Jump to content
Mr Nebojša

Istorijat Sciona

Recommended Posts

Uzimajući u obzir činjenicu da je TOYOTA tako veliki proizvođač automobila (najveći po najnovijim istraživanjima), svakako da je bila dužna da reorganizuje celu svoju kompaniju kako bi pokrila ogromo američko tržište.Godine 2002 je se rodila Toyotina nova firma pod imenom SCION-potomak.To ime "potomak" poteklo je iz stare francuske reči nemačkog porekla.

 

Uglavnom, ono što je Toyota pokušala učiniti sa Scin-om je da se svidi mlađim kupcima, željni sportskog duha.Na New York Car Show-u 2002godine, upoznali su se sa prvim od dva koncepta SCION-a bbKs (koji je kasnije postao kcb) i ccKs (poznat kao TC).

 

sciontc2008800x600wallp.jpg w600.png

 

Još dva modela su se pojavila u 2004 i KS KSB i u 2005 TC je došao opet na tržište.Drugi model od SCION-a line-up je KSD, pokrenut u 2007, a takav auto se već proizvodi u Japanu kao Toyota ist.

 

Sjajna stvar koja je ponuđena od strane navedenog brenda je kako je nazivaju "pure price" inače jedna od opcija koja se nudi klijentima.U startu,samoj ceni je obračunato početna, uključujući osiguranje i finansije.Inače sama kompanije radi na jako visokom nivou gde im je primarni zadatak "zadovoljstvo kupaca" kao i to da je nivo prilagođavanja na nove zahteve kupaca, podignut na nivo nikada pre viđeni.

 

2008scionrsrtcsideangle.jpg w600.png

 

Scion sledi pokušaj da privuče pažni kupaca izbacivanjem modela sa limitiranim serijama, tačnije LIMETED EDITION, automobili u ograničenim serijama.Ovi automobili privukli su na sebe jaku pažnju kako i sa ponudom tako i sa dizajnom koji prosto krasi svaki Scion automobili.

 

Kao veliki izbor dodatne opreme koji je jako bogat, kompanija je ponudila i dodatu opremu u obliku subwoofera, platnenih krovova,pa čak i kompresora na određenim modelima, tako da su ljudi iz Scion kompanije mislili na sve, i nije uopšte čudno ako bi se desilo da ljudi jurnu kod ovlašćenih uvoznika radi kupovine jednog od modela :)

 

Sve to izgleda da su marketinski jaka propaganda, zbog same prodaje za KS i KSB i TC su uspeli da naprave sjajni utisak kod kupaca.Ova vrsta agresivnog marketinga osigurava da se kupac sportski orijentisan i sa manjim brojem godina i kilometara odluči upravo za Sciona-potomka Toyote.

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×