Jump to content
observer

Novi 1.5 motor u Corolli

Recommended Posts

Slucajno videh na sajtu Toyota.rs da se Corolla sedan nudi sa novim (i jedinim) motorom od 1.5 litra (1490 ccm, 3 cilindra, 126 KS na previsokih 6600 o/min). Samo 153Nm.

https://www.toyota.rs/new-cars/corolla-sedan/oprema-i-specifikacije.json

Ovo je prilicna novost za mene ili su mi promakle informacije o promociji.

Zna li se nesto vise o ovom motoru? Deluje kao prilican korak nazad.

Pretpostavljam da su ekoloski razlozi u pitanju.

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

Motor iz yarisa u corolli. Što da ne. I drugi brendovi jedan te isti motor koriste za svoje modele iz raznih segmenata (npr, 1,0 TSI, 1,0 TCe, 1,2 e-THP ... ). Dakako, u yarisu taj motor nudi perfomanse kao da je F1, a u corolli je druga priča (skoro 3 sekunde razlike u ubrzanju). 

Podeli ovaj post


Link to post

@observer Motor se proizvodi u Toyotinoj fabrici u Poljskoj . Za sada ne obećava , vidićemo kako će se pokazati. Nije jedini motor u ponudi Corolle sedan . U ponudi je i 1.8 hibrid ( siguran sam ) a možda i jači 2.0 hibrid . 

Zbog Euro 6 d norme ( važi od ove godine) 1.5 sa tri cilindra je zamenio 1.6 valvematic . 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Ko zeli Corollu sedan, taj moze da "bira" samo izmedju 1.5 trocilidnrasa i 1.8 hibrida. Steta. Sve sam dalje od Corolle a bas sam bio zagrejan svojevremeno.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

@observer 1.8 hibrid je sjajan izbor.
Ne znam šta možeš dobiti i očekivati od drugih proizvođača s obzirom na opštu zaokupljenost oko ispunjava euro normi.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
On 14.2.2021. at 21:33, observer said:

Ko zeli Corollu sedan, taj moze da "bira" samo izmedju 1.5 trocilidnrasa i 1.8 hibrida. Steta. Sve sam dalje od Corolle a bas sam bio zagrejan svojevremeno.

Ako imas para, bolje uzeti hibrid, em nece faliti snage, em trosi bas malo. 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne, samo pratim trziste (obavio sam moj pazar pre 4 godine ali se trudim da budem u toku stalno). Cca 25k eur je previse za bilo koji auto, po mojim verskim ubedjenjima...

 

  • Like 3

Podeli ovaj post


Link to post
pre 58 minuta, djpesic said:

Ako imas para, bolje uzeti hibrid, em nece faliti snage, em trosi bas malo. 

Videh u salonu karavansku corollu SOL 2,0 hibrid ( i odmah se setih tebe). Sa "popustom" (od 1.000) je "samo" 29.000  :) Cene su totalno "odlepile".

Izmenjeno od biciklista

Podeli ovaj post


Link to post
1 sat pre, biciklista said:

Videh u salonu karavansku corollu SOL 2,0 hibrid ( i odmah se setih tebe). Sa "popustom" (od 1.000) je "samo" 29.000  :) Cene su totalno "odlepile".

Cene rastu kao kvasac, na mesecnom nivou.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 7 sati , biciklista said:

Videh u salonu karavansku corollu SOL 2,0 hibrid ( i odmah se setih tebe). Sa "popustom" (od 1.000) je "samo" 29.000  :) Cene su totalno "odlepile".

Toyota Camry 2.5 hibrid style 30900e . Ne bih se razmišljao . 

Btw Slažem se cene svih novih kola su "odlepile" . Govorimo o sumama koje su pola cene novog stana u Beogradu . 

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo na to mislim. Auto nece biti moj ako kosta kao pola stana. Ja jako volim voznju i automobile ali prosto mi nije normalno da platim puno za nesto sto sutra moze postati samo hrpa zguzvanog lima. Corolla je bila najbolja kupovina 2016. kada je 1.33 kostala oko 13,5k a 1.6 oko 15.

Izmenjeno od observer
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Slažem se . Sada je VW POLO TSI 95ks sa plastičnim ratkapnama , manuelnom klimom već od 15490 e na akciji do kraja februara . Svi su preterali sa cenama . 

A nova Corolla sedan u osnovnom paketu opreme i 1.6 motorom mogla je do skoro da se nađe za 15500e . Što je realna cena . 

Podeli ovaj post


Link to post

Pojam "realna cena" je veoma subjektivna i individualna kategorija. Zavisi od ugla gledanja.

Podeli ovaj post


Link to post

Po meni nema tu mnogo filozofiranja. Pratiš tržište kretanja na tržištu (prikupljaš informacije) i gledaš da dobiješ najviše za svoj novac bilo o kojoj robi da se radi.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bi Toyoti bilo prvi put da nešto tehnički omane u konstrukciji ili izradi ( oni sa dužim pamćenjem mogu da prisete raznih problema ), a da se onda neko vreme pravi blesava i vlasnicima ne omogućava blagovremeno korišćenje prava iz garancije. Upravo u tom smislu i razumem kraj teksta dokoga je dat link ( "Repairs should be paid by the owners (the usual bill in S.Europe was $1500 as of 2021), but regional offices can provide a discount. " ).

Vreme će pokazati da li novi 1,5 zaista ima problem sa EGR-om i kakav će biti konačan stav Toyote po tom pitanju prema vlasnicima, pa i prema onima u Srbiji.

Podeli ovaj post


Link to post

Čuo iz prve ruke,ali od nekoga tko se s tim bavi, zna šta je problem i ima takav auto.
Imaju problem, npr. na modelima s 1.2 turbo motorom kao CHR npr. To je u garanciji do 3 god. i u relax garanciji koja počinje od 5-te godine.To je opet prava Toyota garancija za razliku od onog osiguranja u zadnje dvije .


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×