Jump to content
Pajser China

PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

Recommended Posts

Wow. Vrhunska stvar. Velika hvala! :good:
Nema na cemu!

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post


@Pajser China svjetlo u pretincu... ja ga imam u Corolli. Ali radi samo kada rade i svjetla ili pozicija.

Vibracija retrovizora... misliš na unutarnji?
to samo trese ili i "drnda"?
Kod mene je ok,bilo je nesto,ali se rijesilo.
Multimedija... kako misliš da se resetuje?Što se točno desi?

Kod mene bude kako sam ostavio u trenutku gašenja auta.






Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Wow. Vrhunska stvar. Velika hvala! :good:
Pa kažem ti ja da@cdyane ne može nitko osporiti garanciju, on može predavati predmet "rasvjeta" Toyota stručnjacima

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post
pre 9 sati , cdyane said:

Kum mi vozi Honda CR-V (2019 god.) i kod njega je objektivno slabija svetlost. Njegov CR-V cak nema LED maglenke.

To je niži paket opreme ( LED farovi + halogene maglenke ). Svi paketi opreme iznad ( 3 paketa) imaju i LED maglenke. 

Podeli ovaj post


Link to post

Malo smo se izmešali sa temama - važno je da je živo :)

Malo mi je bez veze da moramo da menjamo nešto što je osnovno - prednja svetla. Nisam to očekivao od Toyote Corolla kao najprodavanijeg auta... Bar postoje neka korektna rešenja - hvala na deljenju iskustava. Nešto ću sigurno učiniti, ovako je baš loše.
Šteta što za maglenke nema oprobanih rešenja - ovo je model od 2019...
Unutrašnji retrovizor zavibrira kada drmne bass ako je radio preko pola. To baš zasmeta, čak i u vožnji. Takođe, na malom broju obrtaja ume da zavibrira (npr. 1500 rpm kada motor zastenje da mu treba "niža" dok se ne promeni brzina)
Oko multimedije: imam ključ, dam kontakt, sve se upali, ali kada zakrenem ključ da se upali auto - ponovo krene iz nule, upali se "toyota" i nastavi da radi gde je stalo. Inače, "pamti" šta je bilo u multimediji id prethodne vožnje - nastavi po istom setovanju. E to "duplo" paljenje multimedije, kada dam kontakt i kada upalim auto - malko iritira...
Kliko vidim, nema ničemu od ovoga leka jer nisam usamljen slučaj...
Inače, upalila se žuta lampica za pritisak u gumama - a ja se ponadao :(

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
Malo smo se izmešali sa temama - važno je da je živo Viber_viber1.png

Malo mi je bez veze da moramo da menjamo nešto što je osnovno - prednja svetla. Nisam to očekivao od Toyote Corolla kao najprodavanijeg auta... Bar postoje neka korektna rešenja - hvala na deljenju iskustava. Nešto ću sigurno učiniti, ovako je baš loše.
Šteta što za maglenke nema oprobanih rešenja - ovo je model od 2019...
Unutrašnji retrovizor zavibrira kada drmne bass ako je radio preko pola. To baš zasmeta, čak i u vožnji. Takođe, na malom broju obrtaja ume da zavibrira (npr. 1500 rpm kada motor zastenje da mu treba "niža" dok se ne promeni brzina)
Oko multimedije: imam ključ, dam kontakt, sve se upali, ali kada zakrenem ključ da se upali auto - ponovo krene iz nule, upali se "toyota" i nastavi da radi gde je stalo. Inače, "pamti" šta je bilo u multimediji id prethodne vožnje - nastavi po istom setovanju. E to "duplo" paljenje multimedije, kada dam kontakt i kada upalim auto - malko iritira...
Kliko vidim, nema ničemu od ovoga leka jer nisam usamljen slučaj...
Inače, upalila se žuta lampica za pritisak u gumama - a ja se ponadao default_viber4.png

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka


Ima lijeka za to vibriranje retrobizora... skidanje poklopca armaturne ploče i podlaganje spužvicama (Toyota to ima posebno za tu namjenu). Na taj način neće biti omogućen prijenos vibracije.
Lako može da bude da počne "tresti" i šajba, suncobrani...

Ovo sa multimedijom... kod mene nije tako. moja je 2017 god. Kad palim sve se nastavi kako treba.

Ja bih te stvari sve reklamirao jer će ti se samo nakupljati nedostaci
Mene vibracije užasno iritiraju tako da nemam prema tome toleranciju.

Nikada niti jedan auto mi nije imao nikakve cvrčke čak niti nakon 20 god... ali zato ima Corolla... e nećeš !!! - rekao sam joj!

Ovo za maglenke,mislim da mi to radi kako treba, treb testirati kda ima smisla - isključivo kada je magla. Po noći nema smisla to testirati, samo smeta vozaču iz suprotnog smjera,a tebi ne pomaže.






Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

To oko vibracija retrovizora. Može da bude i zbog 3 cilindra i veoma sitnih vibracija koje takvi motori prave u nekim režimima rada. Pored yarisa (sa 4 cilindra), vozim poslovno i TSI 95, a on je 3 cilindra. I tu ima "nekih sitnih vibracija" (kada se "potopi gas", pa je u fazi forsiranog ubrzanja). Oseti se to, veoma sitno, iz papučica, na volanu, svuda). Vozio sam i civic 1,0T od 129 ks. Manje se oseti (pod gasom do kraja), ali, ima tu vibracija kojih nema sa 4 cilindra (vozio sam i civica 1,5T i "ništa").

Podeli ovaj post


Link to post

Zasigurno je do 3 cilindra da se na nekom rezonantnom broju obrtaja javi vibeacija, ali postoji i slučaj da vibrira u ritmu basa kada je glasnija muzika - to je ovo što Lav reče da imaju male sunđeraste amortizere
Neću trčati, ali ću svakako pomenuti ovlašćenom serviseru kada odem na "mali servis"

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

I 1.6 valvematic ima vibracije sitne na leru, verovatno jer radi na 600 obrtaja kad nije nikakav potrosac tipa svetla i klima upaljeni. Tad se na oko 800-900 penju. Mada u kabini dosad nisam imao neke cudne zvukove da ga ne urocim pu pu. :D

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
I 1.6 valvematic ima vibracije sitne na leru, verovatno jer radi na 600 obrtaja kad nije nikakav potrosac tipa svetla i klima upaljeni. Tad se na oko 800-900 penju. Mada u kabini dosad nisam imao neke cudne zvukove da ga ne urocim pu pu. :D

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Kakve vibracije imaš u leru?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 14 sati , biciklista said:

To je niži paket opreme ( LED farovi + halogene maglenke ). Svi paketi opreme iznad ( 3 paketa) imaju i LED maglenke. 

Pojma nemam koji je paket opreme. Ima obicne reflektor farove. Nema LED.

Zali se, imao je ozbiljne probleme za autom. Menjali mu podizace prozora (za vozaca i suvozaca), menjali celu komandnu tablu i nekakve porpravke oko volana. Problem oko prozora na zalost nije resen. Sve je jos uvek u garanciji ali gleda da proda pre nego sto istekne garancija.. logicno.

Podeli ovaj post


Link to post

Kao kod dizelasa otprilike samo ne toliko izrazene. Bas treba da obratis paznju da ih primetis. Mislio sam da ne valja nesto ali ispalo da je kod svih 1.6 motora tako...

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 4 sati , Pajser China said:

Zasigurno je do 3 cilindra da se na nekom rezonantnom broju obrtaja javi vibeacija, ali postoji i slučaj da vibrira u ritmu basa kada je glasnija muzika - to je ovo što Lav reče da imaju male sunđeraste amortizere
Neću trčati, ali ću svakako pomenuti ovlašćenom serviseru kada odem na "mali servis"

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 

Imam taj 1.5 motor. Nesto nisam primetio tu vibraciju.. ni zbog muzike ni zbog motora. Bas cu sutra da naostrim cula. :)

Podeli ovaj post


Link to post
pre 8 sati , Vaske212 said:

Pojma nemam koji je paket opreme. Ima obicne reflektor farove. Nema LED.

Zali se, imao je ozbiljne probleme za autom. Menjali mu podizace prozora (za vozaca i suvozaca), menjali celu komandnu tablu i nekakve porpravke oko volana. Problem oko prozora na zalost nije resen. Sve je jos uvek u garanciji ali gleda da proda pre nego sto istekne garancija.. logicno.

Da, postojao je baš bazni Comfort paket. Halogenac. I samo 2WD. Ali, taj nije imao maglenke. Maglenke (halogene maglenke, ali uz LED farove) je imao Elegance. A to što kažeš za probleme sa njegovim vozilom, sklon sam da poverujem. Ja zato i kažem da su i Japanci odavno samo obična konfekcija. I meni je Yaris kao nov vrlo brzo štucao nakon kupovine, zbog problema sa EGR-om. A i Honda završila u servisu. Tužno, ali, manje sam imao garantnih odlazaka u servis sa škodom, fiatom i pežoom, nego li sa Japancima. I kada neko počne da mi veliča Japance, meni dodje smešno :) Sve je to isto. Kako ti se zalomi "đubar", bez razlike da li je iz Evrope ili Azije  :)

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
Da, postojao je baš bazni Comfort paket. Halogenac. I samo 2WD. Ali, taj nije imao maglenke. Maglenke (halogene maglenke, ali uz LED farove) je imao Elegance. A to što kažeš za probleme sa njegovim vozilom, sklon sam da poverujem. Ja zato i kažem da su i Japanci odavno samo obična konfekcija. I meni je Yaris kao nov vrlo brzo štucao nakon kupovine, zbog problema sa EGR-om. A i Honda završila u servisu. Tužno, ali, manje sam imao garantnih odlazaka u servis sa škodom, fiatom i pežoom, nego li sa Japancima. I kada neko počne da mi veliča Japance, meni dodje smešno  Sve je to isto. Kako ti se zalomi "đubar", bez razlike da li je iz Evrope ili Azije  

Ovo za Yarisa i probleme s EGR... kako se manifestovao kvar? Kažeš "štucao"... na što točno misliš?

 

EDIT: pretpostavljam da je 1.4 D4D motor

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

U pitanju je 1,5 VVTi iz početka 2019. (ili kraj 2018), isporuka je bila početak marta. Gasio se pri kretanju. Daš mu (normalan) gas, počneš da otpuštaš kvačilo i on se samo odjednom "uguši". Mislio sam da sanjam. Ta kola "delim" (na poslu). I svi koji voze su se na to žalili. Nov automobil je tada bio. Prvi put kada je reklamirano, bilo je da je "ništa". Drugi put su rekli opet da je "ništa", ali, posle toga "ništa" više nije postojao taj problem. Pošto sam privatno vozio dizele u to vreme i jednom imao isti problem, "stavljam ruku u vatru" da je bio EGR. Potpuno isti simptom.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 48 minuta, biciklista said:

Da, postojao je baš bazni Comfort paket. Halogenac. I samo 2WD. Ali, taj nije imao maglenke. Maglenke (halogene maglenke, ali uz LED farove) je imao Elegance. A to što kažeš za probleme sa njegovim vozilom, sklon sam da poverujem. Ja zato i kažem da su i Japanci odavno samo obična konfekcija. I meni je Yaris kao nov vrlo brzo štucao nakon kupovine, zbog problema sa EGR-om. A i Honda završila u servisu. Tužno, ali, manje sam imao garantnih odlazaka u servis sa škodom, fiatom i pežoom, nego li sa Japancima. I kada neko počne da mi veliča Japance, meni dodje smešno :) Sve je to isto. Kako ti se zalomi "đubar", bez razlike da li je iz Evrope ili Azije  :)

Da se razumemo, taj njegov CR-V je proizveden u Meksiku. Sta reci.

Inace i Mazda 3 sedan se proizvodi u Meksiku.

Podeli ovaj post


Link to post

@biciklista

Nisam znao da i benzinci imaju EGR. Inače , to radi problem dizelima pa sam zato pitao kako se manifestovao kvar.

 

Znači , auto se popravio "sam od sebe" ili je i dalje "ništa"...?

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

@Vaske212

Koliko ja znam, aktuelni CRV za Evropu dolazi samo iz Japana. Znam veoma dobro još dva vlasnika. I njihovi su iz Japana (broj šasije sve govori). Prethodna generacija za Evropu je valjda dolazila iz GB.

@LAV-LAVKola više nemaju taj problem. Nakon druge reklemacije.

Izmenjeno od biciklista
dopuna

Podeli ovaj post


Link to post
Koliko ja znam, aktuelni CRV za Evropu dolazi samo iz Japana. Znam veoma dobro još dva vlasnika. I njihovi su iz Japana (broj šasije sve govori). Prethodna generacija za Evropu je valjda dolazila iz GB.
Ovo za CRV... zašto je skidana kontrolna (komandna ploča)? i šta je bilo s tim podizačima da i novi ne valjaju?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@Vaske212

 

Ovo za CRV... zašto je skidana kontrolna (komandna ploča)? i šta je bilo s tim podizačima da i novi ne valjaju?

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Ovo za CRV... zašto je skidana kontrolna (komandna ploča)? i šta je bilo s tim podizačima da i novi ne valjaju?

@biciklista

Ispravljeno

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Pajser China

 

Nemaš brige, izgleda da je ono s multimedijom tako po difoltu...

Nisam ni primjetio do sada da se kod okretanja ključa opet pali "toyota"... hhahahhaah

 

Upravo upalim i "zapne " mi za oko... opaaa pa to je tako,a ja mislio da nije opaaaaa

 

Tako da znaš da je i kod mene tako,a nisam obraćao pažnju na to do sada.Bio sam siguran da nije tako hhahaha

 

Jbg, usmjeren sam na druge stvari pa me ovo nije zamaralo,a sada neću moći spavati ...ufffff

 

Tko zna šta još ima da nisam primjetio uffff

 

Edit: P.S. očito je takav softwer ugrađen i u nove modele... jbg

 

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Očigledno sam nestrpljiviji od tebe, ne dao Bog da hoću još u rikverc, dok se upali kamera - "prođe večnost"

Kako god, to i jeste nebitna stvar, malo strpljenja i sve ok. Danas sam iskusio "automatiku" koja mi se ne dopada.

Krenuh rano na posao, oko 7, ugasim da škljocaju automatska svetla - rade samo led dnevna. Sve ok, ali neće multimedija i lampice na komandnoj tabli da budu svetlije. Tačnije rečeno, mapa na Android autu je u dark modu. Sve mi smeta jer je previše tamno, jer napolju počinje dan. Na dnevni mod se prebacilo tek kada je bio sasvim dan. Može li ručno? Verujem da može, samo kako?

Ovo mi smeta, naročito ispod podvožnjaka na sunčanom vremenu, tada, iako je dan, ode mapa u dark mod i ništa se ne vidi...

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Ja nemam strpljenja čekati da se upali kamera za rikverc, krenem pa šta bude

Jbg, nisam se rodio s tom kamerom,ali kad se navikneš... u biti ja tu kameru baš i ne koristim puno...ali parkirni senzori mi baš trebaju pa ih koristim (nadoolata). To mi je navika .

Ovo za modove... tvoja je multimedija fizički drukčija, ja nemam ni android auto nego nešto slično (zapravo goli k.) ... da ne kompliciram...
Kod mene mozes u postavkama mijenjati dan-noć.
Iako kod mene je to ok , senzori brzo prepoznaju jačinu svjetlosti pa se na multimediji automatski logički mijenja intezitet svjetla.

...Osim ako si sad opet nešto našao ...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×