Jump to content
Pajser China

PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

Recommended Posts

Sutra posle podne ću malo da te preslišam :)

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
pre 10 sati , LAV-LAV said:


 

 


???

Ovo je zaista suludo!


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

 

Verovao ili ne to ne bi ni primetio nego jednom se ja sa klincima vracao iz neke setnje. Kupio im one pistolje-igracke koji ispaljuju konfete. I tako se mi setamo a oni se gadjaju konfetama. No, stignemo do auta a oni se jure oko Qashqai i ispaljuje te konfete. Kad u jednom trenutku jedan sin ispali gomilu toga po auto, a one konfete se polako klizaju niz prozore.. i hop pravo izmedju stakla i kedera - pravo u sama vrata!!! :cry:

Ja pustim urlik ocaja prema nebu i svim nadlezim bogovima automobilizma!! Znaci ludilo. Ladno u tom trenuku se uvuklo pola sake konfeta u supljuni vrata (vozaceva strana). Ja malo bolje pogledam ostala vrata a ono ista situacija, luft izmedju stakla i kedera po nekoliko milimetara. Uzas!

Nissan nikada vise!

Podeli ovaj post


Link to post

Nije jedini, kada pada kiša, pa napada na vozačev prozor, spustim ga i podignem ne bi li ga obrisao. Tako sam navikao za brzu intervenciju.
Hvala Bogu, to kod Corolle to funkcioniše ali kod Aygo ne valja, a toj listi mogu se dodati i 500L, Fiesta...

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
pre 1 sat , Pajser China said:

Ima li neko ideju kako se gasi automatsko zatamnjenje komandne table i multimedije? Mobilni nije nakačen... Znači nema veze sa android auto
U podešavanju sam pronašao Light sensitivity - ali i na -2 i na + 2 ponaša se isto...

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 

Mislim da sam nasao moguce resenje. Nisam stigao da probam kod mene ali cu sutra.

Instrukcije su na engleskom ali je postupak jednostavan.. navodno se samo aktivira tz. 'Day Mode' preko Menu tastera. U prilogu je screenshot.

Javi da li je uspelo. :)

Day Mode.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Bzvz nema ove opcije kod mene

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
Bzvz nema ove opcije kod mene

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka


To osvjetljenje ploče radi na principu mobitela da ne blješti svjetlo po mraku.. Ali na mobu se to može isključiti odnosno podesiti.

Na mom drugom autu mogu postaviti da se vidi sa mjeseca svjetlo ili skroz zatamniti... ovdje nema tih tipki...



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Imam neko polurešenje.
Naime, uvek su mi svetla bila na automatici - od kako sam prebacio na ručno nema onog čestog paljenja svetla i prebacivanja u dark mode kada prođem ispod nadvožnjaka ili veće krošnje. To nije način da po želji prebacim u light mode ili da vratim u dark ali je bolje i manje smeta. Ono što je dobro, kada uđem u tunel, iako nije upalio svetla (naravno jer je na dnevnim svetlima u manuelnom režimu) prebacuje u dark mode multimediju i tablu.
Sve u svemu, nije kako bih voleo ali ok

Pitanjce: gde kačite mirisnu jelkicu?
O retrovizor ne može jer zaklanja ionako sužen prostor između displeja i retrovizora.

Danas nalio pun rezervoar - prosečna potrošnja od kako je kupljen 5.1 - isto kao na MyT (prešao 6200km za manje od 3 meseca). Dopada mi se MyT jer precizno evidentira nivo napunjenosti rezervoara. Primetio sam da mi je povećan broj kilometara koje mogu da pređem sa punim rezervoarom - 884km

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro pazi gdje kačiš jelkicu jer u dodiru plastike može je istopiti (jaka je to kemikalija)
Ja inače još nijednom nisam stavio miris,još auto nakon 4 god miriše tvornički (ali s puno manje inteziteta )

Insče, tu jelkicu možeš objesiti na neko diskretno mjesto kao nor. kraj sjedišta i slično

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala
Malo mi neobično da mi jelkica visi tatrane a da nije odmah u šoferki
Stavljao sam ova tri meseca onaj prsten što se stavi na nosač retrovizora - nije to taj gušt :) Al dobro, prošlo je vreme Tristaća i Jugića

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
pre 17 minuta, Pajser China said:

Snimak sa MyT8eafc0980f87104d1c8c530b111a0423.jpg

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 

Šta kaže bord, kolika je prosečna brzina za tih oko 6.200 km ( ako sam dobro razumeo ), uz koju je ostvaren prosek potrošnje 5,1?

Podeli ovaj post


Link to post

Evo - oko 43km/h
Znači imam 1/3 teške gradske vožnje i 2/3 magistralni put ili naselje bez gužve i semafora5ca49ae3ef3a981c9d37f6881ce3bada.jpg

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Odličan prosek. Potrošnje, za tu brzinu. I za takvu limuzinu. Posebno u svetlu učešča gradske vožnje. Taj novi 1,5 je očito veoma ekonomičan. Ogroman korak unapred.

Žao mi je što (poredjenja radi) nemam sličan podatak za "mog" (službenog) Yarića, ali, rekao bih bez dileme da taj yaris u ukupnom proseku troši više ( to je ipak stariji motor 1,5 od 111 ks ), ali se i vozi bar 90% van grada, često i auto putem, pa se u ukupnm proseku vozi i značajno brže. I sve to ima svoju cenu. Znam da mi jedna privatna kola na oko 50 kkm (koja vozim optrilike "pola-pola" ( pola grad-pola van grada)) imaju prosek brzine oko 37-38 km/h ( i potrošnje 5,55 dizela po aplikaciji ), a druga prosek brzine oko 60 km/h ( maltene se vozi 99% van grada) na oko 21 kkm (i potrošnje oko 6,5 benzina po aplikaciji ).

Podeli ovaj post


Link to post

Ova potrošnja 5.1 je genijalno. kad imaš takvu potrošnju shvatiš da nema smisla kupiti hybrid... uložiš još 5000-7000 € više da bi imao istu potrošnju ?!



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Snimak sa MyT8eafc0980f87104d1c8c530b111a0423.jpg

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka


PA KAKO COVECE, KAKO!? Teach me master!

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Siguran sam da neko drugi vozi auto, da bi potrošnja bila daleko veća.
Kad sam vozio Fiat 500l on je imao Eco drive i na multimediji i kao aplikaciju gde je obučavao vlasnika kako da vozi ekonomično.

Tako sam se navikao još sa Fićkom da češće menjam brzine (oko 2k rpm), da ne držim gas već da ga dodajem kada treba a da održavam brzinu...

Sve to na Corolla-i isto funkcioniše, još je elegantnije jer je jači motor.

Generalno nisam opterećen potrošnjom, ali pratim, kao i sve ostalo - još mi je interesantno da pratim i izučavam auto...

Eto ispratio sam da nije potrošeno ni 1ml motornog ulja, da je jedva malo promenilo boju (još je prozirno) - to je već po meni pravo čudo za savremene motore

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post
PA KAKO COVECE, KAKO!? Teach me master!

Sent from my SM-A715F using Tapatalk



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Siguran sam da neko drugi vozi auto, da bi potrošnja bila daleko veća.
Kad sam vozio Fiat 500l on je imao Eco drive i na multimediji i kao aplikaciju gde je obučavao vlasnika kako da vozi ekonomično.

Tako sam se navikao još sa Fićkom da češće menjam brzine (oko 2k rpm), da ne držim gas već da ga dodajem kada treba a da održavam brzinu...

Sve to na Corolla-i isto funkcioniše, još je elegantnije jer je jači motor.

Generalno nisam opterećen potrošnjom, ali pratim, kao i sve ostalo - još mi je interesantno da pratim i izučavam auto...

Eto ispratio sam da nije potrošeno ni 1ml motornog ulja, da je jedva malo promenilo boju (još je prozirno) - to je već po meni pravo čudo za savremene motore

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka


Ja vozim dizel i potrošnja je
Toyota je majka male potrošnje

Primjetio sam da pri brzini od 100 km/h auto manje troši u 5. brzini nego u 6. !?

Kako to?


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 12 sati , LAV-LAV said:

Ova potrošnja 5.1 je genijalno. kad imaš takvu potrošnju shvatiš da nema smisla kupiti hybrid... uložiš još 5000-7000 € više da bi imao istu potrošnju ?!



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Za odgovor na tvoje pitanje pogledje katalog aktuelne corolle, stranu 32, i deklarisane WLTP podatke potrošnje ( za 1,8 hibrid i 1,5 VVTi ), uz napomenu da za tamo prikazane WLTP deklaracije potrošnje ( za režime "mala brzina"/"srednja brzina"/"velika brzina" i "veoma velika brzina" ), prosečna brzina iznosi: 18,9 / 39,5 / 56,7 i 92 km/h.

Hibrid domaćinski "bije" atmosferca u režimu "mala brzina" ( prosek 18,9 km/h ), jer tu hibrid, zavisnio od paketa opreme ( težine i dimenzije točkova ), troši 3,9-4,4, a atmosferac 7,8-8,1.

Ali, u režimu "veoma velika brzina" ( prosek 92 km/h ), razlike skoro da i nema i čak je i u korist atmosferca ( 5,3-6,5 / 5,6 - 6,1 ).

Evo ga katalog:

https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/katalog_vozila/katalog_corolla.pdf

A evo ga i objašnjenje za one WLTP režime ( gledaj tabelu ispod naslova "WLTP Class 3 cycle: Selected parameters" ):

https://www.transportpolicy.net/standard/international-light-duty-worldwide-harmonized-light-vehicles-test-procedure-wltp/

 

Podeli ovaj post


Link to post



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
On 28.10.2021. at 21:50, Pajser China said:

Evo - oko 43km/h
Znači imam 1/3 teške gradske vožnje i 2/3 magistralni put ili naselje bez gužve i semafora5ca49ae3ef3a981c9d37f6881ce3bada.jpg

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 

Odlicno, dopada mi se ovo. Ja na 1.2 TSI imam 5.0 ali sa mnogo vise magistralne voznje - 90% (doduse krace - 9km u jednom smeru). Kada ima vise grada ili autoputa, dugorocni prosek ode na 5.5-5.6.

Citam sta pisete za vibracije, tanke limove i zazore na prozorima kod drugih japanaca, sreca da kod Korole toga nema. Cudi me samo da lose farove ne mogu da rese ni u ovom modelu.

Inace, kod mene isto (Golf 7) se dobro zatrese bocno staklo kad zatvaram vrata. A Polo (iz 2010) mi to nije imao. Sve je to isto sranje i sve su gori i gori iz generaciju u generaciju. 

Podeli ovaj post


Link to post

Privatno, ja kod 500L 1,6 MJ, na oko 48.000 km, imam stvarni prosek potrošnje od 5,5, prosek brzine oko 37-38 km/h ( otprilike, vozi se pola grad-pola van grada), dok kod Honde CR-V 1,5T na oko 21.000 km imam prosek potrošnje oko 6,5, a brzine oko 60 km/h (ali, ta se kola voze bar 99% van grada i pretežno magistralno). Za kola koja vozim poslovno nemam baš tako detaljnu analitiku, ali, znam da yarić 1,5 vvti može van grada bez problema da se vozi na oko 4,5 litra ako se ne forsira.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo, vozio se auto, prvi put na autoputu. Relacija BG-SU i nazad.
I, nisam oduševljen!
U smislu performansi motora nema greške, za čas sam na 150km/h. Vozio sam maksimalno 185km/h, možda može brže ali nisam probao, a objasniću zašto.
Auto je bučniji (od prethodnog 500L sa 95ks) i veoma je osetljiv na neravnine na kolovozu.
Kada kažem osetljiv tu je baš tema za razglabanje. Naime, oslanjanje auta savršeno pegla neravnine na putu, krivine, rupe - bukvalno se ni ne primete. Sedišta udobna, blago "ukorićena" pa sve deluje kao fludno i savršeno. Ali nije tako. Elem, na brzini 110-120 sve je ok ali ako sa 110 hoću da ubrzam, da uđem u preticanje, ceo auto kao da zavibrira ako se nalazim na iole valovitom ili neravnom kolovozu. Ta vibracija traje dokle god pumpam gas - u prvom trenutku sam se uplašio. Nije prevelika, ali postoji. Ako je kolovoz idealan, vibracije nema, ali gde to pa imamo idealan kolovoz... Kada sa pretane sa ubrzavanjem, na valovitom kolovozu, i postigne željena brzina, te vibracije nema, ali ima čudne buke. Naime, buka nije takva da ne može da se priča u kabini, naprotiv, ali postoji i meni smeta. Multimedija onda mora da se pojača, da bi se čuo spiker ili razumela muzika. U slučaju kiše, ovo je izraženije. Vozio sam ga do 185 jer na toj brzini sam imao utisak da će da se raspadne.
E sada, možda je do točkova.
Stavio sam zimski set, možda je majstor loše izbalansirao, ali ova pojava nije pravilo, već slučaj, jer na "savršenom" kolovozu nema ovoga i ove vibeacije. Naravno, buka ostaje i potreba za pojačanje multimedije.
I naravno potrošnja: 6.2l/100km pri tim brzinama oko 120km/h. Auto je bio pun: četvoro + koferi...
Inače potrošnja u "mom" režimu vožnje od posla do kuće i obratno se povećala i sada je oko 5.5l/100km, hladnije vreme...
Problem sa magljenjem je rešen time što je stalno upaljena klima a grejanje u Auto režimu. To uključujem ako je pun auto - skrkali se nas četvoro (dvoje dece i supruga). Da li to povećava potrošnju, ne bih rekao jer i bez klime, kada sam sam, troši blago uvećano.
Probaću i danas, idem da Valjeva pq ću na Autoput - možda je ipak do loše balansiranih točkova, ali mi je čudno da se vibracija javlja samo kada se pumpa gasom, kada se postigne brzina, smiri se...af64a70c7def20b9ad607faa4da7a2ad.jpg520e43982507abaf93608bd67f469344.jpg

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

E sada, nadam se da ću ustanoviti razlog ovakvog ponašanja auta (verujem da su loše izbalansirani točkovi). Globalno, veoma sam zadovoljan, bukvalno volim da sednem i vozim - pričam o iskustvima lokal i posao kuća.
Oko potrošnje, mislim da je povećana jer autu treba da pređe oko 10km da dobije normalnu temperaturu (sada kada je oko 7 stepeni kada vozim ujutru ili uveče). Ovo kažem jer mi se dešavlo da odem do neke prodavnice na ovoj razdaljini sa potrošnjom do 6l/100km a u povratku bude 4.6l/100km - put ravan na obe strane

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

×