Jump to content
biciklista

Jarić 1,5 Stella

Recommended Posts

Za tu cenu ide samo to što sam i napisao.

Podeli ovaj post


Link to post

čisti bezobrazluk. šta onda mene čeka za dizela ???

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pa, ti nemaš svećoce i nema šta da brineš :)

 

Podeli ovaj post


Link to post

održavanje dizela je daleko skuplje od benzinca. Svjećice su najjeftinija stavka u servisu. Zato je ovaj predračun za servis Yarisa bolesno visok.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nekada je Yaris bio jeftin auto za održavanje . Očigledno da se menjaju vremena . Sada neki drugi proizvođači imaju akcije , gde preventivno menjaju delove u ovlašćenim servisma besplatno i posle 12 godina . Stalo im je do potrošača . Za svaku pohvalu . Šta da kažem , posle duže vremena sam opet zadovoljan sa autom . 

Podeli ovaj post


Link to post

Dakle, "redovan servis" na 92 kkm ( ali bez zamene filtera vazduha ), koji podrazumeva i prvu zamenu svećica, a dodatno su promenjene prednje (fabričke) disk pločice, ulje kočnica, kao i prednje metlice brisača ... U zbiru, 52.054 dinara (uz popust od 5%) ili 442 evra .

Podeli ovaj post


Link to post

Evo koliko je jedan sa Honda foruma Srbija pre par dana u ovlašćenom servisu platio redovan godišnji servis za aktuelni Civic Type R - 19.381 dinara ( 165 evra ). Smešna cifra za vozilo sa 320 ks.

A mada ima varijabilni servisni interval ( kompjuter ga odredjuje, zavisno od načina vožnje ) izmedju dva prethodna redovna servisa je prešao oko 15.000 km.

CTR - servis.jpeg

CTR - servisni interval.jpeg

CTR.jpeg

Podeli ovaj post


Link to post

Realno smešna cena za servis takvog (sportskog) auta . Dugo sam vozio Japance od 1991 i Toyota je uvek bila najeftinija za održavanje od svih Japanaca do skoro (otprilike do pre 4-5 godina ) 

Podeli ovaj post


Link to post

Ma Toyota kida koliko je jeftina, eto meni za šoferku Corolla-e oko 600 eur, pa mnogo brate.
Btw, poredim cene ovog malog servisa sa pomenutom Corolla-om - ista je al ovde je pride i filter za vazduh koji nije baš džabe i dolili tečnost za prozore. Nemam pojma, neko je ovde ili lud ili bezobrazan :(

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Korektna cena za servis CTRa u ovlašćenom.
Vidim da 2.0T koristi isti filter ulja kao 1.5 T (ako nisam pogresio u "brzinskoj" proveri ). Verujem da je ista priča i kod ostalih "delova" na računu tako da 320 KS ne igra bitnu ulogu u ceni servisa ovog tipa (osim razlike u količini ulja).
Ako imam dobar info ovakav "zahvat" na Mazdi CX30 i CX5 (2.0 atmo) je okvirno od 24 do 29 k rsd.
Da ne zaboravim Toyo,  Yare 2 1.3, zamena svih fitera + ulje + neka sijalica + dolivanje tečnosti vs = 14 k "ovlašcenih" (po meni takođe korektno ).

Podeli ovaj post


Link to post

@GoForit Nemoj da mi zameriš 14k izađe mene servis za BMW E90 Lci 318d . Na Yarisu 2 1.3 mogu lično da uradim kompletan servis za 30 min. . Samo mi ne treba tako mali auto .

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mislim da je ona cena redovnog servisa od 165 evra u ovlašćenom veoma korektna.

Ja npr za CRV sa 1,5 T istovrsan redovan servis ( ulje + svi filteri) u Delti plaćam 145 evra (oko 17.000 dinara), evo ga račun ispod od pre mesec dana.

Naravno, cene u ovlašćenom (i u garanciji ) i nisu za poredjenje sa cenom u novlašćenim servisima ( i za one van garancije), jr je van ovlašćene mreže sve jeftinije. Pre neki dan sam za 500L sa 1,6 MJ redovan servis (ulje+svi filteri) "plus" zamena ulja menjača "plus" zamena antifriza, u servisu "Goran" u Zemunu (koji jeste poznat, ali, je i neovlašćen ) platio 21.100 dinara (180 evra).

Pošto sam za poslovnog Yarisa platio već šest redovnih servisa u BG u tri ovl. servisa, moje iskustvo je da se ni za 145, a ni za 165 evra u BG u ovlašćenom ne može dobiti zamena uja i svih filtera. Ako na sajto Toyota RS pogledate preporučene cenovnike redovnog održavanja, videćete da to maltene ne može ni za Aygo 1,0 prethodne generacije.

 

CRV servis.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

@Piske, Y2 sam pomenuo samo u kontekstu cene ovlašćenog servisera. Kada bi za servis koristio isključivo OEM delove i ulje, razlika ostaje jedino u ceni rada, cca 2k rsd (ako zanemaris cenu sopstvenog rada ili cenu rada neovlašćenog servisa).

Brat na E46 (valjda ) 320d radi servis za 15k, ali bi to u Delti, sa originalnim delovima i njihovim radnim satom, platio znatno više.

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
pre 42 minuta, Piske said:

@GoForit Nemoj da mi zameriš 14k izađe mene servis za BMW E90 Lci 318d . Na Yarisu 2 1.3 mogu lično da uradim kompletan servis za 30 min. . Samo mi ne treba tako mali auto .

Veruj mi, i ja sam godinama sebi sam radio redovan servis na 308 sa 1,6 HDI, jer su mi bili dojadili više u ovl. servisu, pošto sam često naknadno bio u prilici da primetim da ovde ili onde nedostaje "žabica" ili slično (ili da naspu ulje preko maksimuma za 1 cm, da loše stave poklopac filtera vazduha, ma ... "da poludiš" šta su u stanju da urade, a kao "ovl. servis" ). Cena takvog "hand-made" redovnog servisa je bukvalno bila smešna, a meni ogromna razonoda. Pri čemu ti garantujem da ga bolje uradim nego ov. servis. Uveče u garaži odvrnem čep kartera i ostavim do ujutro da se ocedi :) I sve ujutro zavšim. Ali, jbg, za kola u garanciji ne može (ne sme) tako, a za neka, na žalost, ni van garancije. Npr, kod Fiata 500L je nemoguće resetovati servisni interval bez korišćenja dijagnostičkg uredjaja - koji nemam. 

  

Podeli ovaj post


Link to post

Novi "Jarić" 1,5 Stella mi je stigao krajem jula, ali je bukvalno ležao kod mene u garaži do pred kraj avgusta, a od tada je "upao u mašinu" :) 

Po aplikaciji My Toyota na dosadašnjih oko 1.800 km ( 99% vangradske vožnje ) uz prosek brzine od 65 km/h je ostvario prosek potrošnje 5,7.

Stari "Jarić" je na skoro 103 hiljada km ...

Tek, točkovi se vrte.

Podeli ovaj post


Link to post

Obzirom na potrošnju, rekao bih da ga malo živahnije vozaš, ali ako, uživancija ke to!

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ne, ne vadim ja dušu tom novom yariću. Kada ga ja vozim, on "na otvorenom" troši maltene jednako kao moj 500L 1,6 MJ. Jer, ja vozim na isti način i moja privatna, a i sva naša "službena" kola. No, kada ga povremeno uzmu veoma mladje ( i neiživljene) kolege, to su često sumanuti proseci potrošnje, a sve uz neke relativno niske prosečne brzine ( za tu potrošnju ), a kroz aplikaciju My Toyota jasno i vidim zašto je to tako - suviše često imaju jaka kočenja i jaka ubrzanja. Ali, mi ionako ne tražimo "šofere", već nešto drugo, tako da "moramo" nešto i da malo tolerišemo. Do neke mere. Srećom, vidim da ih sve po malo počinje da brine aplikacija My Toyota i njena funkcija "Velikog brata".

Podeli ovaj post


Link to post
On 11.9.2022. at 21:49, biciklista said:

Ne, ne vadim ja dušu tom novom yariću. Kada ga ja vozim, on "na otvorenom" troši maltene jednako kao moj 500L 1,6 MJ. Jer, ja vozim na isti način i moja privatna, a i sva naša "službena" kola. No, kada ga povremeno uzmu veoma mladje ( i neiživljene) kolege, to su često sumanuti proseci potrošnje, a sve uz neke relativno niske prosečne brzine ( za tu potrošnju ), a kroz aplikaciju My Toyota jasno i vidim zašto je to tako - suviše često imaju jaka kočenja i jaka ubrzanja. Ali, mi ionako ne tražimo "šofere", već nešto drugo, tako da "moramo" nešto i da malo tolerišemo. Do neke mere. Srećom, vidim da ih sve po malo počinje da brine aplikacija My Toyota i njena funkcija "Velikog brata".

Po sistemu, samo vas gledam, neka se uzentaju malo :)

Podeli ovaj post


Link to post

:)

Neverovatno je da smo na oba yarisa probili po jednu gumu u samo nedelju dana. Najpre na novom, pa na starom. A da pre toga nismo imali gumi defekt godinama. Poslednji put pre par godina (na nekom ranijem starom yarisu), negde kod Niša.

Generalno, ne dopada mi se ideja kada vozilo nema rezervni točak. Ali, to je filozofija (i) Toyote.

A npr, na starom yarisu smo polomili dve šoferke u nedelju dana. Statistički, dešava se retko  :)

Izmenjeno od biciklista

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo svima,

Primećujem na mom Yarisu još od prošle zime izbijanje rdje na čeličnim felnama. Tada je nadzirala, a sada je već skoro cela površina, posebno na ispupčenijem delu felni zardjala. Nešto više na zadnjim točkovima. Auto je star malo preko 2 godine. Zagledam po gradu i druge Yarise :rolleyes:, sličnog godišta i ne primećijem tragove rdje dok je nam mom baš baš vidljiva. Šta mislite, da li važi garancija za pomenuti problem? 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ah, možeš da probaš da reklamiraš, ali, ne verujem da će da uvaže problem korozije na čeličnim felnama.

Ako budeš reklamirao, javi nam kako si prošao, da znamo.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam upravo radi toga pre neki mesec moje presao bezbojnim lakom, nisu imali korozije nego kao dodatnu zastitu od iste i dobili na sjaj.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na odgovorima. Naravno,javiću kako sam prošao sa reklamacijom. Inače, od početka sam imao utisak da je nekako tamak sloj sive boje na felnama, bez sjaja. Vidim sa njima pa javljam. 

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo svima,

Juče sam primetio da metlica prednjeg brisača loše briše. Jutros sam pogledao i vidim da se odlepila guma na metlici par cm od vrha i par od dna, u dužinama od 4-5 cm . Baš na tim delovima i loše briše. Moraću da je zamenim da ne izgrebem šoferku. U toyoti kažu da je to potrošni materijal i da ne podleže garanciji. Ok, nisam često ni koristio brisače ali računam sunce, kiša, sneg, ali i to retko, jer je garažitan. Kako god, nepune 2, 5 godine nije neka trajnost za tako retko korišćenje i paženje. U pitanju je jedan veliki prednji brisač. Da li imate neka iskustva, koje metlice preporučujete jer ove originalne i nisu nešto kvalitetne. Gde ih kupujete, kako se montiraju?

Što se pojave korozije na čeličnim felnama tiče, o čemu sam predhodno pisao, čekam. Pre oko 20-tak dana sam posetio Toyota centar i nakon pregleda su mi rekli da će me obavestiti nakon nekog njihovog razmatranja reklamacije. Predhodno sam dobro oprao Yareta, dečko iz Toyote sa ( kao ) čudio, rekao da je prljavština u pitanju, pa pošto očigledno nije, da je možda oštećenje od zamene guma i slično, i sam na kraju konstatovao da su loše ofarbane. Neka siva razredjena osnovna boja u pitanju, bez završne i laka, kako to treba da bude. Kao arument sam koristio slike drugih Yarisa tog i sličnog godišta, gde rdje nema.Čekao sam od 11 sati do 16, mislim da su me malo zajebavali. Kako god, sačekaću šta prodavci Toyote i skupi serviseri imaju da kažu na očigledno loše odradjen posao. 

Pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Moj (stari ) poslovni Yarić iz početka 2019, već ima na satu oko 110 kkm i još je dobra ona fabrička metlica ( mada se redovno koristi ).

Ja bih kao zamenu uzeo neke univerzalne ( Bosch ) ili slično, mada ne verujem ni da je originalna mnogo skuplja. Koliko je ?

Što se tiče te korozije i ja mislim da su te zezali. To je bezobrazluk sa njihove strane.

Podeli ovaj post


Link to post

×