Jump to content
Pajser China

PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

Recommended Posts

Nisam ovako nešto očekivao.
Teško da ćemo se družiti kad prođe osnovna garancija: prosto nemam novca za bacanje.
Tempom koji vozim, moram 2x godišnje na servis, znači za 10 godina biće to 20x
Ako je prosečna cena 250 eur, ode u vetar 5000 eur za nešto što ispada da je lažno - jer niti tu ima poštenog servisa, niti će biti poštene garancije. Možda mračim, ali čisto sumnjam da će me oberučke prihvatati za reklamaciju u osmoj godini... Uvek će naći neko "ali" ili "sitna slova iz ugovora" pa neće važiti reklamacija.
Za 5000eur može da se uzme veoma korektan polovnjak ili da se sakupi učešće za novi auto. Ok, naravno da mi je jasno da će održavanje na drugom mestu takođe koštati, ali neće 5000 eur - i biće kod ljudi kojima verujem 1000%
Hvala Bogu, da kucnem u drvo, auto je i više nego zadovoljio moja očekivanja! Ne bi nikako valjalo da je drugačije

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

I ja razmišljam u tom smjeru... Ok, ovi u ovlaštenom imaju stalni "update" svih komponenti auta, imaju pristup svim važnim informacijama jer su dio Toyota sklopa. Tu privilegiju nemaju "lokalni" majstori i to ovi u Toyoti debelo koriste.

Ako nešto zapne po pitanju elektronike, softwera... sigurno nemamo izbora u koju garažu moramo...



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pa nadam se da neće da zapne u prvih 10 godina - ipak je to presvetla Toyota.
Tu produženu garanciju, siguran sam, niko neće ceniti sutra pri prodaji auta (znam iz iskustva kod prodaje prethodnog -500l)...
Možda prerano zaključujem ali eto, razmišljam naglas.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

... "ta presvetla Toyota"... hhahaah

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 22 sati , Pajser China said:

Nisam ovako nešto očekivao.
Teško da ćemo se družiti kad prođe osnovna garancija: prosto nemam novca za bacanje.
Tempom koji vozim, moram 2x godišnje na servis, znači za 10 godina biće to 20x
Ako je prosečna cena 250 eur, ode u vetar 5000 eur za nešto što ispada da je lažno - jer niti tu ima poštenog servisa, niti će biti poštene garancije. Možda mračim, ali čisto sumnjam da će me oberučke prihvatati za reklamaciju u osmoj godini... Uvek će naći neko "ali" ili "sitna slova iz ugovora" pa neće važiti reklamacija.
Za 5000eur može da se uzme veoma korektan polovnjak ili da se sakupi učešće za novi auto. Ok, naravno da mi je jasno da će održavanje na drugom mestu takođe koštati, ali neće 5000 eur - i biće kod ljudi kojima verujem 1000%
Hvala Bogu, da kucnem u drvo, auto je i više nego zadovoljio moja očekivanja! Ne bi nikako valjalo da je drugačije

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 

Da te utešim.

Neki dan videh račun za prvi redovan godišnji servis za Daciju Logan 1,0 ECO G.

Cena 30.674 dinara ( oko 262 evra ). Za redovan godišnji servis. U Šapcu ( ovl. servis PSC "Vuković" ).

Ne postoji savremeno vozilo sa jeftinim održavanjem u ovl. servisnoj mreži.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 22 sati , Pajser China said:

Pa nadam se da neće da zapne u prvih 10 godina - ipak je to presvetla Toyota.
Tu produženu garanciju, siguran sam, niko neće ceniti sutra pri prodaji auta (znam iz iskustva kod prodaje prethodnog -500l)...
Možda prerano zaključujem ali eto, razmišljam naglas.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 

Na bazi iskustva sa održavanjem starijeg poslovnog yarisa ( 2019, oko 109 hiljada km ), koji se održava u ovl. mreži, mislim da ce prosečna cena jednog servisa da ti bude iznad tih 250. Jer, kada dodje vreme za zamenu disk pločica i diskova, svećica i sličnih zezalica, tada i cena pojedinog servisa zna dosta da odskoči. 

Videću kako će biti sa ovim novim iz 2022.

Privatno, mene je Honda iznenadila do sada, jer sam prva dva redovna godišnja servisa platio po 17.040 dinara u ovl. servisu ( oko 145 e). Na svaki treći imam popust od 50 posto.

A za 500L sa 1,6 MJ ( prva četiri servisa u ovl mreži ), sledeća tri u veoma poznatom neovl. servisu ( jedan od tih servisa je bio i "veliki", sa zamenom seta razvoda, jer on ima zupčasti, a ne lanac ), sam do sada platio 1.130 evra (ukupno 7 servisa uz jedan "veliki").

Podeli ovaj post


Link to post

Da li Tojota daje popust u servisu za vozila starija od 5 godina? Nikad nisam ni pomisljao na izlazak iz sistema ovlascenih servisa jer mi to uliva sigurnost. Pre svega zbog sebe to radim. A da li ce kasniji kupac to da ceni - iskreno zabiole me, razlika u postprodajnoj ceni posle 10 i vise godina ionako moze biti max 200-300 evra. Ustedim na drugoj strani tako sto recimo ne placam kasko (time sam ustedeo za 22 godine koliko vozim (novokupljena) kola daleko vise od tih 5000 eur).

Za Hondu sam jos negde cuo da ima povoljne servise, ali dzabe kada sada Civic u nabavci tezi da dostigne 40k eur.

Podeli ovaj post


Link to post

Nov Civic 2,0 hibrid u top opremi košta 40.500 ili samo 100 evra više od corolle sedan 1,8 hibrid u top opremi.

Govorim o redovnim cenama, iz cenovnika, bez eventualnog popusta i subvencije. 

Bazni civic 2,0 je mislim oko 35.

Ono što znam sigurno, za Civic ćete u startu dobiti popust. Jedan moj drug je bio nedavno i ponudili su mu odmah 1.500 "na dobar dan". Plus subvencije. 

Ja kada sam uzimao CRVa dobio sam popust koji nisam ni mogao da sanjam ( preko 14 posto ) I da sam ranije znao da su im cene tako mekane, odavno bih kupio Hondu.

Naravno, danas su popusti manji.

Ali, znam kakve sam popuste dobio za dva yarisa. U rangu "duplo golo". Jako su tvrdi i baš iritantno nadmeni. Što ne znači uopšte da je Toyota loša. Samo, voli da te "šiša". Bar se ja tako osećam.

Podeli ovaj post


Link to post

Popusti se daju tamo gde ima prostora, odnosno gde su cene vec naduvane. Nikad u zivotu nisam dobio popust jer kupujem ionako najjeftinije, sa dna cenovnika, gde je prodajna marza ionako vec minimalna. ("Para na paru, a uš na fukaru"). A da spickam lovu na auto u vrednosti omanje vikendice - nikad.

Podeli ovaj post


Link to post

U proleće i leto 2019 Toyota je na najjeftiniju verziju Corolle HB i TS sa 1,2T davala popust od 3.500 evra. Šta misliš od čega je to davala? Od dela svoje marže, pa da im i posle tog popusta ostane lepa zarada. A kako da im i ne ostane, kada su im uvozničke marže između 25 i 30 procenata. 

Priče kako su marže male na jeftinijim vozilima nisu tačne ako se marže posmatraju u procentima. Naravno, u apsolutnim iznosima, marže su nominalno veće na skupljim vozilima. I ono što trgovac želi, jeste da kupac veruje da je kod jeftinijeg vozila zarada mala i da trgovac navodno nema manevarskog prostora da da neki popust. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja se sećam kad sam uzeo Korolu 2020.godine platio sam je 18600 u Sol opremi. Kad sam čačkao po papirima što sam nosio za registraciju proizvodna cena te Tojote je bila 10450 evra, odnosno tolika cena je knjižena Tojoti Adria kao uvozniku. Kad se doda carina i pdv tu postoji masna zarada, tako da uvek imaju mogućnost da spuste cenu.

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Od kako vozim, a to je duže od 30god. vozim novi automobil kupljen u Srbiji. Od prvog Juga 45 do sad ove Korole. Niko me ne može naterati da zamenim diskove i paknove u garanciji kod ovlašćenog servisera jer na njih ne daju garanciju. Npr prva zamena pločica na prethodnom autu i samo obrada prednjih diskova je odrađena u toku produžene garancije (reč je o Fiat-u) na oko 100k jer mi je takva vožnja i uglavnom malo grada (oko 30%).
Korektan zamenski je ATE.

Inače, u pravu ste, pa i kod "komšije" košta servis tako da ona sjajna procena troška je malo neobjektivna

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post
pre 31 minuta, peppone said:

Ja se sećam kad sam uzeo Korolu 2020.godine platio sam je 18600 u Sol opremi. Kad sam čačkao po papirima što sam nosio za registraciju proizvodna cena te Tojote je bila 10450 evra, odnosno tolika cena je knjižena Tojoti Adria kao uvozniku. Kad se doda carina i pdv tu postoji masna zarada, tako da uvek imaju mogućnost da spuste cenu.

 

 

Ako je u pitanju Corolla sedan sa 1,6, na nju nije bilo carine. Pa ti izračunaj koliko je to lavovska bila marža. 

Na hibrid jeste bila carina.

Podeli ovaj post


Link to post
Ako je u pitanju Corolla sedan sa 1,6, na nju nije bilo carine. Pa ti izračunaj koliko je to lavovska bila marža. 
Na hibrid jeste bila carina.
Jeste 1.6 sedan ali bila je carina 10 posto, sećam se po papirima. Bilo je 10450+procenat Slovenci pa na to 10 posto carina pa na sve 20 posto pdv. Cena kod nas je bila koliko se sećam oko 16000 možda nešto vise.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 2 sati , biciklista said:

U proleće i leto 2019 Toyota je na najjeftiniju verziju Corolle HB i TS sa 1,2T davala popust od 3.500 evra. Šta misliš od čega je to davala? Od dela svoje marže, pa da im i posle tog popusta ostane lepa zarada. A kako da im i ne ostane, kada su im uvozničke marže između 25 i 30 procenata. 

Priče kako su marže male na jeftinijim vozilima nisu tačne ako se marže posmatraju u procentima. Naravno, u apsolutnim iznosima, marže su nominalno veće na skupljim vozilima. I ono što trgovac želi, jeste da kupac veruje da je kod jeftinijeg vozila zarada mala i da trgovac navodno nema manevarskog prostora da da neki popust. 

Nisam mislio na akcijske popuste koji su jasno vidljivi u cenovnicima nego na ove "dodjem u salon pa mi daju popust jer sam lep" popuste, o tome smo pricali zar ne?

Golfa sam uzeo jer je na akciji bio 14k evra (nikad pre nije bio toliko i nikad vise Golf nece imati tu cenu). Bukvalno sam ga tada uzeo da stoji u garazi jer sam tada imao 7 godina star drugi auto i novi mi jos nije bio potreban. Ali sam znao da je to bila istorijska prilika.

Ali cena je bila jasno istaknuta u cenovniku, ako ne mozemo da se oslanjamo na cenovnike kod kupovine, na sta onda mozemo?

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

Jasno mi je šta govoriš, ali, to oko "preporučene maloprodajne cene" ( MSRP ) je nešto što od proizvodjača do proizvodjača ima različitu "mekoću". Pošto svi brendovi rade sa sumanuto velikim maržama, neki u samom cenovniku jasno i označe i neki ( fiktivni ) "akcijski popust" ( Toyota ga, ako u nekom periodu postoji za neki model, obično označi samo na najniži ili prva dva najniža paketa - a primenjuje ga onda na sve pakete ). Neki ga i ne označe u cenovniku. Ali, uglavnom svi u startu ponude neki ( nazovimo ga ) popust. A da li ćeš preko toga dobiti ( izboriti se ) za još neki stvarni ( dodatni ) popust, to zavisi od niza okolnosti ( pa i trenutka ). Kada sam 2019. uzimao prvi yaris poslovno, bio je neki "akcijski popust" ( koji je takav bio u cenovniku bar godinu dana, pa je očito bio fiktivan), a preko toga neki baš smešan popust i gratis patosnice, pokrivku gepeka. Na drugi yaris (2022) je u cenovniku takodje bio označen neki "akcijski popust", a preko toga su dali dodatno i 600e zbog modalteta plaćanja ( jer su sve cene u cenovniku bile napisane za opciju "beskamatnog finansiranja", tj. plati 50% odmah, a 50% u 60 rata ) a dali su i istu gratis opremi, ali, realno, stvarnog popusta tu nije bilo. Ali, recimo, kada sam uzimao CRV, tu je u to vreme ( oko 3 meseca ) bio "akcijski popust" 2.500, ali je na kraju uz dodatni keš popust, ali i neke druge benefite ( pa i zimski alu set ) to otišlo na ukupno 5.700. Koliko bi danas moglo da se "izvuče", ne znam, a vidim da je kod RAV-a na običnu SUS verziju "akcijski popust" 1.000, a na hibrid 2.000. Ali, mala vajda od toga kada je Toyota baš podigla cene poslednje dve godine. Nekada ( tokom 2020 ) su sadašnji CRV i sadašnji RAV imali veoma slične cene u sličnoj opremi ( egal maltene, i za običan i za hibrid ), a danas je top verzija RAV hibrida skuplja oko 9-10.000 e od top verzije CRV hibrida.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Moj fokus je trenutno na Koroli Sedan 1.5, u najslabijoj opremi koja je, po akcijskoj ceni, 19.990. Sto je uz i30 trenutno najbolja kupovina na trzistu, ako se ne varam... Ali ni blizu da je ponuda koja se ne sme propustiti, tako da - cekam... 

Podeli ovaj post


Link to post

To je danas odlična ponuda. Ne verujem da ima bolje.

Realno, to je povoljnije i od baznog Yarisa 1,5 Stella

Podeli ovaj post


Link to post

Nemam pojma, meni je neshvatljivo u današnje vreme kupiti nov auto bez ovoga što se nudi u Luna paketu.
Felne manje više, ali npr Android Auto značajno olakšava putovanje od navigacike do multimedije. Bio sam protiv kamere - to je luksuz, medjutim, značajno olakšava parkiranje, ranije bez kamere ne bih mogao da dobro procenim da li ima mesta, kao sada...

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam za puno stvari smatrao da nije neophodno, čak i da je bespotrebno. Ali kad se čovjek na to navikne,onda postane standard i ispod toga ne želiš ići.
Npr, parkirni senzori i kamera. Ja sam odmah prije isporuke trazio ugradnju senzora na koje sam prije navikao. Jednostavno su mi potrebni bez obzira na kameru jer se čovjek trzne kad čuje ono pištanje.
Inače orig. Toyota senzori se mogu isključiti, ugradi se prekidač u bunker.
Evo danas si nešto razmišljam dok sam vozio da mi npr. nikako nije potrebno imati senzor za kišu...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Apsolutno mi ne treba nista od onoga sto nam sad uvaljuju kao "neophodno". Sta god da sam cak i probao na raznim sluzbenim autima samo mi smeta. Od proizvodjaca trazim samo da mi isporuce pouzdan i trajan proizvod i da mi dozvole da ja upravljam svim sistemima a ne on.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne mogu da kažem da nisi u pravu.
Iskreno, sa sadašnjim cenama i ja bih verovatno tako razmišljao, pitanje je i dal bih mogao da uzmem ovaj auto - mene je Luna paket koštao 17390 na sa 50% učešća i 50% na 48 rata bez kamate. Tera je bila ili za nijansu skuplja ili baš malo jeftinija jer nije bila na "akciji"
Sada više nije tako, ni cena ni uslovi. Bez svega toga utisak u vožnji je sigurno isti, pouzdanost...
Sutra, kada se budu prodavale obe Toyke neće imati neke značajne razlike u ceni

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post
On 13.11.2022. at 21:17, observer said:

Moj fokus je trenutno na Koroli Sedan 1.5, u najslabijoj opremi koja je, po akcijskoj ceni, 19.990. Sto je uz i30 trenutno najbolja kupovina na trzistu, ako se ne varam... Ali ni blizu da je ponuda koja se ne sme propustiti, tako da - cekam...

Mislim da ti je to dobra odluka. Novac  poskupljuje, najave su iste i za sledecu godinu, tako da ce verovatno biti boljih ponuda.

Koliko sam ja video, 22k je Luna, a to je nekakav paket koji je ipak pristojni od baznog za 20k.Ne bih se kladio da nece i Luna ici nize, samo bih bio strpljiv i cekao. 

Podeli ovaj post


Link to post

Pa, nedavno je ( u poslednjih oko nedelju dana) bio tekst na temu rasta cena Toyote. Nešto u stilu da su do sada dizali cene u proseku dva puta godišnje, a da će sada to da rade češće.

Podeli ovaj post


Link to post

I ja sam video taj tekst, ne sećam se na kom portalu, ali beše nema ni 10 dana

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

×