Jump to content
cdyane

Citroen Diana 6 LC - Milan(cdyane)

Recommended Posts

Kako i naslov kaze, radi se o Citroen Dijani iz 1980 godiste. Od 1988 godiste u vlasnistvu oca i majke, kupili je sa 25.000km i nije bila vozena zadnjih 5 godina tacnije samo 3 godine je bila vozena od 1980 do 1983 godinu. Sa njom sam porastao i bila je jedini auto o kojem sam mastao da kad porastem da posedujem i naravno vozim. Od 1999 godine je stajala u garazi i nije bila paljena do 2012 kad je pocela restauracija. Evo i njenu pricu a u nastavku po koju sliku sa objasnenjem sta je kako je bilo. 
http://www.autoslavia.com/dijana-iz-tenovo.jpg.e9c41a5895f3056b822c6803ff81d688.jpgtova/

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Po koju sliku kako je na pocetku izgledala i kako su tekli radovi od samog pocetka restauracije do samog kraja. Da napomenem na autu je jos originalna sasija i motor nikad nije otvaran, hteo sam letos da odradim karike i sve dihtunge medjutim majstor od kad je provozao rekao mi samo dolivaj ulje i teraj, daleko je ovo jos od otvaranja, odlicno radi, odlicno ide dakle samo gas.

Radjena je limarija i skoro svaki deo na njoj je originalan zakljucno i patosi su sa originalnim sarama. Menjani su i naravno zamenjeni sa original limovima i sarama: patosi, pragovi, gepek i lim ceo pod pedale, deo koji retko neko menja celog nego samo donji deo. 

 

 

425752_3076750435734_1234144795_n.jpg

425280_3076750515736_1770600221_n.jpg

529848_3441324429856_732844628_n.jpg

580064_3901790341216_719285437_n.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Radilo se po propisu, razdvojili smo sasiju od karoseriju kako i treba po pravilima da bude.

 

527590_4078786326005_2061507755_n.jpg

550378_4179439042260_1920274777_n.jpg

251144_4078782485909_1705437192_n.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Nakon zavrsene limarije usledio je proces farbanja koji je po meni uzas. Na nekim mestima se razlika boja, prasina ima ne nekim mestima i slicno. Naucili smo lekciju za drugi put, unatoc tih nedostataka auto je izgledao odlicno.

47466_4190283273359_59688516_n.jpg

581498_4209484513378_1121969552_n.jpg

304380_4251387840935_656057078_n.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Nakon toga su sredjivani kocnice, menjan karburator, nove gume, nove gumice za sedista koje ove iz Carine naplatili kao dihtunge i repnuli nas bas fino i na kraju tapaciranje sedista po originalnim sarama.

526500_4826060447391_362180608_n.jpg

479737_10200490449721760_519991136_n.jpg

935213_10200493177909963_2125276117_n.jpg

995313_10200595480267458_1442281061_n.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Jedva smo nasli majstora koji ce da je odrzava, trazili smo majstor koji je radio i radi na A-seriju tacnije na Dijanu, Amija i Spaceka. Trazili smo ga mozda 5 godina i zaista zna posao. Ne radi aute svakome nego na odbranim ljudima izmedju kojima sam i ja na moju srecu. Usput kod njega je sredjena komplet letva, ceo upravljacki sistem, lezajevi, podmazano sve zivo, drzac menjaca i sta jos ne. Dan nakon sto sam je preuzeo od servisa gde je bila skoro tri nedelje, pozvali me na Popovoj Sapci gde sam jedva docekao da vidim kako ide na uzbrdicama. Odlicna naravno samo treba da znas sta i kako sa brzinama. Ipak su u pitanju 32 konja.

13769357_10208578198710430_7488481721014511054_n.jpg

P_20170912_141704.jpg

P_20170903_094813.jpg

P_20170907_121803.jpg

P_20170917_115347.jpg

P_20170917_115742.jpg

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Auto se ne vozi svakodnevno nego kad je vreme lepo. Kad neki auto je bio u kvaru ona je tu uvek bila i uvek na visinu zadatka. Od kad je Auris bio kod limara Dijana se vozila non stop osim kad je pao sneg zbog soli.

20645449_10212233147041854_2507181997775597730_o.jpg

11270462_10205577753101165_3591356445765495417_o.jpg

69062406_10217999413234905_130177001293086720_o.jpg

37120694_10214904320619524_2552707752178745344_o.jpg

14671117_10209326340053496_5924897083056588659_n.jpg

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Imala je par svadbi, evo slike od zadnju. 

P_20180629_191250.jpg

P_20180630_083521.jpg

P_20180630_103854.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

U medjuvremenu je pas izgrebao po vratima, na pragovima od dizalici kad radimo na njoj ja i otac malo se farba ogulila pa ici ce bar tako je u planu da se zastiti po pragovima, patosima sve sto treba gde se od koriscenja pokazala korozija koja je minimalna jer je auto garaziran osim evo ove godine gde je stajala na kisu a poznati su da unutra ulazi voda mada sam se trudio da izbacim nju na vreme i osusim. Dakle sledeco u planu je zastita nanovo kvalitetnija ovog puta nasao sam neki plastobit Nemacki kao dosta kvalitetan je, ako mogu da ispoliram ogrebotine, novi kederi, da uzmemo novi letnji krov ili eventualno zalepimo originalnog, narucim da imam za rezervu karike da kad dodje vreme da se osvezi i motor da ih imam. Nije se vozila godinu dana skoro zbog zdravstvenih problema do proslog leta kad sam je registrovao i od tad je do sad skoro 2000km presla sto je za vikend auto odlicno. Pretezno je sad otac vozi jer je laksa za manevrisanje kroz grad nego Auris, plus nije se na njega jos navikao(2 godine...) i laksa mu je Dijana. Od kad se redovnije vozi auto je sve bolji i bolji. Obozavam nju mekoci kako mekano upija neravnine i lezece, fantasticno! Zato obozavam francuze. Dakle otprilike to bi bilo to o mojoj prvoj ljubavi! I da, ne postoji novac na ovom svetu za koji bi je prodao! NEMA!

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka čast na Dyani. Lepa priča o jednom oldtajmeru

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno Piske! Vozice se ona jos dugo. :D

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

cdyane... kao prvo : ja sam mislio da jos imas petokraku na tablici obzirom na starost , drugo : dobra ti ona svadba (tvoja???), treće : odlična recenzija , četvrto : koliko troši ta Diana benzina?, peto : hočeš li i Aurisa onako rastaviti i skinuti šasiju ?
Auto je čudo,ali mislim da te košta taj sport održavanja. Vidim da su Toyo gume... japanci vode brigu o francuskim old tajmerima

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Cdyane Menii je oduvek najveća želja da imam Citroena DS ( ajkulu ) . Najverovatnije ostaće želja ali zato GS može lako da postane realnost

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jel to ona žaba kako su je zvali?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post



cdyane... kao prvo : ja sam mislio da jos imas petokraku na tablici obzirom na starost , drugo : dobra ti ona svadba (tvoja???), treće : odlična recenzija , četvrto : koliko troši ta Diana benzina?, peto : hočeš li i Aurisa onako rastaviti i skinuti šasiju ?
Auto je čudo,ali mislim da te košta taj sport održavanja. Vidim da su Toyo gume... japanci vode brigu o francuskim old tajmerima

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk




Stara jeste ali vozila se do 1999 a do tad smo dobili novije tablice.
Nije moja svadba nazalost, ali bice i to kad tad i to bas sa Dijanom. :D
Hvala, potrudio sam se da detaljno obuhvatim tok dogadjaja od restauracije do sad.
Trosi koliko sipas. :D Po gradu bije 8 kao nisto ali na otvorenom je oko 5, zavisi kako se vozi. Motor je 602 kubika, 32 konja ne racunajuci mene. :D
Auris i novija auta cisto sumnjam da ce doziveti bar polovinu godina od ovoga sto dosad Dijana ima.
Jeste, skup je ovo sport, od same restauracije pa sve do odrzavanja. Medjutim vremena su se promenila od 2012, sad prijatelj moj iz Skoplja proizvodi limariju, mere je uzimao od moje Dijane, gume imamo kod nas sad, ove Toyo sam narucivao iz Nemacke. Sad mogu preko prijatelja koji se bavi autodelova da porucim dosta novih delova. Pretezno delovi porucujemo iz Nemacke, Austrije, Slovenije... Kvalitet naravno nije kao pre, fusare na sve, najsrecniji smo kad nadjemo ovde NOS delove iliti NewOldStock jer znas da su zaista kvalitetne. Ipak je sad za nijansu lakse nego kad smo pocinjali sa restauracijom te 2012.
Brine se Japanci i o starim Citroenima, voze se po Japanu dosta.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Cdyane Menii je oduvek najveća želja da imam Citroena DS ( ajkulu ) . Najverovatnije ostaće želja ali zato GS može lako da postane realnost

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


DS je zaista skup, na kraju lagano izadje i 30.000 evra restauracija. GS je pristupacniji. Ako se odlucis slobodno me kontaktiraj mogu ti pomoci oko delova za GS-a, majstora po Beogradu u Srbiji i slicno.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Jel to ona žaba kako su je zvali?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk


Jeste, Zaba ili Ajkula zavisi ko je kako zove. Sa okruglim farovima u Hrvatskoj je zovete Zaba dok Ajkula je sa "duplim" kasnijim farovima.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ne trosi mnogo, a nisam znao da japanci puno voze francuze

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
DS je zaista skup, na kraju lagano izadje i 30.000 evra restauracija. GS je pristupacniji. Ako se odlucis slobodno me kontaktiraj mogu ti pomoci oko delova za GS-a, majstora po Beogradu u Srbiji i slicno.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Sad sam blokirao za taj GS. Nikako da se sjetim koji je to iako mi slike prolaze kroz glavu.Ima puno moderniju liniju koliko me sjećanje služi.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da da, vole ih i voze. :D

Evo Ajkulu. a9a6a06ddbfb775882956342fd0479c8.jpg

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

to je taj prava limuzina

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Sad sam blokirao za taj GS. Nikako da se sjetim koji je to iako mi slike prolaze kroz glavu.Ima puno moderniju liniju koliko me sjećanje služi.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk



Ero i GS-a. :D Zvali su ga i Ajkulu ili Zabu za sirotinju jer i on ima hidropneumatsko vesanje ili narodski hidraulika.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zbog nje Auris pati sa felnama. :D I neka, nek mu to fali, ipak je on daily a ovo auto za uzivanje, razlika u amortizaciji je nebo i zemlja, neuporedivo. Otac uvek psuje prelaz sa Dijane na Aurisu, kaze ko da se na Taljige vozim. 4d89a677badd5c39d2fae4d2788b232e.jpg

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

svaka čast mislim da novi citroeni nisu ni blizu kvaliteti.Ne znam , ali mislim da je tako. ovaj ds sigurno nike bio jeftin i vozio se unazad 10 god i kod nas

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

×