Jump to content
Sign in to follow this  
milan030

Corolla 1.4 d4d E12 2006 - Knedla na 2500 obrtaja

Recommended Posts

Pozdrav forumasi. Vec dugo mucim muku da ustanovim uzrok i resio sam da na forumu predstavim svoj problem. Auto iz naslova, kada sam ga kupio pre 3 godine imao je 182000 na satu, sada je 220000. Cini mi se od samog pocetka sam imao tu knedlu na 2500 obrtaja kada naglo ubrzavam ali je to bilo neznatno izrazeno i mislio da je uobicajena stvar, odnosno da je nesto tipa kad se pali turbina. Sada se ovaj simptom pojacao i oseca se prilicna knedla u II, III i IV brzini i gotovo uvek na 2500 obrtaja kada se naglo dodaje gas. U leru radi normalno. Nakon sto dostigne 3000 obrtaja i preko problem se vise ne manifestuje i auto lepo ubrzava. Jos jedno cudno zapazanje, ovo se desava na ravnom kolovozu, nizbrdici ili na blagoj uzbrdici, dok na vecoj uzbrdici normanlo ubrzava, bez "knedle". Da napomenem cisito sam EGR pre 6 meseci kod majstora i protokomer liqui moli sprejom i tada je to pomoglo malo, ali ne u potpunosti. Momci koji su inace strucnjaci za dijagnostiku i cipovanje, radili su mi dijagnostiku turbine i ustanovili da ima dobre parametre. Turbina inace zvizduce malo, mada sam negde citao a imao prilike i da se uverim da je to uobicajena karakteristika ovih motora, tj. turbine. Pre ove intervencije auto je palio lampicu za check engine, na dijagnostici je pokazao gresku za MAF, nakon pranja MAF greska je obrisana pomocu dijagnostike i nije se vise javljala. Ono sto je meni i dalje sumnjivo je MAF. U prilogu je grafik MAF senzora u skladu sa RPM sniman prilikom voznje. Svaki savet dobrodosao. Hvala unapred!

Screenshot_2021-01-10-14-14-05-127_com.ovz.carscanner.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Bilo bi mnogo od pomoći kada bi znali kod te greške koja je obrisana, pošto u skoro 90% slučajeva kod Toyote greške vezane za MAF nisu zapravo MAAF, pa da krenemo dalje.

 

Takođe bi od velike pomoći bili sledeći parametri, long fuel trim i short fuel trim vrednosti, vrednosti na lamda sondi i maf senzoru. Ova isčitavanja uraditi na vruć totalno motor i na leru prvo pa onda na 1000, 2000 i 3000 obrtajaali najbitnije prvo na leru. Da vidimo to prvo pa onda možemo da nagađamo dalje, ovako samo mi liči više problem na vakum ili EGR, ali može da odvede i na drugu stranu, ajde prvo da vidimo parametre gore pomenute.

Podeli ovaj post


Link to post
On 12.1.2021. at 16:19, Mello87 said:

Bilo bi mnogo od pomoći kada bi znali kod te greške koja je obrisana, pošto u skoro 90% slučajeva kod Toyote greške vezane za MAF nisu zapravo MAAF, pa da krenemo dalje.

 

Takođe bi od velike pomoći bili sledeći parametri, long fuel trim i short fuel trim vrednosti, vrednosti na lamda sondi i maf senzoru. Ova isčitavanja uraditi na vruć totalno motor i na leru prvo pa onda na 1000, 2000 i 3000 obrtajaali najbitnije prvo na leru. Da vidimo to prvo pa onda možemo da nagađamo dalje, ovako samo mi liči više problem na vakum ili EGR, ali može da odvede i na drugu stranu, ajde prvo da vidimo parametre gore pomenute.

Hvala na savetu. Potrudicu se da izmerim ove parametre... Sto se tice prvobitne greske, ne znam da li mogu da je nadjem u nekom logu, videcu sta moze da se uradi.

Podeli ovaj post


Link to post
On 12.1.2021. at 16:19, Mello87 said:

Bilo bi mnogo od pomoći kada bi znali kod te greške koja je obrisana, pošto u skoro 90% slučajeva kod Toyote greške vezane za MAF nisu zapravo MAAF, pa da krenemo dalje.

 

Takođe bi od velike pomoći bili sledeći parametri, long fuel trim i short fuel trim vrednosti, vrednosti na lamda sondi i maf senzoru. Ova isčitavanja uraditi na vruć totalno motor i na leru prvo pa onda na 1000, 2000 i 3000 obrtajaali najbitnije prvo na leru. Da vidimo to prvo pa onda možemo da nagađamo dalje, ovako samo mi liči više problem na vakum ili EGR, ali može da odvede i na drugu stranu, ajde prvo da vidimo parametre gore pomenute.

Probao sam da izmerim ove parametre, posto imam elm327 sa bluetooth konekcijom i app na mobilnom koja inace daje puno informacija ali nisam pronasao ove parametre. Planiram da odem na detaljnu dijagnostiku u servisu i videcemo...

Podeli ovaj post


Link to post

U medjuvremenu sam pazljivo oprao medicinskim benzinom MAF i to je dalo pozitivan efekat, stanje je bolje ali i dalje ima mali lag. Takodje proverio sam sva creva, sve je utegnuto, ne deluje mi da moze negde da vuce fals vazduh. Uzgred da li ovaj model auta ima sondu s obzirom na godiste i da je dizelas?

Podeli ovaj post


Link to post

1. MAF se ne čisti medicinskim benzinom, alkohol niti sprejom za čišćenje karburatora, protiv škripe kočnica niti kontakt klinerom, postoji namenski sprej za to i proizvodi ga LM, 700 din je bočica u Kit Komercu, ne ostavlja trag, beskontaktno čisti i za to je, sva druga čišćenja sem toga su gubljenje vremena i nesigurno čiščenje.

2. Sa razlogom sam rekao da se isčitaju svi gore parametri koje sam pomenuo jer ako ćeš tako opipavanjem da rešavaš problem onda bojim se da ne pristupaš problemu adekvatno i samo ćeš da se vrtiš u krug. Ili oteraj to lepo kod nekog pismenog i strpljivog majstora ako već nisi spreman da se problemu posvetiš kako treba ili ako rešiš da sam rešavaš onda idi redom, pitao si za pomoć, možemo donekle pomoći ovako preko foruma ali taj princip pipanja, odokativno i bez dijagnostike nikuda ne vodi.

Podeli ovaj post


Link to post

Sve se u potpunosti slazem. Zakazao sam kod profesionalca, javljam ishod.

Podeli ovaj post


Link to post
Sign in to follow this  

×