Jump to content
biciklista

Jarić 1,5 Stella

Recommended Posts

Pozvao Toyotu,kažu prednja metlica 3.550,20. "Gospoda"

U Beocaru, Bošova oko 1500. Popodne idem do Beocara,nadam se da pristaje. 

 

Podeli ovaj post


Link to post
Pozvao Toyotu,kažu prednja metlica 3.550,20. "Gospoda"
U Beocaru, Bošova oko 1500. Popodne idem do Beocara,nadam se da pristaje. 
 
Metlica samo i isključivo NWB i nemaš brige. To je moje iskustvo mada sam zadovoljan i sa Bosch jer ga imam na jednom autu ,ali kao zadnji brisač pa ne znam kako bi se ponašao napred obzirom na korištenje.
Uzmi Bosch pa se javi kakvo je iskustvo

Vezano za brisače... mene užasno, znači na najžešće iritira i iznervira kada mi u servisu ide paliti brisače da vidi kako brišu stakla!
To kada upali na suho (dok dođe voda ipak treba koji trenutak) ako je šajba imalo prljava ,sjebati će metlicu da je od onog ženskog materijala i tu nema pomoći.

Idem s puta, zalijepili se komarci i morao na servis... i idiot naravno upali brisače i kaže: " metlice bi trebalo mijenjati , loše brišu!?"
Dobro da nisam dobio slom živaca onako u nevjerici ...pa koliko moraš biti idiot da tako nešto uradiš. Ali to rade većinom svi po servisima kao da namjerno idu to napraviti.
A to što se šajba nakon toga toliko zamrljala da je nisam mogao oprati 2 sata nakon onog specijalca !!!

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja imam Bosch Aerotwin za soferku. Bili su oko 25 evra komplet. Dosta su tihi, lepo brisu ali nista wow sta znam. U Toyoti samo servis, nista drugo. Kad su mi za halogene nisu ni pojacane nego Philips Optiwhite samo prisvojili su ime Toyota Optiwhite trazili 100 evra, mogu misliti za drugo. Vidis dimenzije brisaca, odes do neku radnju narucis koje oces i to je to, a trajale su oko 3.5 godine originalne i jos su dobre, stoje u gepeku kao rezervu. A felne ja na Aurisu sam letos oprao, ocistio i dodatno presao bezbojnim lakom kao zastitu od korozije iako je nije bilo, cisto preventivno.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Ja imam Bosch Aerotwin za soferku. Bili su oko 25 evra komplet. Dosta su tihi, lepo brisu ali nista wow sta znam. U Toyoti samo servis, nista drugo. Kad su mi za halogene nisu ni pojacane nego Philips Optiwhite samo prisvojili su ime Toyota Optiwhite trazili 100 evra, mogu misliti za drugo. Vidis dimenzije brisaca, odes do neku radnju narucis koje oces i to je to, a trajale su oko 3.5 godine originalne i jos su dobre, stoje u gepeku kao rezervu. A felne ja na Aurisu sam letos oprao, ocistio i dodatno presao bezbojnim lakom kao zastitu od korozije iako je nije bilo, cisto preventivno.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Znaš da bi kupio tog tvog Aurisa, onako čisto preventivno, da se ne razmazi previše

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ajde cuvam ga za tebe. Bice i specijalna cena, nece biti 30k jer znas zadnji Auris sa 1.6 motorom. Taman danas ravno 30.000km napravio, kako sam grubo izracunao za ovih 4 godina koliko ih ima 80:20 je suodnos izmedju otvorene i gradske voznje...

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Ajde cuvam ga za tebe. Bice i specijalna cena, nece biti 30k jer znas zadnji Auris sa 1.6 motorom. Taman danas ravno 30.000km napravio, kako sam grubo izracunao za ovih 4 godina koliko ih ima 80:20 je suodnos izmedju otvorene i gradske voznje...

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Ubaci još neku pikanteriju kao npr. "lijepo se vozi uz more" ili " žene ga obožavaju, privlači poglede " ili "u rikvercu je nezaustavljiv" hahahah

30 000 € ostaje, možda to bude i malo para... vidjeti ćeš ...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Samo se preko ljeta vozi, redovno garaziran pa i kad je na more isao, desna noga mi kraca pa preko 3500 obrtaja nije video, zene ga obozavaju narocito 60+...

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

E to , to

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
pre 3 sati , LAV-LAV said:

Znaš da bi kupio tog tvog Aurisa, onako čisto preventivno, da se ne razmazi previše emoji3.png

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Stani u red, uz ovakvu reklamu i ja bih ga kupio...

  • Like 3

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se tice brisaca, obicni aero Bosch na bilo kojoj pumpi su ok resenje, cena je cca 1000 din za komad

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala svima na odgovorima. Kupio sam Bošovu aero tvin metlicu. Nisam je još stavio, danas ću. Usput pogledao klipove na jutjubu, gde vidim da ''sirotinja'' sa zapada menja gumice koje mogu da se kupe kod ovlašćenog Tojotinog servisera. Zamena je laka, ako nije zapeklo i jeftinije je. Kod nas ne može, samo cela metlica, jedino kod Stojanovića imaju neke preostale količine originalnih gumica ali su po cenama skuplje nego cela metlica. Za neverovati ali je tako. Kod njih je cela metlica 3000, samo gumica nešto više a u Krnjači metlica 3550. Inače im je i cena servisa niža jer im je nešto niži radni sat. Ako nekome zatreba. Uglavnom, ko hoće da ima fabričku metlicu onda samo zamena gumice, izmeriti dužinu ali i širinu u gornjem delu gumice ( da pasuje kako treba), vratiti metalne žice na stranama na kojima su bile zbog žl****(auto recenzija)va koji nisu isti i uvući na metlicu. Meni se dopada naša fabrička pa ću potražiti uložak mada ni njih kvalitetnijih nema na stanju u prodavnicama.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Na satu 119.200 km. Nije loše za kola iz 2019. godine :) 

Bio sam dao farbaru da ga ispolira i delom ofarba ćoškove branika, jer povremena urbana upotreba prosto čini svoje ...

Ako bih zanemario da se unutrašnji retrovizor dosta trese, kao i da ručica menjača i dalje ima blesave hodove kao i prvog dana, sve ostalo je OK.

Inače, ovog starog Yarisa veoma slabo više vozim, ali, kolege sa njim 2-3 puta nedeljno putuju sa NS, Niš i slično.

Nedavno je dobio nove AS gume ( Kleber ) i mogu da kažem da smo veoma zadovoljni sa AS gumama. Za poslednjih oko 5 godina smo sa tom vrstom guma na vozilima prešli skoro 300.000 km širom Srbije, po svim godišnjim dobima i to odlično radi posao.

viber_image_2023-03-31_09-19-32-878.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-07-179.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-07-501.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-07-777.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-08-011.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-08-414.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-08-670.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-08-938.jpg

viber_image_2023-03-31_09-27-09-152.jpg

Izmenjeno od biciklista

Podeli ovaj post


Link to post

Isti moj Yaris, ista čak i boja. Odlično i očuvano izgleda, kao nov. Neka, i treba da se pazi. Taj unutrašnji retrovizor da li moze da se zategne da ne trese? Ja se inače i dalje nerviram oko rdje na čeličnim felnama koja je počela da izbija već mesec dana nakon kupovine u vidu sitnih tačkica. Negde u novembru 2020. Tada sam pomislio kako je tanak i čudan sloj neke retke sive osnovne boje na njima. Verovatno nije ok ofarbano u proizvodnji. Ispostavilo se kao tačno. Nisam intervenisao u Toyoti do pre 2 meseca, kada se rdja proširila ali sam odbijen uz obrazloženje od experata iz Toyote Adria da sam vozio po soli ili po hemikalijama? Automobili se inače voze po dnevnoj sobi, tako zaključujem iz njihvog odgovora. Redje ga zimi i vozim, poslednje 2 zime su bile sa malo snega a debilizam o hemikalijama neću da komentarišem. Na moje insistiranje da je greška do njih iz Toyote u Krnjači su postali neprijatni i spremni na svadju. Neki direktor čega već Nenad Sokolović. Nije vredelo. Sada vidim da je tvoja originalna boja felni crna, ošmirglaću sam i ofarbati u crnu boju. Tvog Yareta su lepo ispolirali, koliko je koštalo poliranje, koji farbar je u pitanju, da li možeš da ga preporučiš kada zatreba.

Pozdrav

1680250855579.jpg

1680250870667.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Baš je sramotan taj odgovor Toyote u vezi problema korozije na tvojim felnama.

Očisti to što pre, pa prefarbaj. Tretiraj par puta najpre kiselinom za čišećenje korozije, pa malo vodeni šmirg i tako.

Što se tiče "mog farbara", u smislu kvaliteta rada, on je ( za moje razumevanje ) pravi čarobnjak u svom poslu. Znam ga već preko 10 godina i povremeno nam sredjuje poslovna ili moja privatna kola.

Pošto i ja povremeno njemu činim neke stvari ( pa to smešno malo naplatim u odnosu na ono što jeste neka prosečna cena za to ), tako i on nama naplaćuje. Nerealne su to cene ( obostrano ), tako da ne znam da kažem da li je skup ili jeftin. 

Slao sam neke prijatelje i poznanike, niko se nije žalio, ni na cenu, ni na kvalitet. Jesu se neki žalili na period čekanja.

Čovek je na na N.BG, na Starom Sajmištu, ul. Zarija Vujoševića 109, tel. 060 311 03 76 ( Bule ).

Kada mu udjete u dvorište i radionu, verovatno se prestravite i upitate kakav li je to limar i lakirer, ali, kod njega redovno rade svoja (uvozna ) kola i vlasnici nekih BG auto placeva polovnjaka.

 

Podeli ovaj post


Link to post

U vezi sa zardjalim felnama,zove me čovek iz Toyote Srbija.Kaže da za 23 godine inženjerskog staža tako nešto nije video. Naravno ni pomena da nije u proizvodnji dobro ofarbano nego verovatno kisele kiše. Nakon hemikalija,opšteg čudjenja sada preprodavaci i skupi mali serviseri imaju ideju o kiselim kišama ali samo na mom autu. Na ostalima ne. U tom smislu,uprkos protivljenju Toyota Adria, a nakon dvosatnog burnog sastanka veleumi iz Toyota Srbija žele da mi izadju u susret jer su kupci na prvom mestu i da mi ponude 4 nove felne ali uz moju "podršku" (tako se izrazio)od 119 evra ukupno. U prevodu da mi ih prodaju i zadrže stare,kako bi valjda išle dalje na expertizu. Sve im je expertski i na nivou. I sve u fazonu danas nije npr. ponedeljak već dan iza nedelje a pre utorka. Podlo,bestidno i pokvareno da bi se toga postideo i najveći takav u državi, a od njih ponešto i naučio. 

Podeli ovaj post


Link to post

Sramotna je ta njihova ponudjena "podrška" ?

Šta si odlučio ?

Podeli ovaj post


Link to post

I mene zanima koja je odluka. Ispada da ti je prodaju po tvorničkoj cijeni bez marže (u normalnim okolnostima super ponuda), ali ovo je baš jadno obzirom na okolnosti.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Najbolje da sam ofarbas felne, ili da das da ih ispeskare i ofarbaju, cisto iz principa.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Najbolje da sam ofarbas felne, ili da das da ih ispeskare i ofarbaju, cisto iz principa.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Sad mi palo na pamet kako to da se nisu sjetili da u Toyoti to ne naprave (u njihovoj lakirnici).
Naravno, i ta bi ponuda bila bezobrazna obzirom da se reklamirani dio treba zamijeniti novim.


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pa sta znam, mozda je i to bolje resenje samo na njijovom trosku naravno. Ja sam moje preventivno bezbojnim lakom presao.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post



Ja sam moje preventivno bezbojnim lakom presao.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk




Ima li išta što ti nisi doradio na autu hhahahah


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Taj koji mi je javio iz Toyote Srbija je neki direktor za nemam pojma šta i kaže da ide na neko duže putovanje,da se vraća u maju i da imam vremena do tada da odlučim. Naravno odbija svaku mogućnost da je problem do Toyote,da je izašlo loše ofarbano jer se to njima ne može desiti. Ma kapiram, ne sme ni da kaže. Uglavnom neću prihvatiti njihovu ponudu da mi poklone nove felne a da ih ja u tome "podržim" sa 119 evra. I stare zadrže. Sam ću ih ofarbati. Ko zna koji trošak prilikom montaže,demontaže,zamene,uzurpacije parkinga, uznemiravanja nedostojnih klijenata i sl. nadmeni experti mogu da izmisle i isprose. Ali su nekako baš jadni. Još mi kažu da će razumeti ako neću jer je za nekoga 119 evra pravo bogatstvo. Za njih je očigledno još i veće. 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Zaboravio sam da dodam da su se iz Toyote Srbija javili nakon prvog odbijanja ne zato što su hteli već zato što sam nakon njihovog prvog odbijanja poslao onako inatno ali mislim sa pravom e- mail Toyoti Adria i na još 20 evropskih i svetskih Toyotinih adresa koje sam našao na netu.  Bili su o tome obavešteni u Toyoti Sr. 

Ništa,nastaviću i ubuduće da "hvalim" kontrolu kvaliteta i odnos zaposlenih posebno iz inkubatora experata Toyote Srbija. Uostalom nije sve ovo smo do zardjalih felni,rešiću to sam ali mi pada na pamet šta tek rade kada nešto puno gore izadje iz proizvodnje kako ne bi smelo. 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post





Ima li išta što ti nisi doradio na autu hhahahah


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Pravo da ti kazem i ne secam se vise.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Zaboravio sam da dodam da su se iz Toyote Srbija javili nakon prvog odbijanja ne zato što su hteli već zato što sam nakon njihovog prvog odbijanja poslao onako inatno ali mislim sa pravom e- mail Toyoti Adria i na još 20 evropskih i svetskih Toyotinih adresa koje sam našao na netu.  Bili su o tome obavešteni u Toyoti Sr. 
Ništa,nastaviću i ubuduće da "hvalim" kontrolu kvaliteta i odnos zaposlenih posebno iz inkubatora experata Toyote Srbija. Uostalom nije sve ovo smo do zardjalih felni,rešiću to sam ali mi pada na pamet šta tek rade kada nešto puno gore izadje iz proizvodnje kako ne bi smelo. 
Resi to sam i ne smaraj se sa time vise.

Ja sam recimo na auto godinu dana tad star imao curenje iz poluosovine, iz Toyote zamenili mi bez problem, cekao sam pocela tad Korona cini mi se mada nebitno je to, ali to su mislim uradili znali da su takvi auti, uzeli ih znatno jeftinije, izracunali da im je jeftinije kasnije da ti zamene poluosovinu i to je to, svi srecni i zadovoljni, ti ih hvalis kako su ti resili problem u garanciji oni zadovoljni i tako. Bili su tada oko 120-130 falicna vozila nova, ne samo Aurise. Dok sam cekao video sam fakturu ili sta vec na Toyotu CH-R novu sa 2km bas to menjali i testirali je.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×