k, i jos neke standardne sitne popravke. Zacrtao sam cilj da odradim kompletno poliranje i dovedem enterijer blizu fabrickog stanja. Nabacicu nove fotke kada to i uspem. Ima jos mnogo toga sto mi se svidja kod ovog auta a zamerke su naravno u velikoj manjini...

A sada pitanje za forumase ukoliko neko ima savet/sugestiju na osnovu svog iskustva. Imam jednu prilicnu nedoumicu:

Rec je o turazi, tj. broju obrtaja - rpm. Do skoro sam smatrao da je ovo uobicajeno za 1.4 d4d 2006 dok nisam slucajno pogledao nekoliko klipova na yt. Pricam naravno o 5-oj brzini. Npr. pri brzini kretanja od 120km/h na mojoj corolli obrtomer vec uveliko prelazi 3000 rpm. Dok pri 130km/h je oko 3500 rpm. Naravno cim predje 3000 rpm postaje bucno, potrosnja ide gore i ne prija mi voznja u tom slucaju (po auto putu). Ono sto me baca u dilemu: gledao sam nekoliko klipova na yt i uvek je ista situacija, nista manje ponosni vlasnici corolle 1.4 d4d hatchback 2005, 2006,  (ili bar tako stoji u opsiu klipa) snimaju svoj km/sat dok ubrzavaju i recimo na auto-putu pri brzini od 120km/h njihov obrtomer jos uvek ne prelazi 3000 rpm??? Kako je to moguce ako se radi o potpuno istom automobilu? Da li postoji mogunost da nesto nije po "defaultu" sa mojim autom, ili pak sa njihovim? Molim Vas za info ako neko ima ideju?

1600721254807.jpg

IMG_20180512_164454.jpg

IMG_20180512_164504.jpg

IMG_20180512_164515.jpg

IMG_20180512_164613.jpg

IMG_20180512_164636.jpg

Izmenjeno od milan030
text ispravka

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Lep autić, da te služi dugo! Što se tiče tvoje dileme, možda je nešto do sistema prenosa. Nisam upoznat sa tvojim modelom, agregatom i opcijama transmisije ali kao i kod drugih vozila ako imaju iste motore, ne znači da su im identični menjači. Možda je nešto do 6te brzine, automatske transmisije itd.

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ne brini tako je i kod mene. Na autoputu 120km/h je skoro 3000rpm. Na kratko smo jednom probali 140k ali neznatno je bio bucniji. Ali ide lepo, ne muci se. U pravu si za brdo. Proguta ga, veliki uspon a on u 5-oj na 2000rpm ide 90-100km/h i ne oseca. Kao da ides po ravnom i vozis lagano 80 na sat. Sa bilo kojim benzincem 1.2, 1.4 uz to brdo se moze samo u 4-toj. Ne znam sta da ti kazem za klipove, pisalo bi npr. da su čipovane corolle?

Podeli ovaj post


Link to post
On 26.9.2020. at 17:12, Bojša said:

Lep autić, da te služi dugo! Što se tiče tvoje dileme, možda je nešto do sistema prenosa. Nisam upoznat sa tvojim modelom, agregatom i opcijama transmisije ali kao i kod drugih vozila ako imaju iste motore, ne znači da su im identični menjači. Možda je nešto do 6te brzine, automatske transmisije itd.

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 

Hvala! Fabricki u za ovaj model corolla 2002-2007 ne postoji 6 stepeni menjac. Ipak je stariji model automobila, kada jos nije bilo uobicajeno da se u "slabije motore" ugradjuje 6-stepeni.. Inace bilo bi idealno da ima.

Podeli ovaj post


Link to post
On 28.9.2020. at 23:16, Fanny Brice said:

Ne brini tako je i kod mene. Na autoputu 120km/h je skoro 3000rpm. Na kratko smo jednom probali 140k ali neznatno je bio bucniji. Ali ide lepo, ne muci se. U pravu si za brdo. Proguta ga, veliki uspon a on u 5-oj na 2000rpm ide 90-100km/h i ne oseca. Kao da ides po ravnom i vozis lagano 80 na sat. Sa bilo kojim benzincem 1.2, 1.4 uz to brdo se moze samo u 4-toj. Ne znam sta da ti kazem za klipove, pisalo bi npr. da su čipovane corolle?

Kod mene na 120km/h vec prelazi 3000rpm. 3500rpm je na 130km/h, pritom sam primetio da je fabricki podesen da smanjuje brzinu na km satu za 2km/h. Da li je tvoja takodje 1.4 d4d 66kw ?

Podeli ovaj post


Link to post

×