Jump to content
Pajser China

PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

Recommended Posts

Lako je uz te cene ovlašćenih servisa nuditi "besplatnu" produženu garanciju  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ko te tera na produženu garanciju?
Hoće li to ceniti kupac kad ga budeš prodavao?
Pa neće - znam iz iskustva sa prošlim autom gde sam imao osnovnu i 3 godine produženu znači 5 godina ukupne garancije a prodat ne baš lako sa 8 godina (ko čaša), sa sve zimskim setom i opremom preko paketa (maglenke, alarm, senzori) - bukvalno njegova cena i cena na oglasima sličnog auta su jedino poredbene ("sitan" tekst niko ne čita niti poštuje).

Ne znam šta uradi ZorVuk sa belom golubicom? Ode li...

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ne treba suditi po vecini. Naletece neko ko ceni ocuvanost. Ja prvi cenim i ne gledam cenu ako je auto dobar (mada ne kupujem polovno ali ko zna). Prethodni auto mi je stajao 9 meseci na oglasima ali je na kraju prodat kupcu koji zna da ceni "sitna slova" (upravo ga je to i prodalo jer je bio bukvalno jedan jedini takav u moru oglasa, i to VW Polo, dakle nije egzotika, ima ih...)

Podeli ovaj post


Link to post

Evo proverio, još nije prodat

Ja sam čekao oko mesec dana, niko nije zvao, kada sam spustio cenu na uprosečenu, tek jedan poziv posle nedelju dana i to je bio taj koji "ceni" - bukvalno hteli odmah da dsju novce, rekoh, čekaj da napravimo ugovor kod notara... Jbg nemam uslova da garažiram 2 auta ...


Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post
Ko te tera na produženu garanciju?
Hoće li to ceniti kupac kad ga budeš prodavao?
Pa neće - znam iz iskustva sa prošlim autom gde sam imao osnovnu i 3 godine produženu znači 5 godina ukupne garancije a prodat ne baš lako sa 8 godina (ko čaša), sa sve zimskim setom i opremom preko paketa (maglenke, alarm, senzori) - bukvalno njegova cena i cena na oglasima sličnog auta su jedino poredbene ("sitan" tekst niko ne čita niti poštuje).

Ne znam šta uradi ZorVuk sa belom golubicom? Ode li...

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока


Čak si i u pravu, ali ja sam takav da prodajem nešto iza čega stojim. Zadnji koji sam prodao... pokazem servisnu knjizicu,sve godine u ovlastenom, sve original dijelovi, računi... a tip me gleda i kaze da ga to ne zanima nego mi napinje cijenu... mislim se :"jesam li budala da ulazem u auto kojeg prodajem idiotu..."
Jedan drugi auto kojeg sam prodao, malo drukčija priča... čovjek doveo majstora (a majstor ima 25 god,ali i zna šta valja) koji je pregledao dokumentaciju o autu i auto i odmah rekao tom svom kolegi da je auto u top stanju i da mu ON daje garanciju 2 god na auto.
A u oglasniku, svi imaju skoro istu cijenu, jbg.


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

To što je auto servisiran u ovlašćenim servisima ne mora da bude garant kvaliteta. Iz ličnog primera znam da mi je ovlašćeni Fijatov servis uglavnom samo dosipao ulje, da ne pričam o majstorima koji da valjaju radili bi negde samostalno a ne za bednu platu... Kada sam prešao kod majstora od znanja i poverenja, mnogo manje sam problema imao, hoću reći svaki problem je rešen iz prve i nije se ponavljao.
Šta da kažem, dihtovanje zvona menjača za "majstore" u Fijatu je bila nerešena enigma.

Ne znam za Toyota servisere, videćemo.

Za sada je svakako sve enormno skupo. Pa veliki servis za Insigniju košta kod mog servisera oko 40000 a u Toyota-i mali preko 32000 din. Ok, ulje jeste skupo, delovi takođe, ali nisu skuplji od Opela. I to da će mali servis da rade 2.1 sat je bajka za malu decu.

Prošli put, baš sam pratio u aplikaciji pomeranje auta. Odvežen i vraćen posle 45min a zvali me posle 2 sata da je gotovo.
Kako god, ulje su sigurno zamenili u potpunosti (i dan danas je žuto) i nije potrošena ni kap ( bliži mi se drugi servis), nisu menjali filter vazduha ali su menjali filter klime koji nije na spisku (pre servisa sam proverio i tako je korektno). Zato ću ići ponovo kod njih (na Zrenjaninskom putu), jer je i komunikacija bila sasvim profi za razliku od MAG-a koji me apsolutno nisu oduševili - naprotiv...

Svakako, uvek držim auto u top kvalitetu - svaki dan prelazim min 80km i neću da se zezam (zbog sopstvene bezbednosti i sigurnosti)...

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo za ovlašteni... bila je u pitanju Kija i dozvolili mi da im visim nad glavom kad je servis... tako da je to sve bilo ok. Ovo s Toyotom... ne daju u garažu... Ovo za MAG... ja ne zivim u BG , ali mi je taj bio usput jučer samo za to pitanje ulja, inače kad sav vidio na šta liči prijem za stranke... mislim da ne bih tamo ostavio auto . Jedna nova Corolla stoji jadnia ispod onih betonskih blokova nikad izgrađenog objekta pored servisa... loša slika...
Sve u svemu,ja u dizelu nisam vidio žuto ulje nakon drugog ili trećeg servisa... kazu zato jer jedizel,ali benzinac imao zuto ulje i nakon 15000 ... ne znam sta da kazem

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja odavno više nikome ne verujem što se tiče servisiranja. Ni ovlašćenim, ni neovlašćenim. Sa svim brendovima koje sam imao ili imam je to isto ( privatno - Suzuki, Pežo (2x), Fiat, Honda, poslovno Toyota i Škoda ). Pre ili kasnije shvatiš da su te u nekom trenutku u nečem baš gadno zavrnuli, jednom ili više puta. A ako imaš sreće, proći će mnogo vremena pre nego to shvatiš (i neznanju je spasenje). I naravno, svi će da gledaju da te kolju i prekolju.

A kupac tvog polovnjaka će kada dodje dan prodaje svakako da traži sve moguće i nemoguće načine da ti obori cenu, tako da ti ( što se tiče same kasnije prodaje ) samo "redovno servisiranje" ( u smislu popunjene servisne knjižice ) realno apsolutno ništa ne znači.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 1 minut, LAV-LAV said:

Ovo za ovlašteni... bila je u pitanju Kija i dozvolili mi da im visim nad glavom kad je servis... tako da je to sve bilo ok. Ovo s Toyotom... ne daju u garažu... Ovo za MAG... ja ne zivim u BG , ali mi je taj bio usput jučer samo za to pitanje ulja, inače kad sav vidio na šta liči prijem za stranke... mislim da ne bih tamo ostavio auto emoji16.png. Jedna nova Corolla stoji jadnia ispod onih betonskih blokova nikad izgrađenog objekta pored servisa... loša slika...
Sve u svemu,ja u dizelu nisam vidio žuto ulje nakon drugog ili trećeg servisa... kazu zato jer jedizel,ali benzinac imao zuto ulje i nakon 15000 ... ne znam sta da kazem

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Da, kada pogledaš na šta spolja liči objekat MAG-a, ono je kao iz filma "Dan posle". Potpuno neprimereno taman da je u pitanju prodaja nekih polovnjaka, ali, nikako da je u pitanju salon i servis "Toyote". Mislim da sam "u dokolici" u BG u više navrata obišao sve salone svih brendova i onako nešto apsolutno ( vizuelno) ne postoji - osim u MAG-u :) A kod njih sam poručio oba "Jarića", jer su mi najbliži :) 

Ono što za kupca ( u MAG-u ) može biti jedna prednost, jeste sama lokacija u svetlu izbora rute testne vožnje, jer su pored samog auto puta ( za razliku od salona nekih drugih brendova, koji jesu uradjeni kao da su od zlata, ali, imaju očajan položaj ) i jako su liberalni po pitanju testnih vožnji.

A što se tiče boje motornog ulja koje se nakon zamene naspe u dizela, to dosta zavisi od samog motora, konstrukcije, pa i da li pri zameni može da se ispusti kompletno ulje ili ne ( ja sam se šokirao kada sam video kod Honde 1,5T specifikacije količine ulja u sistemu, kao i količine koje se sipa pri zameni, ima lepe razlike, pa kod svakog njihovog, 1,0T, 1,5T i 2,0 T). Npr, kada sam imao 2,0 HDI, on je nakon zamene ulja imao vizuelno potpuno čisto ulje narednih 2-3.000 km i nakon što je motor već bio prešao 100.000 km, dok kod 1,6 HDI od prvoga dana je ulje bilo crno, pa i već nakon 100-200 km posle svake zamene (i to baš zato jer pri zameni ulja njemu iz sistema nije moglo da se ispusti ulje sa 100% ukupne zapremine i to najviše zbog oblika glave motora. tako da je "gore" dosta ostajalo pri zameni ).

Podeli ovaj post


Link to post

Čudno mi to za MAG... Toyota traži nekakve standarde (tako mi rekli u jednom servisu, sve mora biti po feng-šui ... čak i nekakvo cvijeće na kojoj strani...) ,a ono MAG-šta visi to i otpada. Naravno, to ne znači da nemaju stručno osoblje, možda i nekakvu aparaturu, ali brate ne možeš glumiti kvalitetu u šupi od servisa.
Ovo za probu, sve ok.
Ne znam položaje drugih,sad mi žao što ih nisam posjetio.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota svake godine dodeljuje priznanje najboljem dileru i serviseru u (mislim) Adriatic regionu i tu nagradu je dobio i MAG jedne godine. Izlozena im je ta plaketa na zidu u prodajnom delu objekta.

Podeli ovaj post


Link to post

Sad ce ispasti da sam vw fanatik, ali ja u porseu novi sad servisiram kola vec 12 godina (prvo polo pa golf) i nikad nikakav problem. Plus mali servis za golfa 1.2. tsi kosta sad kad je presao 5 godina starosti oko 100 evra (idu nize cene za kola van garancije). Stvarno ne znam za ostale brendove ali je tuzno ako je tako kao sto pisete i ispada da imam puno srece (ili i ja zivim u neznanju :))

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post
Toyota svake godine dodeljuje priznanje najboljem dileru i serviseru u (mislim) Adriatic regionu i tu nagradu je dobio i MAG jedne godine. Izlozena im je ta plaketa na zidu u prodajnom delu objekta.
Izgleda da je plaketa visila i ... otpala...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Sad ce ispasti da sam vw fanatik, ali ja u porseu novi sad servisiram kola vec 12 godina (prvo polo pa golf) i nikad nikakav problem. Plus mali servis za golfa 1.2. tsi kosta sad kad je presao 5 godina starosti oko 100 evra (idu nize cene za kola van garancije). Stvarno ne znam za ostale brendove ali je tuzno ako je tako kao sto pisete i ispada da imam puno srece (ili i ja zivim u neznanju :))
Nije ni jedno ni drugo, nego voziš W, a mi vozimo aute

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ispravka VW , mislm da se tako ispravno kaže

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 6 sati , observer said:

Sad ce ispasti da sam vw fanatik, ali ja u porseu novi sad servisiram kola vec 12 godina (prvo polo pa golf) i nikad nikakav problem. Plus mali servis za golfa 1.2. tsi kosta sad kad je presao 5 godina starosti oko 100 evra (idu nize cene za kola van garancije). Stvarno ne znam za ostale brendove ali je tuzno ako je tako kao sto pisete i ispada da imam puno srece (ili i ja zivim u neznanju :))

Za škodu fabiu 1,0 TSI 95 iz 2018 u AC Stojanović na Novom Beogradu mali servis ( pre par dana ) je plaćen 21.000 dinara. U "Auto Čačku" na Novom Beogradu je i skuplji.

A mnogi brendovi i ovlašćeni servisi za vozila starosti 5+ imaju niže cene redovnog održavanja.

Podeli ovaj post


Link to post

Sad sam bas bacio pogled u arhivu, redovan servis kog sam imao u martu ove godine (sa zamenom kocione tecnosti, dodatno, jer je stiglo na red ali bez zamene filtera vazduha i polena, jer nije po redu, dakle samo uljni+kocnice) je bio 15.765 din (evro je u martu zbog rata u UKR. bio 119, dakle 132 evra).

Videcemo sledece godine sta me ceka.

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post
On 10.9.2022. at 19:14, Pajser China said:

Evo proverio, još nije prodat

Ja sam čekao oko mesec dana, niko nije zvao, kada sam spustio cenu na uprosečenu, tek jedan poziv posle nedelju dana i to je bio taj koji "ceni" - bukvalno hteli odmah da dsju novce, rekoh, čekaj da napravimo ugovor kod notara... Jbg nemam uslova da garažiram 2 auta ...


Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 

Pozdrav drugari.

Još uvek nisam prodao "belu golubicu". Sačekaću još neko vreme... Nije mi frka pa da je zbog toga bukvalno dam...

Dodatno, što se tiče servisa u BG koje sam ja posećivao, bio sam samo u Mag-u i u TCB-u. U Mag-u sam kupovao samo delove koje ja menjam (metlice i sl.), a sve redovne servise i preglede pred odlazak na duža putovanja sam radio u TCB-u. Zadovoljan kako se TCB-u odnosio prema mom autu što je i razlog zbog kog sam im se ponovo vraćao. Da nisu bili OK sigurno bih probao sa nekim drugim servisom.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala za info - otići će belka sigurno, ako ti nije frka za prostor, nemoj je davati ispod cene - pa nova je sada skoro 24k eur.

Mnogo ti hvala i za info o servisu - MAG je lakši za odlazak ali, kako me trenutni utisci drže, sigurno ću ići TCB jedno duže vreme (ne verujem da će to biti svih 10 godina jer će i Toyka da ode...)

Nek te lepo služi Tucson!

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post
1 sat pre, zorvuk said:

Pozdrav drugari.

Još uvek nisam prodao "belu golubicu". Sačekaću još neko vreme... Nije mi frka pa da je zbog toga bukvalno dam...

Dodatno, što se tiče servisa u BG koje sam ja posećivao, bio sam samo u Mag-u i u TCB-u. U Mag-u sam kupovao samo delove koje ja menjam (metlice i sl.), a sve redovne servise i preglede pred odlazak na duža putovanja sam radio u TCB-u. Zadovoljan kako se TCB-u odnosio prema mom autu što je i razlog zbog kog sam im se ponovo vraćao. Da nisu bili OK sigurno bih probao sa nekim drugim servisom.

Je l moze link ka oglasu?

Podeli ovaj post


Link to post
pre 29 minuta, observer said:

Je l moze link ka oglasu?

Naravno!

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20394156/toyota-corolla-16-vvti

Doduše ima i u mojoj temi, pa bi bilo lepo da se tamo dopisujemo da ne pišemo ovde...

Izmenjeno od zorvuk

Podeli ovaj post


Link to post

I tako stogosmo do 2. servisa jer sam pregazio 30k.

Pokušao da zakažem u Toyota-i na Zrenjaninskom putu ali nisam uspeo jer nisu imali slobodnoh termina a tempom kojim vozim do termina bih zagazio u u 32k i tada bi garancija bila upitna.

Tako zakazah u MAG-U (sada imaju drugo ime) ali pominjem nama svima poznato.

Ceh 27177 din i piše satnica 2.1h.

Kako na autu imam dash cameru ona se palila kada su uvezli auto u garažu, dok su ga palili u međuvremenu, i kada su ga izvezli. Sve zajedno je trajalo 1h i 18min.

Znači sastaviše u radu 1.3h a naplatiše 2.1h i to po baš paprenoj ceni od skoro 4k din po satu...

Da bi razočaranje bilo još veće, ulje mi nekako tamnije od očekivanog, kao da nisu dobro iscedili staro.

Poredivši sa istom firmom ali na Zrenjaninskom putu - ko Bog i šeširdžija.

 

Znači, MAG je za zaobilaženje u širokom luku!

 

Beše neka ankete da li sam zadovoljan uslugom, tu sam ih ocrnio, stvarno moraju da se opamete ili će pogubiti i ono malo mušterija što imaju.

 

Prosto nisam pametan da li da se žalim dalje - imam snimke ulaska i izlaska auta u i iz garaže kada je sve završeno...

 

Inače, Toyka bez mana, skroz zadovoljan. Preobuvena u zimske čizme, servisirana (kako god) još samo da poletimo.

 

Moram da pohvalim BRAKE assistant - spasao mi život pre neko veče - bukvalno nisam video auto koji skreće jer ćurka nije dala migavac. Zakuca me na 10 cm od auta - hvala Bogu, sve ok!

 

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Oko broja radnih sati koji su ti naplaćeni, mislim da nije bitno stvarno utrošeno vreme, već normativ radnih sati koji je propisao proizvodjač.

Da je ukupna cena servisa visoka, jeste, ali, to ti je cena i fabričke garancije ( 3 godine ili 100 kkm ) i one kasnije "besplatne produžene ugovorne garancije" ( dodatnih 15 kkm ili godina dana od izvršeng redovnog servisa, a do maksimalno 10 godina i do 185 kkm ).

Podeli ovaj post


Link to post

Za naplatu je bitno utrošeno vreme - naplaćuje se i fakturiše "efektivan rad" kroz radne sate - norma koju je fabrika propisala deklariše preporučeno i procenjeno vreme (kao inženjer mašinstva mogu reći realno) da se sve aktivnosti adekvatno obave... Ako su uradili brže od norme - najprostije mogu da zaključim da je nešto zabašureno i nije uređeno kako treba.
Ako po normi vozimo auto na servis, na 15kKm ili jednom godišnje, onda oni i treba da rade po normi

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Novi cjenik Toyote u HR je 60 € na sat. Za redovan servis računaju više od 2 sata po normativu... plus svaka zamjena filtera posebna tarifa... plus svaka stavka kao da ona 2 sata naplaćuju "moju privilegiju" da budem u toj čudesnoj garaži s tim znakom Toyote , jadno do beskraja. Ispada da su 2 sata zapravo početna tarifa kao nekada kada su taksisti palili taksimetar pa ti odmah računa start 130 €.

Pa onda tek ide redovni servis...




Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×