ivandzilo 5 Napisano Maj 26, 2021 Da li ste nekada nakon izbalansiranih guma, skinuvši ih sa mašine za balansiranje stavili ponovo na mašinu za balansiranje ? To mi se dogodilo jednom prilikom kada sam zahtevao od majstora da proverim da li je stvarno točak izbalansiran. I gle čuda točak pokazuje da nije izbalansira. Onda je jedan iskusniji vulkanizer rekao da se to dogagađa uvek , jer se točak ne vrati na istovetni položaj u mašinu i onda postoji odstupanje tj balansirani točak kada se skine sa mašine i ponovo vrati sa nekim drugačijim zaokretom i zavrti pa zaustavi, pokazuje da točak nije izbalansiran. Da li vam je to poznato? Meni sada nije jasan smisao balansiranja točkova. Jer balansirani točak ne ostaje u mašinu za balansiranje već se montira na vozilo. Znači menja mu se položaj , pokazivaće odstupanje od stanja kakvo je imao na mašini za balansiranje. Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Maj 26, 2021 Ne bi to trebalo biti kao sto si napisao. Jer ispada ds nikada nije balansiran.Jesi li probao to na sva 4 točka? Ako je tako sa svih 4 , onda treba probati i sa rezervnom gumom. Zanimljiva tema Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post