Jump to content
nigrutin87@gmail.com

Corolla Sedan 1.5 Luna

Recommended Posts

Ipak sam se na kraju odlučio za Kadjar, baš ga imaju u salonu, sklopljen februara ove godine, sad su neke akcije bile u Renou, za 19740, manuelni 1.3 Tce od 140ks, drugi paket opreme, što realno ima sve što mi je potrebno, plus kasko osiguranje za prvu godinu, 5 godine garancije za auto, Obd zaštita.

Prvi izbor mi je bila Korola ili Megane Grandcoupe ali ništa od toga nisam imao prilike da probam, za Tojotin servis ovde u Nišu nisam čuo dobre stvari, a u Renou sam odradio test vožnju Captur-a, ok je, simpatičan ali previše tvrd a za skoro istu cenu sad ide Kadjar. Nisam nešto oduševljen SUV-ovima ali ok mi je Kadjar, računao sam da će i više da drži cenu i lakše da se proda kad mu dođe vreme, dobar motor, umeren potrošač. Lakši će biti i za parkiranje od sedana.

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post

Renault ima zanimljivu garanciju od 5 god... ajd molim te javi nam kako ta garancija funkcionira u stvarnosti. Sretno

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Lav Lav Meni je u garanciji zamenjen akumulator . Funkcioniše garancija kod Renoa

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Je l moguce da niko jos nije kupio corollu sa 1.5 motorom :)?

Podeli ovaj post


Link to post
On 25.3.2021. at 16:20, nigrutin87@gmail.com said:

Ipak sam se na kraju odlučio za Kadjar, baš ga imaju u salonu, sklopljen februara ove godine, sad su neke akcije bile u Renou, za 19740, manuelni 1.3 Tce od 140ks, drugi paket opreme, što realno ima sve što mi je potrebno, plus kasko osiguranje za prvu godinu, 5 godine garancije za auto, Obd zaštita.

Prvi izbor mi je bila Korola ili Megane Grandcoupe ali ništa od toga nisam imao prilike da probam, za Tojotin servis ovde u Nišu nisam čuo dobre stvari, a u Renou sam odradio test vožnju Captur-a, ok je, simpatičan ali previše tvrd a za skoro istu cenu sad ide Kadjar. Nisam nešto oduševljen SUV-ovima ali ok mi je Kadjar, računao sam da će i više da drži cenu i lakše da se proda kad mu dođe vreme, dobar motor, umeren potrošač. Lakši će biti i za parkiranje od sedana.

Kakva su u medjuvremenu iskustava sa Kadjarom 1,33 TCE 140 ? Gledao sam to vozilo sa porodicom i delovalo mi je skroz ok, ali su meni krajem 2019 za njega ( sa 6MT ) u Bose paketu opreme (sa par opcija) tražili oko 26 hiljada.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 5 sati , observer said:

Je l moguce da niko jos nije kupio corollu sa 1.5 motorom :)?

Jeste: 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Imaš i u "mojoj" temi

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
On 16.11.2021. at 18:03, observer said:

Je l moguce da niko jos nije kupio corollu sa 1.5 motorom :)?

Kao sto rece Pajser China ja sam skoro kupio Corollu sa 1.5 motorom.

Bilo sta da te zanima, na raspolaganju sam. :)

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dakle drugari, skoro tri meseca ga imam. Slabo sam nesto vozio ali ipak dovoljno da steknem bolji utisak o voznim karakeristikama. Po pitanju motora, vrlo sam zadovoljan, bolje reci odusevljen. :yes:


Vozim uglavnom u Eco mode-u, nema potrebe da ukljucujem sport mode. Lako se pretice u svim uslovima (grad, magistrala, autoput). Ima snage ne pretek. Sport mode je odlican za zustriju voznji ili za brdovid teren. Sport mode osetno menja osetljivost gas pedale tj. auto prosto ‘skace’ sa linije i CVT mnogo agresivnije salta.


Motor se bukvalno ne cuje u toku voznje. Kada se jace stisne gas auto glatko guta asfalt bez brujanja ili vibracija. Tu Direct Shift-CVT radi vrhunski posao. Koristio sam razne automatske menjace u poslednih 25+ godina ali ovaj CVT sa Launch Gear-om je remek delo. Uzivanje u voznji! Ni u jednom trenutku nisam imao osecaj da je auto trom ili da mu fali snage. Verovatno pomaze i to sto ovaj 1.5 motor ima dosta manju masu od prethodnog motora, manje trosi, a termicka efikasnost motora je unapredjena na 40%.

I da spomenem da nove zimske gume + felne su fino legle. Ide corolla kao metak. :twothumbsup:
 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

To te ja pitam

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 17 sati , Vaske212 said:

Dakle drugari, skoro tri meseca ga imam. Slabo sam nesto vozio ali ipak dovoljno da steknem bolji utisak o voznim karakeristikama. Po pitanju motora, vrlo sam zadovoljan, bolje reci odusevljen. :yes:


Vozim uglavnom u Eco mode-u, nema potrebe da ukljucujem sport mode. Lako se pretice u svim uslovima (grad, magistrala, autoput). Ima snage ne pretek. Sport mode je odlican za zustriju voznji ili za brdovid teren. Sport mode osetno menja osetljivost gas pedale tj. auto prosto ‘skace’ sa linije i CVT mnogo agresivnije salta.


Motor se bukvalno ne cuje u toku voznje. Kada se jace stisne gas auto glatko guta asfalt bez brujanja ili vibracija. Tu Direct Shift-CVT radi vrhunski posao. Koristio sam razne automatske menjace u poslednih 25+ godina ali ovaj CVT sa Launch Gear-om je remek delo. Uzivanje u voznji! Ni u jednom trenutku nisam imao osecaj da je auto trom ili da mu fali snage. Verovatno pomaze i to sto ovaj 1.5 motor ima dosta manju masu od prethodnog motora, manje trosi, a termicka efikasnost motora je unapredjena na 40%.

I da spomenem da nove zimske gume + felne su fino legle. Ide corolla kao metak. :twothumbsup:
 

Lepo je pročitati kada da je čovek tako zadovoljan ! Bravo !

:) 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Da li ovaj motor ima GDI (direktno ubrizgavanje)?

Podeli ovaj post


Link to post

Isteklo vreme za edit.

Bez GDI ce biti samo u buducoj 1.5 hibrid varijanti (oznaka motora M15A-FXE)

https://toyota-club.net/files/faq/20-08-01_faq_df_r3_en.htm

Dakle, ili hibrid Corolla ili neka druga marka (malo ih je jos ostalo sa klasicnim motorima, prakticno samo Fiat i Hyundai, da ja znam).

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post
pre 8 minuta, observer said:

Isteklo vreme za edit.

Bez GDI ce biti samo u buducoj 1.5 hibrid varijanti (oznaka motora M15A-FXE)

https://toyota-club.net/files/faq/20-08-01_faq_df_r3_en.htm

Dakle, ili hibrid Corolla ili neka druga marka (malo ih je jos ostalo sa klasicnim motorima, prakticno samo Fiat i Hyundai, da ja znam).

Znači i Toyotini benzinci od sada sa plivajućim! ;)

Da li si namerno zaboravio Mazdu ili...?

Podeli ovaj post


Link to post

Mazda ima direktno ubrizgavanje odavno.

Moram da objasnim zasto izbegavam GDI - zbog karbonskih naslaga na usisnim ventilima, uz sve marketinske price o poboljsanjima, cini se da je to i dalje problem, o kojem se malo prica - to tek treba da dodje na red, protokom vremena kada svi ovi novi motori malo omatore. Isto kao i o DPF pre 10 godina, koji je sad tek postao tema.

Podeli ovaj post


Link to post

Vozim službeno fabiju TSI 95, koja već ima 120 kkm. Nikakvih problema oko motora, pa ni zbog tog direktnog ubrizgavanja. Znam neke vlasnike TSI-a sa značajno više km, ali, bez problema te vrste koje pominješ.

Podeli ovaj post


Link to post

Imam vec 5 godina Golf 1.2 TSI, za sada samo tek 43.000 km, tako da i sam cekam da vidim efekte te nove tehnologije. Od svakog auta ocekujem bar 200.000 km, sve ispod toga nije za prelaznu ocenu. Imao sam Polo 1.6 TDI kog sam prodao sa 125.000 km jer me nervirao DPF (opet nova tehnologija o kojoj se nije znalo skoro nista 2010 kada sam ga kupio). Pun mi je kufer novotarija, zelim da bar jednom u zivotu nabodem nesto klasicno i provereno.

 

Podeli ovaj post


Link to post
Imam vec 5 godina Golf 1.2 TSI, za sada samo tek 43.000 km, tako da i sam cekam da vidim efekte te nove tehnologije. Od svakog auta ocekujem bar 200.000 km, sve ispod toga nije za prelaznu ocenu. Imao sam Polo 1.6 TDI kog sam prodao sa 125.000 km jer me nervirao DPF (opet nova tehnologija o kojoj se nije znalo skoro nista 2010 kada sam ga kupio). Pun mi je kufer novotarija, zelim da bar jednom u zivotu nabodem nesto klasicno i provereno.
 
šta je bilo s tim DPF kod Pola?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pasivne regeneracije na svakih 500km (sto je sasvim normalno i zvanicno potvrdjeno u ovlascenom servisu kao potpuno ispravan auto) ali je mene to kao pojava nerviralo i bio dovoljan razlog (uz vec 10 godina starosti) da ga se resim dok se jos moze prodati. Noviji TDI-ji cak rade regeneraciju i cesce (desava se i na 200-300km) sto je meni potpuno nenormalno i ne zelim takvo smece.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam sa se jednim dizelom sa DPF-om ( 308 HDI ) družio 10 godina (pre toga sam 5 godina imao 2,0 HDI u 307), a sa drugim ( 500L 1,6MJ) se družim sedmu godinu. I ako bih zanemario jedan EGR ventil za 308 (koji sam platio 200 evra), nikada nisam imao nijedan problem sa motorom (ili DPF-om ili regeneracijom) ili bilo kakav vanredni trošak (jeste mi na 307 otišla ručica migavaca, to sam platio, a na 308 bi otišla roletna panorame, pokrila garancija). I mada nemam ni najmanju averziju prema dizelima ili loše iskustvo, poslednji put sam sebi kupio turbo benzinca (sa direktnim ubrizgavanjem koje pominješ). A kako sada to privatno vozim paralelno sa onim 1,6MJ, često sebi postavljam pitanje šta je (meni) bolje. I pojma nemam :) Ali, zaista. Sve je to meni super. Svaki na svoj način. Probao sam i hibrida. I on mi je super :) A da je sve to tehnološki veoma složeno i da je svaki taj automobil potencijalna bomba, to nema dileme. Ma, da uzmeš neku staru dačiju, ona može biti izvor velikog troška, a kamo li neki savremeni motor. Čitam neki dan na forumu dačije, čovek ima Sandero 1,4 MPI od 75 ks iz 2010. godine i na parkingu mu u toku noći "odsekli" katalizator. OEM katalizator za taj motor (Euro 4) košta 960 evra. Za automobil star 11 godina. I ja onda treba da brinem za direktno ubrizgavanje na mom motoru ili za DPF na onom 1,6MJ ? Neću da brinem i razmišljam, hoću da živim i ne razmišljam  :)

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

@observer moja Toyota 1.4 dizel radi regeneraciju cca svakih 700 km.
Ali odradi to bez da mene zamara s tim.
@biciklista kako se manifestovao kvar s EGR ventilom? Šta se dešavalo autu?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×