Jump to content
Sign in to follow this  
milan030

Corolla 1.4 d4d E12 2006 - Knedla na 2500 obrtaja

Recommended Posts

Pozdrav forumasi. Vec dugo mucim muku da ustanovim uzrok i resio sam da na forumu predstavim svoj problem. Auto iz naslova, kada sam ga kupio pre 3 godine imao je 182000 na satu, sada je 220000. Cini mi se od samog pocetka sam imao tu knedlu na 2500 obrtaja kada naglo ubrzavam ali je to bilo neznatno izrazeno i mislio da je uobicajena stvar, odnosno da je nesto tipa kad se pali turbina. Sada se ovaj simptom pojacao i oseca se prilicna knedla u II, III i IV brzini i gotovo uvek na 2500 obrtaja kada se naglo dodaje gas. U leru radi normalno. Nakon sto dostigne 3000 obrtaja i preko problem se vise ne manifestuje i auto lepo ubrzava. Jos jedno cudno zapazanje, ovo se desava na ravnom kolovozu, nizbrdici ili na blagoj uzbrdici, dok na vecoj uzbrdici normanlo ubrzava, bez "knedle". Da napomenem cisito sam EGR pre 6 meseci kod majstora i protokomer liqui moli sprejom i tada je to pomoglo malo, ali ne u potpunosti. Momci koji su inace strucnjaci za dijagnostiku i cipovanje, radili su mi dijagnostiku turbine i ustanovili da ima dobre parametre. Turbina inace zvizduce malo, mada sam negde citao a imao prilike i da se uverim da je to uobicajena karakteristika ovih motora, tj. turbine. Pre ove intervencije auto je palio lampicu za check engine, na dijagnostici je pokazao gresku za MAF, nakon pranja MAF greska je obrisana pomocu dijagnostike i nije se vise javljala. Ono sto je meni i dalje sumnjivo je MAF. U prilogu je grafik MAF senzora u skladu sa RPM sniman prilikom voznje. Svaki savet dobrodosao. Hvala unapred!

Screenshot_2021-01-10-14-14-05-127_com.ovz.carscanner.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Bilo bi mnogo od pomoći kada bi znali kod te greške koja je obrisana, pošto u skoro 90% slučajeva kod Toyote greške vezane za MAF nisu zapravo MAAF, pa da krenemo dalje.

 

Takođe bi od velike pomoći bili sledeći parametri, long fuel trim i short fuel trim vrednosti, vrednosti na lamda sondi i maf senzoru. Ova isčitavanja uraditi na vruć totalno motor i na leru prvo pa onda na 1000, 2000 i 3000 obrtajaali najbitnije prvo na leru. Da vidimo to prvo pa onda možemo da nagađamo dalje, ovako samo mi liči više problem na vakum ili EGR, ali može da odvede i na drugu stranu, ajde prvo da vidimo parametre gore pomenute.

Podeli ovaj post


Link to post
On 12.1.2021. at 16:19, Mello87 said:

Bilo bi mnogo od pomoći kada bi znali kod te greške koja je obrisana, pošto u skoro 90% slučajeva kod Toyote greške vezane za MAF nisu zapravo MAAF, pa da krenemo dalje.

 

Takođe bi od velike pomoći bili sledeći parametri, long fuel trim i short fuel trim vrednosti, vrednosti na lamda sondi i maf senzoru. Ova isčitavanja uraditi na vruć totalno motor i na leru prvo pa onda na 1000, 2000 i 3000 obrtajaali najbitnije prvo na leru. Da vidimo to prvo pa onda možemo da nagađamo dalje, ovako samo mi liči više problem na vakum ili EGR, ali može da odvede i na drugu stranu, ajde prvo da vidimo parametre gore pomenute.

Hvala na savetu. Potrudicu se da izmerim ove parametre... Sto se tice prvobitne greske, ne znam da li mogu da je nadjem u nekom logu, videcu sta moze da se uradi.

Podeli ovaj post


Link to post
Sign in to follow this  

×