Jump to content
kejicslavisa

Yaris D4D 2009

Recommended Posts

Поздрав свима. Ја сам Славиша Кејић
Недавно сам купио Јариса Д4Д 2009.

Аутомобил је увезен из Швајцарске. Потврду АМС су ми једва завршили јер аутомобил има мали фабрички спојлер назад.
Ако неко жели да увезе ауто да знате да и са тим можете имати великих проблема.
Јарис има назад дискове и мислим да овај модел има и ЕСП. Куцањем броја шасије нисам могао да нађем нигде неки податак о овом моделу.

Аутомобил сам прегледао у сервису на Смедеревском путу. Због рекламирања не могу рећи о ком сервису се ради.
Рекли су ми да треба велики и мали сервис. Обраду задњих дискова и заменити задње пличице. Остало је све одлично.
Мали сервис је око 100 евра и поставили су ми питање "да ли желим мењати филтер горива". То ме је питање баш изненадило. 
Био сам убеђен да се то подразумева.
Велики сервис са заменским деловима је око 36 000 РСД без "пливајуће ременице алтернатора".
На мени је да одлучим да ли треба ту ременицу заменити која кошта 7700 РСД. Они предлажу да треба али није обавезна.
Заменске делове имају на стању. Њихова гаранција је годину дана. Препоручени сервис је 60 000 km или 5 година.
Оригинални делови су 51 000 РСД без ременице алтернатора.
Оригиналне делове имају на стању осим ПКК каиша који се чека 7 дана. Гаранција годину дана. Препоручени сервис 100 000 km или 6 година.
Ако неко може да да предлог или савет везано за заменске или оригиналне делове.

Да још кажем о себи да сам имао Стојадина, два Југића, две Тојоте Старлет, Волксваген Поло.
Пола сам возио све до сад. Јесте стар ауто али нисам очекивао да се толико квари.
Рекао сам да никад више нећу разматрати ништа осим Тојоте, Хонде и Мерцедеса.
Једном баба у дрењке иде.
Да кажем још да од две Тојоте Старлет, једна је била исто из Швајцарске.
Најбољи ауто икад, што сам возио. Кад сам било где требао на пут са њим ја сам уживао у вожњи. Ауто са душом.
Нажалост имао сам удес и купим исти модел али стари ауто није имао никакве везе са новим аутом.
Два потпуно различита аута. Старлет из Швајцарске је имао дупло већа кочиона клешта.
Мајстор који је мењао дискове је једва набавио дискове и тврдио да су то дискови од неке друге Тојоте. Мислим да је рекао "Супра".

Толико од мене, извините што оволико написах. Али шта да радим, ја сам доста детаљан. Мислим да сам зато и изабрао Тојоту. :)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ево да поделим и ово искуство. Данас сам преузео аутомобил са плаца. Добио таблице и план је био да га превезем до сервиса, да се уради мали и велики сервис. Другар возио Јариса и у вожњи ауто му се угаси. Дођу људи са плаца и пробали да га упале и ништа. Пребаце га у сервис и пред сервисом сам од себе се порпави и упали. Ја га возио пар км и опет се у вожњи угаси. АутоСервис неће да ради мали и велики сервис док се аутомобил не оспособи да пали и гаси. Тренутно је ауто код некод електроничара Драганчета. Чекам да ми он јави шта је проблем. Кад су ауто ставили на дијагностику пријављивао је грешку треће дизне. Сад електроничар мора да одради своје.

Podeli ovaj post


Link to post

javi

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Проблем је трећа дизна. Кад је ауто хладан, упали без проблема и ради одлично јер дизна добро распршује нафту. Кад се ауто загреје, електроника у дизни не одради нешто добро и отвори је. Компјутер да би заштитио мотор не дозвољава да се ауто упали. Цена половне дизне за Јарис 2009 је 250 евра. Људи са плаца су преузели посао на себе и нашли су негде за 150 евра. Чекамо да стигне па да пробају извадити стару дизну. То зна бити проблем. Цена нове дизне је 71 000 рсд. Тојота Јарис 2008 d4d, дизна за тај модел половна је 50-80 евра. Ето да неко ко чита има и тај податак.

Podeli ovaj post


Link to post

Bas danas mi kolega mijenjao dizne na VW polo... komad 200€ plus ruke, Delphi marka.Morao mijenjati sve 3 (ima 3 cilindra), a auto tek 150 000 km

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ја сам се само надао да није главни компјутер цркао. Мајстори кажу то код Јариса не цркне никад. 

Podeli ovaj post


Link to post

Коначно сам данас преузео Јариса. Људи са аутоплаца су ми понудили поправку да платимо по пола. Поред те треће дизне којој је цркла електроника, појавио се још један проблем. Четврда дисзна лоше "баца" нафту. Па су морали заменити и њу. Пре куповине сам прегледао аутомобил и добио потврду да су ми све дизне у одличном стању. Кажу, електроника на трећој дизни је цркла јер је дизна била оптерећена. Наводно четврта дизна ако је лоша онда трећа дизна покушава да исправи тај рад  и ради другачије и зато је цркла. Вредности након поправке на дизнама су +0.54, -0.45, +1.18, +0.16 (колико сам могао запамтити) и кад се да гас не одскачу много од вредности. Сад чекам велики и мали сервис и да преузмем аутомобил.

Podeli ovaj post


Link to post

×